Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ei+ollut+mitään+lööppilehtien+ruodintaa,+vaan+itse+kertoi+Hesarin+kuukausiliitteessä.
08.02.2018 21:30
kyllähän+tuota+tapahtuu,+mutta+harva+mies+siitä+julkisuudessa+kertoo,+taitavat+tajuta+ettei+se+ole+ihan+selväjärkisen+touhua.+eilen+katselin+Kadonneen+jäljillä+-ohjelmaa+telkusta+ja+siinä+mies+etsi+isää+Israelista,+isä+ei+ollut+suostunut+poikaansa+tunnustamaan,+joten+tapauksia+on+vaikka+kuinka+paljon.+mieshän+voi+ottaa+jalat+alleen+jo+ennen+lapsen+syntymää,+mutta+nainen+ei+voi+niin+tehdä,+joten+lapsen+tulo+näkyy+vain+naisen+elämässä,+ei+miehen+jos+niikseen+haluaa.
08.02.2018 19:33
rakastan+perhosorkideoja,+ne+ovat+niin+vähään+tyytyväisiä+ja+helppoja+hoitaa+ja+kukkivat+kiitollisina+vuodesta+toiseen+aina+samaan+aikaan.+muita+kukkivia+kukkia+ei+minulla+ole,+mutta+useiden+"perhosten"+lisäksi+monia+viherkasveja.+tai+no,+posliinikukka+on+kukkiva,+mutta+pidän+se+viherkasvina+ja+nypin+nuput+pois,+koska+kukat+ovat+niin+valtavan+vahvasti+tuoksuvat+etten+moisesta+tykkää.+kun+on+useampia+orkideoja,+on+lähes+aina+jokin+kukassa+ja+kukkivat+pitkään.
08.02.2018 17:51
saatiinpahan+taas+"keskustelu"+tyhjänpäiväisestä......................
08.02.2018 11:01
Madeira+ja+Azorit+hienoja+paikkoja,+mutta+maaliskuussa+vielä+kylmää+ja+sateiden+riski+suuri.+kannattaisi+ehkä+mennä+vasta+hiukan+myöhemmin+keväällä+jolloin+olisi+lämpimämpää+ja+vähemmän+sateista,+vaikka+ainahan+noilla+saarilla+enemmän+sataa+kuin+mantereella.+matkat+halvempia+kuitenkin+maaliskuussa+kuin+myöhemmin+keväällä,+jos+valmismatkoja+ajattelee.+aloittaja+kysyi+millaista+hyvää+perillä+löytää?+ainakin+noilla+saarilla+ihastuttavaa+luontoa+ja+hyviä+patikointireittejä.
07.02.2018 13:47
minulle+välttämättömiä+ovat+jääkaappi-pakastin,+pölynimuri+ja+liesi,+kaikkia+muita+ilman+voisin+tulla+toimeen,+mutta+lisäksi+käytössä+on+ei+välttämättöminä+astianpesukone+(voisin+tiskata+käsinkin),+kuivaava+pyykinpesukone+(voisin+käyttää+taloyhtiön+pesu-+ja+kuivaushuonetta),+mikro+(uunissakin+voisi+lämmittää,+tosin+sähköä+kuluisi),+kahvinkeitin+(pannukahvia+voisi+liedellä+keittää+tai+kuumaa+vettä+ja+suodatinta+käyttää),+vedenkeitin+(turhake?),+leivänpaahdin+(ylellisyyttä?),+vatkain+(käsivoiminkin+onnistuu)+sähköhammasharja+(hammaslääkärin+suositus),+hiustenkuivain+(hiukset+kuivaisi+kyllä+ilmankin)+ja+silitysrauta+(kurtut+vaatteissa+ei+kai+haittaisi).+kaikki+edellämainitut+vakituisessa+käytössä,+joten+en+kanna+huonoa+omaatuntoa+niiden+omistamisesta,+mitään+turhia+härpäkkeitä+en+ole+koskaan+hankkinut.+kodinelektroniikka+kai+sitten+erikseen,+sitähän+ei+aloittaja+kysellyt.
07.02.2018 12:59
pidä+nyyttikestit,+jokainen+tuo+jotakin+hyvää+syötävää,+ei+tule+liikaa+kustannuksia+eikä+vaivaa+pelkästään+sinun+osalle.
