Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
PorvoonParoni
profiilit
PorvoonParoni
PorvoonParoni
Vapaa kuvaus
Aloituksia
72
Kommenttia
3090
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Porvoossa+joutuisi+touhuamaan+niiden+kaasupullojen+kanssa.+Kätevä+ja+nopea+kuulemma+on.+Lisämausteena+että+ruuasta+tulee+usein+parempaa.
04.05.2019 06:33
Perherauha,+muista+perherauha+ja+sen+säilyminen.
Tämänikäisellä+hepulla+ei+ole+enää+kunnia-asia+olla+oikeassa+tai+etteikö+voisi+antaa+periksi+ja+hankkia+toista+hellaa.
Ihan+omasta+pussista+menee+molempien+rahoitus,+mutta+sehän+ei+tässä+asiassa+ole+ratkaisevaa.
03.05.2019 12:20
Onnittelen!
Vanhemmat+kodinkoneet+saattavat+kestää+koko+ihmisiän.+Näitä+uudempia+joutuu+melkein+viiden+vuoden+välein+ostelemaan.
03.05.2019 12:15
Täytyy+myöntää,+että+olen+joutunut+tien+päältä+kääntymään+takaisin+kotiin+katsomaan,+että+jäikö+se+hella+päälle.+Kaasuhella+olisi+siis+parannus+siihenkin+asiaan.
03.05.2019 11:50
Epäilenpä+että+tulevaisuudessa+eii+kannata+nokitella+uudesta+hellasta+kuka+sen+paremman+hellan+osti.
03.05.2019 11:48
Voi+siinä+injektiotasolla+lemmiskelläkin.+Perinteisellä+valurautaisella+on+hankalampaa.
03.05.2019 11:47
Paloma.se
Jokaisella+pilvellä+onkin+hopeareunus,+totta+turiset.
Mutta+tässä+hella+casessa+minulla+on+oma+lehmä+ojassa.+Nimittäin+keskustelu+lähti+eilen+liikkeelle+siitä,+kun+tulin+raskaan+työpäivän+jälkeen+kotiin+ja+rouvan+oli+tarkoitus+laittaa+minulle+päivällistä,+jonka+tekeminen+alkoi+kestää+ja+kestää.+Missään+vaiheessa+en+hoputtanut+tai+kiirehtinyt+häntä,+koska+en+edes+ollut+kovin+nälissäni.+Ilmeisesti+turhautuminen+ja+monta+kertaa+keittiöön+ravaaminen+saivat+mitan+täyttymään.
Uuden+hellan+hankkiminen+on+nyt+priorisoitu+ykkösasiaksi+elämässäni.
03.05.2019 11:45
Turvallisuus+tulee+tottakai+huomioida+lieden+hankinnassa.
03.05.2019 11:38
Heikunkeikku
Meilläkin+on+kokemusta+keraamisesta+ja+todettiin+hyväksi+hellaksi.+En+oikein+tiedä+miksi+rouva+päätyi+valinnassaan+perinteiseen+lieteen,+eikä+sillä+nyt+ole+merkitystäkään.+Olen+erinomaisen+samaa+mieltä+kanssasi,+että+jos+kaveri+on+hyväntuulinen,+niin+silloin+on+toisellakin+hyvät+oltavat.
Kyllä+tästä+täytyy+lähteä+hellaostoksiksille.+Tattista+vaan+hyvistä+neuvoista,+tulevat+tarpeeseen.
03.05.2019 11:38
Kyllä+niissä+on+eroja+ja+valurautainen+ehdottomasti+kaikkein+hitain.
03.05.2019 11:33
Beng
Minä+tiesin,+minä+tiesin+että+täältä+löytyy+hyviä+neuvoja!
Ei+se+rouva+turhasta+napise,+kyllä+sitä+varmaan+ihan+tosissaan+haittaa+se+ruuanlaiton+hitaus.+Keraaminen+liesi+oli+paljon+parempi+ja+voin+perherauhan+säilyttämiseksi+hankkia+taas+sellaisen.+Eivät+ne+nykyään+edes+maksa+mitään+omaisuuksia.+Sitkeässä+vaan+on+tuollainen+ajattelu,+että+lieden+pitäisi+kestää+ainakin+20+vuotta,+samoin+jääkaapin+kanssa.
