millainen mies jää yksin

miksa

Mikä tekee sinkkumiehestä sellaisen että saakin olla sinkkuna jos otetaan luvusta pois nyt vaikka ulkoiset seikat ja oletetaan että tämä sinkkumies olisi siis normaalikokoinen ja ihan hyvännäköinenkin ja "jopa" olisi akateemisesti koulutettu ts ainakin yrittäisi saada aikaan elämässään jotakin =) Nyt jätän kuitenkin aika laajan kirjon vielä jäljelle mihin voitte pistää kommenttia.

Mielellään tärkeysjärjestyksessä numeroituna pahimmat naisen karkoittajat.. ok? Alkaako toimeentulosta, fiksuudesta, elämäntavoista.. mistä alkaa lista kulkemaan? Kaikki ovat kuulleet jo mitä mieheltä VAADITAAN mutta mitä ei saa missään nimessa olla, siitä ei oo niin paljon puhuttu.. vai onko? =)

108

55958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      Haasteita:
      1. huono kommunikointi (kuuntelu, katsekontakti)
      2. itsensä tai naisen ali- tai yliarviointi
      3. liian raskas flirtti monen kanssa


      Ravintolassa miehet, jotka katselevat naisia, onnistuvat parhaiten siinä tapauksessa, kun he katselevat naisia silmiin. Ne miehet, jotka tarkistavat lähinnä naisen työkaluvarastoja, jäävät useimmiten ilman. Siksi ulkomaalaisten on niin helppo hurmata suomalainen nainen, sehän lentää selälleen jo hämmästyksestä, että joku edes näkee ja huomioi. =)
      Eli kommunikointipuute on pitkä miinus, vaikka muuten olisikin erittäin hyvä ehdokas. Ja naisten kanssa usein kuuntelu on se juttu, mikä toimii. Ei tarvitse neuvoa, eikä aina ymmärtääkään, mutta kuunnella. Useimmat miehet puhuvat ihan liikaa, välillä voisi kuunnella naista ja olla kiinnostunut sen sijaan, että esittelisi vain itseään(arvostus kasvaa pilviin). Myöskin tietynlainen epävarmuus ei vain toimi. Jos esittää muuta, kuin on, se tulee ilmi aika pian.
      Ei se ole ulkoisista seikoista kiinni.
      Paha juttu on myös se,jos huomioi usean naisen samanaikaisesti.

      • Soul65

        Huonolla itsetunnolla varustettu ei houkuttele. Vaikka aluksi olisi iskuyritystä, totuus valkenee ennen pitkää - kukaan ei jaksa loputtomiin peitellä luonnettaan. Jos mies aliarvioi itseään ja muita, se on huono pointti.
        Ei liioin muiden vilkuilu kiinnosta ketään, ei räkäkännissä oleminen ja iänikuinen villa/flanelliruutupaita päällä ei isketä ketään. Siis siisti olemus on listan kärjessä ja silmiin katsominen, keskustelutaitoisuus ovat niitä pointteja joita miehen ei sovi unohtaa kun lähtee iskureissulle..


      • sitten

           " Haasteita:
        1. huono kommunikointi (kuuntelu, katsekontakti)
        2. ....
        3. .... "


        ...niin on hyvä että istuu vaan hiljaa ja katsoo ja kuuntelee naista? :D


      • nipas
        Soul65 kirjoitti:

        Huonolla itsetunnolla varustettu ei houkuttele. Vaikka aluksi olisi iskuyritystä, totuus valkenee ennen pitkää - kukaan ei jaksa loputtomiin peitellä luonnettaan. Jos mies aliarvioi itseään ja muita, se on huono pointti.
        Ei liioin muiden vilkuilu kiinnosta ketään, ei räkäkännissä oleminen ja iänikuinen villa/flanelliruutupaita päällä ei isketä ketään. Siis siisti olemus on listan kärjessä ja silmiin katsominen, keskustelutaitoisuus ovat niitä pointteja joita miehen ei sovi unohtaa kun lähtee iskureissulle..

        Mitä fikaa flanelliruutupaidassa on?


      • Anonyymi
        nipas kirjoitti:

        Mitä fikaa flanelliruutupaidassa on?

        Ruutupaitaa käyttävä on kaavoihin kangistunut juntti, sitä ne säännönmukaiset ruutukuviot symboloi oikein hyvin.


    • jää yksin

      Ujo.

    • Miäs

      Exäni mukaan miehellä ei saa olla
      1. Partaa
      2. Pitkiä hiuksia
      3. Ylipainoa

      • nainen

        exäs ei tiedä mitään. miehellä on ainakin minun piireissäni jopa toivottavaa olla partaa ja pitkä tukka(jos on puhdas ja hyväkuntoinen). ylipaino on kyllä turn off, mutta se lienee yleistä tässä kieroutuneen kauneusihanteen maailmassa.


      • mie kai
        nainen kirjoitti:

        exäs ei tiedä mitään. miehellä on ainakin minun piireissäni jopa toivottavaa olla partaa ja pitkä tukka(jos on puhdas ja hyväkuntoinen). ylipaino on kyllä turn off, mutta se lienee yleistä tässä kieroutuneen kauneusihanteen maailmassa.

        ei ulkonäkö ole se ratkaseva seikka!
        luonne se loppupeleissä ratkasee.
        ulkonäköön vain kiinnittää ekaksi huomiota. sitä paitsi toisen silmissä ruma voi olla sitte jonku muun mielestä komea.


      • kirsi
        nainen kirjoitti:

        exäs ei tiedä mitään. miehellä on ainakin minun piireissäni jopa toivottavaa olla partaa ja pitkä tukka(jos on puhdas ja hyväkuntoinen). ylipaino on kyllä turn off, mutta se lienee yleistä tässä kieroutuneen kauneusihanteen maailmassa.

        Ylipaino ei välttämättä ole miinus.
        Mieheni on vähän ylipainoinen, mutta on ihana nallekarhu. Miehellä saa ola vähän mahaakin.


      • alma

        Miehellä pitää olla parta, mieluummin siisti sellainen. Hiukset saa olla pitkät jos ovat puhtaat ja vaikka ponnarilla. Eikä siitä painostakaan haittaa oo, varsinkaan jos on pituuttakin. Kusipää ei saa olla.


      • Heidi80
        kirsi kirjoitti:

        Ylipaino ei välttämättä ole miinus.
        Mieheni on vähän ylipainoinen, mutta on ihana nallekarhu. Miehellä saa ola vähän mahaakin.

