Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Aberkios
profiilit
Aberkios
Aberkios
Vapaa kuvaus
Aloituksia
11
Kommenttia
1122
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinäkö+sitten+olet+teistinen+epäihminen?
27.10.2017 12:30
Solvaus+tarkoittaa+rikoslaissa+kunnianloukkausta+ja+herjaus+puolestaan+törkeää+kunnianloukkausta.+Miten+ja+missä+Aa:laisiin+on+kohdistettu+kunnianloukkauksia+saati+törkeitä+kunnianloukkauksia.+Kannattaa+muistaa,+että+aiheeton+tai+perusteeton+syytös+tehdystä+rikoksesta+on+rikos.
27.10.2017 12:09
Kaikki+uskovat+pettävät+itseään.+Sehän+on+koko+homman+juju.+Kaikki+uskovat+pääsevänsä+taivaaseen,+kuka+milläkin+konstilla.
27.10.2017 07:47
Laittakaa+tempauksessa+jakoon+ilmaisia+ämpäreitä,+niin+johan+on+tulijoita!+:D
27.10.2017 07:38
Minulle+kävi+aivan+samalla+tavalla.
26.10.2017 23:53
Hilkka+Ahdetta+ei+ahdisteltu+eikä+hän+syyttänyt+esimiestään+myöskään+seksuaalisesta+häirinnästä.+H.A.+nosti+prosessin+esimiestään+Auto-+ja+kuljetusalan+työntekijäliiton+silloista+puheenjohtajaa++Timo+Rätyä+vastaan+työpaikkakiusaamisesta+ja+epäasiallisesta+kielenkäytöstä.+Ahde+oli+tuolloin+AKT:n++viestintäjohtaja.
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/hilkka-ahde-timo-raty-huusi-minulle-saatanaa/2338332#gs.e4ZlnOc
26.10.2017 01:18
Ja+taas+sitä+mentiin+lukihäiriö+edellä!
25.10.2017 14:03
Aina+on+ollut+olemassa+kirjoitusten+tulkitsijoita,+ja+tulee+aina+olemaan.+Joillekin+vain+näillä+tulkitsijoilla+pitää+olla+joku+"kirjanoppineen"+etuliite,+jotta+heidän+tulkintansa+saisi+heiltä+hyväksynnän.+Kaikkien+muiden+tulkinnat+ovat+heille++itsestään+s.atanasta.+Paitsi+joillakin+lahkohihhuleilla,+joille+vain+omat+tietyt+hihhulitulkitsijat+kelpaavat.
25.10.2017 13:24
Tarkoittanet+Hilkka+Ahdetta?+
Hilkkahan+yritti+aikoinaan+kovasti+nonseleerata+mieheensä+Matti+Ahteeseen+kohdistettuja+ahdistelusyytöksiä.+Matti+kuitenkin+erotettiin+Veikkauksen+toimitusjohtajan+paikalta+"luottamuspulan"+vuoksi.+Veikkauksen+naiset+olivat+esittäneet+syytöksiä,+joiden+mukaan+Matti+oli+kosketellut+heitä+asiattomasti,++eli+"lääppinyt"+erinäisissä+tilanteissa.+
Matti+puolustautui+sillä,+että+kaikki+eivät+ymmärrä+oikein+hänen+tapaansa+kosketella+ihmisiä.+Kukaan+miespuolisista+alaisista+ei+kuitenkaan+ollut+laukaissut+Matissa+tätä+koskettelun+tarvetta.
25.10.2017 08:25
"Miksi+et+halua+keskustella+tästä+aiheesta+kun+tämän+aiheen+itse+aloitit?"
Aiheellinen+kysymys.+Ehkä+aloittaja+ei+osannut+lukea+sitä,+tai+ei+ainakaan+ymmärtänyt.+Päätti+kuitenkin+kopsata+idolinsa+kirjoituksen+tänne.+Aloittajan+mielestä+Turunen+on+fiksu+mies,+joten+hän+ajatteli,+että+kyllä+sen+täytyy+olla+fiksua+tekstiä.+Ehkä+on+peräti+kuullut+sen+jostain.+Kyllä+nuo+äänikirjat+ja+-kirjeet+ovat+sitten+siunauksellinen+asia!