07.02.2018 09:53
Eiköhän+lavoilla+ole+kaikelle+tanssimusiikille+tilaa?+Ja+mitä+tulee+polkan+soittamiseen,+niin+eihän+sitä+mikään+orkesteri+soita+kuin+yhden+parin+illassa,+niin+ei+sen+pitäisi+kenenkään+iltaa+pilata.+Annetaan+kaikkien+kukkien+kukkia,+myös+niiden+jotka+eivät+ole+meidän+lempikukkiamme.+Vai+onko+tässä+nyt+kyse+siitä,+että+halutaan+päästä+"näyttämään+salsataitoja"+toisille?
06.02.2018 23:34
minulla+oli+kerran+1990-luvulla+työkaverina+mies,+joka+kierteli+naisten+työhuoneissa+tissejä+koittelemassa,+naimisissa+oleva+kouluttautunut+mies.+tuli+selän+taakse+seisomaan+ja+jutteli+niitä+näitä+ja+sitten+äkkiä+kävi+kiinni.+kun+siitä+pomolle+sanottiin,+tuumasi+pomo,+mies+hänkin,+että+se+on+niin+mukava+kaveri+ja+nauroi+päälle.+onneksi+joutui+työkyvyttömyyseläkkeelle+ja+siitä+päästiin,+varsinainen+mätämuna.
06.02.2018 20:14
uskon+että+unelmoin+niin+kauan+kuin+henki+pihisee,+ilman+unelmia+on+elämä+toivotonta.+tunnistan+kyllä+mitkä+unelmat+ovat+toteutettavissa+ja+mitkä+mahdottomia,+mutta+kaikki+unelmat+ovat+tervetulleita+elämääni.+monta+unelmaa+on+toteutunut,+mutta+monta+on+jäljellä+ja+lisää+tulee,+hyvä+niin.+ilman+unelmia+en+jaksaisi.
06.02.2018 09:58
eikös+ansiosidonnaiset+päivärahat+makseta+liiton+kautta,+joten+ne+eivät+ole+veronmaksajien+rahoja+,+vaan+liiton+jäsenmaksuista+työttömyyskassaan+kerättyjä+rahoja.
05.02.2018 23:08
Retretti+meni+jo+vuosia+sitten+konkurssiin.
05.02.2018 22:24
tuskin+ilmaista+vapaapäivää+saivat,+varmasti+työnantaja+perii+päivän+palkasta.+ottamatta+kantaa+tuohon+mielenilmaukseen+ja+lakkoon+on+pakko+todeta,+että+ilman+duunareita+ei+taitaisi+oikein+mikään+pyöriä,+joten+kyllä+heitä+tarvitaan.
05.02.2018 20:44
eiköhän+tuollanen+kynnysraha+karsi+osallistujia,+minä+en+ainakaan+maksaisi.
05.02.2018 20:37
kiitos,+onhan+tässä+jo+jonkin+aikaa+"harjoiteltu".
05.02.2018 19:28
pitää+vielä+lisätä,+että+luonto-ohjelmat++mieluisia,+niitä+katson+joskus+suoranakin.
05.02.2018 17:30
pyrin+katsomaan+jonkin+uutislähetyksen+kerran+vuorokaudessa,+muuten+katson+pääasiassa+Areenan+ja+Katsomon+kautta+mitä+milloinkin+sekä+itse+tallennettuja,+ei+tarvitse+kellon+kanssa+ohjelmien+alkamisaikoja+kytätä.+minulla+ei+siis+ole+mitään+vakkareita+katsottavana,+mutta+joitakin+lyhyitä+englantilaisia+sarjoja+olen+seurannut,+esim.+Hakekaa+kätilö.
05.02.2018 17:29
olin+Matkailukeskus+Harjunportissa+toissa+kesänä,+oli+siinä+telttailualuekin+lähellä,+mutta+mitään+viittauksia+nakualueeseen+en+huomannut+millään+puolella+tietä.+ehkä+lienee+jossain+toisessa+paikassa,+en+tiedä.
05.02.2018 17:20
kyllä+kuulun+siihen+onnellisten+joukkoon!!!!
05.02.2018 17:15
kaikki+maanantain+työpäivät+tehty,+samoin+tiistain,+keskiviikon,+torstain+ja+perjantain.+lauantaina+ja+sunnuntaina+olen+aina+levännyt.
05.02.2018 13:50
20 / 32