        Mä ainakin tykkään miehistä joilla on ihana pömppämasu... Se on jotenkin vaan niiiiiin ihanaa..
        Ja sit kans parta ku on siisti ja fiksun näkönen muutenkin niin, avot!
        Laihat kukkakeppi miehet ne vasta turn off onkin!


      • Määäää......
        Heidi80 kirjoitti:

        Mä ainakin tykkään miehistä joilla on ihana pömppämasu... Se on jotenkin vaan niiiiiin ihanaa..
        Ja sit kans parta ku on siisti ja fiksun näkönen muutenkin niin, avot!
        Laihat kukkakeppi miehet ne vasta turn off onkin!

        Älkää luulko, että miehetkin pitäisivät jostain "ihansta pömppömasusta", tuntuu että naisilla on tälläinen käsitys. Se ei toimi toisinpäin.

        Naisen kuuluu olla hoikka jos aikoo saada rakkautta ja arvostusta!


      • sinna
        Määäää...... kirjoitti:

        Älkää luulko, että miehetkin pitäisivät jostain "ihansta pömppömasusta", tuntuu että naisilla on tälläinen käsitys. Se ei toimi toisinpäin.

        Naisen kuuluu olla hoikka jos aikoo saada rakkautta ja arvostusta!

        Miehet ja vieläpä aika useat miehet, pitävät siitä että naisella on lihaa luiden ympärillä. Pömppävatsakin on ihan sallittu. Ei se rakkaus ole kiinni siitä että mahtuu kokoon 36.
        Itse mahdun kokoon 48, ja mieheni suorastaan jumaloi minua.


      • Papalakana
        Määäää...... kirjoitti:

        Älkää luulko, että miehetkin pitäisivät jostain "ihansta pömppömasusta", tuntuu että naisilla on tälläinen käsitys. Se ei toimi toisinpäin.

        Naisen kuuluu olla hoikka jos aikoo saada rakkautta ja arvostusta!

        Minusta nuo pulskemmat naisety ovat aika makeita.


      • pikkumies
        sinna kirjoitti:

        Miehet ja vieläpä aika useat miehet, pitävät siitä että naisella on lihaa luiden ympärillä. Pömppävatsakin on ihan sallittu. Ei se rakkaus ole kiinni siitä että mahtuu kokoon 36.
        Itse mahdun kokoon 48, ja mieheni suorastaan jumaloi minua.

        tataa ollakki parempi jumaloia...


    • kaikkien naisten puolesta

      1.Itsekkyys
      2.Epärehellisyys

    • oikea uuno

      1. Hiljainen ja rauhallinen - ei sanaseppo naistennaurattaja
      2. Ei söpö (okei, ulkonäköön meni kummiskin, sorry)


      Tuo toinen ihmetyttää - SÖPÖ!?
      Mitä ihmeen "söpöä" miestä lähes jokainen nainen oikein hakee noissa ilmoituksissa, en tajua?
      Ostaisivat koiranpennun tai menisivät pikkuvauvaa paijaamaan... mutta ei kai miehen nyt tarvi olla mikään #@£¤£#@%$! söpö!

      • 1234

        Minun poikaystäväni on hiljainen ja rauhallinen, komea ja seksikäs enemmän kuin söpö mutta on todella rakas...


    • nainen

      -k*sipäisyys
      -jatkuva pettäminen
      -valehtelu
      -läpinäkyvä naisten halveksunta, esim. kaveriporukassa nauraa naisille/puhuu vaan tisseistä tms.
      -ylisuuri ego

      Jos nainen itse on samanlainen, voi em.kaltainen mies löytääkin kumppanin.

      • Matti

        Miten musta tuntuu, että naiset ovat tärkeänä juuri edellä mainituilla ominaisuuksilla varustettuun mieheen? Lähipiiriä seuranneena juuri näillä kusipäisillä kokovartalokyrvillä on eniten naisia ja vieläpä fiksun oloisiakin.


      • reino

        eihän muuten voisi pettää jatkuvasti?


      • Tyyni vesi
        Matti kirjoitti:

        Miten musta tuntuu, että naiset ovat tärkeänä juuri edellä mainituilla ominaisuuksilla varustettuun mieheen? Lähipiiriä seuranneena juuri näillä kusipäisillä kokovartalokyrvillä on eniten naisia ja vieläpä fiksun oloisiakin.

        Muistan varsinkin opiskeluaikoina ne tyypit, jotka saunaillasta toiseen puhu vain pillusta, tisseistä ja nainnista, kehua retosteli sillä, että kuinka monen naisen kanssa ovat harrastaneet seksiä, vaikka heillä oli jo tyttöystävä, niin kyllä! Näillä oli aina naisia, se on tosi!

        Itsellä oli varmaan 10% yhtä hyvä tuuri saada nainen kuin tämmöisillä tyypeillä, vaikka ulkonäkö ei itsellä ole se probleema, vaan ujo luonne, siks kai sitä on vieläkin sinkku.


      • nainen
        Matti kirjoitti:

        Miten musta tuntuu, että naiset ovat tärkeänä juuri edellä mainituilla ominaisuuksilla varustettuun mieheen? Lähipiiriä seuranneena juuri näillä kusipäisillä kokovartalokyrvillä on eniten naisia ja vieläpä fiksun oloisiakin.

        Vaikka mies retostelisikin "saaneensa", ei välttämättä ole menty oikeasti niin pitkälle. Samassa sängyssä nukkuminen tai saunominen ei vielä ole mitään saamista. Eivätkä pari kännistä sohaisuakaan kovin suurta nautintoa anna, tuskin miehellekään.

        Maalaan eteenne kuvan vehreästä puutarhasta, jossa mies rennosti makoilee kaunotarten syöttäessä hänelle viinirypäleitä. Orgiat kestävät tuntikausia


    • M48

      eikä tietenkään käy missään ulkona. Niinpä ei edes tapaa naisia (paitsi äidin).

      • sukuseka

        ...äiti antaa torttua, hyvinhän sitä kotona silloin viihtyy.


    • nainen

      Keskustelutaito on kaiken A ja O. Ei ulkonäöllä ja koulutuksella pitkälle pötkitä, jos ei osaa keskustella ihmisten kanssa, vaan on kuiva, tylsä ja nössö tosikko. Huumori pelastaa monta tilannetta.

