Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aberkios
profiilit
Aberkios
Aberkios
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
1122
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai,+että+laillisesti!+Koskas+Korhonen+on+laillisuudesta+piitannut?
14.03.2018 21:53
Tuo+on+jo+käsitelty,+ellet+huomannut!+Tziisus!!
13.03.2018 09:06
Siis+sinun+mielestäsi+rikolliseksi+syyttäminen+on+lievempi+kunniaan+kohdistuva+loukkaus,+kuin+alatyyliset+heitot+joitakin+piispoja+kohtaan?+Tuo+jo+osoittaa,+että+et+ymmärrä+Suomen+lainsäädännöstä+höykäsen+pölähtävää!
13.03.2018 09:04
"Läheltä+liippaa.+Tosin+tuskin+oikeus+tästä+mitään+juttua+ottaisi.+Siinä+kun+samalla+loukataan+"Tuksua".
Olet+siis+oikeasti+sitä+mieltä,+että+on+"ainakin+melkein+törkeästä+kunnianloukkauksesta"+kyse?+Ohhoh!
+Jos+oikeuteen+tulee+kunnianloukkauskanne,+niin+oikeuden+on+pakko+ottaa+kantaa+siihen,+onko+kyseessä+kunnianloukkaus+vai+ei.+Ja+jos+sen+mielestä+kyseessä+on+kunnianloukkaus,+niin+ratkaistava,+onko+kyseessä+kunnianloukkauksen+lievempi+vai+törkeä+muoto.+
Se+ottaa+käsiteltäväkseen,+tai+sitten+hylkää,+jos+sen+mielestä+ei+ole+kyse+kunnianloukkauksesta.+Tähän+ratkaisuun+ei++"originaali-Tuksun"+loukkaaminen+tai+loukkaamattomuus+voi+vaikuttaa+millään+tavalla.
12.03.2018 09:41
Vaikka+kysymys+ei+olekaan+minulle+osoitettu,+niin+vastaan,+koska+kysyjä+on+siteerannut+minun+kommenttiani.+Joka+muuten+on+tuolla+alempana.
Oma+kommenttini:+"”Nämä+Korhos-kiimaiset+sitä+vastoin+ovat+syyttäneet+Laajasaloa+nimenomaan+rikoksista,+nimittelemällä+häntä+"rötöspiispaksi",+"rosvopiispaksi",+"kavaltajapiispaksi"+jne…”
Sinun+vastauksesi:+"Voi+olla,+en+heitä+niin+hyvin+tunne.+Tosin+paljon+rajumpia+ilmaisuja+on+kuultu+monesta+muustakin+arkkipiispasta+sekä+muista+kirkon+papeista."
Aika+sekava+virke+tuo+viimeinen,+btw.
12.03.2018 07:36
Kommentti+qwertyilijalle:+Kuittaat+"TolkkuaVähän"(yksi+Pe.kun+multinikeistä)+minua+koskevan+kommentin+ja+jatkat:+"Juu,+sortui+perinteiseen+itkupotkuraivariin."+
On+molemmilta+aivan+väärä+diagnoosi,+mutta+eipähän+ole+ensimmäinen.+Olen+hyvin+pitkään+sietänyt+kaikenlaista+homofobiksi+ja+trolliksi+yms+väittämistäkin,+vaikka+en+ole+poikkipuolista+sanaa+sanonut+homoista+enkä+lesboista.+Ilmeisesti+tuo+nimittely+siksi,+että+en+kritiikittömästi+hyväksy+kaikkia+yleisesti+lesboksi+tiedetyn+Korhosen+tekemisiä+.+
Jotkuthan,+kokemuksieni+mukaan,+pitävät+lesboja+ja+homoja+jonkin+sortin+vammaisina,+joita+tulee+käsitellä+silkkihansikkain+"kun+ei+voi+ihan+täyttä+vaatia".++Johanna+Korhonenkin+tekee,+mitä+tekee,+valtaosa+tajuaa,+että+päin+he*vettiä+menee,+mutta+kun+se+on+lesbo,+niin+nyökytellään+"kyllä+tuo+mulle+kelpaa".+Jopa+mummomuori+hoksaa,+että+eihän+tässä+kaikki+ihan+oppikirjan+mukaan+mene,+mutta...
Minä+en+suostu+hyväksymään,+että+lesbous+olisi+mikään+händikäppi.+Siksi+edellytän,+että+jo+asemansa+vuoksi+Korhosen+tulisi+hoitaa+luottamustehtäviään+asianmukaisesti.+Homoille+täydet+oikeudet+ja+samat+vaatimukset!+Pois+händikäppi-ajattelu,+sillä+se+ihan+oikeasti+on+sitä+leimaavinta+syrjintää.+Kaikki+vaan+ei+sitä+tajua.
Näillä+trolli+ja+homofobi+-väittämillä+on+minutkin+pyritty+vaientamaan.+Ei+onnistu.+Sitä+samaa+trolli-lällätystä+sinäkin+olet+pitänyt+yllä,+yhteisymmärryksessä+Pe.kun+kanssa.+Olen+tässä+viime+aikoina+ihmetellyt,+miksi+joskus+sinua+arvostin.+No+kerrankos+sitä+ihminen+erehtyy.
