Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10895
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
iiiiiik+mihin+joutuu+jos+ei+vie+tämän+talenttin+uskonottomille??????+SUURIN+TALENTTIN+MIKÄ+SAAMME+PELASTUS++JA+EVANKELIUMIA..
03.05.2018 07:58
No+mitä+Jumala+oikeasti+sanoi+sinulle+kun+sä+polvistuit+ja+kysyit?+Aivan+niin+kuin+Moosekselle+Hän+puhui..+Onko+vaikea+polvistua?
25.04.2018 16:31
Merkillistä+?+Olen+kyllä+yrittänyt+kauan+antaa+kraanavesi+valua+ja+ei+se+vesi+vieläkään+ole+minulle+sanonut+että+minä+annan+sun+synnit+sinulle+anteeksi.+Kun+Jeesus+roikkui+Ristillä+ja+sanoi+Isälle+anna+niille+anteeksi+koska+he+eivät+ymmärrä+mitä+tekevät+niin+ei+Hän+sanonut+kun+ne+ensin+menee+ja+kastaa+itseä.+Vai+olenko+lukenut+huonosti?+No+tätä+tuli+mieleen+kun+hyökkäätte+mun+Rakas+Veljeni+Maunoa+vastaan..
25.04.2018 16:27
Hassu+!!+Ei+sitä+voi+noin+selvittää.+Mutta+jos+todella+haluat+tietää+onko+Jumala+olemassa+niin+polvistut+sängyn+viereen+ja+kysyt.+Jumala+oletko+olemassa+niin+saat+vastauksen.
25.04.2018 08:53
Kristiity+Net.+Miksi+et+noudata+koko+Toora+sitten+niin+kuin+minä+joka+on+täyttänyt+sen+yhdessä+käskysanassa+joka+jeesus+joka+antoi+joka+ei+ole+joku+Lakikokoelma+vaan+yksi+sääntö+ja+Laki+käsky+Rakasta+Lähimmäinen..+Olet+omillasi+siihen+asti+kunnes+sä+noudatat+Jeesuksen+Laki..
20.04.2018 09:32
Pitääkö+Uskoa+että+Jeesus+todella+tarkoitti+että+Matt+28:20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."
20.04.2018 09:24
Siinä+oli+tosiaan+paljon+hyvin+,+hyvin+sanottu+mitä+sanoit+>>+ValheenIsänHellarit+<<
19.04.2018 08:46
Mitä+sun+mukaan+pitäisi+Uskoa+että+pelastuu+?
19.04.2018 08:40
Köyhiltä+on+!!
17.04.2018 15:37
No+miksi+et+täyttää+sitten+Toora+??
17.04.2018 15:35
KIRJOITIT+OIKEIN.+>>>>+oiskosnäin+
17.4.2018+9:14
Uusi
Olisiko+Pyhän+Hengen+pilkkaamista+se,+että+tekee+pahaa.+Tuossahan+sanotaan,+että+paha+ihminen+tuo+pahan+runsaudesta+esille+pahaa.
Pyhä+Henki+ei+johda+ketään+tekemään+pahaa+kenellekään.
Pyhän+Hengen+pilkkaan+voivat+osallistua+sellaiset,+jotka+tuntevat+sen+mitä+Jeesus+opettaa,+mutta+silti+tekevät+pahaa.+<<<<+
JOS+PILKKAMME+PYHÄ+RAAMATTU+EIKÄ+TEEMME+SEN+MUKA+MITÄ+PYHÄHENKI+ON+KIRJOITTANUT+MEILLE+NIIN+MITÄ+MUUTA+SE+ON+KUIN+PYHÄN+HENGEN+PILKKAMISTA+?+JA+ERÄÄNÄ+PAHANA+HETKENÄ+TULEE+SYNNIN+MALJA+TÄYTEEN+JA+SITTEN+SE+ON+NAPS+JA+POIKKI+JA+IHMISET+ON+YMMÄLLÄÄN+ETTÄ+MITEN+NOIN+KÄVI+VANHURSKAUTETTU+SYNTISELLE?+nO+SENTAKIA+KUN+HÄN+OLI+SYNTINEN+JA+OLI+KUUNNELLUT+VÄÄRÄ+OPETUSTA..
17.04.2018 10:27
Halusin+sanoa+että+Pyhä+Raamattupaikassa+jonka+laitoin+.+Siinä+oli+san+syntynyt+joka+viittaa+Uudestisyntymiseen+ja+näyttää+millainen+on+Uudestisyntynyt.+Pyrkikää+siihen..