    • Eläinolio

      1. Ujous tai muuten tympeät kommunikaatiotaidot
      2. Fyysinen koskettelu tilanteissa joissa se ei ole suotavaa
      3. Liika nörttiys
      4. Työttömyys tai muuten kehno toimeentulo
      5. Valitus, katkeruus naisia kohtaan
      6. Kokemattomuus seurusteluasioissa
      7. Taiteellinen lahjattomuus / mielenkiinnottomuus
      8. Rumat silmälasit ja liian slipooveri olemus
      9. Tönkköys, kömpelyys
      10. Liikkumattomuus
      11. Änkytys

      • Tyyni vesi

        Kuusi pykälää löytyi, taidan olla ikuinen sikku!

        Noh, ainut valtti on hyvä fyyninen puoli ja hyvä ulkonäkö, joten eiköhän sitä sopivassa sievässä ja hyvällä tuurilla pääse kumoamaan osan noista pykälistä, että joskus yhdenillan suhteita pääsee harrastaan.


      • king-david

        Osui vain silmääni kohdat 4 ja 11.
        Aika julmaa on, sillä noille jutuille ei välttämättä paljon itse mitään voi.


      • Näin on

        mies joka on

        1. nettiaddikti
        2. seikkailee näillä keskustelupalstoilla
        3. huumorintajuton
        4. ilottoman näköinen
        5. kritisoi tupakanpolttoani
        6. parrakas/viiksekäs/silmälasipäinen
        7. tuoksuu vääränlaiselle
        8. huonot hampaat
        9. imelät jutut
        10.väärät harrastukset/musiikkimaku

        siinä 10 kärki ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon!


      • partasuu
        Näin on kirjoitti:

        mies joka on

        1. nettiaddikti
        2. seikkailee näillä keskustelupalstoilla
        3. huumorintajuton
        4. ilottoman näköinen
        5. kritisoi tupakanpolttoani
        6. parrakas/viiksekäs/silmälasipäinen
        7. tuoksuu vääränlaiselle
        8. huonot hampaat
        9. imelät jutut
        10.väärät harrastukset/musiikkimaku

        siinä 10 kärki ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon!

        Et kelpaa kenellekään, koska tupakoit ja roikut täällä. Olet sellanen tällytty ilolintu, jonka hampaat ovat tupakasta tummuneet. Hyi hitto!


      • Kike.,

        Ujous ei tarkoita sitä, että olisi huonot keskustelutaidot...voi hyvänenaika. Usein ujot miehet ovat sitä parasta keskusteluseuraa ja myös hyviä kuuntelijoita.
        Minusta ujous on posetiivisempi piirre kuin päällekäyvä egoilu.
        Ujo vain tarvitsee enemmän aikaa tutustua uusiin ihmisiin.


      • et kelpaa!
        Näin on kirjoitti:

        mies joka on

        1. nettiaddikti
        2. seikkailee näillä keskustelupalstoilla
        3. huumorintajuton
        4. ilottoman näköinen
        5. kritisoi tupakanpolttoani
        6. parrakas/viiksekäs/silmälasipäinen
        7. tuoksuu vääränlaiselle
        8. huonot hampaat
        9. imelät jutut
        10.väärät harrastukset/musiikkimaku

        siinä 10 kärki ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon!

        1. "nettiaddikti"...et tee vaikutusta "sivistyssanoillasi"

        2. miksi itse seikkailet näillä keskustelupalstoilla?

        3. ilottoman näköinen..?

        4. "kritisoi tupakanpolttoani". Onneksi minun ei tarvitse sitä katsella

        5. "parrakas/viiksekäs/silmälasipäinen"..sinä olet varmaan "hyvännäköinen", et tarvitse laseja...parrankasvusi on edessäpäin..ne vaihdevuodet....

        6. "tuoksuu vääränlaiselle"...kuinka pian kyllästyt yhteen tuoksuun/ kuinka pian tuoksuusi kyllästyy toinen!

        7. "huonot hampaat" totta!..keltaiset sellaiset aiheuttaa tupakka!

        8. imelät jutut - ärsyttää minuakin

        9."väärät harrastukset/musiikkimaku" ..sinulla on varmaan kaikki oikeat

        siinä 9 kärki ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon!


      • m/26
        Näin on kirjoitti:

        mies joka on

        1. nettiaddikti
        2. seikkailee näillä keskustelupalstoilla
        3. huumorintajuton
        4. ilottoman näköinen
        5. kritisoi tupakanpolttoani
        6. parrakas/viiksekäs/silmälasipäinen
        7. tuoksuu vääränlaiselle
        8. huonot hampaat
        9. imelät jutut
        10.väärät harrastukset/musiikkimaku

        siinä 10 kärki ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon!

        Haista sinä vittu! ite oot kuitenkin joku ruma läski. Millä vitun itseoikeudella luulet jaottelevasi ihmisiä listasi mukaan?


      • Mies

        Kuka tuollaisen nirppanokka bitch´n haluisi. Olisipa hauska tietää millainen rotutamma tuon listan lasketteli näppikselle.


      • poikalapsi
        king-david kirjoitti:

        Osui vain silmääni kohdat 4 ja 11.
        Aika julmaa on, sillä noille jutuille ei välttämättä paljon itse mitään voi.

        Niin, muuten, homoseksuaalisuudelklekaan ei ihminen voi itse mitään... Ihan yhtä julma olet kuin se, joita tuomitset täällä. Sinähän se olet sitä mieltä ritariudessasi, että homous on erityisen syntiä!


      • ,,..
        Mies kirjoitti:

        Kuka tuollaisen nirppanokka bitch´n haluisi. Olisipa hauska tietää millainen rotutamma tuon listan lasketteli näppikselle.

        Taitaa olla joku lihava ja ruma vahapiika katkeruudessaan kirjoittanut.


      • Eläinolio
        Mies kirjoitti:

        Kuka tuollaisen nirppanokka bitch´n haluisi. Olisipa hauska tietää millainen rotutamma tuon listan lasketteli näppikselle.

        Terve, hoikka, nätti, työssäkäyvä ja erittäin sosiaalinen ja paljon harrastava varattu neiti. Minusta on mukavampaa niin, etten elätä ketään ja että mies pukeutuu samanhenkisesti kuin minä.


      • Nuori nainen

        Ihan hävettää olla nainen kun lukee näitä. Ei ihme, että sitten valitetaan kun ei löydy sitä ihanaa miestä kun ollaan niin nirsoja.


