Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mulle+ei+ole+oikein+selvinnyt+tuo+roikkuminen.
Mulla,+kun+on+tämä+läppäri+ihan+sylissä,+ei+mun+ainakaan+siinä+roikkua+tarvitse.
03.02.2019 14:21
Sieltä+ostetaan+mistä+halvemmalla+saadaan,+ei+siinä+järki+ja+laatu+mitään+vaikuta.
03.02.2019 14:18
Minä+luen+aika+vähän+rikoskirjallisuutta.
Liza+Marklundin+kirjoja+olen+lukenut,+niissä+on+naistutkija+pääroolissa.
03.02.2019 14:16
Ihan+tuli+lapsuusajat+mieleen.
Noin+se+meilläkin+meni.+Se+oli+ihan+normaalia+elämää.
Nykyään+on+normaalikin+muuttunut+ihan+toiseksi,+paljon+helpommaksi+ja+silti+vaan+kuulee+valitusta+ympäriltään.
03.02.2019 13:44
Kyllä+sitä+on+täälläkin+ja+lisää+näyttää+tulevan+koko+ajan.
Eilen+loin+lumet+parkkipaikaltani.+En+ole+sattunut+olemaan+poissa+silloin,+kun+aura+on+käynyt,+ne+kyllä+vetää+lumet,+jos+on+paikka+tyhjä.
03.02.2019 12:18
Minä+tykkään+historiallisista+romaaneista.
Noiden+mainitsemiesi+kirjoja+olen+lukenut.
Myös+Piro+Tuominen+kirjoittaa+samantyylisiä.+Laila+Hirvisaaren+kirjoja+on+tullut+luettua.
Ylipäätään+olen+lukenut+nuoruudestani+asti+kaikenlaisia+kirjoja+paljon.
Velipojalla+on+kirjakauppa+lähellä,+eilen+pyysin+häntä+käymään+ostamassa+Kalle+Isokallion+kirjan,+Vaalikiimaa+impivaarassa.
Elämäkerrat+ovat+mielenkiintoisia.
Kirjastosta+olen+joskus+löytänyt+muutamia+kirjoja+naisten+historiasta,+nimiä+en+muista,+ne+olivat+mielenkiintoisia.
03.02.2019 12:14
Juu,+eihän+se+ajasta+kiinni+olekaan.+Kiinni+se+on+siitä,+että+suhteessa+tarpeeseen+ei+löydy+hoitohenkilökuntaa.
On+ihan+eri+asia+nostaa+lattialta+vaikka+lattialta+50kiloinen+henkilö,+kuin+satakiloinen.
Mutta+kun+apua+ei+ole+saatavissa,+se+vanhanajan+hoitaja+yrittää+kuitenkin.
He+ovat+juuri+siksi+sairauslomilla.+Eikö+tulisi+halvemmaksi+järjestää+hoitoasiat+kuntoon,+eikä+vaan+rahan+perässä+juosta.
02.02.2019 21:16
Ensinnäkään,+ne+eivät+kestä+niin+kauan,+kuin+mainostetaan.
Jotkut+hiipuilee,+mutta+yks+juttu,+jonka+olen+kai+kertonut+ennenkin.
Mökillä+lukulamppu+meni+räts-pimeeksi,+joka+on+seinässä+sängyn+kohdalla.
Siinä+oli+led-lamppu.+Kun+sitten+laitoin+käteni+sinne+irrottaakseni+lampun,+sain+vertavuotavan+haavan+sormeeni.+Tarkemmin+katsoen++lampun+siruja+löytyi+sängystäkin.+Siis+lasit+olivat+särkyneet+lampusta.
02.02.2019 19:23
En+tarkoittanut+tuota+vitsiä+tilannekomiikaksi,+vaan+se+lause+oli+aloittajalle,+kun+hän+sanoi,+tilannekomiikasta+tykkäävänsä.
Noh+pitäähän+Sinun+vääntää,+vaikka+hyvin+ymmärrät+että+kerroin+lehdestä+lukemani+vitsin.
02.02.2019 17:21
Eipä+itse+tule+vitseä+keksittyä,+mutta+Hymystä+luin+tällaisen.
Rouvat+tapasivat+kahvilassa.
-minä+olen+kyllästynyt+telkkariin,+pelkkää+väkivaltaa+ja+seksiä,+toinen+valitti.
-sama+meillä.Jos+avaan+telkkarin,+tulee+väkivaltaa.+jos+suljen+sen,+tulee+seksiä.
Yleensä+tykkään+juuri+tuosta+tilannekomiikasta,+varsinkin+silloin,+kun+voi+nauraa+itselleen.
02.02.2019 16:54
Katselin+tuossa+klo+15sta+uutisia+ja+silmäilin+tekstitvtä,+kyllä+keskusta+nyt+lupaa.
Jestas+sentään,+kohta+on+paratiisi+maan+päällä.
02.02.2019 15:43
Ymmärrän+kyllä+tuota+Orponkin+perustelua,+mutta,+kun+se+0,5+ei-lakisääteinen+ei+toiminut,+mikä+takaisi,+että+0,7+ei-lakisääteinen+toimisi+sen+paremmin.
