Vapaa kuvaus

Aloituksia

11

Kommenttia

1122

1. Ai,+että+laillisesti!+Koskas+Korhonen+on+laillisuudesta+piitannut?
  2. Kommentti+qwertyilijalle:+Kuittaat+"TolkkuaVähän"(yksi+Pe.kun+multinikeistä)+minua+koskevan+kommentin+ja+jatkat:+"Juu,+sortui+perinteiseen+itkupotkuraivariin."+On+molemmilta+aivan+väärä+diagnoosi,+mutta+eipähän+ole+ensimmäinen.+Olen+hyvin+pitkään+sietänyt+kaikenlaista+homofobiksi+ja+trolliksi+yms+väittämistäkin,+vaikka+en+ole+poikkipuolista+sanaa+sanonut+homoista+enkä+lesboista.+Ilmeisesti+tuo+nimittely+siksi,+että+en+kritiikittömästi+hyväksy+kaikkia+yleisesti+lesboksi+tiedetyn+Korhosen+tekemisiä+.+Jotkuthan,+kokemuksieni+mukaan,+pitävät+lesboja+ja+homoja+jonkin+sortin+vammaisina,+joita+tulee+käsitellä+silkkihansikkain+"kun+ei+voi+ihan+täyttä+vaatia".++Johanna+Korhonenkin+tekee,+mitä+tekee,+valtaosa+tajuaa,+että+päin+he*vettiä+menee,+mutta+kun+se+on+lesbo,+niin+nyökytellään+"kyllä+tuo+mulle+kelpaa".+Jopa+mummomuori+hoksaa,+että+eihän+tässä+kaikki+ihan+oppikirjan+mukaan+mene,+mutta...Minä+en+suostu+hyväksymään,+että+lesbous+olisi+mikään+händikäppi.+Siksi+edellytän,+että+jo+asemansa+vuoksi+Korhosen+tulisi+hoitaa+luottamustehtäviään+asianmukaisesti.+Homoille+täydet+oikeudet+ja+samat+vaatimukset!+Pois+händikäppi-ajattelu,+sillä+se+ihan+oikeasti+on+sitä+leimaavinta+syrjintää.+Kaikki+vaan+ei+sitä+tajua.Näillä+trolli+ja+homofobi+-väittämillä+on+minutkin+pyritty+vaientamaan.+Ei+onnistu.+Sitä+samaa+trolli-lällätystä+sinäkin+olet+pitänyt+yllä,+yhteisymmärryksessä+Pe.kun+kanssa.+Olen+tässä+viime+aikoina+ihmetellyt,+miksi+joskus+sinua+arvostin.+No+kerrankos+sitä+ihminen+erehtyy.
  3. "Kuitenkin+”Selvitys+ei+kohdistunut+vain+Laajasaloon+vaan+selvittäjä+kävi+läpi+seurakuntayhtymän+luottokorttiostoja+ja+matkalaskuja+myös+yleisellä+tasolla+yhden+vuoden+osalta."<Eli+edelleen,+kun+kysyn+miksi+Korhosella+ei+ylipäätään+ollut+kiinnostusta+hiippakunnan+asioihin,+siirrät+maalin+Laajasalo-keissiin.+Mikä+tarkoittaa,+että+sinun+torjuntasi+on+niin+vahvaa,+että+kun+otan+puheeksi+Korhosen+oikean+työmaan,+niin+pakenet+paikalta.Siksi+toiseksi,+ei+ole+Korhosen+ansiota,+että+seurakuntayhtymän+korttirumba+on+otettu+Laajasaloa+laajennettuun+tarkasteluun.+Ei+Korhonen+halunnut+tikunnokkaan+keitään+muita+kuin+Laajasalon.+Jos+hän+olisi+halunnut+laajempaa+tutkintaa,+niin+hän+kyllä+olisi+sen+sanonut.+Vai+väitätkö,+että+J.K.+ei+ujouttaan+saanut+tätä+sanotuksi?+Korhosen+agendaan+kuului+vain+ja+ainoastaan+Laajasalon+savustaminen.+Eivät+mitkään+sitä+korkeammat+tai+laajemmat+tavoitteet.Ihmettelen+syvästi,+miten+olet+voinut+välttyä+huomaamasta+Laajasaloon+kohdistettuja+rikollis-väittämiä?+Kyllä+ne+luulisi+huomaavan,+edellyttäen+tietenkin,+että+näitä+viestiketjuja+lukee+selvinpäin!Torjunta+osuu+ainakin+jälleen+kohdalleen,+kun+kieltäydyt+tietämästä+näistä++rikollisväittämistä.+Silloin+tosin+kelpaa+jo+"hiippaväkikin"+vertailukohdaksi:+"Tosin+paljon+rajumpia+ilmaisuja+on+kuultu+monesta+muustakin+arkkipiispasta+sekä+muista+kirkon+papeista."<+++Siis,+että"+Monesta+muustakin+arkkipiispasta".+(??)Voisitko+kertoa+mikä+on+rajumpaa+kuin+rikolliseksi+syyttäminen,+ennen+kuin+mitään+on+edes+tutkittu?Vastaus+kysymykseesi:+"mitä+eroa+sinun+nimittelyssäsi+on+muiden+nimittelyihin"?+Korhoskiimaiset+pyrkivät+nimittemällä+kohdettaan+vaihtelevilla+nimityksillä+leimaamaan+tämän+rikolliseksi,+minä+en.+Siinä+on+vissi+ero.
  4. Hupsista!+Eipä+menekään.+Kuten+olen+yllä+mummomuorille+selittänyt,+en+ole+syyllistynyt+kunnianloukkauksiin.+Korhos-kiimaiset+sen+sijaan+ovat.+Korhos-kiimaiset+ovat+näillä+palstoilla+syyttäneet+minua++ja+myös+joitakin+muita+kirjoittajia+salaamishalusta+ja+piiloon+lakaisusta+tässä+Laajasalo-keississä.+En+kuitenkaan+ole+missään+yhteydessä+salaamista+toivonut,+saati+vaatinut.+Olen+useita+kertoja+todennut,+että+Laajasalonkin+etu+on+asian+perinpohjainen+selvittäminen.+Tämä+on+kaikunut+kuuroille+korville.+Motiivini+on+asetettu+kyseenalaisiksi+ja+tämän+tavoitteen+aikaansaamiseksi+mielipiteitäni+on+tarkoitushakuisesti+vääristelty+juuri+Pe.kun+toimesta.+Tämän+lisäksi+Pe.ku+on+eri+yhteyksissä+esittänyt+puolivillaisia+arveluita:+"taidat+olla+se+sama+tyyppi+joka..."+En+ole+ollut,+en+millään+noista+kerroista!+Samoin+Pe.ku+on+väittänyt+minun+olleen+jokseenkin+kaikessa+väärässä,+ja+kaikki+projektini+ovat+epäonnistuneet.+Heh+heh!Täällä+ja+muuallakin+on+kirjoiteltu,+kuinka+heitä+-+siis+"todenpuhujia"+-+pyrittäisiin+kaikin+tavoin+estämään+ja+painostamaan+"tuomasta+totuutta+esiin".+Just!Täällä+erityisesti+yksi+tietty+Pe.ku+on+nimitellyt+minua+homofobiseksi+trolliksi.+Eikä+ole+tyytynyt+pelkästään+nimittelemään,+vaan+on+kieltänyt+muita+vastaamasta+"tuon+homofobisen+trollin+viesteihin".++Ja+nyt+sitten+poraa+asiattomista+kirjoituksista+ja+nimittelystä.+Tziisus!