Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ehkä+tuon+raskauden+asia+on+nykyään+niinkin,+ettei+enää+ole+pakko+vain+vaieten+kärsiä,+niinkuin+joskus+hamassa+menneisyydessä.++Voi+saada+myös+helpotusta.
Minunkin+mielestäni+Minttu+Räikkönen+oli+upein+ja+puku+hienoin.+Tosin+muitakin+kauniita+näkyi,+mutta+en+ollut+tyytyväinen,++tv-työhön,++huonosti+näkyi+puvut+no+ei+kai+sekään+helppoa+ole.+
Kun+puhutaan+ennakkoon+jostakin,+joitain+ei+mainita+ollenkaan+ja+kuvakulma+vaihtuu,+haloo,+jos+ei+naamaa+itse+tunne,+menee+ulalle.
Alkuun+miestoimittaja+sanoi+jonkun+kerran+sen+ja+sen+värisessä+puvussa,+pysyi+jotenkin+kärryillä,+mutta+lakkasi+sanomasta.
06.12.2017 21:16
No+ei+se+mitään,+huomasin+kyllä,+että+Telle+nojasi+raskaasti+saattajaan.
Olet+oikeassa,+että+kun+tuollainen+väenpaljous,+niin+lämpö+nousee.
06.12.2017 21:02
Tuo,+kun+sanoit+vastustavasi+ikärasismia+ja+muistutut,+ettei+vanheminen+ole+sairaus,+kertoo+siitä,+mikä+tämän+ikäisillä+on+lähellä+sydäntä.
Tuota+tässä+´´ihmetellyt´´+pitkin+päivää,+kun+suitsutetaan+sodan+käyneitä+ikäluokkia+ja+meitä,+jotka+olemme+tätä+hyvinvointivaltiota+rakentaneet+työtä+tekemällä,+niin+muun+vuotta+sitten+haukutaan,+kuinka+olemme+kuluerä+ja+kansatalouden+rasite.
No+loppujenlopuksi,+en+oikeastaan+tiedä+ketkä+tätä+lietsoo.+(mediako)
Nuoret+minun+elämässäni+ovat+aivan+toista+mieltä,++eivät+halua+kuullakkaan,+jos+joskus+sanon+vaikka,+että+´´sitten+ens+kesänä,+jos+elossa+oon´´,+hermostuvat+heti,+kun+tommosia+puhun.
He+kokevat,+että+olen+jonkimoinen+tukipilari.
06.12.2017 20:58
Onko+aloittaja+mies,+vai+synnyttämään+kykenemätön+nainen.
Törkeä+aloitus.+HYI!
06.12.2017 20:46
Jos+se+pitää+ymmärtää+ainoastaan+kielen+muuttumisen+kertomuksena,+täytyy+sanoa,+että+puhut+puuta+heinää.
Ei+kielen+muuttuminen+ole+elämän+ja+kuoleman+kysymys.
Kyllä+minäkin+voisin+sepittää+johonkin+juttuun+jonkun+värssyn,+jossa+puhutaan+muusta,+kun+asiasta+ja+kysellä,+että+ymmärrätkös.+Jos+et,+olet+tollo.
06.12.2017 20:33
Jep,+jossain+oli,+etteivät+tule+minkäänlaisessa+järjestyksessä.
06.12.2017 20:17
Tiedänhän+minä,+että+tiedät.
06.12.2017 19:03
Jos+ajatellaan+paljonko+kieli+on+muuttunut+sitten+Agricolan+aloittaessa,+niin+aika+paljon.
Ja+puhekielessähän+se+kieli+muotoutuu.
Mielestäni+juuri+niinkuin+Yle+ja+MTV3+ja+valtalehdistö+ovat+sen+verran+virallisia+tahoja,+että+kansalaisten+pitäisi+saada+tolkku,+mitä+niissä+kirjoitetaan.
06.12.2017 18:41
Olen+samaa+mieltä.
