Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+tykkään+eniten+tästä+LG:stä,+tässä+on+selkeä+ohjelmaopas+ja+kun+sinne+kääntää,+ytulee+pikkukuva+kulmaan+ja+ääni+kuuluu.
Meillä+mökillä+om+antennitv:t,+antennin+päähän+laitetaan+sellainen+haarakappale,+joka+työnnetään+ensimmäiseen+telkkariin,+haarasta+jatketaan+toisella+antenninjohdolla+toiseen+telkkariin.+Molemmat+toimii.
Kai+se+yhtälailla+toimisisi+kaapelitv:ssä.+Kotona+on+kaapeli,+mutta+en+ole+kokeillut.
26.11.2017 19:16
Kyllä+sivuvaikutukset+voi+olla+erilaisia+eri+ihmisillä.+Toiset+ei+saa+mitään.
Jokaisen+reagointi+on+yksilöllistä.
Kyllä+siinä+kannattaa+pitäytyä,+mikä+on+hyväksi+havaittu.
25.11.2017 22:33
Paavo+se+on+,+kuin+Fenix-lintu.+Aina+nousee,+vaikka+tuhkasta.
Kyllähän+sitä+tulee+käytyä+äänestämässä+ja+seurattua+muutenkin+tätä+teatteria.
25.11.2017 20:37
Se+oli+aloitusannos,+söin+sitä+jonkun+aikaa.+Lääkäri+vaihtoi+sen,+ei+kestänyt+pitkään,+uudenkaan+teho,+kun+laski,+taisi+olla+Linatil.
Tämä+mikä+nyt+on,+niin+kaksi+kertaa+annosta+nostettiin,+nyt+on+maksimi.
Kauppanimeltään+on+kyllä+vaihtunut+kolmasti,+että+sain+halvemman+version.
25.11.2017 20:32
Jollain+saattaa+jo+annoksen+pienennys+helpottaa+sivuvaikutuksia.+
Useinhan+se+on+hakemista,+ennenkuin+sopiva+lääke+ja+annostus+löytyvät.
25.11.2017 19:50
Ensimmäinen+lääkkeeni+oli+juuri+beetasalpaaja+ja+jos+yritin+ripeästi+kulkea,+alkoi+tuntua+läkähdyttävä+huono+olo.+Enkä+ole+mikään+urheiluharrastaja.
25.11.2017 19:33
No+kuule+kerroppas+nyt,+kuka+kumma+on+tähän+aloitukseen+kirjoittanut+minun+kokemukseni+ja+perinnöllisyydestänä+kyseisessä+olevaan+tautiin.
Kiinnostaisi+niin+pirusti+tietää,+kun+en+itse+löydä+sellaista+täältä.
25.11.2017 19:30
No+johan+oli+sekasotku.+
Kerää+ne+tapahtumat+kokoon+ja+anna+palaute,+että+näkevät+kuinka+paljon+yhden+ihmisen+kohdalla+meni+pieleen.
Aika+vähän+käytän+terveyspalveluja.+Tuon+verenpaineen+takia+käyn+verikokeissa.+Se+hoituu+niin,+että+soita+hoitajalle.+Hän+laittaa+ne+koneelle.+Tulokset+lähettää+sitten+lääkärille.+Lääkäri+soittaa,+jos+on+tarve,+eipä+ole+ollut.
25.11.2017 19:24
Alan+pikkuhiljaa+osteleen+lahjoja+noille+nuoremmille+sukupolville,+sen+jälkeen,+kun+muutan+maalta+talvikotiin.
En+tykkää+hössötyksestä,+sen+minkä+teen,+teen+pikkuhiljaa.+Paljon+ei+edes+ole+tarvekaan.
Itsenäisyyspäivänä+istun+tässä+lötkötuolissa+ja+tuijotan+telkkaria.
25.11.2017 18:40
Koneita+ei+ole,+kun+tämä+millä+kirjoitan+ja+se+älykänny.+Mihin+minä+niitä+enemmän+tarvitsisin.
Tympeäksihän+sitä+muuttuu,+jos+alvariinsa+koneitten+kanssa+pelaa,+pois+se+minusta.