12.03.2018 07:24
Nyt+ovat+kadonneet+jo+Korhos-kiimaisetkin+jonnekin.+Ovatko+vetäytyneet+kuningattarensa+kanssa+johonkin+kulttiin?
12.03.2018 00:44
"Korhonen+on+polttanut+rähinöinnillään+siltansa+moneen+suuntaan."<
Kuten+esimerkiksi+johtamaansa+päätösviranomaiseen.+Ja+silloin+on+hommat+kyllä+jo+aika+hyvin+tussaroitu!+On+Tikkurilan+Tuksussa+potentiaalia+vaikka+mihin,+täytyy+myöntää.
11.03.2018 09:33
Työnantajan.+Helsingin+seurakuntayhtymän.
11.03.2018 09:25
Kukas+sellaista+on+vaatinut?
10.03.2018 14:40
Yksi+fiksu,+nuori+ja+nätti+naislääkäri+totesi+rehellisesti:+"periaatteessahan+tämä+mun+tutkinto+on+akateeminen+loppututkinto,+mutta+eihän+se+mikään+oikeesti+akateeminen+ole.+Lääkishän+on+vaan+tavallista+tasokkaampi+ammattikoulu".+Arvostin+häntä+vielä+enemmän+kuin+aiemmin.
10.03.2018 14:19
mummomuorilta+uudelleen+kysyn:+Voisitko+kertoa,+mikä+on+rajumpaa+kuin+rikolliseksi+syyttäminen,+ennen+kuin+mitään+on+edes+tutkittu?
10.03.2018 14:07
No,+Tikkurilan+Tuksun+moraaliin+istuu+näämmä+keino+kuin+keino!+Se+ei+vissiin+edes+natise+venyessään.
10.03.2018 09:48
Heitä+yhdistävä+tekijä+on+mittaamaton+myötähäpeä.
09.03.2018 23:18
"Sitä+enemmän+hämmästelen+näitä+herjaavia+ilmaisuja,+joita+käytät+Korhosesta."<
Kannattaa+muistaa,+että+herjaus+on+vanhassa+rikoslaissa+tarkoittanut+samaa+kuin+törkeä+kunnianloukkaus+uudessa.+Väitätkö+siis,+että+Korhosen+kutsuminen+"Tikkurilan+Tuksuksi"+täyttää+törkeän+kunnianloukkauksen+tunnusmerkistön?
Kannattaisi+pysyä+kohtuudessa+näitten+väittämien+kanssa.
09.03.2018 23:12
"Kuitenkin+”Selvitys+ei+kohdistunut+vain+Laajasaloon+vaan+selvittäjä+kävi+läpi+seurakuntayhtymän+luottokorttiostoja+ja+matkalaskuja+myös+yleisellä+tasolla+yhden+vuoden+osalta."<
Eli+edelleen,+kun+kysyn+miksi+Korhosella+ei+ylipäätään+ollut+kiinnostusta+hiippakunnan+asioihin,+siirrät+maalin+Laajasalo-keissiin.+Mikä+tarkoittaa,+että+sinun+torjuntasi+on+niin+vahvaa,+että+kun+otan+puheeksi+Korhosen+oikean+työmaan,+niin+pakenet+paikalta.
Siksi+toiseksi,+ei+ole+Korhosen+ansiota,+että+seurakuntayhtymän+korttirumba+on+otettu+Laajasaloa+laajennettuun+tarkasteluun.+Ei+Korhonen+halunnut+tikunnokkaan+keitään+muita+kuin+Laajasalon.+Jos+hän+olisi+halunnut+laajempaa+tutkintaa,+niin+hän+kyllä+olisi+sen+sanonut.+Vai+väitätkö,+että+J.K.+ei+ujouttaan+saanut+tätä+sanotuksi?+Korhosen+agendaan+kuului+vain+ja+ainoastaan+Laajasalon+savustaminen.+Eivät+mitkään+sitä+korkeammat+tai+laajemmat+tavoitteet.
Ihmettelen+syvästi,+miten+olet+voinut+välttyä+huomaamasta+Laajasaloon+kohdistettuja+rikollis-väittämiä?+Kyllä+ne+luulisi+huomaavan,+edellyttäen+tietenkin,+että+näitä+viestiketjuja+lukee+selvinpäin!
Torjunta+osuu+ainakin+jälleen+kohdalleen,+kun+kieltäydyt+tietämästä+näistä++rikollisväittämistä.+Silloin+tosin+kelpaa+jo+"hiippaväkikin"+vertailukohdaksi:+"Tosin+paljon+rajumpia+ilmaisuja+on+kuultu+monesta+muustakin+arkkipiispasta+sekä+muista+kirkon+papeista."<+++Siis,+että"+Monesta+muustakin+arkkipiispasta".+(??)
Voisitko+kertoa+mikä+on+rajumpaa+kuin+rikolliseksi+syyttäminen,+ennen+kuin+mitään+on+edes+tutkittu?
