- tässähän ei nyt olekaan kyse riittämisestä tai siitä mikä on oikein tai väärin, vaan siitä mitä aloittaja kirjoitti......................kai muistat
- minä kirjoitinkin, että nainen on rehellinen aloittajalle muttei puolisolleen..........sopii lukea
- kirjoitti myös "olethan rehellinen".......
- rehellisyys on suhteellinen käsite. nainen on rehellinen aloittajalle kun kertoo olevansa varattu, mutta epärehellinen puolisolleen kun alkaa suhteeseen puolison selän takana. aloituksessahan ei ollut kysymys aloittajan rehellisyydestä vaan haetun naisen.
- eläkeyhtiöt verottaa sen minkä verottaja ilmoittaa, ei se ole eläkeyhtiöiden osaamisesta kiinni.
- niinpä, jos vaan siinä vaiheessa pystyy minnekään menemään, riippuu tietenkin mitä tapahtuu
- minä olen saanut vain hyviä voileipäkakkuja lautaselleni. mutta makuja on monia, ei siinä mitään.
- pressaa kahvina käytän, mutta mainos sinänsä on ihanan vanhanaikainen. ja kyllä minäkin tuon kursailun hyvin tiedän, ei ole mennyttä aikaa lainkaan.
- minä en varsinaisesti mitään pelkää, mutta joskus käy mielessä, että yksinasuva ei
sairauskohtauksen tms. sattuessa välttämättä saa apua paikalle ja sitten käy huonosti. täytyy vain toivoa ettei tarvitse kauaa kuolemaa odotella. - vanhuuseläkkeellä tai ei, yhtä vanha sitä on kuitenkin
- teki niin tai näin, aina se on väärin jonkun mielestä. jokainen tavallaan, sovitaanko niin?
- piti käydä netissä katsomassa kun en tiennyt asuista mitään. aika kivat, sanoisin.
- minullakin on äitini virkkaama parisängynpeitto. tallessa myös visusti, vaikka ei käytössä. minä virkkasin sitä vielä myöhemmin suuremmaksi kun hankittiin leveämpi sänky.
- sama juttu, silloisesta Leningradista kaulakelloni hankin, oli varmasti halpa. siitä lähti kansi irti ja niin se jäi käyttämättä ja jossakin vaiheessa heivasin sen tavaroiden taivaaseen.
- aika pitkän listan saa noista jotka olet tuolla maininnut mitkä ei käy tai kiinnosta
- minulle uppoaa parhaiten perinteinen sapuska allergiani huomioiden.
- luepa aloitus uudelleen...................vaikka eipä sillä kai väliä ole...................
- minullakin oli kaulakello, mutta aloittaja kysyy minkälaisia kelloja meillä vielä on.
- ok, en lukenut ketjua, vastasin vain mitä minulle tuli mieleen. olen nuorisolleni ostanut monenlaisia lahjakortteja, mutta kaverisi tuntuu olevan aika rajoittunut, nuoret enemmän kokeilunhaluisia.
- monenlaisia kelloja löytyy, mm. rippilahjaksi saamani rannekello, mummuni kihlakello viime vuosituhannen alkuvuosilta ja äitini kihlakello 1930-luvulta. käytössä kuitenkin vain olohuoneen seinäkello ja makkarin herätyskello.