Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tutkimukset+sanoo,+omega+lisää+tihkuvuotoriskiä+leikkauksissa.+Tihkumisen+sanotaan+johtuvan+siitä,+että+se+häiritsee+verihiutaleiden+toimintaa.
Tutkimukset+myös+sanoo,+ettei+vaikuta+mitään.
Eipähän+taida+olla+asiaa+missä+yksi+tutkimus+todistaa+jotain+ja+toinen+sitä+jotain,+vastaan.
Iankaiken+sitä+on+munista+ja+voistakin+taisteltu.
16.05.2019 21:44
Se+valo+vaan+kuumenee+ja+kuumenee.+Kuulemma+pitäisi+siirtää+maapalloa+kauemmaksi.
16.05.2019 21:26
Vähän+samaa+asiaa+laitoin+tuonne+70:n+ilmastojuttuun.
16.05.2019 20:37
Näyttää+siltä,+että+Sitran+jutut+ovat+täysin+irti+arkitodellisuudesta.
´´Sitran+esittämissä+vaihtoehdoissa+esim.+muut,+kun+työmatkat+tehdään+jatkossa+pääsääntöisesti,+junalla,+bussilla+tai+sitten+jalan.´´
Kerroin+tuossa+juuri+noille+omille+nuorille,+että+vaateteollisuuden+päästöt+ovat+enemmän,+kuin+lento-+ja+laivaliikenteen+yhteensä.+(Kuulin+radiosta+yks+päivä.)
Paljonko+tulee+digiromua,+kun+aina+pitää+olla+uusin+laite.
Asiat+ovat+kokonaisuuksia+ja+syntyvät+jokaisen+kekoon+tuomista+korsista.
Ylen+tekstitv:llä+oli+juuri+pari+päivää+sitten+teksti.+Siinä+oli+suurinpiirtein+näin,+että+Venezuelassa+on+niin+korkea+hiilidioksiidipitoisuus,++(+siinä+luki+miljoonia+vuosi,+en+muista+montako+miljoonaavuotta)+ettei+ole+ollut
Perässä+luki,+että+hiilidioksiidipäästöt+syntyvät+fossiilisten+polttoaineiden+käytöstä.
Heräsi+kysymys,+että+kukas+niitä+fossiilisia+polttoaineita+miljoonia+vuosia+sitten+käytti.
Teksti+hävisi+äkkiä,+enkä+löytänyt+sitä+enää+yleltä.
16.05.2019 16:58
Luultavasti+sitä,+kun+tuossa+lähellä+on+tuo+huolto.
Siellä+huolletaan+Hawkeja,+Hornetteja+ja+jotain+helikoptereita.
Tekisivätkö+koelentoja.+Arvailua.
16.05.2019 16:31
Eilen+meni+kopterikin.
Tuo+kone+lenteli+tunnin+pääni+yllä,+kun+olin+alhaalla.
Sitten+tulin+ylös+ja+äsken+olin+kasvimaata+kääntämässä,+taas+se+tuli+lenteleen+sinne+kasvimaan+päälle.+En+tiedä+mitä+niillä+on+meneillään.+Neljäs+päivä+jo,+kun+ovat+taivaalla.
Piti+tulla+huilaamaan,+rupesi+niskoissa+tuntumaan+tuo+lapiohomma.+Pitää+mennä+vielä+jatkamaan.
Lämpökin+on+jo+noussut+17+asteeseen.
16.05.2019 14:36
Kiitos+kommenmtistasi.
Olen+aina+tullut+väkeni+kanssa+hyvin+juttuun.
Luulen,+että+se+johtuu+elämänasenteestani.
Tapaan+sanoa,+että+elä+ja+anna+toistenkin+elää.+Toiseksi+olen+sitä+mieltä,+että+jokaisen+on+oma+elämänsä+elettävä+ihan+itse.
Tarkoittavat:+En+pyri+määräilemään+toisten+olemisia.+Koetan+aina+tasa-arvoisesti+nuortenkin+kanssa+vaihtaa+mielipiteitä.
Korostan,+että+jokaisella+on+vastuu+omasta+elämästään+ja+valinnoistaan.
Autan+tarvittaessa,+mutta+en+tyrkytä.
16.05.2019 13:46
Välillä+on+ihanaa+olla+hiljaisuudessa.
Nytkin+vain+kellon+vaimea+tikitys+kuuluu.
Tunnin+tuo+kone+lenteli+ristiin+rastiin+ja+ympyrää+tuossa+yläpuolella.+Jo+neljäs+perättäinen+päivä,+kun+lentelevät.
15+astetta+näyttää+mittari+ja+aurinko+paistaa.
Ulkona+kuuluu+vain+linnun+laulu.+Harvoin+joku+menee+kylätiellä.+Käet+jaksavat+kukkua.
Ihana+rauha,+sitten+taas+jaksaa+olla+menossa+mukana,+kun+se+aika+tulee.
16.05.2019 13:33
Kolestroli+on+elimistön+moniin+toimintoihin+välttämätön+aine,+jota+maksa+tuottaa+ja+osa+tulee+ruuasta.
Ihmisen+oma+liikatuotanto+on+perinnöllistä.
Nykyään+osa+on+sitä+mieltä,+että+ns.+paha+kolestroli+LDL+ahtauttaa+suonia.+Toisen+koulukunnan+mielestä+kolestrolilla+ei+ole+tekemistä+sen+kanssa.
15.05.2019 22:54
Sen+jälkeen,+kun+muutin+viimeisimpään+asuntooni+kävivät+ovella.
Pari+kertaa+avasin+oven,+lakkasin+avaamasta,+kun+ovisilmästä+katsoen+tunnistin+heidät.
Ovat+sittemmin+lakanneet+käymästä+ovella.
Olen+katsellut+Friiltä+noita+juttuja+lahkoista.+Uskomatonta+touhua.+Eikä+voi+kuin+ihmetellä+miten+ne+pystyykin+niin+aivopesemään+ihmiset.
15.05.2019 12:34
On+vain+yksi+lääke.+Tällä+hetkellä+kauppanimi+Felodipin+ratiofarm.
Aikoinaan+vaihdettiin,+koska+halvempi+ja+vaikuttava+aine+sama.
15.05.2019 11:46
tilastotieteilijälle.
Ihmettelen+tuota+viimeistä+lausettasi,+minun+silmissäni+vastaukset+todistavat+juuri+päinvastaista.
Myöskin+vanhustenhoidon+tilan+täällä+tietää+jokaikinen.
15.05.2019 11:29
21+vuotta+asuin+Tampereella,+tosin+omistan+vielä+puolet+kaksiosta,+jossa+sukulainen+asuu,+mutten+suurinsurminkaan+haluaisi+enää+takaisin.
Älytöntä,+suurellisia+hankkeita+ja+samalla+pitää+parkkimaksujakin+nostaa,+kun+talous+sakkaa.
Miksi+ihmeessä+Tamperelaiset+ovat+päästäneet+valtaan+tällaisen+joukkion,+kun+päätöksissä+ei+tunnu+olevan+järjenhiventäkään.
Ei+moinen+ratikkakaan+ole+enää+tätä+päivää.
14.05.2019 23:17
Väärin+sanoin,+siis+1770-luvulle.
14.05.2019 22:50
Täytän+kesällä+70.+Sain+pojantyttäreltä+jouluna+ko.+kirjan,+kerro+minulle+isoäiti.
Koko+alkuvuoden+sitä+täyttelin,+ihan+mielelläni,+koska+olen+monesti+ajatellut,+että+kun+vanhemmat+sukulaiset+olivat+elossa,+miksi+en+kysellyt+menneisttä+asioista+ja+suvusta+yleensä.
Tosin+yhdestä+sukuhaarasta+on+sukututkimus,+eräs+äidin+serkku+sen+teki.+Menee+1870-luvulle.
14.05.2019 22:29
Niin+TVL+on+nykyään+Destia.+Postista+tehtiin+Itella,+hiukan+sitten+peruutettiin.
Miettinyt+sitäkin,+että+kuvastaako+se+suomalaisten+heikkoa+itsetuntoa,+että+kaikki+pitää+nimetä+englanniksi.
Toisaalta,+kun+nuorten+kanssa+keskustelee,+tuntuu,+että+se+on+heille+ihan+luonnollista+ja+normaalia.
Kenties+minä+vaan+olen+pudonnut+kärryiltä.
14.05.2019 22:19
Olet+oikeassa.
Ei+kysytä+täsmennyksiä,+vaan+oletetaan+ja+sillä+perusteella+väitetään+toisen+päälle+vaikka+mitä.
Joskus+tuntuu,+että+se+on+myös+tahallista.
14.05.2019 22:12
Googlaisin+tuon+kentia-palmun.+En+ole+ikinä+kuullutkaan+moisesta.
Ihan+voisi+sopia+aloittajan+kysymykseen.
14.05.2019 21:55
Jos+mukana+olevia+kannattaa+45%,+silloin+muita+kannattaa+55%.
Ei+täällä+ole+tapana,+että+kukaan+yksin+hallitusta+muodostaa.
14.05.2019 21:52
Olen+Orpon+kanssa+samaa+mieltä+siitä,+että+lobbarit+pois.+Mitä+he+hallitusneuvotteluissa+tekevät.
Jollen+väärin+ole+käsittänyt,+niin+edellistä+hallitusta+muodostaessa+niitä+ei+ollut+siellä.
14.05.2019 21:49
4 / 191