Vastaus+kysymykseesi:+"mitä+eroa+sinun+nimittelyssäsi+on+muiden+nimittelyihin"?+Korhoskiimaiset+pyrkivät+nimittemällä+kohdettaan+vaihtelevilla+nimityksillä+leimaamaan+tämän+rikolliseksi,+minä+en.+Siinä+on+vissi+ero.
09.03.2018 23:07
Veikkaisin,+että+tutkii+par´aikaa+hiippakuntavaltuuston+julkilausuman+allekirjoittaneitten+taustoja+siinä+toivossa,+että+niistä+löytyisi+jotain+raflaavaa!
09.03.2018 14:12
Usein+on+sanottu,+että+tätä+aikaa+leimaavat+"fiilikset".+Tehdään+sitä+mistä+tulee+hyvä+fiilis.+Ei+siinä+mitään,+kukin+tehköön+fiilistensä+mukaan.
Mutta+silloin+ollaan+pahasti+metsässä,+kun+toisia+koskevia+tulkintoja,+arvioita+tai+ratkaisuja+tehdään+näiden+fiilisten+perusteella.+Tai+esitetään+julkisuudessa+toisia+ihmisiä+koskevia+oletuksia+tai+mielipiteitä++vain+sen+pohjalta+mitä+"niinku+minust+tuntuu+just+nyt".+
Eikä+ole+fiksua+sekään,+että+jonkun+tuulihatun+agendaan+mennään+mukaan+vain+sen+pohjalta,+että+"miust+tuntuu,+että+se+on+oikeella+asialla.+Sehän+sano+oikeen+telkuskii,+ett+sille+niinku+luottamushenkilönä+kuuluu+tutkii+tämmösii.+Kyllä+sen+sitte+niinku+täytyy+olla+oikees".+"Miustakkii+tuntuu,+ett´+se+on+niinku+oikeella+asialla".
En+niin+ihmettelisi+asiaa,+jos+olisi+kyse+jonkun+14-vuotiaan+tyttelin+suhtautumisesta,+mutta+kun+ei+ole.+En+olisi+vuosi+sitten+uskonut+miten+kehittymätöntä+voi+aikuistenkin+mielipiteenmuodostus+olla.
Surullista,+hyvin+surullista.
09.03.2018 13:55
Hupsista!+Eipä+menekään.+
Kuten+olen+yllä+mummomuorille+selittänyt,+en+ole+syyllistynyt+kunnianloukkauksiin.+Korhos-kiimaiset+sen+sijaan+ovat.+
Korhos-kiimaiset+ovat+näillä+palstoilla+syyttäneet+minua++ja+myös+joitakin+muita+kirjoittajia+salaamishalusta+ja+piiloon+lakaisusta+tässä+Laajasalo-keississä.+En+kuitenkaan+ole+missään+yhteydessä+salaamista+toivonut,+saati+vaatinut.+Olen+useita+kertoja+todennut,+että+Laajasalonkin+etu+on+asian+perinpohjainen+selvittäminen.+
Tämä+on+kaikunut+kuuroille+korville.+Motiivini+on+asetettu+kyseenalaisiksi+ja+tämän+tavoitteen+aikaansaamiseksi+mielipiteitäni+on+tarkoitushakuisesti+vääristelty+juuri+Pe.kun+toimesta.+Tämän+lisäksi+Pe.ku+on+eri+yhteyksissä+esittänyt+puolivillaisia+arveluita:+"taidat+olla+se+sama+tyyppi+joka..."+En+ole+ollut,+en+millään+noista+kerroista!+Samoin+Pe.ku+on+väittänyt+minun+olleen+jokseenkin+kaikessa+väärässä,+ja+kaikki+projektini+ovat+epäonnistuneet.+Heh+heh!
Täällä+ja+muuallakin+on+kirjoiteltu,+kuinka+heitä+-+siis+"todenpuhujia"+-+pyrittäisiin+kaikin+tavoin+estämään+ja+painostamaan+"tuomasta+totuutta+esiin".+Just!
Täällä+erityisesti+yksi+tietty+Pe.ku+on+nimitellyt+minua+homofobiseksi+trolliksi.+Eikä+ole+tyytynyt+pelkästään+nimittelemään,+vaan+on+kieltänyt+muita+vastaamasta+"tuon+homofobisen+trollin+viesteihin".++Ja+nyt+sitten+poraa+asiattomista+kirjoituksista+ja+nimittelystä.+Tziisus!
09.03.2018 13:22
Kiinteää+suosittelen.+En+ole+aikoihin+katsellut+hunajatarjontaa,+mutta+ennen+ei+ollut+olemassa+juoksevaa+kotimaista+hunajaa.+Etelä-Eurooppalaisissa+juoksevissa+hunajissa+se+juoksevuus+on+peräisin+siitä,+että+hunaja+on+kerätty+kirvan+ulosteesta.+Ilmoitetaan+tölkissä+joskus+"mesikasteena".
09.03.2018 10:19
27 / 57