Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
profiilit
Yogamies
Yogamies
Vapaa kuvaus
Aloituksia
97
Kommenttia
3552
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Silti kirjoitit näin:
"Minulla ei ole ketään jolle voisin kertoa asiasta siksi kirjoitin tänne."
06.02.2024 13:38
23 vuotta avioliitossa
Josta 12 vuotta asumuserossa jää 13 vuotta
6 vuotta asuneet yhdessä jää 7 vuotta ja muuten enemmän tai vähemmän erillään.
"Eroa on pitkittynyt huoli lapsistamme, jos ja kun eroamme. Kuinka he kärsivät erosta."
Jos toinen on aikuinen ja toinen jo teini, joka ei edes asu sinun kanssa, niin minkä ajattelet niin radikaalisti muuttuvan, että he kärsisivät?
Jos tosiaan vielä rakkautta kaipaat, niin eropaperit vetämään heti tänään ja ilmoitus Tinderiin huomenna.
06.02.2024 13:33
Hyvä kun nauttii elämästään. En minä ainakaan tuomitse, vaan ehkä olisin kateellinen ja kokeilisin panna itsekin hänen kanssaan.
Toisaalta jos etsisin naista monogamiseen parisuhteeseen, en tuollaista haluaisi. Uskon, että tuollainen käytös on jollain tavalla luonteessa, enkä usko, että se luonne sopimalla parisuhteesta muuttuu.
Ja olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että jostain asioista ei kannata huudella, kuten esimerkiksi siitä, että on vakio kommentoija S24: ssä
06.02.2024 13:25
Ei ole oikeutta.
Vai onko miehellä oikeus suuttua jos nainen kieltäytyy seksistä?
Tietysti te luotte oman parisuhteenne säännöt itse, mutta näkisin kuitenkin, ettei tilanne ainakaan parane suuttumalla. Luultavasti tapahtuu juuri päin vastoin.
Voi olla, että miehesi halut ovat kadonneet. Voi olla, että hän häpeää niin paljon lääkäriinmenoa, ettei tule aikaa varanneeksi, voi olla jokin muu syy.
Sinun vaan täytyy hankkia tyydytyksesi muuten.
06.02.2024 11:28
Eihän eläkkeellä tarvitsisi passivoitua. Jos ei miehesi osaa aktivoida itseään, niin aktivoi sinä itsesi.
Käydessäni juuri työreissulla, käytin kolmea taksia. Kaikkia kuljetti eläkeläinen. Myös moneen vapaaehtoisjärjestöön toimintakykyiset eläkeläiset ovat enemmän kuin tervetulleita.
06.02.2024 11:22
Ei ehkä itsekään myönnä itselleen asiaa, saati sitten muille.
Miehen markkina-arvoa nostaa mm varakkuus, koulutus, ulkonäkö ja status naisen taas lähinnä ulkonäkö.
En kyllä kiistä, ettei Hjalliksella olisi hyviä juttuja kerrottavana elämän varrelta ja mielenkiintoisia tuttavuuksia.
06.02.2024 09:53
Luulen, että lasteni mielenterveys olisi paremmalla tolalla, ilman entistä puolisoani.
En olisi saanut kokea niin monipuolista seksiä ilman häntä.
06.02.2024 09:38
Ei kun olen kiltti ja kunnollinen😊
06.02.2024 09:34
Käsien halpuudella kilpaillaankin Ruotsia ja Saksaa vastaan .
04.02.2024 20:16
Joo, tuohon lesken turva tuossakin podcastissä mainittiin.
02.02.2024 17:15
Onhan siinä montakin mekanismia.
Väite, että tukien leikkaaminen lisää työpaikkoja, perustuu usein taloustieteelliseen näkökulmaan, erityisesti klassiseen taloustieteeseen ja supply-side economics -ajatteluun. Tämä ajattelutapa korostaa talouden tarjontapuolen merkitystä ja uskoo, että vähentämällä julkisia menoja ja tukia, valtion voi luoda suotuisamman ympäristön yrityksille ja investoinneille, mikä puolestaan voi edistää talouskasvua ja työllisyyttä. Tätä näkökulmaa on kutsuttu myös trickle-down economicsiksi.