      • Transsukupuolinen
        king-david kirjoitti:

        Osui vain silmääni kohdat 4 ja 11.
        Aika julmaa on, sillä noille jutuille ei välttämättä paljon itse mitään voi.

        Sukupuolenvaihdokseni jälkeen seuralaisia on riittänyt.

        Itse sinä olet tuomitsemassa meikäläisiä helvettiin. Kärise nyt omassa liemessäsi.


      • ***
        king-david kirjoitti:

        Osui vain silmääni kohdat 4 ja 11.
        Aika julmaa on, sillä noille jutuille ei välttämättä paljon itse mitään voi.

        vaikka ei varmasti tuollaisella asenteella.
        Listaan voisi lisätä vielä yhden kohdan:
        - saamattomuus on pahin turn off!


      • näin on
        partasuu kirjoitti:

        Et kelpaa kenellekään, koska tupakoit ja roikut täällä. Olet sellanen tällytty ilolintu, jonka hampaat ovat tupakasta tummuneet. Hyi hitto!

        miksi pitää vetää pinnaa rehellisille vastauksilleni ja alkaa haukkumaan mua edes tuntematta ja näkemättä mua? Kyllä minä kelpaan miehille, tupakointi on mun ainoa pahe enkä roiku täällä. Hampaani ovat kauniit ja valkoiset vaikka vedän röökii! Kyllä mulle seksikäs parransänki kelpaa hyvin...olin kait liian kriittinen! Ei ollut tarkoitus olla epäkohtelias kellekään mutta tämä lista on tosi, se ei kuitenkaan tarkoita sitä että lista pätisi muilla naisilla:)


      • näin on
        et kelpaa! kirjoitti:

        1. "nettiaddikti"...et tee vaikutusta "sivistyssanoillasi"

        2. miksi itse seikkailet näillä keskustelupalstoilla?

        3. ilottoman näköinen..?

        4. "kritisoi tupakanpolttoani". Onneksi minun ei tarvitse sitä katsella

        5. "parrakas/viiksekäs/silmälasipäinen"..sinä olet varmaan "hyvännäköinen", et tarvitse laseja...parrankasvusi on edessäpäin..ne vaihdevuodet....

        6. "tuoksuu vääränlaiselle"...kuinka pian kyllästyt yhteen tuoksuun/ kuinka pian tuoksuusi kyllästyy toinen!

        7. "huonot hampaat" totta!..keltaiset sellaiset aiheuttaa tupakka!

        8. imelät jutut - ärsyttää minuakin

        9."väärät harrastukset/musiikkimaku" ..sinulla on varmaan kaikki oikeat

        siinä 9 kärki ja lisää löytyisi vaikka kuinka paljon!

        ymmärtääkseni tässä avauksessa ei ollut puhe minusta, vai kuinka? Vastasin rehellisesti avauksen kysymyksiin ja toivon että edes joku sai vastauksen pulmaansa, miksi mies voi jäädä yksin! Olen helvetin kriittinen miesten suhteen, mutta rehellinen. Kyllä varmasti löytyy paljon sopeutuvampiakin naisia:) Pakko myöntää että listassani oli koettuja asioita tosi elämästäni minkä takia olen dumpannut miehen!


      • näin on
        m/26 kirjoitti:

        Haista sinä vittu! ite oot kuitenkin joku ruma läski. Millä vitun itseoikeudella luulet jaottelevasi ihmisiä listasi mukaan?

        ihan omalla itseoikeudella ja listaan asiat mitä en siedä miehessä. Se on mun oikeus, käsitätkö? Olen hoikka ja kaunis nainen sitäpaitsi:)
        lisätään listaan vielä
        11 epäkypsät jutut
        12 arvostelee muiden ulkonäköä vaikka ei ole edes nähnyt ihmistä
        13 haistattelee vittua tuntemattomille syyttä
        14 ei ole kasvanut vielä aikuiseksi


      • king-david
        *** kirjoitti:

        vaikka ei varmasti tuollaisella asenteella.
        Listaan voisi lisätä vielä yhden kohdan:
        - saamattomuus on pahin turn off!

        on toimeentulosta ja sen parantamisesta kun putosimme vasta vihittynä avioparina keskelle pahinta lamaa. Saamattomuudesta ei ainakaan silloin voinut syyttää mutta kovin oli nihkeätä toimeentulo vuosikaudet. Välillä oli jääkaapissa pelkkä valo! Tilanne korjaantui vasta tultaessa tälle vuosituhannelle.
        Valitettavasti uskon, että puolta pahempi lama on taas tulossa pian.... noh taas sorruin saarnaamiseen ja tän ketjun tarkotus oli kai listata niitä ominaisuuksia mitä miehellä ei saa olla. Sorry!


    • veikkaus?

      Mutta katselet yksinkertaisesti vääränlaisia naisia? Joskus kannattaa avata silmät toisenlaisillekin kuin sellaisille jotka täyttävät sinun oman "vaatimustasosi". Omalta osaltani huomaan, että oma "viestitys" vaikuttaa myös siihen, minkälaisiin ihmisiin törmää. Kyllä meitä tavallisia, mukavia naisia on. En pistäisi pahitteeksi, jos sinunlaiseesi törmäisin. Minulle kelpaisit!Niin, tai siis itselläni vaikuttaisi miehen sitoutumiskyky. Enää en jaksa pelleillä.

    • man

      naurettavia nuo teidän vaatimukset.miehellä ei saa olla partaa?tai mies ei saa olla rauhallinen eikä ujo.täytyy sanoa että sääliksi käy teitä raukkoja....lopettakaa saippuasarjojen katselu!

    • N40+

      Ensimmäinen karkottaja on paha haju eli huono hygienia. Samaan sarjaan kuuluvat yleinen epäsiisteys, huonot pöytätavat (syö suu auki, puhuu ruoka suussa...)ja huonot käytöstavat (ei ole huomaavainen, puhuu pahaa aiemmin tapaamistaan ihmisistä tai exästään jne.).
      Jos näissä vikaa, eivät mitkään muut positiiviset puolet auta.

