Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Savis
profiilit
Savis
Savis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1064
Kommenttia
10896
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitat+varmaan+että+uskoontuloa+olis+pitänyt+heti+ja+välittömästi+seuraa+että+he+olisivat+saaneet+Pyhän+Hengen.+Jo+silleen+voi+tuon+tulkita.+Mutta+Pyhän+Hengen+saaminen+on+eri+juttu+kun+Uskontuleminen.
08.03.2018 18:10
Niin+Uudestisyntymä+tarkoittaa+kaste+Pyhässä+Hengessä+vaikka+niitä+yritetään+aina+saada+erikseen+ja+saada+aikaan+sillisalaattia.+Mutta+me+löydämme+totuuden+tästä+täällä.++Tit+3:+3+3+Olimmehan+mekin+ennen+ymmärtämättömiä,+tottelemattomia,+eksyksissä,+moninaisten+himojen+ja+hekumain+orjia,+elimme+pahuudessa+ja+kateudessa,+olimme+inhottavia+ja+vihasimme+toisiamme.
4+Mutta+kun+Jumalan,+meidän+vapahtajamme,+hyvyys+ja+ihmisrakkaus+ilmestyi,
5+pelasti+hän+meidät,+ei+vanhurskaudessa+tekemiemme+tekojen+ansiosta,+vaan+laupeutensa+mukaan+uudestisyntymisen+peson+ja+Pyhän+Hengen+uudistuksen+kautta,
6+jonka+Hengen+hän+runsaasti+vuodatti+meihin+meidän+Vapahtajamme+Jeesuksen+Kristuksen+kautta,
7+että+me+vanhurskautettuina+hänen+armonsa+kautta+tulisimme+iankaikkisen+elämän+perillisiksi+toivon+mukaan.
8+Tämä+sana+on+varma,+ja+minä+tahdon,+että+sinä+näitä+teroitat,+niin+että+ne,+jotka+Jumalaan+uskovat,+ahkeroisivat+hyvien+tekojen+harjoittamista.+Nämä+ovat+hyviä+ja+hyödyllisiä+ihmisille.
08.03.2018 16:36
Eikö+kirkkolaisilla+ole+ollenkaan+Pyhän+Hengen+kastetta+?+Vai++eikö+se+ole+tuttu+ollenkaan+?
08.03.2018 16:28
No+kun+lihalliset+vastustaa+Pyhä+Henkeä+ja+poistaa+aloituksia+joka+korottaisi+Pyhä+Henkeä+ja+antaisi+mahdollisuuden+että+ihmiset+saisivat+Pyhän+Hengen+kasteen+niin+silloin+olen+todella+huolissaan+Lutherin+palstasta+ja+ylläpidosta..
08.03.2018 08:12
Liha+vastustaa+sen+ja+olen+murheellinen+ettei+Pyhä+Hengen+kaste+arvostetaan+niin+että+ihmiset+pääsee+enää+Uudestisyntymään+ja+Taivaaseen..
08.03.2018 08:07
Jos+saatananpalvojat+ovat+vallanneet+sinun+koti?++Niin+eihän+se+silloin+voi+olla+se+sama+koti+?+Nyt+en+sano+ett+kirkkojaiset+ovat+ihan+niin+kuin+saatananpalvojat+vaikka+hyvin+lähellä+ovat+ja+yleensä+sama+henki+on+mukana+kuin+uuskarismaattiset!+Vai+tunnetko+yhtään+kirkkolainen+joka+ei+rakastaisi+uuskarismaattilaisuus??+Silleen+voi+sen+verrata.+Ja+sä+kysyt+että+ei+kait+se+koti+häviää?+Kyllä+se+on+hävinnyt+niin+kuin+moniin+eri+kantilta+olemme+sen+yrittänyt+kertoa+sinulle..
07.03.2018 18:32
Jos+sait+sellainen+kuva+että+se+olis+ollut+iltalehdessä+niin+pyydän+anteeksi.+Minä+tarkoitin+että+helposti+kyllä+iltalehti+ottaa+selvä+onko+totta+ja+silloin+loppuu+teidän+spekulaatiot.+Siis+toissapäivänä+soitettiin+Imatralta+teidän+harmiksi+että+paljastetaan+läpämätä+muna+mikä+kirkolliset+kehittävät+joka+Helluntaiseurakunnassa+näköjään+ympäri+suomea.+Mutta+niin+käy+kun+julistetaan+ihan+eri+evankeliumia+missä+on+eri+Jeesus+eri+Risti+eri+veri+mitä+Pyhä+Raamattu+julistaa+teille..+Ihan+oikein+sanoi+ja+kirjoitti+joku+että+eivät+nuo+rikolliset+ovat+muuttuneet+yhtään+vaikka+tulis+tulla+Jeesuksen+kaltainen+ja+olen+takuuvarma+ettei+Jeesus+tekis+omalle+seurakuntajäsenille+noin+miten+perkeliläiset+kirkkokuntalaiset+tekevät+ja+puuhaavat...
