Vapaa kuvaus

Aloituksia

89

Kommenttia

675

1. Rauhan tervehdys.

Miten minä olen siirtynyt konservatiiviseen helluntailaisuuteen, kun olen kirjoilla luterilaisessa kirkossa, kuuntelijoistani kyselyssä suurin osa on luterilaisia ja helluntailaisia kuuntelee minua siinä missä vapaakirkollisia, baptisteja, metodisteja kuin mihinkään kuulumattomiakin.

Mutta voisitko vielä avata vääristä profetioista, vääristä opeista ja vääristä opetuksistani, että missä niissä on vikaa? Voit esimerkiksi laittaa linkin videoon ja kertoa missä minuulla harhaoppi alkaa?

Siunauksin, MM.
  2. Rauhan tervehdys.

Jeesuksen Kristuksen toinen tulemus on aivan yhtä varma kuin ensimmäinen, joka meidänkin vuosiluvussamme seisoo, nimittäin Jeesus tuli 2023 vuotta sitten ja mullisti maailman. Toinen tulemus mullistaa sen vielä merkittävemmällä tavalla, mutta tällä kertaa myös ulkonaisesti eikä vain sisäisesti.

Enää Venäjän vaarasta ei varoita uskovaiset enää, vaan lähes jokainen asiantuntija pitää Venäjää vaarallisena naapurina. Niinikään monet puhuvat kolmannesta maailmansodasta, suursodasta ja sodan laajenemisena - aivan kuten uskovaiset ovat varoittaneet jo vuosia ja asialle on naurettu, mutta jopa sodomiitti voi joutua itkemään.

Kaikki tyyni, Raamattu toteutuu rutosti ja sieltä löytyy jopa tämän aloituksen tehnyt irvistelijä, hänen oppinsa ja elämänsä etukäteen kirjoitettuna 2,000 vuotta sitten.

"Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: 'Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta'.

Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen." - 2. Pietarin kirje 3:3-6

Jos vaikka olisimme eläneet 500v sitten, 1000v sitten tai milloin tahansa muulloin kuin viimeiset 100v, niin tämä sana ei olisi käynyt voimaan: luomisoppia ei kiistetty (darwinismi on uusi oppi, vaikkakin kopioitu hindulaisuudesta), Jeesuksen paluuta ei toisaalta julistettu mutta ei pilkattukaan sekä koskaan ei ole ollut niin paljon tahallaan tyhmiä (tietäensä tietämättömiä), joilla on kaikki tieto käsillä, mutta heitä ei kiinnosta tieto. Ja vielä sokerina pohjana: vasta meidän ajalla tärkeimmäksi asiaksi ovat tulleet omat himot elämän ohjeena ja samalla pöntöstä on vedetty alas kaikki hyveet, arvot ja moraali.

Siunauksin, MM.