Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
984
Kommenttia
10044
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja mitä sanot ? Eikö tämä kuvaa suoraan tämän päivän kirkko ja seurakunta?
Joh. 12:43
Sillä he rakastivat ihmiskunniaa enemmän kuin Jumalan kunniaa.
Eihän Helluntailaiset muuten olis tullut kirkkolaisia?
18.11.2023 17:06
Miten sitten tämä sinun elämässä ?
Joh. 3:19
Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
18.11.2023 17:02
No saitko puhtaat paperit , noin vertauskuvallisesti ? Kun kysyit Jumalalta ? Rakastanko jotain enemmän kuin sinä Herra ?
Mark. 12:33
Ja rakastaa häntä kaikesta sydämestään ja kaikesta ymmärryksestään ja kaikesta voimastaan, ja rakastaa lähimmäistään niinkuin itseänsä, se on enemmän kuin kaikki polttouhrit ja muut uhrit."
18.11.2023 17:02
Pyhä Raamattu kertoo meille sen tälleen !
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
18.11.2023 10:04
Aivan ! Skitsofreeninen pakkoliike. Joo kun saatana pääse sisäpuolelle puhumaan niin se henki ei anna periksi ennenkuin se on tappanut uskova tai jonkun toinen hänen kautta niinkuin Ruotsissa Helluntaiseurakunnassa kävi.
18.11.2023 10:03
En pelottele ihmisiä. Olen rokottamaton uskova . Riskryhmässä sairauden vuoksi ja ikä jo yli 65. Olen sanonut Jumalalle Tapahtuuko sinun tahtosi sitten vaikka se olisikin kuolema minulle. Mutta fanattisuus on minulle vastenmielistä yrjöttävä touhua ja voin sillä hakea itselle kuolema Jumalalta . Niinkuin uhovaLLE uskoonnollisille menestyteologinen Saarikalle kävi ja monille muilleuskonnolliset uusäärikarismaattisille on käynyt , Ja saaneet Jumalalta monenlaisia tappavia sairauksia. Niille jotka vaati ja uhoa ja käske Jumala mitä Hän pitää tehdä on näin käynyt. Kun he ovat niin suuria kuninkaita kuninkaallisessa papistossa.. Niit on rokottamattomia uhojia kuollut myös koronasta monta uskonnollisia johtajia , jotka ovat kertoneet miten pärjää ilman pirun piikkejä. huh. OTTAKAA RAKKAAT PIIKKEJÄ JOS HALUAT TAI OLKAA OTTAMATTA , JUMALA TEITÄ RAKASTAA !!!
18.11.2023 09:51
Monille lihallisille on helppo olla rakastamatta kirkko tai seurakunta enemmän kuin Jeesusta . Mutta sinun harrastusta entäs työpaikka tai talosi , lemmikkis , lapsesi , puoliosi ? Pois pois vaan mun sydämestä Herran vuoksi kuin Paavali..
Eikö sitten saa rakasta yhtään? Ei se sitä tarkoittaa . Se tarkoitta ei enemmän kuin Jeesusta.. Kyllä Jumala sulle näyttää jos kysyt Häneltä...
18.11.2023 08:41
Vastaus oli järkyttävä Larsin mielestä !! >> Luovu seurakunnasta sydämessä , koska rakastat sen enmmän kuin Minä.
Järkyttävä vastaus Larsille , joka oli rakastunut niiiiiiiiiiin seurakuntansa. Ja joutui kamppailuun, misstä saisi voima , saadakseen lihallist`sydämest' epäjumalan. >> seurakunta.
Tilalle hän sai Oikea Herätys josta voidaan Herätyshistoriasta lukea.
Kannattaa kysyä mitä on mun elämässä este . etten ole otollinen ja kelpaava. ??
Koska Suomessa ei ole Herätystä . Niin tätä lajike on paljon Suomessakin.
