Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos.
Siksi+kai+kiinnitin+tuohon+ääntelyyn+huomion,+kun+vielä+loikoilin+sängyllä+tekemättä+mitään.+Oli+myös+talon+hilaisimpia+hetkiä,+kun+me+oloneuvokset+emme+vielä+kovin+ole+touhuissamme+aamulla+ja+työ-+ja+kouluihmiset+olivat+jo+menneet.
Yllätyin,+kun+sain+iltapäivällä+kiitostekstarin,+kun+avuntarvitsija+oli+löytynyt.
Arjessa+meillä+varmaan+kaikilla+on+niitä+hyviä+tekoja,+monet+ovat+vaan+niin+rutiiniksikin+muodostuneet,+ettei+niitä+havaita.
Ihmisten+yleensäkin+pitäisi+kiinnittää+huomiota+hyviin+asioihin.+Se+levittäisi+hyvää+oloa.
Kukapa+meistä+nyt+ryppyotsaisen+henkilön+kanssa+alituiseen+jaksaisi+olla,+sekin+tarttuu.
07.02.2019 13:34
Tuossahan+niitä+hyviä+asioita+tuli+jo+koko+joukko.
Usein+me+vähättelemme+pienempiä+tekemisiämme,+vaikka+niistä+saattaa+kertyä+koko+päivän+homma.
Mieleeni+tuli,+että+eivät+kai+vaan+pidä+itsestään+selvyytenä+tuota+hommaasi.
Toisaalta,+eikö+meidän+oikeastaan+pitäisi+olla+toistemme+´´tiellä´´+sillaihan+voimme+ottaa+ja+antaa+erilaisia+elämänkokemuksia+ja+näkemyksiä.
07.02.2019 13:25
Tuo+otetaan+ilman+muuta+lukuun.
Itsekin+käyn+aina+varta+vasten+hakemassa+kissalle+naksua+eläinruokakaupasta,+kun+mikään+muu+ei+kelpaa.
07.02.2019 13:18
Siis+kaksi+kärpästä+yhdellä+iskulla.
Pelastit+mummon+epäterveellisiltä+herkuilta+ja+samalla+ikäänkuin+lunastit+itsellesi+luvan+niiden+syömiseen,+vaaroista+huolimatta.
06.02.2019 21:51
Isojen+koneitten+lähellä+on+paras+olla+varovainen.
On+parempi+olla+oikeassa+elävänä,+kuin+kuolleena.
06.02.2019 17:57
Pienessä+hetkessä+voi+tehdä+suuren+teon.+
Tuolle+rouvalle+tuo+oli+varmaan+suuri+apu+sillä+hetkellä.
06.02.2019 16:28
Sinulla+oli+sitten+niinkuin+sanotaan,+kädet+täynnä+tekemistä.
Sinä+teet+tuota+hoivatyötä+jokainen+päivä,+hattua+nostan.
Muistan,+kun+kerran+yövuoron+jälkeen+ajoin+maalaiskotiin,+matka+kesti+melkein+puolitoista+tuntia.
Noin+200m+ennen+oli+puu+kaatunut+tien+poikki.+Ajattelin,+että+pakko+jaksaa+hakea+saha+varastosta+ja+pätkästä+se.
Samalla+hetkellä+näin+valot+(oli+vielä+pimeää)+naapurin+isäntä+tuli+kauhatraktorilla+ja+nosti+puun+pois.
Huokaisin+helpotuksesta,+apu+tuli+tosi+oikealla+hetkellä.
06.02.2019 15:53
Laitoksissa+on+paljonkin+yksinäisyyttä+kokevia,+on+hienoa,+kun+jaksaa+käydä+tervehtimässä.
Itse+kukin,+kun+tässä+vanhenee+ja+voi+liikkuminenkin+käydä+hitaammaksi,+niin+kyllä+tällainen+palstakin+hyvä+henkireikä+on.
06.02.2019 15:40
Sinninkäästi+kuitenkin+veit+homman+loppuun,+pienestä+vastoinkäymisestä+huolimatta.
Tuota+auton+ja+ympäristön+siivousta+tein+tänään+puoli+tuntia.+Sen+tein+kyllä+vaan+itselleni.
06.02.2019 15:36
Juuri+nämä+arjen+avut+ovat+niitä,+mitä+ikä-ihmiset+paljon+tekevät,+eikä+niitä+yhteiskunnallisesti+noteerata.
