Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tammikuu-51
profiilit
tammikuu-51
tammikuu-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
627
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tuntuu+siltä+että+näillä+saiteilla+ihmisten+ikävät+luonteenpiirteet+korostuvat+huomattavasti.+en+oikein+usko+että+livenä+ihmiset+kehtaavat+olla+yhtä+ikäviä+kuin+täällä+nimettöminä+ja+kasvottomina.
29.10.2017 10:38
no+jopas!+suomenkielen+kokeet+on+erikseen,+täällä+saa+kaikki+kukat+kukkia+ja+paska+haista,+ei+haittaa.+tai+jos+haittaa+niin+on+parasta+pysyä+poissa.
28.10.2017 23:01
hyvin+toimii+posti+täällä+kaupungissa.+muutin+pari+vuotta+sitten+uuteen+osoitteeseen+ja+tein+maksullisen+osoitteenmuutosilmoituksen+netissä+pidemmäksi+aikaa+ja+hyvin+toimi+sekin.+vanhaan+osoitteeseen+menneet+kirjeet+tulivat+postin+kuoressa+hyvin+pikaisesti+uuteen+osoitteeseen+enkä+tiedä+mitään+kadonneen.
28.10.2017 19:02
minulla+ainakin+tuohon+huoleen+sisältyi+suuri+määrä+rakkautta+enkä+ymmärrä+kommenttiasi.+minusta+on+naurettava+väite+että+vanhempiaan+rakastavat+lapset+olisivat+perinnön+toivossa+huolehtimassa+vanhemmistaan.
28.10.2017 15:40
on+sanomattoman+suuri+asia+että+lapset+asuvat+lähellä,+saa+apua+ja+voi+itse+auttaa+tarvittaessa.+kun+isäni+jäi+aikanaan+eläkkeelle+alkoivat+vanhempani+olla+kesämökillä+noin+puolet+vuodesta.+heillä+ei+ollut++siellä+puhelinta,+joten+ainoa+mahdollisuus+saada+heihin+yhteyttä+oli+mennä+käymään+ja+useasti+siellä+tulikin+viikonloppuisin+käytyä,+vaikka+olisi+kyllä+joskus+ollut+muutakin+tekemistä.+äitini+oli+liikuntavammainen+ja+pelkäsin+aina+että+jos+isälle+tapahtuu+jotakin+ei+äiti+saa+apua+mistään+kun+ei+pääse+sieltä+minnekään.+meidän+lasten+painostuksesta+hankkivat+sitten+lopulta+sinne+puhelimen+ja+se+helpotti+suuresti+kun+sai+yhteyden+koska+tahansa.+vanhemmat+eivät+välttämättä+ymmärrä+miten+huolissaan+aikuiset+lapset+heidän+voinnistaan+ovat+ja+siksi+käyttäytyvät+ajattelemattomasti,+kuten+minunkin+vanhempani+kun+eivät+heti+puhelinta+mökille+hankkineet,+rahasta+se+ei+ollut+kiinni.
27.10.2017 23:42
itsepalvelukassa+on+tosi+hyvä,+ei+tarvii+kassalle+jonottaa+ja+siksi+käytän+sitä+aina+kun+mahdollista.+kassoilla+jonotettu+tähän+ikään+jo+ihan+tarpeeksi.+toivon+että+ip-kassat+tulee+yleiseen+käyttöön+kaikkiin+ruokakauppoihin+ainakin.+älykärryä+en+tarvii,+osaan+kyllä+ostaa+muutenkin+ruokiin+tarvitsemani+aineet.
27.10.2017 17:10
mitenkäs+nimimerkillä+tammikuun+likka+ja+minun+tammikuu-51+on+yhtäläisyyttä+niin+paljon+että+voitas+olla+sama+henkilö?+ei+kai+tuo+tammikuu+ole+yhdelle+varattu?+turha+teidän+on+alkaa+arvailemaan+kun+arvaatte+satavarmasti+väärin.
27.10.2017 17:05
Saatanhan+minä+vanha+olla+(määrittele+vanha),+mutta+tuttu+tuskin+kenellekään+täällä.
