Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1069
Kommenttia
10890
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eli jos olet Uudestisyntynyt niin voit tehdä parannusta joka Paavali eivoinut tehdä vielä Room. 7 vaan joutui tekemään syntiä , Kun oli vielä silloin kuolemasssa eikä elämässä ja joutuitottelemaan syntiä joka hallitsi,
Hae Oikea Herätys joka vie Ristinkuolemaan ja joka tappaa sen kuoleman jossa nyt olet jos vielä joudut tekemään syntiä ja tottelemaan syntiä-
23.01.2025 08:50
Eikä ole. Kun siinä yritetään vääntä nuorisokielteen Ghost tarkoittamaan jotain ihan toista kun englanniksi paha henki.. Spirit ei tarkottaa suoranaisesti paha henki , vaan vain henki . Ja Holy Spirit tietää sitten jokainen mikä on..
23.01.2025 08:45
14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".
23.01.2025 08:39
2 Kor. 2
23.01.2025 08:39
Onhan se ikävä tulla ghostattu , uuskarismaattisella hengellä..
23.01.2025 08:37
Tuliko Häneen vai sinuun uus-henki joka on niinn tavallista ja estää Pyhän Hengen normaalia toiminta. ???
23.01.2025 08:35
Siis hienoa Jeesus !!! Jeesusolet ihanan fantastinen ,, sinussa löytyy mahdollisuus syntisille ihmisille joka lankeilee jatkuvasti. Ei tarvi lankea todistaa Pyhä Raamattu jos löydämme Hänet , syntienpoistaja..
Kyllä ihminen voi muuttua ,, mutta ei omissa voimissa joka tarjottiin Tukiaisille. Oma voima ja kun hän juoksi uuskarismaattisille voimille , oman voiman uskon karkuun ,, niin maailma ja uskovaiset nauraa hänelle.. voi voi...
23.01.2025 08:30
Jumala loi ihminen Jumalan kuvaksi !! Ja Jeesus tuli tekemään kuvan Täydelliseksi HänenVoimasta Rististä ja kuolemasta.
23.01.2025 08:26
Pyrin kohdella heitä niinkuin Jeesus.
23.01.2025 00:45
Anonyymi
2025-01-20 19:19:33
Jos sota syttyy, silloin Venäjä on hyökännyt johonkin NATO -maahan.
21.01.2025 09:40
Anonyymi
2025-01-20 16:36:21
Pelkkää propagandaa, mutta täytyyhän heidän varautua, koska pian Nato avaauuden rintaman Suomen kautta, jolloin pitää olla rautaa rajalla vastassa. Tämähän on jo niin moneen kertaan kerrottu suomalaisissakin viestintävälineissä ja päättävien poliitikkojenkin taholta, että tässä ei pitäisi olla kenellekään mitään epäselvää. Jokainenhan kait ymmärtää miksi reserviläisikääkin nostetaan nyt 65:een vuoteen. Tämähän on sitä sodan esivalmistelua. Suomi valmistautuu sotaan täysillä, joten kait vastapuolenkin täytyy.
21.01.2025 09:38
Joo ja Suomi ja Usa käy neuvottelut että onko tä 5 partikkelin kikkelin asia? Ja niin he neuvottelee ja kiistele vielä kun Putin laittaa varoitusydinpommit Turkuun ja Hessaan veikkaan. Ja monesti olen ollut oikeassa kun miekat uppoo ja nyt meidän maahan.
21.01.2025 09:33
Ukrainan hyökkäys-sodasta sanottiin ennen alku. Ei Putin hyökkää ,, vaikka niin oli vakuttanut tekvän , jos ei Ukraina peräntyy , aikeista Nato suhteen..
21.01.2025 09:30
Ukranalaiset ovat fiksuja ja ovat huomanneet että voi asua ja elää leveämpi kuin Ukrainassa muualla eikä haluavat turhaan tapattaa itseä..
21.01.2025 09:11
Maailman tuote !
Huumeen oireta veikkaan .
Kun on noin paljon raha , niin on kokeiltu kaikki ja hän ei saa kun vähän tyydytystä sitten huumeista kuin kaikki muut rikkaat. Näin veikkaan.Yleensä olen oikeassa..
21.01.2025 09:06
Ihan varmasti ei ole monta Abrahamia , kun kuolema lähesty. Silloin on minä , minä ja kaikki minulle huulessa ja panikki ja pelko sydämessä.
21.01.2025 08:58
Hej äärikarismaattikot ja Saul miksi vainoat minua?"
5 Hän sanoi: "Kuka olet, herra?" Hän vastasi: "Minä olen Jeesus, jota sinä vainoat.
Hujjaripastoria parantajia ja äärikarismaattikot !!
https://www.youtube.com/watch?v=b1WiOEmyW-k&t=32s
20.01.2025 12:24
eN OLE TÄYDELLINEN EI VAAN OLEN SANONUT ,PYRIN SIIHEN ,, TULE MESSIIIN !!!!!
KÄSKY ON ITSE JUMALA ANTANUT >> OLE TÄYDELLINEN >>>
Matt. 5:48
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.
KÄSKY ON OLKAA TÄYDELLISIÄ eikä mikäänn leikki uskonnollisissa hiekkalaatikoissa rakas vihollinen..
20.01.2025 12:18
TEHDÄ LOPPU MONIA SYNTISIÄ VUOSIEN VARRELLA >>
4. Moos. 25:11
"Piinehas, pappi Aaronin pojan Eleasarin poika, on kääntänyt minun vihani pois israelilaisista, kun hän on kiivaillut minun puolestani heidän keskuudessaan, niin ettei minun ole tarvinnut kiivaudessani tehdä loppua israelilaisista.
20.01.2025 12:11
Olen varoittanut uskovia synneistä valheista ja vääryydestä monilla palstoilla ja pikku hilja on tä Suomenkieli ja tarkkavaisuus ja muisti bätrantunut>>siis tarkista savis kirjoitus , ennenkuin painaat lähetä nappiin.
20.01.2025 12:08
5 / 545