03.05.2019 08:50
Byro+B
Eipä+ole+levyjä+tavallisesti+kuin+yksi+päällä,+kun+tämä+poika+kokkailee.+En+edes+kaipaa+mitään+hienouksia,+koska+niiden+käyttäminen+on+vaikeata+ja+joskus+ei+edes+oikein+ymmärrä+mitä+niillä+tavoitellaan.+Minulle+levyt+ovat+kattilaa+ja+paistinpannua+varten.+Uunissa+lämmitetään+pataruokia+ja+uunipelleillä+mitä+milloinkin.
Mikroaaltouuni+on+kyllä+oikea+vuosisadan+keksintö.+Käytän+joka+päivä.
03.05.2019 08:43
Meikäläisellä+ei+ole+ollut+koskaan+kaasuhellaa,+eikä+edes+kaasugrilliä.+Ehkä+vähän+vanha+jäärä,+joka+pelkää+kaasuun+liittyviä+vaaroja,+joista+ennakkoluulot+tosin+taitaa+olla+suurimpia.+Voisi+olla+mukavaa+opetella+jotain+uutta+näin+vanhana+kääkkänä.
Ei+huano+ehdotus!
03.05.2019 08:25
Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
03.05.2019 08:20
Ei+varsinaisesti+minulla+itsellä+ole+ongelmaa.+Tiedän+kuinka+helposti+pystyy+hankkimaan+ihan+minkä+tahansa+kodinkoneen.+Kyse+on+siitä,+että+osaa+hankkia+sellaisen+joka+myös+kelpaa+puolisolle,+Eikä+se+edes+ole+nalkuttava,+joskus+melko+kriittinen+ja+tiedän+tältä+palstalta+löytyvän+neuvoja+melkein+joka+asiaan.+Kannattaa+ainakin+kysäistä,+jos+ei+muuten+niin+keskustelun+vuoksi.
03.05.2019 08:02
On+sellainen+vika+kuulemma,+että+liesi+on+aivan+liian+hidas.+Kiireinen+emäntä+joutuu+odottamaan+keittolevyjen+lämpenemistä+liian+pitkään,+kuulemma.
Meinaatko+että+käyn+ostamassa+kunnon+hellan+ja+korvatulpat,+että+ei+joudu+kuuntelemaan+mikä+taas+on+vikana?
03.05.2019 07:40
Ehkä+vaatimustaso+on+myös+noussut+ihmisillä.+Ei+enää+riitä,+että+on+kunnon+toimiva+hella,+vaan+pitää+olla+kaikilla+mausteilla.+Ehkä+juuri+näiden+mausteiden+seurauksena+eivät+laitteet+pysy+kunnossa,+oli+sitten+kyse+mistä+tahansa+kodinkoneesta?
03.05.2019 07:30
Meillä+oli+ennen+sellainen+keraaminen+ja+ainakin+itse+tykkäsin+siitä.+Nykyinen+on+tällainen+tavallinen+liesi,+mutta+ongelma+on+kuulemma+siinä,+kun+on+niin+pirun+hidaskäyttöinen.+Itselle+sopii+kumpi+tahansa,+ei+ole+väliä+eikä+koskaan+niin+kiire.
03.05.2019 06:40
Ihan+samanlaista+ongelmaa+sankojen+valinnan+kanssa.+Ei+millään+tahdo+löytyä+sopivia,+jos+eivät+istu+naamaan,+niin+sitten+hiertävät+ja+kalvavat+jostain,+eikä+tahdo+saada+kuntoon+vaikka+optikko+kuinka+säätää.+Kerran+tullut+hirveitä+vesirakkuloita+korvan+päälle,+varmaan+jotain+allergiaa+materiaalia+kohtaan?
Viimeiset+kaksi+kertaa+olen+ostanut+saman+toimittajan+(Hugo+Boss)+pokat+ja+tuntuvat+istuvan,+eikä+ole+tullut+vaikeuksia+ja+istuvat+pehmeästi+kohdalleen.+Ovat+melko+samalla+muotilla+tehdyt,+hieman+erilaisilla+väriset+vain+ja+epäilen+hakevani+myös+seuraavat+samalta+firmalta.
26.04.2019 07:58
Onneksi+on+valinnanvaraa,+ei+minulla+ollut+mitään+ongelmaa+löytää+sopivaa.+Ihan+helppo+juttu!
17.04.2019 14:50
47 / 155