Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minähän+totesin+kommentissani,+että+muut+voivat+olla+toista+mieltä.................niinhän+se+on,+itse+kokemalla+tietää+mitä+mieltä+on.+tuohon+haisemiseen+vaikuttaa+varmasti+ilman+lämpötila,+minä+osuin+kesän+hellepäivinä+käymään,+enkä+koskaan+unohda+sitä+löyhkää.
05.02.2018 11:15
kun+suluissa+mennään+matalalle+näkyy+vain+betoniseinää,+sulkujen+välissä+sitten+maisemaa,+mutta+sulkuja+on+suht+tiheään+joten+joutuu+niitä+rumia+betoniseiniä+kauan+katsomaan.+mitä+lähemmäs+Venäjää+tullaan,+sitä+kamalampi+haju,+salpaa+hengen.+olen+pariin+kertaan+mennyt+matkanteon+yhteydessä+kanavan+alusta+loppuun,+kestää+useita+pitkiä+tunteja,+riippuu+tietenkin+liikenteestä,+tarkempaa+en+muista.+kovinhan+niitä+mainostetaan,+mutta+on+mielestäni+rahastusta+jos+vain+"huvikseen"+menee,+ei+ole+mitään+huvia,+eriasia+jo+haluaa+Viipuriin+päästä+kanavan+kautta.+muut+voivat+olla+toista+mieltä,+mutta+noin+minä+olen+kokenut+ja+jos+suinkin+voin+välttää+en+enää+ikinä+sinne+lähde.
05.02.2018 09:25
Lusto-metsämuseo+Punkaharjulla+oli+yllättävän+mielenkiintoinen+paikka+tällaselle+kaupunkilaisellekin+ja+rakennus+arkkitehtonisesti+erikoinen,+kannattaa+poiketa+ja+onhan+Punkaharjun+harjureitti+ajelemisen+arvoinen.+Saimaan+kanavaristeilylle+en+ketään+suosittelisi,+ainakin+itselleni+oli+suuri+pettymys,+sensijaan+risteily+Saimaalla+taas+mukava+kauniine+maisemineen.+Valamon+ja+Lintulan+luostarit+myös+mukavat+vierailupaikat+jos+ei+hae+pelkästään+kaupungeissa+olevia+tapahtumia/paikkoja.+Lappeenrannassa+kannattaa+katsastaa+ainakin+Rakuunamäen+historiallinen+kasarmialua,+sekä+venesataman+vieressä+hiekkaveistokset.
04.02.2018 23:25
annetaan+-osasto+siellä+toimii,+aina+löytyy+niitä+jotka+ottavat+vaikka+mitä+tavaraa+kun+ilmaiseksi+saa.+on+joskus+tullut+mieleen,+että+myyvätkö+niitä+halvalla+jossakin+rahaa+edes+hiukkasen+saadakseen.++myytävät+-osastoa+vertaisin+huutonettiin.
04.02.2018 18:59
minulla+oli+aikoinaan+Kirsi+sukuniminen+miespomo.
04.02.2018 18:53
näyttelijä+Aino+Seppo
04.02.2018 10:11
siihen+aikaa+köyhälistön+ja+työläisten+elämä+oli+todella+kurjaa+ja+puutteellista,+kommunismin+ajatus+että+kaikki+jaetaan+tasan+ja+on+yhteistä+houkutteli+tottakai.+näin+jälkeenpäin+on+hyvä+arvostella,+kun+on+tieto+siitä+miten+se+kommunismi+sitten+oikeasti+toimi,+silloinhan+tietoa+ei+ollut.
03.02.2018 19:15
minulla+ei+juuri+nyt+ole+sen+ikäistä+lapsenlasta+jolle+lukea,+vanhimmat+jo+murrosiässä+ja+nuorin+vauva,+mutta+kunhan+vauva+tuosta+kasvaa,+niin+sitten+luetaan.+vanhemmillekin+lapsenlapsilleni+olin+ahkera+lukemaan,+kun+tulivat+käymään+niin+aina+otettiin+kirja+esille+ja+siinä+se+aika+meni+mukavasti.+täytyy+sanoa,+että+omena+putoaa+joskus+kauas+puusta;+olen+ollut+lapsesta+asti+ahkera+lukija,+kun+taas+lapseni,+joille+olen+paljon+lukenut,+eivät+ole+lukemisesta+innostuneet.