    • yksin

      Pahimmat naisten karkoittajat on varmaankin:
      -insinööriluonne
      -konttorirottamainen olemus
      -tumpelo eli peukalo keskellä kämmentä
      -liika hienostelu (lue neiteys)
      -koulutuksella ja varakkuudella kehuminen

      Itse olen keskiasteen koulutuksen omaava, pukeudun puhtaisiin vaatteisiin ja katson peiliin ennen baariin lähtöä mutta en ole kauhean muotitietoinen. Olen kuulemma sopivasti renttumainen ja ei ole tarvinnut yksin olla vaikka välillä tahtoisinkin. Lihani on heikko joten en pysty siihen, kai sairastan Don Juanismia mutta ei ole naisia haitannut.

      • inssit ovat ihania!

        Insinööriluonne karkottaa humanistinaisia - turhaan,
        oma tyhmyyttä sekin.


    • kimuli

      tälläinen,
      lyö ja pahonpitellee naista.
      käyttää huumeita.
      pahasti alkoholisoitunu.
      pedofiilit.
      raiskaajat.
      ja niin edelleen.
      ikäväkyllä nämäkään eivät jää aina yksin. naisia kyllä riittää joka lähtöön...
      toiset pitää rajuista kuntaas toiset ujoista.
      ei kaikilla ole sama maku vaikka media kuinka
      yrittää koko ajan tyrkyttää vain yhtä ja samaa mies ihannetta.

    • jää yksin

      Jos on narsistinen persoonallisuus, niin jää yksin, ei välttämättä heti, mutta heti kun kumppani tajuaa sen.

      • t.i.ruskeepaa

        Sinun pitäisi pitää silmäsi enemmän aukinaisina, jotta näkisit sen, että Suomessa on trendinä nuorten aikuisten pari, joista mies ja narsisti ja nainen narsistissa roikkuva.


    • ............

      3 varminta nastenkarkotinta ovat ehdottomasti:

      1. Liiallinen kiltteys
      2. Takertuva
      3. huono itsetunto (ujo tms)

      Tuollaisia miehiä on yli 13 tusinassa.
      Liian kiltti mies on, jos ei omaa ollenkaan omaa selkärankaa, vaan tekee MITÄ TAHANSA nainen haluaa, eli on täysin naisen pompoteltavissa.
      Takertuva: "Olet aurinkoni, kuu ja tähdet, en tule toimeen ilman sinua yms."

      • misu

        mulle vaan kelpais tommonen!


      • minä

        trendit ja kulissit jyrää, eihän sillä ole merkitystä että ujot ovat herkkiä älykkäitä ja luovia (syy ja seuraus)
        mutta kun palstojemme teini-ikäiset psykologit päättivätkin että: ujous=heikko itsetunto.
        ylimielisyys=hyvä itsetunto!


      • Ei jumalauta

        Miten niin ujolla on huono itsetunto. Voi jessus, ujoudella ei ole itsetunnon kanssa mitään tekemistä.

        Sinun psykologinen silmäsi taitaa sijaita perseessä!


      • fakta jaska

        Eli kun:

        3 varminta nastenkarkotinta ovat ehdottomasti:

        1. Liiallinen kiltteys
        2. Takertuva
        3. huono itsetunto (ujo tms)

        Niin

        3 varminta naistensaantiominaisuutta ovat ehdottomasti:

        1. vittumaisuus
        2. takertumiskammoinen
        3. hyvä itsetunto (ylimielisyys tms)

        Pitää aika lailla hyvin paikkansa.


    • Utelias

      Miten tällainen asiallinen, opiskeluun keskittyvä, anti-renttu vetoaisi teihin nuorena?

    • nainen

      Jokaisella on omat mielipiteensä.
      Toinen huolisi juuri sellaisen,jota toinen ei missään nimessä haluaisi.
      Minäkään en missään nimessä huolisi naapurin miestä, vaikka olisi ainoa mies maailmassa.
      Kuitenkin hänellä on vaimo ja lapset. Makuja on monenlaisia.

    • tyttö__23

      Kuten joku sanoi jo, ujot miehet usein ovat näitä parhaita, juttelee ja kuuntelee ja ymmärtää paremmin kuin vaikkapa pelimiehet joita oikeasti kiinostaa vain oma napa ja yhden illan pano :P

      Ujot miehet eivät ole yhtään ujoja sen jälkeen kun tutustuu kunnolla! Ja kun hieman ujo tyyppi kerää rohkeutta baarissa tai kahvilassa ja tulee juttelemaan, se kyllä saa 10 pistetta yrityksestä.

      Itse olen kiltti ja mukava tyttö, joskus seurustelin ujon miehen kanssa ja se oli kyllä maailman paras, hellä, fiksu ja ihana...

      Joten kaikki tyhjäpäiset baarikärpäset saa pitää toisiaan, ei harmita yhtään.

      • sinulle!

        kerroitpa kivasti! Toivottavasti sellainen kohdallesi sattuu. Yksi parhaista kommenteista, mitä luin. Kerroit, millainen sinulle "kelpaa", et varmaan ole nirppanenä, vaan fiksu aikuinen nainen!

        Yksi tuossa aiemmin teki listaa, millainen "ei hänelle kelpaa"


      • Miehenalku.

        Kuulostipa hienolta. Itse taidan lukeutua tähän "ujot miehet" kategoriaan. Vaikutitpa kiinnostavalta naiselta.


      • Mies26

        Kylläpäs oli tosiaan mukavasti ilmaistu asia kuten jo pari henkilöä on todennut =)

        Olen itse tullut huomaamaan naisissa samoja piirteitä, että hivenen "ujo" on erittäin mukava henkilö kunhan vain tutustuu ja särkeä jäätä, että se ujous karisee pois =)


      • Tarmo

        "Ujo" sana käsitetään todella usein väärin, se mielletään pelkästään negatiiviseksi asiaksi ja ujo ihminen (so. mies) täysin tunteettomaksi, toivottomaksi ja saamattomaksi. Mikään ei voisi olla kauempana totuudesta! Ujot ihmiset ovat minun kokemukseni mukaan (ja lukeudunpa heihin itsekin) kaikkein syvällisimpiä, luotettavimpia, siisteimmän (=oudoimman) huumorintajun omistavia ja kaikin puolin mukavimpia tyyppejä. Tämä kaikki siis, kuten monet ovat jo todenneet, kunhan alun jännittyneisyys ja sulkeutuneisuus saadaan murrettua.

