- ei ollut mitään lööppilehtien ruodintaa, vaan itse kertoi Hesarin kuukausiliitteessä.
- kyllähän tuota tapahtuu, mutta harva mies siitä julkisuudessa kertoo, taitavat tajuta ettei se ole ihan selväjärkisen touhua. eilen katselin Kadonneen jäljillä -ohjelmaa telkusta ja siinä mies etsi isää Israelista, isä ei ollut suostunut poikaansa tunnustamaan, joten tapauksia on vaikka kuinka paljon. mieshän voi ottaa jalat alleen jo ennen lapsen syntymää, mutta nainen ei voi niin tehdä, joten lapsen tulo näkyy vain naisen elämässä, ei miehen jos niikseen haluaa.
- rakastan perhosorkideoja, ne ovat niin vähään tyytyväisiä ja helppoja hoitaa ja kukkivat kiitollisina vuodesta toiseen aina samaan aikaan. muita kukkivia kukkia ei minulla ole, mutta useiden "perhosten" lisäksi monia viherkasveja. tai no, posliinikukka on kukkiva, mutta pidän se viherkasvina ja nypin nuput pois, koska kukat ovat niin valtavan vahvasti tuoksuvat etten moisesta tykkää. kun on useampia orkideoja, on lähes aina jokin kukassa ja kukkivat pitkään.
- saatiinpahan taas "keskustelu" tyhjänpäiväisestä......................
- Madeira ja Azorit hienoja paikkoja, mutta maaliskuussa vielä kylmää ja sateiden riski suuri. kannattaisi ehkä mennä vasta hiukan myöhemmin keväällä jolloin olisi lämpimämpää ja vähemmän sateista, vaikka ainahan noilla saarilla enemmän sataa kuin mantereella. matkat halvempia kuitenkin maaliskuussa kuin myöhemmin keväällä, jos valmismatkoja ajattelee. aloittaja kysyi millaista hyvää perillä löytää? ainakin noilla saarilla ihastuttavaa luontoa ja hyviä patikointireittejä.
- minulle välttämättömiä ovat jääkaappi-pakastin, pölynimuri ja liesi, kaikkia muita ilman voisin tulla toimeen, mutta lisäksi käytössä on ei välttämättöminä astianpesukone (voisin tiskata käsinkin), kuivaava pyykinpesukone (voisin käyttää taloyhtiön pesu- ja kuivaushuonetta), mikro (uunissakin voisi lämmittää, tosin sähköä kuluisi), kahvinkeitin (pannukahvia voisi liedellä keittää tai kuumaa vettä ja suodatinta käyttää), vedenkeitin (turhake?), leivänpaahdin (ylellisyyttä?), vatkain (käsivoiminkin onnistuu) sähköhammasharja (hammaslääkärin suositus), hiustenkuivain (hiukset kuivaisi kyllä ilmankin) ja silitysrauta (kurtut vaatteissa ei kai haittaisi). kaikki edellämainitut vakituisessa käytössä, joten en kanna huonoa omaatuntoa niiden omistamisesta, mitään turhia härpäkkeitä en ole koskaan hankkinut. kodinelektroniikka kai sitten erikseen, sitähän ei aloittaja kysellyt.
- pidä nyyttikestit, jokainen tuo jotakin hyvää syötävää, ei tule liikaa kustannuksia eikä vaivaa pelkästään sinun osalle.
- Eiköhän lavoilla ole kaikelle tanssimusiikille tilaa? Ja mitä tulee polkan soittamiseen, niin eihän sitä mikään orkesteri soita kuin yhden parin illassa, niin ei sen pitäisi kenenkään iltaa pilata. Annetaan kaikkien kukkien kukkia, myös niiden jotka eivät ole meidän lempikukkiamme. Vai onko tässä nyt kyse siitä, että halutaan päästä "näyttämään salsataitoja" toisille?
- minulla oli kerran 1990-luvulla työkaverina mies, joka kierteli naisten työhuoneissa tissejä koittelemassa, naimisissa oleva kouluttautunut mies. tuli selän taakse seisomaan ja jutteli niitä näitä ja sitten äkkiä kävi kiinni. kun siitä pomolle sanottiin, tuumasi pomo, mies hänkin, että se on niin mukava kaveri ja nauroi päälle. onneksi joutui työkyvyttömyyseläkkeelle ja siitä päästiin, varsinainen mätämuna.
- uskon että unelmoin niin kauan kuin henki pihisee, ilman unelmia on elämä toivotonta. tunnistan kyllä mitkä unelmat ovat toteutettavissa ja mitkä mahdottomia, mutta kaikki unelmat ovat tervetulleita elämääni. monta unelmaa on toteutunut, mutta monta on jäljellä ja lisää tulee, hyvä niin. ilman unelmia en jaksaisi.
- eikös ansiosidonnaiset päivärahat makseta liiton kautta, joten ne eivät ole veronmaksajien rahoja , vaan liiton jäsenmaksuista työttömyyskassaan kerättyjä rahoja.
- Retretti meni jo vuosia sitten konkurssiin.
- tuskin ilmaista vapaapäivää saivat, varmasti työnantaja perii päivän palkasta. ottamatta kantaa tuohon mielenilmaukseen ja lakkoon on pakko todeta, että ilman duunareita ei taitaisi oikein mikään pyöriä, joten kyllä heitä tarvitaan.
- eiköhän tuollanen kynnysraha karsi osallistujia, minä en ainakaan maksaisi.
- kiitos, onhan tässä jo jonkin aikaa "harjoiteltu".
- pitää vielä lisätä, että luonto-ohjelmat mieluisia, niitä katson joskus suoranakin.
- pyrin katsomaan jonkin uutislähetyksen kerran vuorokaudessa, muuten katson pääasiassa Areenan ja Katsomon kautta mitä milloinkin sekä itse tallennettuja, ei tarvitse kellon kanssa ohjelmien alkamisaikoja kytätä. minulla ei siis ole mitään vakkareita katsottavana, mutta joitakin lyhyitä englantilaisia sarjoja olen seurannut, esim. Hakekaa kätilö.
- olin Matkailukeskus Harjunportissa toissa kesänä, oli siinä telttailualuekin lähellä, mutta mitään viittauksia nakualueeseen en huomannut millään puolella tietä. ehkä lienee jossain toisessa paikassa, en tiedä.
- kyllä kuulun siihen onnellisten joukkoon!!!!
- kaikki maanantain työpäivät tehty, samoin tiistain, keskiviikon, torstain ja perjantain. lauantaina ja sunnuntaina olen aina levännyt.