Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
eppu2
profiilit
eppu2
eppu2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
40
Kommenttia
3813
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuli+äitivainaa+mieleen,+hällä+oli+tapana+sanoa,+että+kysyen+kylän+löytää.
14.05.2019 21:44
Lääkitys+on+ollut+jo+35-40+vuotta,+tarkkaan+en+muista.
Nykyään+ihan+hyvät,+nykymittapuidenkin+mukaan.+Ennen+ikäihmisten+normaalipaineet+laskettiin+eri+tavalla.+Yläpaine+suhteutettiin+ikään,+ei+sen+tarvinnut+olla,+kuin+nuorella+ihmisellä.
Sittemmin+kerrottiin,+että+tärkeää+onkin+se+paljonko+on+väliä+lepopaineella+ja+työpaineella.
Minulle+ainakin+herättää+kysymyksiä+tämä+optimiarvojen+muuttelu.
Esim.+pohjoismainen+tutkimus+sanoo+yli+50-vuotiaan+kolestroliarvon+olevan+normaali,+kun+se+on+korkeintaan+6,9.+Täällä+meillä+hoetaan+sitä+5:ttä.+Väkisinkin+herää+kysymys,+mikä+osuus+on+lääketehtailla+näissä+arvojen+siirtelyissä.
14.05.2019 21:25
En+mitään+kummaa+näe+lyhenteiden+käytössä.
On+lyhenteitä,+jotka+ovat+niin+yleisiä,+että+suurin+osa+ne+tietää.
Jos+käyttää+harvinaisempia+lyhenteitä,+voisi+laittaa+vaikka+sulkuihin+alkuperäiset+sanat.
Myös,+jos+käyttää+ammatissa+käytettäviä+lyhenteitä+tai+sanoja+niitä+ei+välttämättä+eri+alan+ihmiset+tiedä,+jokainen+omansa.
Kuten+vatulointi+aikanaan+tuli+koko+kansan+tietouteen.
Ainahan+voi+myös+kysyä,+jos+jotain+ei+tiedä+ja+onhan+tuo+google.
14.05.2019 21:00
Yksikseni+olen+asustellut+vuosikausia+ja+sitä+ennen+käyttäisinkö+nyt+tätä+termiä+LAT.
Viimeisen+ystäväni+kanssa,+meillä+oli+omat+asunnot.+työpaikkani+sijainninkin+takia+se+oli+viisasta.
Nyt+olen+kissan+kanssa+kaksin+mökkimaisemissa.+Nuoripari+lähti+tänään,+viikon+päästä+tällä+tietoo+tulee+seuraava+porukka.
Puolet+vuodesta+asun+kerrostalossa,+siis+talvisin,+silloin+näen+harvemmin+sukulaisia.+Muuten+kyllä+noilla+nykyvehkeillä+yhteydessä+ollaan.
Ei+minua+vielä+ole+pelottanut,+ehkä+siksi,+että+olen+suht´hyväkuntoinen.
Juuri+eilen,+kun+juteltiin+asioista,+pojantytär+sanoi,+että+jos+huono+tilanne+tulee,+niin+mummua+ei+viedä+mihinkään+laitokseen,+sinä+muutat+meille.
No+en+minä+sitä+halua,+jokaisella+on+oma+elämä+elettävänä,+mutta+tiedän,+että+minusta+pidetään+huolta+kuitenkin+jollain+lailla,+vaikka+missä+olisin.
14.05.2019 20:27
Tarkemmin+ajatellen+samanlaista+aaltoliikettähän+politiikka+on+aina.
En+minäkään+oikein+lämmennyt+ajatukselle,+että+perussuomalaiset+ja+kokoomus+ovat+ulkona+hallitusneuvotteluista+ja+siellä+on+vaalien+suurin+häviäjä,+eli+keskusta.
Aika+näyttää,+mitä+tuleman+pitää.
14.05.2019 20:15
Onhan+myös+isänpäivä+erikseen.
12.05.2019 15:33
Minä+ymmärsin+aloituksen+pointin+olleen+tuo+´´onko+meillä+60´++vielä+rohkeutta+opetella+uusia+asioita.´´
Niin+erilailla+sitä+eri+ihmiset+lukemaansa+tulkitsevat.
12.05.2019 15:31
Suomen+nettomaksu+EU:lle+oli+v.2017++275miljoonaa+euroa.
12.05.2019 13:38
Kuuntelin+tuon.
Vielä+viime+kesänä+ajattelin,+kun+nuo+nuoret+sitä+räppiään+soitti,+että+villitystähän+tuo.
Nyt+olen+tullut+toisiin+ajatuksiin.
Niissä+on+oikeasti+nuorten+sanomaa,+kun+keskittyy+kuuntelemaan.
Aloin+kuunnella+sillä+korvalla,+että+he+oikeasti+haluavat+sanoa+jotain.