02.02.2018 19:40
Johanna+Valkama;+Itämeren+Auri,+en+tosin+tiedä+saako+e-kirjana,+tykkään+lukea+kirjat+ihan+kirjoina,+e-kirja+on+mielestäni+jotenkin+tunnelmaton.
01.02.2018 22:46
ei+taatusti+tarvitse+kuvauslupaa+antaa,+joten+asian+voi+pitää+ihan+omana+tietonaankin.+minusta+olisi+hyvin+kiusallista+jos+ko.+asia+pitäisi+ottaa+julkisuudessa+vastaan+vaikka+saattaisi+iloinen+asia+ollakin,+tuskin+suostuisin.+täytyy+ihmetellä+miksi+ihmiset+eivät+aikaisemmin+etsi,+vaan+vasta+sitten+kun+etsiminen+onnistuu+tv-ohjelman+kautta+ilmaiseksi.+
tuntemattomia+sukulaisia+ei+ole+ilmaantunut,+vaikka+eihän+se+takaa+sitä+ettei+niitä+olisi.
31.01.2018 23:09
käytän+all-in-one+tabletteja,+useasti+ostan+Kiillon+tuotetta,+eroja+en+tuotteiden+välillä+ole++huomannut.
29.01.2018 08:54
onneksi+ei+tarvitse+koko+ohjelmaa+katsoa+kun+netistä+näkee+hahmojen+osuudet.
28.01.2018 23:33
kuultu+tai+luettu+ei+ole+välttämättä+totuus,+joten+ei+pitäisi+kuultuja+tai+luettuja+juoruja+eteenpäin+levittää+ellei+ole+laittaa+faktaa+pöytään.
28.01.2018 19:56
minusta+oppiminen+ja+viisastuminen+eivät+ole+sama+asia.+moni+on+oppinut,+mutta+ei+viisas.+käsittääkseni+viisaus+piilee+siinä+miten+osaa+oppimaansa+käyttää.
28.01.2018 11:09
kyllä+me+voimme+olla+hyviä+ihan+sellaisina+kuin+olemme,+vaikka+emme+valmiita+olekaan,+mitä+se+valmiina+oleminen+sitten+tarkoittaakaan.+uskon+että+kehitymme+koko+ajan+jollakin+alalla,+tahdoimme+tai+emme.+tuskinpa+kukaan+pysyy+koko+ajan+paikallaan+muuttumattomana.
26.01.2018 23:41
eikös++se+ole+joku+mainoskanava+kun+tuota+ohjelmaa+tekee,+eikä+yle?
25.01.2018 22:25
tähän+on+menty+kun+tv-yhtiöt+etsii+jatkuvasti+erikoisempia+ohjelmia+kilpaillessaan+katsojista.+se+on+hiukan+kuin+vaaleissa+"sitä+saa+mitä+tilaa",+tuskin+noita+älyttömiä+ohjelmiakaan+tehtäisi,+vieläpä+monta+kautta,+jos+ei+niitä+kukaan+katsoisi.
25.01.2018 18:26
noin+juuri,+ja+jos+sattuu+vielä+hillomunkki+olemaan,+niin+rinnuksetkin+on+vaarassa.
24.01.2018 23:34
niin+tekee,+kermaa+on+nenässäkin.
24.01.2018 19:45
kierrättäminen++sujuu+sikäli+että+roskiin+en+laita+käypää+tavaraa+vaan+annan+pois+tarvitseville,+mutta+itselleni+en+osaa+käytettyä+juurikaan+hankkia.+hiilijalanjälkeni+ei+liene+niitä+kaikkein+suurimpia,+omaa+autoa+ei+ole,+joten+käytän+julkisia+ja+paljon+kuljen+pyörällä+kesäisin+ja+jalan+ympäri+vuoden,+enkä+harrasta+lentokoneella+matkustamista+vuosittain.++kasvissyöjäksi+minua+ei+saa+ellei+terveys+jostain+syystä+sitä+vaadi.
23.01.2018 20:35
21 / 32