Kannatan+kyllä+alarajaa+lakiin.
Jos+hyvää+hoitoa+haluaa+tarjota+mikään+ei+estä++ottaa+lisää+henkilökuntaa.+Rajansa+voi+nostaa+yritys+itse.
Virheitä+myös+tulee,+niin+yksityisellä,+kuin+julkisella+puolella.+Kyllä+julkinen+sektori+on+yksityisten+virheitä+myös+joutunut+korjailemaan.
02.02.2019 15:23
Voimia+vaikealle+päivälle,+kyllä+Sinä+selviät.
Sitten,+kun+se+on+ohi,+jo+hieman+helpottaa.+Elämä+jatkuu+kuitenkin,+niin+sen+kuulukin+jatkua,+kunnes+se+itselle+kutsu+käy.
01.02.2019 22:58
Ilman+muuta+se+raha+pitää+ottaa,+mikä+pykälien+mukaan+kuuluu.
Eikä+sillä+tosiaankaan+rikastumaan+pääse.
01.02.2019 22:51
Minä+uskon,+että+iäkkäät+pariskunnat+ja+monet+lapsetkin,+rupeavat+omahoitajiksi+ihan+muista+syistä,+kun+rahojen+kyttäämisen+vuoksi.
Ei+ole+herkkua+ympärivuorokauden+olla+joka+hetki+kuulolla,+kaiken+raskaan+fyysien+työn+lisäksi,+ei+vaikka+hoidettava+olisi+kuinka+rakas.
Ei+siinä+hommassa+ole+mitään+kadehtimista.
Vaan+yleensähän+ne+ihmiset+ovat+parhaiten+tietävinään+asiat,+joista+todellisuudessa+eivät+tiedä+mitään.
01.02.2019 19:32
Sitä+tyyliä+jo+silloin+ruvettiin+kokeilemaan.
Ensin+annettiin+suullisesti+sellaiset,+mitkä+heti+piti+tietää+ja+loppuja+asioita+katsottiin+koneelta,+kun+kerettiin.
01.02.2019 19:14
Hattua+nostan+selviytymisestäsi.
Kirjoituksesi+pysäytti.+Tässä+saa+kiitollinen+olla,+kun+on+selvinnyt+pikkuvaivoilla+tähän+ikään+asti.
Voimia+ja+iloa+elämääsi,+on+hyvä,+että+Sinulla+on+rakkaita+ihmisiä+ympärilläsi.
31.01.2019 15:33
Kyllä+ei+enää+tiedä+itkisikö+vai+naurausiko.
Voiko+tämä+olla+tottakaan.+Perusmaksukin+2500+ja+lisämaksua+vessapareirullan+vaihtamisesta,+lakanan+esille+ottamista+ym.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dc287736-3116-46d0-b8ec-f12d7a52e5aa
31.01.2019 14:37
Siitä,+kun+minä+olen+ollut+työelämässä+on+kohta+kymmenen+vuotta.
En+tosiaan+tiedä,+mitä+ne+siellä+nykyaikana+istuskelevat.
Voin+vain+kertoa,+miksi+me+aikanaan+´´istuskelimme.´´
Kirjasimme+potilaan+perustietoa,+päiväraportteja,+tarkistimme+hoitosuunnitelmia.
Kokosimme+ylös+lääkärille+vietäviä+asioita.+Teimme+ruokatilausta,+röntgen-+labratilausta.+Tarkistimme+vastauksia.+Tarkistimme+lääkelistojen+ajantasalla+olon.
Teimme+tavaratilaukset.+Kaikke+enää+muistakkaan.
Osastokokouksetkin+pidimme+siinä+´´näytillä´´+,+että+olemme+koko+ajan+niin+potilaitten,+kun+omaistenkin+tavoitettavissa.
Tuo+mainitsemasi+´´seurustelu´´+on+juuri+sitä,+mitä+käsittääkseni+tänäpäivänä+enemmän+tarvittaisiin.
Kun+tilanne+on+rauhaisa+esim.+istutaan+ja+jutellaan,+silloin+toinen+tuntee+tulleensa+kuulluksi,+tyytyväisyys+ja+hyvinvointi+lisääntyy.
Hoitajatkin+ovat+vain+ihmisiä,+löytyy+monenmoista+luonnetta.+Yleistäminen+vain+kalskahtaa+ikävästi.
Jo+silloin+näki,+että+huonompaan+ollaan+menossa,+kun+soveltuvuuskokeet+lopetettiin.+Sen+näki+jo+opiskelijoista+käytännön+jaksoilla.
Nythän+niitä+kaavailtiin+uusiksi,+mutta+ei+kuulemma+tule+pakollisiksi,+vain+vapaaehtoisuuspohalta+jotkut+oppilaitokset+pitävät.
31.01.2019 13:45
Historia+on+kiehtovaa,+opettaa+laittamaan+asioita+oikeimpiin+mittasuhteisiin,+eikä+vouhota+vaan+yhtä+totuutta.
Tuon+haarukanhan+toi+Katariina+Jagellonica+kapioissaan,+naidessaan+Suomen+herttua+Juhanan.
30.01.2019 19:17
29 / 191