        Eli kaikki vaan söpön ujoja tyttöjä ja poikia jututtamaan - sieltä löytyy hyvin usein ajatteleva, sympaattinen ja omistautuva ihminen joka ei yritä esittää mitään paskantärkeää tai ylicoolia - on vain oma itsensä. Ja ehkä juuri siksi "ujoutuu" että ympärillä pyörii ainoastaan äänekkäitä omaan napaan tuijottelijoita ja piinkovia, ajattelemattomia pelimiehiä sekä -naisia.

        Ujot kunniaan!!!

        PS: Myös "sosiaalisuus" on käsite joka on väärinymmärretty. Ei lipevin sanaseppo, eniten ihmisiä ympärilleen keräävä hölöttäjä tai kovaäänisin pelle-tyyppi ole sosiaalinen sanan hienoimmassa merkityksessä. Sosiaalinen _oikealla tavalla_ voi aivan hyvin olla se ujo, hiljainen, pohtivainen poika tai tyttö joka ei oikein osaa ottaa kontaktia, mutta kun kontakti löytyy, huomaatkin hänen omaavan ällistyttävää ihmistuntemusta, havaintokykyä ja lähimmäisenrakkautta. Sitä on sosiaalisuus. Usein ujot ovat äärimmäisen sosiaalisia. Noin niin kuin oikein ymmärrettynä.

        PPS: Enkä nyt tarkota etteikö totaalisen onnettomia, umpimielisiä peräkammarinpoikia olisi olemassa. On niitä. Paljonkin. Mutta hiljaisuus ja ujostelu ei tarkoita että ihminen olisi tällainen tynnyrissä kasvanut.


    • Horrabin

      "Sä olet tosi ihana mies kaverina, kuka tahansa nainen haluaisi sut, ansaitset paljon parempaa mitä minä olen" jne...

    • Horrabin

      Minä olen oma itseni. Jos en pukeudu tyylikkäästi tai muodinmukaisesti, niin pukeudun vain itseäni varten. Niinhän naisetkin tekevät, kertomansa mukaan.

    • H*****

      Tässä on paha yhdistelmä:
      A) Alkoholiongelmainen
      B) Naapureille kateellinen sosialisti
      C) Naista lyövä tai muuten alistava
      D) Valehteleva
      E) Kotonaan kaiket päivät roikkuva.

      • Häkämän

        Eikös tuo lista nyt kuvaa eniten kokoomuslaista, oikeudessakin pahoinpitelystä tuomittua.


    • siinä se

      Näin se vaan menee.

    • Blondie***

      Mies ei saa olla:

      1)alistuva/dominoiva
      2)mustasukkainen
      3)omistuksenhaluinen
      4)katselee muiden naisten perään
      5)laiska

      • johtaja

        Nuo sun ominaisuudet ovat just naisten mieleen...


      • mies

        Jos noita soveltaisi naiseen, niin mun nainen saisi olla mitä vaan. Kyllä sen tunnepuolen osaa sulattaa. Nehän on vain ihmisen piirteitä eikä mitään vikoja.


    • Salla salosta

      Minua ihan suoraan sanottuna ällöttää teissä "yliopiston oppineissa" se että uskotte ja luulette tietävänne ihmisistä ja etenkin naisista kaiken, ilman edes minkäänlaista kokemuspohjaakaan ja tämä tulee silkasta kokemuksesta!

      Terveisiä vaan Mikalle, tiedät kyllä keneltä:(

    • simple :-)8

      Tällaisen tyypin jätän pöytään istumaan:


      1. hirveän epämiellyttävä olemus (haju, hirmuinen hiki, pahanhajuinen hengitys tms)
      2. puhuu vain itsestään, keskeyttää puheen, ei kuuntele (edes joskus) (tietysti jos huomaan intohimon johonkin aiheeseen, tästä voi joustaa, mutta ns. yleisissä aiheissa tää ei käy)
      3. uhoaa, haastaa riitaa äijien kanssa ja esittää kovaa jätkää
      4. kommentoi (varsinkin läsnä olevien, ei vält. kuuloetäisyydellä kuitenkaan olevien) naisten olemusta (tyyliin "onpa läski" tai "ihanat tissit")
      5. paasaa pelkästään omasta vegaaniudestaan/lihansyönnistään/poliittisesta vakaumuksestaan/opiskelualastaan/intohimostaan ja ylenkatsoo muita olemisen ja elämisen ja näkemisen tapoja edes kuuntelematta perusteluja muiden valinnoille.

      • Scorpa_79

        Yhdyn edelliseen täysin. Etenkin tuo itsekeskeisyys ja suvaitsemattomuus on niin vastenmielinen piirre miehessä ja miksei naisessakin. "MINÄ syön lihaa, MINÄ pelaan golfia, MINÄPÄ olen käynyt siellä ja siellä..." Toisen harrastus-, ruokavalio- ja matkakohdevalintoja halveksitaan eikä niitä koskevia puheita vaivauduta edes kuuntelemaan loppuun ennen kuin aloitetaan tämän Minä-muotoisen sankaritarinan kertominen... Ja yleensä ottaen kaikkitietävät neuvottelukyvyttömät idiootit sovinistit, joiden mielestä nainen on luotu miehelle pelkäksi pikkuapuriksi ja vasemmaksi kädeksi saavat lämmöt nousemaan. Näitä tämmöisiäkin nimittäin löytyy vielä nykypäivänä, jotka eivät osaa antaa naiselle minkäänlaista arvoa. Kyllä sapettaa, kun vaan ajatteleekin!!!


    • M22

      Ja nainen ei muka koskaan ole

      1. ujo
      2. huonon itsetunnon omaava
      3. Kokematon seurusteluasioissa
      4. huono kommunikoimaan
      5. kömpelö
      6. kuivat puheet

      (Baarissa liehuva) nainen on teidän monien naisten mukaan lähes täydellinen yksilö joka saa päättää kuka mies saa jäädä hänen seuraansa. Naisella on aina hyvä itsetunto ja kommunikointitaidot. Pah, sanon minä.

      Pahin naisten karkoitin on ilmiselvästi miehen huono itsetunto, mutta sanokaapa mitä vikaa tuossa ylipäätänsä on? Ainakaan tällainen mies ei ole ylimielinen itseään täynnä oleva ja tuskin kinuaa sänkyyn. Luotettavuutta ja sitoutuvaisuutta varmasti löytyy enemmän kuin näillä pelimiehillä, joilla ei ole yleensä kuin yhden illan pano mielessä.