Et+Sinäkään+pihvejäsi+tietokoneella+paista,+ihan+paistinpannun+tarvitsit.
Vastata+voi,+tai+olla+vastaamatta,+osoitteella+tai+ilman.
25.11.2017 18:32
Aikanaan+yli+30+vuotta+sitten,+kun+lääkkeelle+piti+ruveta,+vasta+neljäs+lääke+toimi+kunnolla.
Beetasalpaajat+hidastavat+sydämen+rytmiä+ja+jos+rupeaa+juoksemaan,+pulssi+ei+nouse,+niinkuin+normaalisti+kuuluu,+siitä+tulee+huono+olo.
Jokaisessa+pakkauksessa+on+tuoteseloste,+siinä+lukee+todettuja+sivuvaikutuksia.
Isä+ja+äiti+oli+molemmat+verenpainetautisia.+Ei+kulunut+viinaa+eikä+tupakkia,+liikuntaa+sai+varmasti+maatilalla+ja+ruoka+nyt+oli+siihen+aikaan+terveellistä.
Silti+myös+veljeni+ja+minä+tauti+saatiin.+Sisar+oli+ainoa,+jolla+oli+normaalit+paineet.
Joten+perinnöllisyys+ainakin+meidän+tapauksessamme+näyttelee+suurta+osaa.
Nykyinen+pillerini+on+Felodipin.
25.11.2017 17:47
Onko+Sinulla+muita+harrastuksia,+kuin+se+hoitokoira,+joka+veisi+ajatuksia+vähän+muualle,+kuin+hoitokotiin.
Etkö+vaan+voisi+päättää,+että+käyt+vain+kerran+viikossa.+Kyllä+siihen+tottuu,+kun+se+muuttuu+kahden+kerran+sijasta,+yhden+viikkokäynnin+rutiiniksi.
21.11.2017 23:32
Sanot+´´heillä+on+hyvät+paikat+ja+peruspalvelut.+Mutta+se+ei+riitä+ainakaan+minulle.´´
Hetkinen,+mietihän+nyt+missä+menet.+Miten+niin,+Sinulle,+ethän+Sinä+palvelutalossa+asu.
Taidat+vaan+pyrkiä+pönkittämään+omanarvontuntoa.
Kuule+lääkkeeksi+tuohon+sanoisin,+että+ota+nyt+järki+kätees+ja+sillä+selvä.
21.11.2017 21:09
Jaaha,+psykot.tar,+miksi+Sinä+sinne+menit+terveydenhuoltoa+kuormittamaan.
Vain+sanoaksesi,+ettet+pillereitä+huoli,+etkä+heidän+toiminnastaan+pidä?
21.11.2017 21:01
Entäs+taivaan+Isä+ja+äiti+maa+tai+Isänmaa+ja+äidin+kieli,+mitäs+niille+tehtäisiin?
21.11.2017 17:52
Erittäin+huomion+arvoista+pohdiskelua.
21.11.2017 16:25
Veronmaksajien+potistahan+tuo+Virossakin+kustannetaan.
Niin+se+vaan+on,+kaikki+mitä+et+itse+ole+ansainnut+ja+tai+mistä+et+maksa,+on+tulonsiirtoa.
Siihen+hyvinvointivaltio+perustuu.
21.11.2017 15:43
Onko+tuo+painovirhe+vai+ironiaa.
21.11.2017 15:32
Kun+ekakerran+avasin+älykännyn+googlen,+heti+tuli+ylös+teksi.+Telian+käyttäjä,+olet+voittanut+Ipodin,+klikkaa+tästä.+En+klikannut.+Ei+tullut+toista+kertaa.
21.11.2017 13:35
Kun+ihminen+on+jollain+lailla+vielä+voimissaan,+niin+mielipidettä+on+suuntaan,+jos+toiseen,+mutta+entä+sitten,+kun+itsellä+on+kohdalla+se+tosipaikka.
Tietääkö+kukaan+ennakkoon+oikeasti,+miten+sitä+reagoi.
21.11.2017 13:32
150 / 191