Teorian mukaan, kun valtio leikkaa menojaan, se voi vähentää verotusta ja alentaa alijäämiään, mikä taas voi houkutella sijoittajia ja yrityksiä. Lisäksi ajatellaan, että veronalennukset ja tukien leikkaukset voivat kannustaa yksityissektoria investoimaan enemmän, luomaan uusia työpaikkoja ja lisäämään talouden tehokkuutta.
02.02.2024 17:12
Täyttä valhetta, ellet vedä eläintä suolineen.
02.02.2024 12:04
Jos niitä ei kukaan lukisi, loppuisi tuon tyyppiset jutut nopeasti.
Asia kuitenkin kiinnostaa ihmisiä kovastikin. Joku haluaisi sellaista elämäntapaa itse ja joku haluaa moralisoida.
02.02.2024 11:19
Eli kaikki ovat vain omia mielipiteitäsi, joita ikään kuin esität faktana ja jatkat samalla linjalla.
"Naiset muutenkin palvovat rahaa enemmän kuin miehet ja osaavat olla miehiä kierompia, joten korruptioon sortumisen riski on heillä suurempi."
Esimerkiksi tämä ei perustu mihinkään faktaan.
01.02.2024 16:22
kova kaveri postaamaan tuo aloittaja. Vastailee omaan ketjuunsa ihan useammallakin postauksella. Alkaa jopa heräämään kysymys tekeekö vastauksia tekoäly
"Se helpotti nuorten naisten kilpailua hyvesignaloinnissa maailmanlaajuisesti."
Avaatko tuota hyvesignalointiasiaa paremmin? millaista kilpailua käydään?
"Naiset seuraa enemmän trendejä, kuten wokea ja miehet heränneet siihen ettei feministit aja tasa-arvoa."
Onko sinulla jotain tietoa asiasta vai arvailetko vaan? Mielestäni isäni puhui jo 70-luvulla telaketjufeministeistä yms.
"Nuoret miehet on konservatiivisempia kuin naiset."
Minunkin mutulla tämä pitää paikkansa, mutta onko sinulla faktaa?
Miehet ovat tosiaan tippumassa kehityksen kyydistä ja se minua huolestuttaa. Sillä aikaa kun naiset opiskelevat ja ja valmistuvat hyviin ammatteihin, miehet kaivavat pieruverkkareissaan nenäänsä ja sitten aloittavat jonkin sodan.
01.02.2024 15:53
Onkohan mikään mitä väitit tuossa totta?
01.02.2024 15:42
Asia jo lienee ratkennut, mutta luulen, että saat pitää auton, koska mitään kauppakirjaa ei ole.
Asia ratkennee itsesään, jos puolisosi on OIKEASTI tehnyt rikosilmoituksen tuosta rekisteriin siirrosta. Voi olla, että hän vain bluffaa. En tiedä, millä rikosnimikkeellä polisi tuota tutkisi, koska olet tehnyt virheen ja korjannut virheesi. Et ole varastanut mitään, etkä väärentänyt.
Jos puoliso aikoo ottaa auton, pitää hänen haastaa sinut oikeuteen ja se on pitkä ja kivinen tie. Luulen, että hän voi tulla toisiin ajatuksiin kun tapaa asianajajan.
01.02.2024 10:41
Vahvistit sitten viisi kertaa paikkansapitämättömän väitteesi :-D
01.02.2024 10:22
Surullinen tilanne jos se on totta, mutta pari asiaa ihmetyttää.
Ei ihmistä noin vain voi karkoittaa omasta kodistaan
Omistiko aloittajan mies koko kaupungin, vai miksi sieltäkin piti lähteä.
Tässä tulee kuitenkin hyvin esille vielä kirjottamattoman parisuhdeoppaani kulmakivistä.
Huolehdi, että sinulla on parisuhteessasi muutakin kuin parisuhde. Aloittajalla ei ilmiselvästi ole ollut, kun on menettänyt kaiken rakkaan, eikä ole edes ystäviä ja sukulaisia joiden kanssa puhua.
01.02.2024 10:19
Samaa mieltä. Olisi mukava tietää mitä niin ihmeellistä elämässä on tapahtunut, että yhtäkkiä on helvetillinen kiire.
01.02.2024 10:02
16 / 178