      Masentavaa on katsoa baarissa kuinka "ruman näköinen" poika yrittää tulla yhtä "ruman näköisen" tytön kanssa juttusille. Tyttö ei ole huomaavinaankaan ja kääntää selkänsä pojalle.

    • yi,

      Millainen mies jää yksin.. oikeasti kukaan ei jää yksin ellei sitä itse halua.. Miten paljon tv,radio, lehdet kertovat niistä miljoonista suomalaisista, joista kukaan ei ole kiinnostunut. miksi kauniit ihmiset ihmiset kuvitellaan myös järkeviksi.. Miksi vihaat sitä poikaa/tyttöä.. kuka jaksaa ajatella että niitä kaikkia joita vihaat löytyy sukupuoleen katsomatta

      Miksi muille on niin helppo nauraa. Miksi omat arvot on oikeat. Millainen mies/nainen jää yksin.. Miten niin jää?

    • nainen

      Ei osaa käyttää deodoranttia ja haisee vanhalle likaiselle hielle.
      Eikä osaa käyttää pesuaineita suihkussa käydessään.
      Naisen kanssa mentäessä ulos laskee omat pennit ja vielä jälkikäteen ruikuttaa mies ystävilleen kuinka nainen käytti rahallisesti häntä hyväkseen.
      Ei siinä paljon akateemisuus enää auta.

    • sara42

      Mies, joka on nössö, ei viehätä mua. Samoin akateeminen ei kovin kiinnosta.

      Tärkeitä asioita miehessä:

      1.Huumorintaju
      2.Hyvä itsetunto
      3.Rehellinen
      4.Uskollinen
      5.Puhdas
      6.Antaa tarpeeksi seksiä

      Kaikilla oma makunsa, suomalainen mies on kuitenkin maailman paras!

      • Turn-Off?

        Öisin huoneeni täyttää kokonainen raamisaha kanttikoneineen ja hakettimineen. Onko minulla toivoa parisuhteesta vai olenko tuomittu elämään koko loppuikäni yksin?
        Itsetuntoni on ihan kohdallaan, olen söpö ja muutamaa liikakiloakin ollaan sulatettu. Lisäksi maisterin paperit hyvältä alalta ovat kohta taskussa. Olen yhden naisen mies ja säästänyt itseäni sille oikealle. Tilaisuuksia on ollut joten oma salonkikelpoisuuteni ei ole luuloteltu.
        Tämä tuli vaan mieleeni kun sitä ei ole erikseen mainittu.


      • Sara42
        Turn-Off? kirjoitti:

        Öisin huoneeni täyttää kokonainen raamisaha kanttikoneineen ja hakettimineen. Onko minulla toivoa parisuhteesta vai olenko tuomittu elämään koko loppuikäni yksin?
        Itsetuntoni on ihan kohdallaan, olen söpö ja muutamaa liikakiloakin ollaan sulatettu. Lisäksi maisterin paperit hyvältä alalta ovat kohta taskussa. Olen yhden naisen mies ja säästänyt itseäni sille oikealle. Tilaisuuksia on ollut joten oma salonkikelpoisuuteni ei ole luuloteltu.
        Tämä tuli vaan mieleeni kun sitä ei ole erikseen mainittu.

        Tuo kuorsaus vähän riippuu naisesta, jos se jotakuta häiritsee...jotkut ovat kovinkin sikeäunisia, ettei häiritse. Joitakin saattaa häiritä kovastikin. Mutta onhan siihen nykyään helpotusta, kysy lääkäriltäsi. Sen takia ei kannata yksin jäädä jos kuorsaus häiritsee.


      • nainen
        Turn-Off? kirjoitti:

        Öisin huoneeni täyttää kokonainen raamisaha kanttikoneineen ja hakettimineen. Onko minulla toivoa parisuhteesta vai olenko tuomittu elämään koko loppuikäni yksin?
        Itsetuntoni on ihan kohdallaan, olen söpö ja muutamaa liikakiloakin ollaan sulatettu. Lisäksi maisterin paperit hyvältä alalta ovat kohta taskussa. Olen yhden naisen mies ja säästänyt itseäni sille oikealle. Tilaisuuksia on ollut joten oma salonkikelpoisuuteni ei ole luuloteltu.
        Tämä tuli vaan mieleeni kun sitä ei ole erikseen mainittu.

        Minun mieskultani kuorsaa kuin moottorisaha, mutta samassa sängyssä ollaan jo kauan nukuttu. Kyllähän se välillä ärsyttää mutta ei se nyt muuten hyvää suhdetta kaada. :) Miehelleni on myös kaljamasua siunaantunut, mutta ei sekään haittaa! Muuten on älykäs, huomioonottava ja rehellinen suomalainen hevimies niin ai että ollaan onnellisia!! :) Kyllä sinäkin löydät oikea naisen itsellesi, ihan varmasti.


    • ETTÄ

      jos ei tunne tarpeeks kiinnostusta, niin se riittää siihen että mies jää ja jos tuntuu että on liian vähän yhteistä. Yksilöllistä kuka kenestäkin kiinnostuu.

    • Nuori nainen

      - käyttää huumeita
      - on alkoholisti
      - väkivaltainen
      - pettää
      - haisee pahalta, siis oikeasti
      - jollainlailla sairaskin varmaan jää yksin
      - ilkeä, kohtelee naista huonosti
      - epärehellinen, sellainen johon ei voi luottaa (vie rahat, tekee katoamis temppuja pitkiksi ajoiksi)

      Nämä on sellaisia, joita en siedä miehessä

    • Judd

      Jos ihmisen sosiaaliset taidot eivät ole handussa, hän jää yksin oli mies tai nainen, kaunis tai ruma, rikas tai köyhä.

      Ei siihen muuta tarvita.

      • ujo

        Miksi yleensäkään ei voisi jäädä yksin. Mielestäni se on valinta.


    • ikaros

      Itse olen jo tottunut siihen ajatukseen että olen loppuelämäni yksin. Sairauteni vuoksi en oikeastaan edes pysty seurustelemaan koska en halua satuttaa kumppaniani ilkeillä sanoilla ja harhaluuloilla. Asiaan täytyy vaan asennoitua oikein ja miettiä yksinolon hyötyjä kuten vapaus tehdä mitä haluaa, voi lähteä esim. matkustelemaan milloin vaan. Pari kertaa olen kokeillut seurustelua mutta aina se on kaatunut omaan mahdottomuuteensa, yhden yön suhteetkaan eivät kiinnosta. Mutta intoa kaikille seuran 'metsästäjille', toivottavasti teillä käy tuuri. ;-)

    • Hutkija

      Jos siitin on pahasti alimittainen.