18.11.2023 08:40
Näin on muuten , että lihallinen ihminen rakastaa , jopa seurkunta enemmän kuin Herransa , eikä voi olla Otollinen.
Voi voi , Lars Leevi Ruotsissa järkyttyi aikoinaan , kun Jumala sanoi hänelle , että on asia joka rakastat enemmän kuin Minua sanoi Jeesus hänelle.
Mitä mitä Lars vastasi Hänelle ? En rakastaa mitään enemmän kuin Sinä Herra.
18.11.2023 08:36
Kyllä Pyhässä Hengessä sen käsittää. Mutta ei lihalliset tai väärässä hengessä.
18.11.2023 05:10
Aivan joka ei ole kastettu Hengellä ja Tulella kuolee. Siis ritualikaseet vedellä ei pelastaa ketään.
Hän joka kastaa , TÄMÄ ON TEROITETTU MONEEN KERTA, NIIN TÄRKEÄ SE ON ETTÄ JEESUS KASTAA ITSE MEITÄ >>
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Mark. 1:8
Minä kastan teidät vedellä, mutta hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä."
Luuk. 3:16
niin Johannes vastasi kaikille sanoen: "Minä kastan teidät vedellä, mutta on tuleva minua väkevämpi, jonka kengänpaulaakaan minä en ole kelvollinen päästämään; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Joh. 1:33
Ja minä en tuntenut häntä; mutta hän, joka lähetti minut vedellä kastamaan, sanoi minulle: 'Se, jonka päälle sinä näet Hengen laskeutuvan ja jäävän, hän on se, joka kastaa Pyhällä Hengellä'.
18.11.2023 05:07
Kyllä ! Kaste joka Jeesus kastaa Tulella ja Hengellä !!!!!!!!
Onko Hän >> Jeesus, kastanut sinua . ?
Room. 6
3 Vai ettekö tiedä, että me kaikki, jotka olemme kastetut Kristukseen Jeesukseen, olemme hänen kuolemaansa kastetut?
4 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidänkin uudessa elämässä vaeltaman.
17.11.2023 00:14
Peritkö synti Eevalta vai petitkö Eläm Jeesukselta on Päivän Hitti ja sanoma !!!Siis kysynys sinulle..
14.11.2023 16:27
Voiko äiti itse päättä tappaako hän oma lasta vai ei.? On tä mrhaaminen tullut kevyeksi !!
14.11.2023 16:24
Jeesus tiesi että Hänen Voimalla on helppo rakastaa vihollinen jonka kautta koko Laki täytetään sun elämässä. Nyt olet vain lainvinkuja kenties ??
14.11.2023 16:22
No eihän Jeesuksen nimi ole Helluntai. Se sano Kaikken Helluntaivalheseurakunnasta ja mikä henki on sen perustanut aikoinaa azusakadulla.
14.11.2023 16:20
Ei syntinen pelastuu mitenkään. Ei Jumala voi nousta omienkäskyjen eikä omien sanojen vastaan. Silloin romahtaa Hänen valtakunta . Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hyvä yritys perkele mutta ei onnistuu . Pyhitetyt ja Puhdistetut Jumalan Ystäviä Pelastuu.
11.11.2023 18:23
Kyllä varokaa ja varsinkaan uuskarismattisessa ei löydy muut kun saatanalta vääriä profettoja. Varokaa niitä ja heidän seurakunnat...
11.11.2023 10:35
Nyt minäkin nousin seisomaan kunnioittaen Jumala ja kittämään hänet että Hän yrittää pelastaa Sanna raukka tuomaan hänet kirkkoon...
11.11.2023 10:33
Mikä kieliterroristi sinä olet ,
joka ei suvaitse muíta kun täydellisiä Suomalaisia. Taidat tykätä Jeesuksen sanomasta olkaa Täydellisiä kuin Taivaallinen Isä ??
11.11.2023 10:30
5 / 503