11.05.2019 22:48
Seuraan,+olin+alhaalla+katsomassa+eka+erän+nuorten+kanssa.+Eilen+katseltiin+koko+matsi+porukalla.
Nyt+olen+ylämaailmassa+ja+katselen++yksinäni.
Sataa+vettä.+Onneksi+on+sadetakki+keksitty.
Toivokaamme,+että+hyvin+käy.
11.05.2019 22:35
SDP:n+eräällä+ex-kansanedustajalla+oli+myös+velkasotkuja,+kun+tällä+kyseessä+olevalla.
Siksi+ei+sitten+ehdokkaaksi+enää+asetettu,+oli+kuulemma+luotto+mennyt.
Joka+puolueesta+nykyään+löytyy+kaikenlaista,+eri+asia+mitä+media+haluaa+nostaa+esiin.
Ennenvanhaanhan+oli+joku+nuhteettomuusmääritelmä+kansanedustajilla.
No,+nykyään+kai+eduskunta+on+enemmän+läpileikkaus+kansasta.
Onhan+sillä+Helsingin+pormestarillakin+tuomioita,+ei+niistä+mediassa+mesota.+Eikä+tietysti+tarvitsekaan+vanhoja+asioita+ikuisuuksiin+vedellä.+Välillä+vaan+tuntuu+siltä,+että+asioiden+esiintuomisessa+on+tarkoitushakuisuutta.
11.05.2019 19:11
On+hienoa,+että+saa+oivalluksia+ja+uusia+näkökulmia+asioihin,+jotka+ovat+olleet+elämässä+mukana,+kuten+tuo+uiminen.
Omakohtaisesti+olen+havainnut,+että+tulee+vanhemmiten+mukavuudenhaluisemmaksi,+vaikka+rohkeutta+ei+puutukaan+ryhtyä+ja+alkaa.
Nuorten+kanssa+olin+eilen+saunomassa+alhaalla,+hyvin+minulta+räpin+kuunteleminen+sujui.
11.05.2019 18:58
Kyllä+tässä+maassa+ihmesääntöjä+riittää.
Siinä+sääntöSuomi+ohjelmassa+taannoin+niitä+esiteltiin.
Olihan+siinä+joku+sellainenkin+juttu,+ettei+voinut+itse+viedä+katuterassille+tuoppiaan,+vaan+tarjoilijan+piti+kantaa+se+perässä.
En+nyt+kyllä+muista+mikä+siihen+oli+syynä.+Sen+muistan,+että+älytön+juttu.
Usein+tulee+tunne,+että+asiat+tehdään+ihan+suotta+vaikeiksi.
Viimeviikolla,+kun+purin+jääkaappia+pakkauksesta,+ehdin+jo+ajatella,+että+täytyy+hakea+poika+avuksi.
Oli+hieno+yllätys,+kun+sidenauhat+katkaistessani+havaitsin,+ettei+se+ollutkaan+laatikko,+vaan+pohja+oli+irtonainen,+ei+tarvinnut,+kun+nosta+vaan+pahvikehikko+pois+ja+vähän+kallistaa+kaappia.
Oli+helppo+homma.
11.05.2019 18:49
Viime+vuonna+hallitus+leikkasi+pois+Hurstin+leipäjonon+valtionavustukset.
11.05.2019 16:50
Ainahan+se+ilmasto+on+muuttunut.+Syistä+vaan+kiistellään.
Muuttui+se+silloinkin,+kun+kiistelijöitä+ei+vielä+ollut.
https://www.tekniikkatalous.fi/tiede/ilmastonmuutoksen-kieltaa-3-ilmastotutkimuksista-ne-ovat-kaikki-surkeita-6674795
11.05.2019 16:42
Heti+vaalien+jälkeen+tuli+tieto,+että+kansanedustajien+palkkiota+nostettu+300+euroa.
11.05.2019 16:19
Maailmani+vaan+rikastuu.
Oottelen+tässä+juuri+neljää+nuorta+ja+kolmea+koiraa.
09.05.2019 15:42
Eihän+tuossa+paljon+eroa+tänne+sitten+ole.
Tanskassa+on+vielä+joku+erilainen+hallituksen+kokoomissysteemi.++Tiedätkö+siitä?
08.05.2019 23:44
Missä++tuollainen+on+käynyt+ilmi?+En+ole+kuullutkaan.
Sehän+on+turvallinen+tie,+kun+ei+ole+vastaanrtulijoita+samalla+tiellä.
08.05.2019 23:30
Ei+saanut+syytettä.+Jos+olisi+ollut+persu+niin+luultavasti+olisi+saanut+syytteen.
Demoktatia+on+tätä+nykysuomessa+ja+kun+lakikin+pitäisi+olla+kaikille+sama.
08.05.2019 23:21
5 / 191