- eikö Elämyslahjoilta löydy mitään riittävän erikoista, siellähän on vaikka mitä ja monelle rahapussille sopivia juttuja lahjakortteina. tietysti henkilön asuinpaikka vaikuttaa valikoimaan ellei haluta pitkiä matkoja matkustella lahjan lunastamiseksi.
- minulle riittää kun tiedän mitä itse saan jotta osaan elää sen puitteissa, muiden tulot ei kiinnosta, miksi pitäisikään.
- jokainen eläkepäivä on minulle ihana tulee rahaa tai ei. aina on sukanvarressa pahan päivän varalle joten ei tarvii eläkkeen makupäivää onneksi mitenkään erikseen odotella.
- niinpä, kuka mistäkin kärsii tai tykkää, yhtä oikeaa tapaa elää ei ole.......aloitus on provo, mutta olkoon.
- siis Sabotage.............
- makuasioita, makuasioita.......
- radio nostalgia päivittäin auki, sieltä tulee hyväntuulen musiikkia tuontuostakin.
- valoketju maljakossa on kaunis, minullakin on sellainen. hämärässä on tunnelmallista ja pärjää ellei harrasta käsitöitä.
- kauniisti kerrottu, kiitos!
- kuivuneesta koristeomenapuustasi tulee varmasti kaunis, kiva oivallus. toivottavasti löydät haluamasi ledvalonauhan, netistä löytyy ainakin paljon kauppoja jotka noita valoja myy, vaikka tiedät sen varmaan itsekin.
- on hyvä osata olla itselleen armollinen ja antaa asioiden olla ja mennä, eihän minnekään ole kiirettä. jos osaa olla provosoitumatta muiden kirjoituksista säilyy mielenrauha ja levollinen olo. aina voi jättää asiattomat ja ilkeiltä tuntuvat kirjoitukset omaan arvoonsa, niihin ei tarvitse tarttua, vaikka sitähän kirjoittaja toivoo.
- ei ole soiteltu ja hyvä kysymys tosiaan että mistä saavat tietää kuka on minkäkin ikäinen. tietysti jos seuraa mihin ikäihminen menee ja katsoo sukunimen ovesta tai postilaatikosta ja osoite on tiedossa niin niillähän tiedoilla puhelinnumero löytyy, mutta on kyllä aika työlästä.
- tosiaankin kaunista, vaikka en itse erikoisemmin tykkää värillisistä, mutta kukin tavallaan
- olisihan se kiva kun joskus onnistuisi ilman turhia nokitteluja, ne kun ei ole mitenkään oleellista asiassa
- taisin herättää sinut talviunestasi kun sinua noin närästää..............koita kestää.............ota rauhallisesti........hengitä syvään....................ja laita silmät kiinni.....................kyllä se siitä
- väärässä olet, enpä ollut viime jouluna täällä
- on mukavaa kun täällä ei tarvitse välittää viimeisenpäälle kirjoitella. kun on koko työuransa joutunut kiinnittämään huomiota kieliasuun on mukavaa näin eläkkeellä ottaa pieniä "vapauksia".
- ohjelma on maikkarin, ei siis tehdä verovaroin.
- ei kai keskustelut silti loppuisi, jokainen vain keskustelisi itsensä kanssa. ei hassumpi ajatus, ei ehkä tulisi nokkapokkaa ainakaan niin helposti mitä nyt.
- mukavaa palata kesäajan jälkeen tähän oikeaan auringonaikaan. toivottavasti kesäaika ja kellojen siirtely sen vuoksi loppuu.