07.03.2018 07:46
Hyvin+Ymmärrän+jos+on+Uuskarismattisen+hengen+vallan+alla+että+tunnet+sen+hengen+pelkoa+että+One+Way+tulee+sinne+!!
06.03.2018 14:27
No+kun+hän+on+muina+päivinä+töissä+ja+toinen+aikuiskoulussa+ja+ainoa+päivä+jossa+lähimmäisrakkauden+toteutumista+onnistuu+Lau.+Koska++Su.+käyvät+he+omissa+Seurakunnissa+ja+älä+jätä+oma+seurakunta+kokoukset+on+meitä+käsketty..
05.03.2018 13:20
Mutta+en+tajua+että+Meller+ei+ole+katunut+tomussa+ja+tuhkassa+ja+vetänyt+joku+vanha+peite+päälle+kun+hän+on+ensin+pyytänyt+anteeksi+että+on+myynyt+tuollaista+saastetta+ihmisille+ja+vienyt+varmaan+tuhansia+uskovia+helvettiin+tuon+kirjan+harharetken+percelen+viettelyksen+kautta+..+Mutta+hän+seuraa+niitä+muita+seurakunnan+harhaanjohtajia+jotka+eivät+ole+pyytäneet+anteeksi+Markku+Koivistosta+ja+Patrick+Tiaisen+tuomista+omien+seurakuntien+saastuttamaan+ne+niin+että+he+eivät+vielä+ole+puhdistuneet+tänä+päivän+niistä+hengistä+mitä+ne+toi+mukanansa+!+Voi+Voi+!!
04.03.2018 13:28
Mutta+vaikka+me+ollaan+nyt+kaikki+toiveikkaat+niin+Jaakko+Antero+Romu+Hyvä+!+Odotellaan+ja+katotaan+mitä+Hinn+tekee?+Myykö+hän+lentokone+ja+Perustaako+hän+joku+Hurstin+järjestö+ja+valmistaa+matka+itselle+Parannuksenteon+kautta+Taivaaseen+?Luuk18:+18+Ja+eräs+hallitusmies+kysyi+häneltä+sanoen:+"Hyvä+opettaja,+mitä+minun+pitää+tekemän,+että+minä+iankaikkisen+elämän+perisin?"
19+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Miksi+sanot+minua+hyväksi?+Ei+kukaan+ole+hyvä,+paitsi+Jumala+yksin.
20+Käskyt+sinä+tiedät:+'Älä+tee+huorin',+'Älä+tapa',+'Älä+varasta',+'Älä+sano+väärää+todistusta',+'Kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi'."
21+Mutta+hän+sanoi:+"Tätä+kaikkea+minä+olen+noudattanut+nuoruudestani+asti".
22+Kun+Jeesus+sen+kuuli,+sanoi+hän+hänelle:+"Yksi+sinulta+vielä+puuttuu:+myy+kaikki,+mitä+sinulla+on,+ja+jakele+köyhille,+niin+sinulla+on+oleva+aarre+taivaissa;+ja+tule+ja+seuraa+minua".
23+Mutta+tämän+kuullessaan+hän+tuli+kovin+murheelliseksi,+sillä+hän+oli+sangen+rikas.
24+Kun+Jeesus+näki+hänen+olevan+murheissaan,+sanoi+hän:+"Kuinka+vaikea+onkaan+niiden,+joilla+on+tavaraa,+päästä+Jumalan+valtakuntaan!
25+Helpompi+on+kamelin+käydä+neulansilmän+läpi+kuin+rikkaan+päästä+Jumalan+valtakuntaan."
26+Niin+ne,+jotka+sen+kuulivat,+sanoivat:+"Kuka+sitten+voi+pelastua?"
27+Mutta+hän+sanoi:+"Mikä+ihmisille+on+mahdotonta,+se+on+Jumalalle+mahdollista".
28+Silloin+Pietari+sanoi:+"Katso,+me+olemme+luopuneet+siitä,+mitä+meillä+oli,+ja+seuranneet+sinua".