Onko+kukaan+koskaan+nähnyt+usko.vaisen+itsensä+kirjoittamaa+kirjoitusta,+kommenttia+tai+aloitusta,+joka+olisi+ollut+kahta+virkettä+pitempi?+Kaikki+minun+näkemäni+ovat+olleet+muualta+kopioituja+tekstejä,++Niinpä+usko.vainen+yrittää+kommenttiensa+määrällä+korvata+laadun.+Kaikkihan+sen+tietävät,+miten+siinä+käy.+Paitsi+usko.vainen!
25.10.2017 06:23
Jälleen+kerran+viestiketju,+joka+voitaisiin+poistaa+kokonaisuudessaan.+Ei+tolkun+häivää!+Ja+kaiken+keskellä+häslää+taas+usko,vainen,+totta+kai.
25.10.2017 05:32
Kyllä+siellä+on,+olen+pariin+kertaan+raamatun+lukenut.+Ehkä+sinunkin+pitäisi,+jos+haluat+sen+kirjoituksista+väitellä.+Ei+minkään+muun+takia.
24.10.2017 02:29
"Höpötipöpöti"<
Olipa+älykäs+kommentti!
23.10.2017 10:06
:D+:D
23.10.2017 09:59
Yksi.uskis+kirjoitti:+"Rakastava,+uskollinen+homosuhde+ei+ole+automaattisesti+poissuljettu+heidän+havainnoistaan.+Itse+asiassa+sinun+väitteesi+on+sen+verran+heikko,+että+se+vaatisi+selviä+perusteita.+Pelkkä+asian+toteaminen+ei+riitä+tässä+keskustelussa."<+
"Ei+ole+automaattisesti+poissuljettu+heidän+havainnoistaan",+ei+tarkoita,+kuten+itsekin+ymmärtänet,+että+näiden+suhteiden+todellinen+luonne+olisi+tajuttu.+Tuo+tarkoittaa,+että+se+voi+ihan+yhtä+hyvin+olla+poissuljettu+tai+torjuttu.+Ainakin+se+on+Raamatussa+vaiettu+asia.+
Jos+jokin+asia+on+"kuvotus",+"iljetys"+ja+miksi+kaikeksi+se+Raamatussa+kuvataankaan,+se+ei+voi+näyttäytyä+myönteisessä+valossa+Raamatun+ajan+ulkopuoliselle+huomioijalle.+Ja+objektiivisia+huomioijia+Raamatussa+ei+ole+liiaksi+asti!+
Tämä+minun+"heikko"+väitteeni+oli:+"Koko+Raamatussa+ei+tunneta+käsitettä+"rakastava+homosuhde".+Siellä+kaikki+seksuaalisuus+heterosuhteen+ulkopuolella+on+pelkkää+himoa+ja+hekumaa.+Raamatussa+ei+oteta+huomioon,+tai+ainakaan+tunnusteta,+rakkauden+mahdollisuutta+samaa+sukupuolta+olevien+välillä."
Se,+että+Raamatussa+kerrotaan+naapurimaissa+esiintyvästä+homoseksuaalisuudesta,+ja+siitä+varoitetaan,+ei+ole+osoitus+siitä+mistä+yllä+olevassa+sitaatissa+kirjoitan.+Se+on+sitä+samaa+himon,+hekuman+ja+riettauden+viestiä+kuin+muuallakin+raamatussa.
23.10.2017 09:57
Ei+minulla+mitään+murheita+ole.+Kyllähän+nuo+sinun+riipaisevat+sairautesi+koskettavat,+mutta+ei+niistä+nyt+varsinaisia+murheita+aiheudu!
22.10.2017 15:02
Ei+se+sitten+ihme+ole,+että+olet+noin+myrtsinä.
22.10.2017 14:55
On+vai?+No,+sekin+vielä!+Onpa+ikävää.+Oletko+saanut+siihen+hoitoa?
22.10.2017 14:54
Olen+jo+jonkin+aikaa+epäillyt+ymmärtämisen+kykyäsi,+nyt+sain+vahvistuksen+siihen.+Kiitos!
22.10.2017 14:44
Sehän+tuli+vastaamaan+siviilivihikimyksen+saaneitten+parien+avioliiton+siunaamista,+jossa+ei+myöskään+saa+olla+kyseisiä+elementtejä.
22.10.2017 14:42
40 / 57