    • Mies minäkin

      Supliikki.

      Hieman karrikoituna:

      1) Vaikka olisit millainen adonis tai Tarzan, mutta et saa sanaa suustasi, niin piippuhyllylle sinut nostetaan.

      2) Vaikka olisit lähes seinästä reväistyn näköinen, mutta supliikki pelaa, niin yksin ei tarvitse jäädä.

    • se on

      jollei ole urhea tappelija, ei naista saa.

    • Renttureiska

      Ajatelkaa sinkkuelämän hyviä puolia. Ei kulu rahaa kuin omiin tarkoituksiin (huimat säästöt siis), voi käydä painamassa erilaisia naisia, elämä on rauhallista, kukaan ei valita kaupassa ruokalistaasi, voi mennä ja tulla miten tahtoo, et kuule nalkutusta oluenjuonnistasi ja voipi seikkailla viikonloppuisin mikä liittyy tuohon erilaisten naisten painamiseen. Tokihan tuolla olisi halukkaita naisia elämänkumppaneiksi, mutta olen päättänyt olla vain kaveria heidän kanssaan. Murheellisia ovat muutamat olleet mutta kunnioittaneet päätöstäni.

    • Woofman

      Jaah... itse yksin ainakin toistaiseksi jättäytyneenä voisin todeta seuraavaa.

      Olin nuorempana melko lailla k*sipäinen pukki ja se kävi helposti vaikka olenkin ihan tavallisen näköinen mies. Kysymys ei niinkään ollut mistään pisteiden keruusta vaan ruumis ja pää sattuivat kypsymään eri tahtiin. Kun parikymppinen huomasi yhtäkkiä saavansa puhumalla melkein kenet tahansa ja henkinen taso oli 15 vuoden kieppeillä niin sitähän se sitten oli. Tein paljon ikäviä asioita, joita ehkä kadunkin ja aiheutin tuskaa monelle tytölle ja muutamalle naiselle.

      Elämällä on kuitenkin taipumus opettaa. Jouduin vähän päälle kolmenkympin peräjälkeen suhteisiin kahden sellaisen naisen kanssa, jotka tekivät minusta ns. silppua. Puhumme nyt elokuvamateriaaliksi kelpaavista jutuista. Tämä varmaankin oli jossain kosmisessa mielessä oikein. Oikeastaan aloin ajatella omia nuoruuden sekoiluitani vasta näiden kokemusten jälkeen.

      Ironista on se, että nyt olisin henkisesti kypsä todelliseen suhteeseen nämä pari kokemuksta tekevät ajatuksenkin mistään lähemmästä kontaktista toiseen ihmiseen vastenmieliseksi.

      Joten millainen mies sitten todella lopulta jää yksin?
      Katkera jää varmasti.

    • huh huh ja kerran vielä huh...

      satuin lukasemaan nää jutut läpi, kun kerran on keskusteluissa ykkösex rankattu.
      Hankkikaa elämä.


      -viikon päästä kipsi pois- ihanaa...

    • Tarri

      Tämä on niin tyhmä kysymys et ei viitsi edes vastata.tuskin kukaan jää yksin.aina löytyy joku.voisi kysyä et millainen nainen jää yksin.

    • Anonyymi

      Koska naisen kanssa olo on syntiä niin siksi olen jäänyt yksin ja pitänyt itseni yksin

    • Anonyymi

      viinami4es jää aina yksin... voisin laittaa tuon jos tekee jotsin nimiä tuon...

      un-
      As-
      Xe-
      No-
      Nal-
      Munnimiomunnimiomunnimiomunnimion-

      ... niintämä muumijuttu on sisäinen koodin tietoksannsan oms

    • Anonyymi

      muttsa niin hsluaisin varmaan p4lädyääån nukkuaskin haaveilijan kanssa kun jot4enkin ihastunut, luulen

    • Anonyymi

      tavallaan aiika mysteeriä vai niin monia juytr4elluyt haaveilijan kanssa... jotain..

    • Anonyymi

      joos Xeasta voi tullas Xernon MREgslsdyy

      muyttswa kukonre päällä miyähän yrkrr huvikdrrn joyswin

      To-
      Us-
      Na-
      Na-
      Ka-
      Ha-

      tgdustö vasujja jaujju tgrteweb,,,'

    • Yrjökin (nimi muutettu) jäi aina yksin. Mutta se johtu syytä, kun istu aina nurkkapäydässä väljähtyny tuoppi edessään. Ja aina yrmy ilme, ja huumorintajuton. Ei ymmärtäny kun britti kysy sen nimee. Kun se kuuli sen yrjön, earl joe.

    • Anonyymi

      viisvee, omassa tuttava piirissä ikä miehet eivät eron jälkeen uutta etsi,

    • Anonyymi

      hyvä väittely, kum,ikaan ei kuitenkaan tarkoita sdanailua ...

    • Anonyymi

      Minä yritän aina aika paLJONKIN TYTTÖJENKIN KANSSA ETTÄ MINKÄLAINEN JOKU JUTTU OLISI HUAKA JA HYVÄ..... MONIMUTKAISTAKIN ON JOSKUS

    • Anonyymi

      Mies, joka ei ymmärrä ja arvosta naista. ei anna naiselle vapauksia, joita nainen kaipaa.

    • Anonyymi

      JOS SITÄ MIESTÄ EI HARMITA YHTÄÄN SAANUT JO SEKSIÄ LIIKAAKIN..


      mutta niin mahydoton vähän, jos vaikka joku peli tai jotain... missä ihmissuhteita..... joku juttu...vaikea juttu... tytöiltä apuja suunnitteluun sittyen.


      t. Mauri Mulkuton

    • Onhan tuosta aika paljon faktatietoakin.

      Koulutus ratkaisee aika paljon isossa kuvassa.

      Voi olla, että kyse ei ole juuri koulutuksesta, mutta moni muu asia liittyy koulutukseen, joka voi liittyä parisuhteen saantiin, kuten terveys, työllistyminen, toimeentulo, sivistys.

      Sanoisin, että jos normaali mies on ujo, on hänellä suuri vaara jäädä yksin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      306
      3608
    2. 205
      2996
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2554
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      241
      2027
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1455
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1334
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe