Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miniä+vaihtoi+kanssa+jo+vuosia+sitten+muovikuuseen+juuri+neulasten+takia.
Itse+kun+haluan+sen+oikean+kuusen,+niin+katson+sen+aina+tien+läheltä+tai+harvennusperusteella.
Tuo+muovikuusi+kyllä+kestää+vuodesta+toiseen,+ettei+se+ekologisuuden+kannalta+mikään+huonokaan+valinta+ole.
Itse+olen+ajatellut,+että+sitten,+kun++en+enää+kykenen+kuusta+itse+hakemaan,+sitten+saa+olla+vallan.
04.01.2019 13:33
Minä+olen+ruukannut+aina+näin+uudenvuoden+jälkeen+viedä,+ennenkuin+neulasia+alkaa+tippumaan.
Se+on+pikkupöydällä+tuossa+parvekkeen+oven+vieressä,+siitä+siirrän+parvekkeelle+ja+avaan+pari+lasia+ja+heitän+alas.+Pääsen+vähällä+neulasten+siivoomisella.
03.01.2019 23:41
Voidaan+tietenkin+ajatella,+että+jos+oikein+hyvin+saa+nukuttua+ja+on+virkeämmillään,+myös+´´se´´+on+pirteä.
03.01.2019 18:57
Tuo+melatoniinihan+on+ns.+pimeähormooni,+jota+käpyrauhanen+erittää.+Siis+elimistön+oma+tuote+unirytmin+säätelyyn.
Vanhemmiten,+kun+hormoonin+eritys+vähenee,+niin+kannattanee+kokeilla+pitkävaikutteista+melatoniinia,+jos+ylipäänsä+haluaa+kokeilla.
Niitä+saa+sekä+luontaiskaupoista,+että+apteekeista.+Hinnoista+ei+ole+hajuakaan,+kun+itse+en+ole+ainakaan+vielä+tarvinnut.
03.01.2019 17:20
17,5+astetta+pakkasta.+Vein+kuusen+pois+ja+samalla+tein+pienen+kävelylenkin.+Hyvin+tarkeni,+kun+pukee+kunnolla.
Huomenna+taas+lauhtuu,+pitänee+raahata+vanhat+luunsa+ruokakauppaan+ja+kirjastoon.
03.01.2019 16:42
On+kyllä+kauan+kun+olen+palapeliä+koonnut.+Tuolla+jossain+kaapin+pohjalla+on+500-+1000-+ja+1500palan+pelit.
Nyt+mulla+on+pähkinä+purtavana,+kun+pojantytär+laittoi+mulle+joulupakettiin+kirjan,
Siinä+on+kysymyksiä,+jotka+alkaa+lapsuudesta,+kulkien+läpi+vuosien,+valokuvan+ja+kertomusten+sivuja.+Sen+nimi+on:+Isoäiti,+kerro+minulle.
Tyttö+oli+kirjoittanut+mukaan+kortin,+että+tämä+on+sellainen+lahja,+jonka+hän+nyt+antaa,+että+hän+haluaa+sen+sitten+takaisin.
Siinä+sitä+onkin+muistin+pinnistämistä,+kun+sitä+kirjoittelen.
Luin+muuten+jostain,+että+hyvää+dementian+estoa+on+sekin,+kun+tekee+joka+päivä+yhden+asian+eri+tavalla,+kun+tavallisesti.+Vaikka+ihan+pienenkin.
03.01.2019 16:32
Joo,+kyllähän+tuo+maakaapelointi+asian+korjaa+aikanaan.+Aikaahan+se+vie.
02.01.2019 20:28
Jos+raivaus+tehtäisiin+niin,+että+mikään+puu+ei+ylettäisi+kaatuessaan+linjalle.+Silloin+alue+olisi+vähintään+60+metriä+leveä.
Se+olisi+aika+määrä+puustoa+koko+maata+ajatellen.+Ei+sekään+kovin+järkevältä+kuulosta,+ainakaan+minusta.
02.01.2019 20:07
Mulla+on+korissa.+Kyllä+se+valjassysteemikin+on+olemassa,+joka+sitten+kiinnitetään+turvavöihin,+mutten+ole+sitä+käyttänyt.
Pojantyttärellä+on+kaksi+koiraa+ja+ne+ovat+valjailla+vierekkäin+penkillä+autossa.
02.01.2019 19:34
Haukut+nyt+´´väärää+puuta´´.+Sähköyhtiöt+määrittelee+raivausalueen+omien+kriteereidensä+mukaan.+Puusto+raivataan+linjojen+alta+muutaman+vuoden+välein.
Sitä+en+tiedä+onko+laissa+mitään+enimmäisleveyttä+säädetty,+yleensä+ne+ovat+7-10+metriä.
Sen+tekee+sähköfirman+palkkaamat+ammattilaiset.+Kellään+muulla+ei+ole+niihin+hommiin+asiaa.
Maanomistajat+eivät+päätä+tästä+asiasta.
02.01.2019 19:31
Kissa+oli+ihmeen+hiljaa,+yleensä+se+konsertoi++alkumatkasta+vähän+aikaa.
Oli+siellä+teiden+varsille+puita+korjailtu+pois+ajoradalta.
02.01.2019 19:08
Mitäpä+noita+vaihtamaan+tai+lisäämään.+Näillä+on+pärjätty+tähänkin+asti,+niin+kyllä+se+tämä+loppuikäkin+samoilla+menee.
Vaihtamisestahan+tulisi+kamalasti+vaivaa+ja+hässäkkää.
02.01.2019 17:52
Yleiskuva+maailmasta+on+se,+että+kaikkinainen+myllerrys+jatkuu.
Ilman+isompia+harmejahan+tuo+vuosi+itsellä+kului.
Kuuma+oli+kesä+ja+järvi+kovassa+käytössä,+muttei+se+siitä+kulunut.
Tänä+vuonna+lienee+kohokohta,+uusi+ihminen.
Mahdottoman+jäiset+tiet,+edes+valtatiellä+ei+hiekan+hiventäkään.+En+muista+koska+olisin+noin+kamalassa+kelissä+ajanut,+no+hengissä+selvittiin,+kissa+ja+minä,
02.01.2019 17:22
En+ole+uudenvuoden+lupauksia+harrastanut+koskaan,+enkä+tee+sitä+nytkään.
´´Tulevien+päivien+päälle+älä+valoja+vanno,+sillä+niiden+kulku+on+tuntematon.``
30.12.2018 21:27
Tässä+tarkempaa+tietoa+asiasta.
https://icekortti.fi
30.12.2018 20:01
Mun+mielessäni+syntyvä+kuva+on+erilainen+ikä-ihmisestä,+kuin+vanhuksesta.
Mutta+siitä+kai+kysymys+onkin,+miten+kukin+sanat+mieltää+ja+kokee.
30.12.2018 18:27
Minunkin+päässäni+tuo+vanhus-sana+on+jonkin+verran+negatiivisesti+lataununut.+Eittämättä+tulee+mielikuva+raihnaisuudesta.
Sinänsä+se+ei+kenenkään+tilaan+vaikuta,+mitä+nimitystä+käytämme.
Itse+käytän+mieluummin+sanaa+ikäihminen.
Kk+mietti+olisiko+se+vanhuuden+pelkoa,+ettei+vanhus+sanaa+käytä.+Minä+ajattelisin,+että+se+on+sitä,+ettei+luo+ilmaisullaan+väärää+mielikuvaa+jostain+henkilöstä.
30.12.2018 17:33
Mulla+oli+vanhassa+kännykässä,+mutta+tähän+älyyn+ei+ole+tullutkaan+laitettua.
Täytyypä+muistaa.
30.12.2018 17:13
Jep,+velat+vähennetään+omaisuudesta,+loput+saa+perijät.
29.12.2018 17:57
Perikunta+ei+vastaa+vainajan+veloista.
Itse+myin+syksyllä+nuo+pari+vanhaa+autoani,+pakun+ja+henkilöauton.
Ostin+yhden+vähän+nuoremman,+en+uutta.+Kuitenkin+sen+verran+ison,+että+mahtuu+maalla+tarvittavia+koneita+kuljettamaan.
29.12.2018 16:20
43 / 191