Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Täytyy+ihmetellä,+jos+ihminen+on+työssä+ikänsä+käynyt+eikä+ole+ymmärtänyt+minkäänlaista+vararahastoa+säästää.+Mutta+niinhän+se+on,+että+tyhmästä+päästä+kärsii+koko+keho!
14.02.2018 14:00
en+minä+ainakaan+tahtoisi+kuolinpäivääni+tietää,+saisin+siitä+kamalan+stressin.+nyt+voi+lokoisasti+nauttia+elosta+päivä+kerrallaan+ilman+turhia+murheita+ja+stressiä.+ainoa+mukava+asia+siinä+olisi+ehkä+se,+että+voisi+kuolinpaikkansa+valita+kun+olisi+päivä+etukäteen+tiedossa,+vaan+lieneekö+sillä+paikallakaan+mitään+merkitystä.+mutta+jokaisella+on+tietenkin+oma+ajatuksensa+asiasta.+mittaamattakin+tietää+että+päivät+vähenee,+mutta+minulle+riittävät+ne+mitkä+olen+sattunut+saamaan+elettäväkseni.
13.02.2018 23:52
täytyy+sanoa,+että+onneksi+ei+tiedä.................
13.02.2018 23:32
mitä+väliä+mitä+termiä+käytetään,+ei+se+ihmisestä+sen+vanhempaa+tai+raihnaisempaa+tee?+minä+olen+ilomielin+vanhuuseläkkeellä,+ei+pidä+ottaa+kaikkea+niin+kirjaimellisesti.
13.02.2018 23:11
ei+joutilaisuus,+ainakaan+minulla,+tarkoita+että+aika+kävisi+pitkäksi.+on+ihanaa+kun+ei+jokainen+päivä+ole+etukäteen+aikataulutettu+kuten+töissä+käydessä+oli.
13.02.2018 18:26
tervetuloa+onnellisten+joutilaiden+kerhoon!!
13.02.2018 14:57
se+on+hyvä+ettei+sinulla+ole+tuon+suurempia+murheenaiheita,+ole+onnellinen+siitä..................
11.02.2018 18:51
biisistähän+kilpailussa+on+kysymys,+mutta+Saara+kokenut+esiintyjä+isoillakin+areenoilla,+siksi+ihan+kelpo+valinta.+kapasiteettia+äänessä+ja+esiintymiskyvyssäkin+riittää,+joten+siitä+vain.
11.02.2018 16:30
mitenkähän+tuo+mahtaisi+toimia+että+olisi+eläkekatto+ja+ei+veroa+eläkeläisiltä?+siinä+sitä+olisi+tekemistä+kunnilla+missä+paljon+vanhoja+ihmisiä,+useasti+syrjäseudulla,+vanhusten+palvelut+pitäisi+saada+järjestettyä,+mutta+eläkeläisistä+ei+mitään+verotuloa,+mahdoton+yhtälö.+ehkä+kunnat+sitten+saisivat+päättää+saavatko+eläkeläiset+kunnassa+asua,+joten+moni+saattaisi+joutua+evakkoon+syyriaan+kun+kunnilla+ei+olisi+eläkeläisiin+varaa.
10.02.2018 18:16
eiköhän+kaikki+ole+aikamoisen+paljon+geeneistä+kiinni.+minulla+hyvät+geenit+siinä+mielessä+etten+mitään+ikäihmisten+sairauksia+ole+vielä+saanut.+minulla+on+verenpainemittari+ja+viime+viikolla+lukemat+oli+121/70,+eli+ihan+kelvolliset+ikäisekseni.+nuorempana+oli+aina+anemiaa+söi+mitä+tahansa+rautavalmisteita,+mutta+nykyään+on+hemoglobiinikin+ihan+ok.+sokerikokeessa+en+ole+moneen+vuoteen+käynyt,+joten+sokeriarvoista+en+tiedä.+käytän+kalkkitabletteja,+monivitamiinia+ja+kalaöljykapseleita,+otan+kun+muistan,+joten+en+välttämättä+joka+päivä.
minulla+oli+aikanaan+työkaverina+oikein+viimeisenpäälle+himoterveysintoilija,+mutta+niin+vain+kävi+että+sai+maksasyövän+50-vuotiaana+ja+kuoli+pois,+joten+tuo+terveysintoilu+ei+ainakaan+ole+pitkän+elämän+tae.+tottakai+on+kiva+jos+on+sen+verran+hyvässä+kunnossa+että+esim.+liikkuminen+sujuu+helposti,+mutta+spagaatia+en+ole+vuosiin+edes+yrittänyt.+täytyykin+käydä+huomenna+kaupassa+ostamassa+laskiaispullaa,+siinä+sitä+on+elämän+eliksiiriä+:)
10.02.2018 18:07
tokihan+mitali+kelpaa,+niitähän+sinne+on+lähdetty+yrittämään.+hintavia+prenikoita+niistä+tulee,+järkyttävät+määrät+rahaa+on+urheiluun+satsattu.