Päivä+on+arvokas+ja+juhlava,+itse+en+ostaisi+Suomi-100+vessapyttyä+tai+-harjaa.
En+ole+huumorintajutonkaan,+mutta+ei+se+huumori+joka+paikkaan+sovi.
On+tietysti+eri+asia,+jos+ei+kunnioita+Suomen+itsenäisyyttä+ja+heitä,+jotka+sen+meille+hankkivat.+
Mitä+tulee+onnitteluviestiin,+se+sinällään+ihan+mukava+asia,+mutta+tosi+on+niin,+kuinka+Öö+sanoi,+kuluttajathan+sen+maksavat.
06.12.2017 18:36
Katsoin+linkkisi,+voi+taivas,+vessan+pönttäkin.+Mautonta.
Joku+tyylikäs+pieni+muistoesine+ehkä+paikallaan,+mutta+tuo+krääsä.
Kyllä+on+markkinahenkilöt+olleet+hereillä.
06.12.2017 17:18
No+voihan+nenä.
Selvähän+se+sitten+on,+että+kuluttaja+ne+maksaa.
Rupesi+naurattamaan+tuo+vessaharjajuttu,+en+ole+sellaista+nähnytkään.
06.12.2017 16:12
Tarkotat+paksunsuolen+ja+ohutsuolen+liitoskohdan+alapuolella+olevaa+paksunsuolen+osaa,+sitä+tosiaan+nimitetään+myös+umpisuoleksi+(lyhyt+pätkä)+jonka+päässä+on+umpilisäke.
06.12.2017 16:09
Olipas+komeata+laulua.
Onnea+Suomelle+ja+suomalaisille!
06.12.2017 15:51
Juu,+kyllä+ne+operaattorit+lähettää,+valtioneuvosto+on+ikäänkuin+toimeksiantaja.
Jotta+molempi+totta.
Sanoivat,+että+linja+pitää+olla+auki,+jälkikäteen+ei+tule.
Mulla+oli+kyllä+auki,+tuli+joskus+aamupäivällä.
06.12.2017 15:44
Seisominen+noin+pitkän+ajan+on+paljon+kovempaa+työtä,+kuin,+jos+liikkuisi+välillä.
Toivottavasti+hänelle+on+varattu+tuoli,+jos+käy+työlääksi,+kyllä+jokainen+asiallinen+henkilö+sen+ymmärtää.
06.12.2017 13:04
Täällä+taivas+on+tasaisen+harmaa.
Leivoin+piparkakkuja.
Sain+WhatsAppilla+kuvan+komeasta+piparkakkutalosta,+pojan+iso+ja+pienempi+tytär+tehnyt.
06.12.2017 12:54
Kummaa+on+Suome+kieli.
MTV3+tekstitv+tänään.
Videopalvelu+Yoytube+ilmoittaa+kitkevänsä+väkivalta-,+ääri-+ja+vihasisällön+kitkemistä+palveluissaan.
Siis+että+oikein+kitkemista+kitketään!
Kappale+loppuu+näin.+,että+Youtube+aikoo+palkata+lisää+henkilökuntaa+sisällön.
06.12.2017 12:49
Umpilisäke+se+on!+:)
06.12.2017 12:44
Eikös+tuo+punainen+puolikuu+ole+ainakin+sellainen+vastaavanlainen+järjestö,+kun+meillä+punainen+risti?
05.12.2017 21:00
Onko+se+sitten+niin,+että,+jos+tulee+varsinaisen+puolueen+ulkopuolelta,+silloin+tarvitaan+nuo+kortit.+Eihän+se+Väyrysenkään+puolue+ole+tavanomainen+puolue.
Tuntuu+olevan+tärkeää,+että+pääsee+toiselle+kierrokselle,+sen+ymmärtäisi,+jos+sillä+valittaisiin+varapresidentti,+mutta+kun+sellaista+ei+ole.
05.12.2017 20:00
144 / 191