Samalla,+kun+autoit,+sait+liikuntaa+itsekin.
06.02.2019 15:15
Tulee+hyvä+mieli+itsellekin,+kun+huomaa+saaneensa,+jotain+hyvää+aikaiseksi.
Pienelläkin+avulla+voi+olla+suuri+merkitys+sekä+avun+saajalle,+että+antajalle.
06.02.2019 14:57
Meillä+on+savusauna+ollut+käyttämättä+kymmeniä+vuosia.+Nuorena+olen+siellä+joskus+käynyt.
Molemmissa+mökeissä+on+puulämmitteiset+ja+vanhalla+kotimökillä+on+alakerrassa+puulämmitteinen.
Mulla+noi+saunajuomat+vaihtelee,+joskus+on+tee,+joskus+kaakao,+joskus+kotikalja+ja+joskus+olut.
05.02.2019 23:39
No,+siis+tavalliset+sai+jotain+100+euroo+ja+puhemiehen+roolissa+parisataa.
05.02.2019 21:18
Näinhän+sitä+on+taipumus+ajatella,+että+tiedämme+paremmin,+kun+nuo++´´tenavat.´´
05.02.2019 20:23
104-vuotias+Karoliina+lähti+84-vuotiaan+tyttärensä+Marian+kanssa+puistoon+kävelylle.
Mariaa+rupesi+väsyttämään+ja+hän+halusi+istua+penkille+lepäämään.
Karoliina+mutisi+itsekseen,+pitikin+ottaa+tuo+kakara+vaivoikseen.
Kalle+kompuroi+kapakkaa+kohti,+vetäen+narussa+perässään+lammasta.
Portsari+kysyy:+mitä+sinä+tänne+tuon+sian+tuot.
Sian?+Tämähän+on+lammas.
Ole+sinä+hiljaa,+minä+kysyin+lampaalta.
Tarkastaja+meni+kolhoosiin,+jossa+kasvatettiin+lampaita.+Villassa+oli+paljon+vajausta,+joten+tarkastaja+käski+miehet+riviin+ja+rupesi+leikkaamaan+tilalle+miesten+hiuksia.
Ivan+rupesi+nauramaan.
Tarkastaja+sanoi,+mitä+siinä+naurat,+ei+tämä+ole+naurun+asia,
Tuli+vaan+mieleen+tuo+naapuri+kolhoosi,+jossa+on+kanoja+ja+paljon+munavajausta,+totesi+Ivan.
05.02.2019 16:35
Näin+talvisin+ei+ole+mahdollisuutta+käydä,+kun+se+kerta+viikossa+mikä+saunavuoro+on.
Mutta+huhtikuun+puolessa+välissä+suurinpiirtein+muutan+mökille+ja+sitten+saunotaan+useasti.
Viimeaikaiset+tutkimukset+kertoo,+kuinka+usein+saunominen+vähentää+sydänkuolemia.+
Verenpainehan+saunassa+laskee.
05.02.2019 15:24
Taitaapi+olla+tuo+hunaja+mehiläisten+tekosia.
Vaan+voivathan+ne+melonien+kukista+emmeitä+kerätä.
05.02.2019 14:17
Noh,+huominen+tuli+ja+lööpit+vaan+senkun+jatkuu.
Ei+taida+loppua+näkyä+vähään+aikaan.
05.02.2019 13:08
Kokoomus+on+muuttanut+mieltään,+nyt+kannattaa+0,7+kirjaamista+lakiin.
Jaa,+että+ylimääräistä+rahaa+löytyy+vaan+kaikkein+kipeimpiin+kohtiin.
Nuo+kansanedustajien+ja+puhemiesten+palkankorotukset+oli+vissiin+sitä+sitten.
05.02.2019 13:06
Tervetuloa+ja+onnea+60-vuotiaalle.
Itse+olin+jo+hyvän+aikaa+ollut+60+,+kun+koko+koneen+ostin.
No+Sinulla+on+kokemusta+jo+palstailusta,+itsellä+kun+ei+sitä+ollut+tänne+tullessani,+olin+kun+Liisa+ihmemaassa+hyvän+aikaa.
Mutta+kaikkeen+tottuu.
Elämän+parasta+aikaa+olla+60+,+että+nou+surku.
04.02.2019 12:17
28 / 191