10.02.2018 10:52
minulla+tavallinen+näppäinnokialainen,+netissä+käyn+läppärillä+tai+tabletilla+tai+vaikka+smart-televisiolla+(joskus+huvikseni),+älypuhelinta+en+ole+ajatellut+hankkia+(ainakaan+piiiiiiiiiitkään+aikaan).+en+mainosta,+mutta+Dorolla+näkyy+olevan+sellanen+simppeli+älypuhelin,+ehkä+sellaisen+joskus.+työssäollessani+minulla+oli+älypuhelin,+mutta+yhtään+ei+ole+sitä+tullut+eläkkeellä+ikävä.
09.02.2018 19:37
kyllä+minulla+ihan+vanhanaikaiseen+nokialaiseenkin+saa+herätyksen+eri+aikaan+eri+päiville,+joten+ei+se+ole+mikään+älypuhelimen+erikoisuus.
09.02.2018 19:32
kyllä+lapseni+valittivat+sitä,+etteivät+he+näe+että+se+olen+minä+kun+soitan+ja+ihan+takuulla+heillä+oli+numeroni+tallennettuna+omaan+puhelimeensa.+mutta+sama+se,+ollutta+ja+mennyt+jo+aikaa+sitten.+mutta+kuten+jo+aikaisemmin+totesin,+tekniikka+on+nyt+ihan+toista+kuin+vuosituhannen+alussa,+lieneekö+sillä+jotain+merkitystä,+mene+ja+tiedä.
09.02.2018 18:15
en+ostanut+puhelinta+ja+hankkinut+liittymää+samaan+aikaan,+joten+liikkeessä+ei+ole+voitu+asetuksia+muuttaa.+vaihdoin+numeroni+salaiseksi+vasta+myöhemmin.
09.02.2018 18:12
ja+kukahan+sen+olisi+laittanut?????+ellen+minä+itse????++eikös+siihen+olisi+tarvittu+tuo+puhelinlaite+ja+se+on+ollut+vain+minulla???+tuosta+salaisesta+numerostani+on+aikaa+jo+varmaan+15-vuotta,+voihan+olla+että+tekniikka+on+nyt+toinen.
09.02.2018 17:48
en+tiedä+onko+käytäntö+muuttunut,+mutta+vuosia+sitten+kun+minulla+oli+salainen+numero,+niin+numeroni+ei+tuttaville+näkynyt,+enkä+ollut+asetuksista+mitään+säätöä+tehnyt+näkyvyyden+suhteen.
09.02.2018 15:05
sama+juttu+minulla+tänään,+numeron+haltijaa+ei+löytynyt,mutta+tuli+maininta+että+kyseistä+numeroa+on+kyselty+paljon.+salaiseksi+en+halua+numeroa+muuttaa,+koska+silloin+tutuillekin+soittaessani+näkyy+heidän+puhelimen+näytössä+"tuntematon+numero+soittaa"+ja+se+saattaa+sitten+johtaa+siihen+etteivät+vastaa.+minulle+tulee+onneksi+soittoja+oudoista+numeroista+todella+harvoin,+mainoksen+esto+on+päällä,+mutta+ei+se+mitään+takaa,+kun+tulee+joskus+tilanteista+että+puhelinnumero+on+ilmoitettava+ja+sitten+sitä+edelleen+myyvät.
09.02.2018 13:49
diginä+pääsen+minäkin+sisältöön+käsiksi,+mutta+tykkään+enemmän+aamukahvin+keralla+lukea+paperista+lehteä.+jakeluhäiriöitä+ei+ole+pahemmin+ollut,+riippuu+tietenkin+missä+asuu.
08.02.2018 23:26
onhan+tässä+vielä+vuorokautta+jäljellä.................
08.02.2018 21:31
19 / 32