29+Niin+hän+sanoi+heille:+"Totisesti+minä+sanon+teille:+ei+ole+ketään,+joka+Jumalan+valtakunnan+tähden+on+luopunut+talosta+tai+vaimosta+tai+veljistä+tai+vanhemmista+tai+lapsista,
30+ja+joka+ei+saisi+monin+verroin+takaisin+tässä+ajassa,+ja+tulevassa+maailmassa+iankaikkista+elämää".
04.03.2018 13:17
Mutta+mutta+,,+>>+On+ollut+Romun+sivuilla+niin+kova+surina+että+ajattelin+tuoda+tämän+tähän+!!+Se+varmaan+piristä+sun+päiväsi+nyt+kun+Hinn+on+tehnyt+parannusta+?
Jaakko+Antero+Romu
26.+helmikuuta+kello+21:03+·+
SATTUI+silmiini+Benny+Hinnin+selvä+tunnustus+hänen+suhteestaan+menestysteologiaan+ja+väärään+uskon+sanaan+ja+sen+julistamiseen.+Olen+ollut+hyvin+tietoinen+hänen+ja+monien+muidenkin+vastaavaan+kategoriaan+kuuluvien+kuuluisien+ja+tunnetuiksi+julistajiksi+tulleiden+työstä+ja+elämästä.+Mutta+en+ole+kuullut+kenenkään+muun+tunnustavan+Bennyn+tavoin+olleensa+tuon+"väärän+evankeliumin"+julistaja.+Tiedämme,+että+Bennyllä+on+ollut+muitakin+ongelmia,+mutta+kuuluisuus+ja+rikastumisen+vetovoima+ovat+tähän+asti+pitäneet+häntä+otteessaan.+Nyt+näyttää+tapahtuneen+jotain,+joka+on+avannut+hänen+silmiään.+Sanoo+viestissään+senkin,+ettei+hän+enää+ole+liikkunut+yksityisellä+suihkukoneellaan+jne...Ystävät!+Nyt+on+rukoiltava+Bennyn+puolesta+ja+hänen+perheensä+puolesta.+On+hyvä+ottaa+hänen+nuorin+veljensä+Henrykin+perheineen+samaan+rukousrinkiin.+Hänet+tulin+tuntemaan+aikanaan+Vancouverissa,+jossa+perusti+oman+seurakunnan+ja+pyysi+minua+sen+toiseksi+pastoriksi.+En+tietenkään+suostunut,+mutta+näin+jo+silloin+läheltä+hänen+ja+Bennyn+tien+suunnan+ja+työhön+liittyvät+täysin+väärät+tavat.+Kieltäydyin+kunniasta+päästä+osalliseksi+tuosta+"virrasta".+Tiedän,+että+jotkut+työtovereistani+täällä+Suomessakin+ovat+pitäneet+Romupappia+Jumalan+työn+vastustajana,+kun+en+ole+hyväksynyt+noita+vääriä+oppeja+ja+niihin+liittyviä+asioita.+Nyt+on+aika+rukoilla,+että+Benny+todella+tekisi+täyttä+totta+ja+palaisi+puhtaasti+veren+evankeliumin+julistajaksi.
04.03.2018 13:15
Tehän+tiedätte+kait+että+Rakastamalla+lähimmäinen+ja+autta+hänet+niin+täytätte+Lain?++Niin+kuin+tuossa+lukee+>>+7+Mutta+jos+tietäisitte,+mitä+tämä+on:+'Laupeutta+minä+tahdon+enkä+uhria',+niin+te+ette+tuomitsisi+syyttömiä.
8+Sillä+Ihmisen+Poika+on+sapatin+herra.+
Älä+siis+tuomitse+meitä++Kristitty.+Net.+kun+me+menemme+sapattina+auttamaan+lähimmäinen+siitä+Rakkaudesta+joka+Jumala+vuodattaa+meidän+sydämiin+Pyhän+Hengen+kautta+!!+Seuramalla+Jeesusta+niin+kuin+Hän+käskee...+
Missä+Kristitty.+Net.+kun+ei+ole+kirjoittanut?+Ainakaan+omalla+nimmarilla+??