16.04.2018 15:22
Vain+ani+harvat+pelastuu+!!!+Näin+kertoo+Pyhä+Raamattu+ja+nämät+uskonnolliset+megafestarit+missä+ihmiset+ilolla+huutavat+vaude+antaavat+elämä+Jesselle+niin+kuin+he+sanovat+ja+sitten+he+ovat+mukamas+uudestisyntyneita.+Teillä+on+kyllä+suuri+usko+kun+te+tuollaista+humbuugi+showta+uskotte..+Ja+että+siellä+tapahtuu+muuta+kun+sielullista+tunnetila+joka+on+ohi+seuraava+päivänä+kun+nuoret+istuvat+pubissa+tai+menee+discoon.+
Sodomassa+ja+Gomorassa+vain+alle+1%+pelastui.+Siis+Maailmasta+jossa+oli+uskovia+siellä+Sodomassa..
16.04.2018 15:20
Kun+annat+Jeesus+taistella+niin+tulee+hyvä+jälki+!
16.04.2018 06:24
SIIIS+!!!!+1.+Joh.+3:9+
Ei+yksikään+Jumalasta+syntynyt+tee+syntiä,+sillä+Jumalan+siemen+pysyy+hänessä;+eikä+hän+saata+syntiä+tehdä,+sillä+hän+on+Jumalasta+syntynyt.+JA+TÄSSÄ+TULI+TAAS+VAHVASTI+ESIIN+MINKÄLAINEN+SELLAINEN+ON+JOKA+ON+UUDESTISYNTYNYT..
14.04.2018 07:44
Aivan+näin.+Anarkia+on+tänä+päivänä+mihin+vapaasti+lapset+saavat+kasvaa+ja+vieläpä+nauttia+vallantunteista+kun+ei+kukaan+pysty+heitä+pysäyttymään+kunnes+joku+oppilas+kilahtaa+ja+ampuu+heitä+kaikki+ja+sitten+voivotellaan+että+voi+meitä+ja+meidän+kullannuppuja+jotka+eivät+enä+ole+kiusaamassa+toisia..
13.04.2018 22:48
Niin+!!+Kova+on+ollut+yritys+ylläpitää+syntiä+loppuun+asti+.+Vaikka+kaikki+tietää+että+Jeesus+on+tullut+ottamaan+meiltä+synnin+pois.+Ja+että+Hän+puhdista+ne+jotka+Hän+laittaa+itseesi+.+Elikkä+Seurakuntaan,,+joka+Hän+nostaa+ylös.+Muta+ensin+puhdistaa..+Kova+on+vastustus+puolustaa+synnin+ja+ylläpitää+sen+lihassa+loppuun+asti+.+Sitähän+saatana+halua+ja+saada+ihmiset+helvettiin+kun+he+vastustavat+Jeesus+!!+Ja+monta+antikristusta+on+ilmestynyt+ja+meistä+ne+ovat+lähteneet..+Hyvä+on+karta+näitä+antikristuksia+jotka+armahtaa+synti..
13.04.2018 22:37
No+niin+!+Odotin+tuota+!+Aina+kun+näytän+teille+miten+ihana+ja+puhdas+Elämä+on+jos+joku+on+oikeasti+Uudestisyntynyt+niin+saatana+suuttuu+ja+yritetään+saada+pois+katse+hedelmästä+ja+piilottaa+Jumalan+totuuden++Uudestisyntymisestä.+Ja+jos+se+on+niin+kuin+kirjoitat+että+olen+helvetissä+eränä+päivänä+?+Niin+mitä+se+sinua+lohduttaa+Lähettiläs+antikristus++tai+orjat+eivät+peri+tai+kenellekellotsoivat+tai+myrkkyomenia+oikeesti+lohduttaako+se++että+olette+siinä+minun+vieressä+helvetissä?++olette+kertoneet+tekevänsä+syntiä+armahdettuja+syntisenä+ja+että+se+on+ihan+okei+??+Synti+vie+helvettiin+ja+tulisi+tehdä+parannusta+siitä+!!+Minunkin+jos+elän+synnissä..
12.04.2018 19:14
Miten+?+Jos+Uudestisyntynyt+on+oksastettu+Terveen+puuhun+joka+antaa+sinuun+kautta+Terveet+hedelmät+ja+sieltä+tulee+vain+myrkkyomenia+jotka+tappaa+ihmisiä+elikkä+syntisiä+hedelmiä+niin+kuin+jokaisen+uskontullut+kohdalla+on.++Niin+älä+puhu+tuollaista+soopaa+että+uskontullut+on+uudestisyntynyt+!!
12.04.2018 12:01
Jäännä+miten+luetaan+Pyhä+Raamattu+.+Ei+Jeesus+sanonut+että+meidän+tulisi+pitää+sinun+käskyjä+vaan+Hänen+ihan+ikiomia+joka+voitte+lukea+Evankeliumi+kirjeistä..
12.04.2018 11:55
524 / 545