27.10.2017 12:41
Minä+en+edes+ilmaiseksi+älykännykkää+huoli.+Ikävän+iso+puhelimeksi,+mutta+liian+pieni+tietokoneeksi.+Kun+olin+vielä+työelämässä+oli+minulla+työpuhelimena+sellainen,+eikä+se+vaikea+käyttää+ollut,+mutta+puhelin+puhelimena+ja+teitokone+tietokoneena,+olen+sitä+mieltä.+Toiset+ovat+toista+mieltä+ja+siitä+tykkäävät,+kukin+tavallaan.
27.10.2017 09:45
Hei+haloo,+pitääkö+joka+asiasta+saada+riita+aikaiseksi?
27.10.2017 09:22
Googlettamalla+puulusikka+löytyy+useampia+paikkoja+jotka+niitä+myyvät.+Älä+ole+uusavuton+vaan+etsi+itse!
27.10.2017 00:19
Onneksi+en+ole+torakalle+allerginen,+joten+voin+rauhassa+jatkaa+suklaalla+herkuttelua.+Ja+johonkin+sitä+kuolee+kuitenkin,+ihan+sama+onko+se+suklaan+aiheuttamaa+vai+ei,+kun+elämästä+ei+selviä+hengissä............onneksi.
26.10.2017 21:18
valtiolla+vieläkin+nimikirjanote,+yksityisellä+puolella+ei+ole+ollutkaan+käytössä
26.10.2017 21:07
Ei+ärrältä+passeja+ja+ajokortteja+saa,+kyllä+ne+poliisi+myöntää,+mutta+ajokortin+tai+passin+sisältävän+kirjeen+saa+ärrältä+noutaa+jos+ei+ole+postikonttoria+lähellä.+Ei+kai+poliisin+lähettämän+kirjeen+lovuttaminen+ole+sen+vaativampaa+kuin+muunkaan+virallisen+ja+kirjattuna+tai+vakuutettuna+lähetetyn+kirjeen,+eihän+siellä+mitään+varsinaisia+viranhoitajia+olla.
25.10.2017 17:27
Sinne+vaan,+kortit+postiin.+Saavat+postissa+töitä,+työllistäminen+on+aina+hyvä+asia.
25.10.2017 12:47
en+todellakaan+ymmärrä+miten+sinä+voit+kuvitella+olevasi+valtuutettu+antamaan+toiselle+luvan+pitää+mielipiteensä............................perustuslain+mukaan+kansalaisella+on+sanan+ja+mielipiteen+vapaus+etkä+sinä+voi+siis+päättää+pitääkö+toinen+mielipiteensä+vai+ei.+minä+en+päätä+tai+sekoa+sinun+mielipiteisiisi,+sen+verran+minulla+on+järkeä...........onneksi.+sanot+ettei+minua+teilata,+mutta+tuolla+lausunnollasi+että+"saan+pitää+mielipiteeni"+asetut+yläpuolelleni+vaikka+sinulla+ei+ole+siihen+mitään+oikeutta,+mutta+tällä+saitilla+tuntuu+olevan+monta+henkilöä+jotka+kuvittelevat+olevansa+jumalasta+seuraavia..
25.10.2017 00:26
ai+kiitos,+täällä+siis+oikein+annetaan+lupa+mielipiteen+pitämiseen................onpa+erikoista,+jokaisella+on+oikeus+mielipiteeseensä+ilman+toisten+lupaa.................näin+olen+ymmärtänyt
24.10.2017 19:44
minusta+ne+on+turhanpäiväistä+hifistelyä
24.10.2017 16:44
Kun+olin+vielä+työelämässä+oli+meidän+työpaikan+siivoojat+niin+kiireisiä+etteivät+he+ehtineet+juttelemaan+vaikka+olisi+juttua+heidän+kanssa+yrittänyt.+Heillä+oli+suuret+alueet+siivottavaa+pienessä+ajassa,+joten+aika+kului+työntekoon+ja+sen+he+sanoivat+ihan+suoraan.
24.10.2017 16:30
piipillään+en+ole+koskaan+ollut,+mutta+pienenä+kävin+piipillä+kun+oli+pissahätä
23.10.2017 20:22
31 / 32