04.03.2018 08:14
Kiitetään+Jumala+mummokainuusta+ja+kiitos+Herralle+että+olit+rohkea+tuoda+sun+ihana+Todistusta.+Siitä+iloitsen+että+olet+järkevien+kirjoissa+tänä+päivänä+kun+sulle+tuli+tuon+Uuskarismattisen+yltiöhengen+ja+joudut+olemaan+noin+kauan+sen+vietävänä.+Tietysti+sillä+oli+helppo+viedä+sua+kun+se+vanha+aatu+vielä+elää+sussa+noin+voimakkaasti+mutta+sillekin+olis+paikka+tarjoilla+kasteen+Haudassa+Golgatan+kautta+.+Jossa+ja+johon+Jeesus+sua+kastaa+itsessä+Pyhässä+Hengessä+kun+sä+rukoilet+anot+ja+pyydät+sen.+Minäkin+olen+Vapautunut+noista+kaikkista+ja+minuakin+voi+haukkua+synnitön.+Mutta+me+synnittömät+olemme+menossa+taivaaseen+koska+me+tarvitsemme+Jeesusta+niin+paljon+enemmän+Pitämään+meitä+puhtaita+kun+ne+jotka+tarvitsevat+Jeesusta+että+Hän+pitää+ne+synnissä+että+niin+kuin+he+sanovat+tarvitsevat+Jeesusta,,,+muutoin+ei..+heh.+heh.+Heille+on+vaarallista+tehdä+parannusta+ja+hylkkää+synnin+ja+tulla+puhdas...
04.03.2018 08:00
No+mitäs+muuta+voi+olla+seuraus+kun+Jumala+ei+ikimaailmaan+siunaa+tuollaisen+järjestelyn+mies+ja+mies+ja+nainen+naisen+kanssa.+Siinähän+tulee+ennenpitkään+tappelu+ja+ruumiita+sellaisessa+suhteessa+kirouksen+kautta..+Terve+menoa+vaan+helvettiin+muuhun+tämmöistä+suhde+ja+järjestely+mitä+ootte+itselle+haalinnut+ja+vaatinut+vie+ilman+parannusta+mutta+monet+ovat+kääntyneet+pois+kuoleman+tiestä+mikä+homous+ja+lesbous+on+ja+todistaneet+että+kun+ovat+sitkeästi+hetero+ja+luonnollista+elämä+hakenut+ovat+sen+löytäneet!!
02.03.2018 05:12
Olkaa+nyt+hyvin+hyvin+varovaisia+!+Näin+se+on+juuri+niin+kuin+aloittaja+kertoo.+Ei+Mäkilän+puheissa+välttämättä+löydy+mitään+vääryyttä+mutta+henki+ei+hänessä+saarna+siitä+jossa+sulla+on+mahdollisuus+päästä+Taivaaseen+.+Perusasiat+hän+ei+tuo+esiin+vaan+kaikki+muu+voi+saatana+hyvinkin+karismaattisessa+hengessä+saarna+mutt+Kristuksen+kaltainen+tuleminen+niin+että+Hengen+Hedelmät+tulis+esiin+ei+tällä+hengellä+ole+VOima+.+Kristuksen+salaisuus+ja+Voima+jää+salassa+näissä+puheissa+ja+sua+ei+johdatetta+Kristukseen+niin+että+voit+olla+Kristuksessa+todella+vapaa+synneistä..
01.03.2018 08:16
Lehmälammas+politiikka+jossa+susi+sano+nam+on+mitä+nyt+harrastetaan+suomessa.+huh..
01.03.2018 08:06
Mitä+luulet+oleva+?+Ei+kait+opettaja+vaan+?+>>>+Kristitty.net+
19.2.2018+16:32
Uusi
Raamatun+mukaan+alkuseurakunta+kokoontui+joka+päivä+temppelissä+<<<+
Alkuseurakunta+Uudessa+Liitossa+ei+ollut+lähtenyt+liikkeelle+edes+ja+sä+puhut+alkuseurakunnasta..++Tiedätkö+milloin+UUtta+Liitto+perustettiin+ja+milloin+Vanha+liitto+loppui+??
20.02.2018 12:10
Nyt+kun+on+upotuskastettu+seurakuntaan+niin+joutuuko+Helluntailainen+upotuskasta+itseä+ekumeenisen+kirkkoon?+Kun+se+ei+ole+seurakunta+enää+vaan+kirkko?
19.02.2018 21:00
Tehkää+kakki+Jeesuksen+Nimessä+ja+Pyhässä+Hengessä+ja+totuudessa.+Viellä+ylistyslaululla+että+olen+niin+armoitettu+Pyhä+syntinen+jolle+kaikki+on+luvallista.+joo+joopa+joo...
19.02.2018 20:01
529 / 545