Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Yogamies
Yogamies
Yogamies
Liittynyt 8v sitten
100
aloitusta ·
3645
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En suoraan sanoen tiedä kuinka kauan jaksaisin.
Voin kuitenkin ymmärtää elämänkokemukseni perusteella. Syitä puhumattomuuteen voi olla useita.
- jos on kokemusta että olet joka tapauksessa väärässä, puhuit tai et, niin voi olla että kannattaa olla tuhlaamatta aikaa puhumiseen
- jos suuttumus on esitetty itkupotkuhuutoraivolla, ei halua eskaloida tilannetta.
- tulee vaan niin toivoton ola, että taasko minä olen syytösten kohteena. Et vain osaa elää toisen toiveiden mukaan joten olet jo luovuttanut
25.06.2026 12:28
Tarvitsee ne järjestötkin hallinnon.
Hallinnosta yritetään tehdä jotenkin syntipukkia, vaikka se on se joka maksaa "kohtaajien" palkat, anoo luvat ja täyttää tukihakemukset.
25.06.2026 12:21
Kolmas postaus samasta
04.06.2026 15:06
Kertaan kahteen postannut olet.
04.06.2026 15:05
On semmoista se, kun ei selvää ota ihmisen taustoista. Pettymään voi joutua oli kyse sitten rahasta tai rakkaudesta.
Jatkoon parempaa!
T: Yogamies
04.06.2026 15:04
Taitaa olla tuo aisurina oleminen sinun fantasiasi josta uskaltauduit kirjoittamaan tänne.
04.06.2026 11:15
Ei tuolla linkin takana mitään järkevää luettavaa ole.
04.06.2026 11:13
Avioliitto tuo monenlaisia etuja verrattuna avoliittoon, jotka turvavat elämää tai lasten elämää vaikkapa puolison kuollessa tai avioeron tullessa.
04.06.2026 11:11
Tuo on laiskuutta ja saamattomuutta. Mutta niinhän se menee monet valitsee mielummin tutun helvetin kuin epävarman tulevaisuuden.
04.06.2026 11:09
Tuo on erinomainen pointti. Jostainhan ylipaino johtuu. Onko se sitten kaljanjuonti, rasvainen/makea ruoka, liikunnan puute vai mikä
04.06.2026 11:01
Oman kokemuksen mukaan miesten hintelyys on naisten kauhistus. Pieni ylipaino ei yleensä naisia niin haittaa.
Asianhan ratkaisee yleensä olemus. Jos olet ryhdikkään ja raamikkaan ylipainoinen ja pukeudut hyvin ei se ole niin paha kuin, että lihaksista huolimatta tai niiden takia kävelet kuin gorilla kauhtuneissa pieruverkkareissa. Ihan hyvä mittapuu voi olla Cooperin testi. Jos pääset ikäryhmäsi mukaiseen hyvään tulokseen, niin luultavasti sinulla on liikunnallinen olemus ylipainostasi huolimatta.
Tietysti mitä urheilullisempaa naista tavoittelet sitä enemmän hän myös haluaa mieheltään urheilullisuutta jo sen takia, että on urheillessaan tottunut näkemään miehiä jotka ovat hyvässä kunnossa
04.06.2026 10:12
Olisi ollut mukavaa kuulla mitä mieltä naiset ovat jos mies kertoo olevansa uskossa.
Itse seurustelin joskus hetken aikaa naisen kanssa, joka sanoi olevansa uskossa ja opiskeli teologiaa. Ajattelin, että ihan ok mulle jos ei tyrkytä uskoaan minulle ja oli muuten kyllä esimerkiksi kiihkeä sängyssä .
En tiedä olisiko toiminut pidemmän päälle, koska olisin saattanut huomautella hänen ja muiden uskovaisten uskon epäjohdonmukaisuuksista jne.
02.06.2026 09:42
Ei kai kyseessä ole mikään valinta?
Vastauksesi kuitenkin vahvisti sen, mitä vähän ajattelinkin, ettei kyse ole todellisesta uskosta vaan pelosta tulevaisuuden suhteen. Eli pelätään erilaisia ihmisiä ja halutaan takertua vanhaan.
01.06.2026 13:27
Puolet kaikesta on sinun riippumatta oletko maksanut taloa tai et ellei teillä ole avioehtoa.
01.06.2026 11:00
Mulla oli ihan sama asia. Ihan samat säännöt pätee edelleen kuin ennenkin. Tärkein lienee, että seuranhaku on numeropeliä. Mitä enemmän teet ITSE aloitteita sitä enemmän saat myönteisiä vastauksia.
01.06.2026 09:49
Mikä sinusta on ämmämäisyyttä. Hampaiden pesu vai kuntosalilla käyminen? Ehkä uutisten katseleminen, vai lasketaanko vaikkapa elokuvissa käynti ämmämäisyydeksi?
01.06.2026 09:46
Urbaanilegendaa, jota ne varatut kertovat puolisoilleen.
01.06.2026 09:23
Kyllä minulle parisuhde pääsääntöisesti on suhde toisiinsa, mutta kyllä voisin avata (ja olen avannutkin) parisuhdetta myös ulkopuolisille.
Eli voisin ottaa samaan sänkyyn myös muita touhuamaan. Varsinaisesti mitään parisuhteita muiden kanssa en halua.
05.05.2026 16:45
Ilmeisesti ette ole puhuneet syistä seksin loppumiseen, kun et syistä mitään mainitse.
Kannattaisi ehkä koittaa puhua, eikä vain kerran vaan yrität 20 kertaa.
Siltikin kannattaa miettiä kannattaa miettiä kannattaako 99% hyvää aikaa hylätä 1% huonon ajan takia.
05.05.2026 15:06
Kaksi vaihtoehtoa
1. Jos mies on ollut puhumaton jo parisuhteen alusta lähtien (lukuunottamatta ehkä ensi kuukausia) ei mitään ole tehtävissä. Joko hyväksyt tai hylkäät.
2. Jos taas puhelias mies on muuttunut puhumattomaksi, kannattaa ehkä yrittää kysellä muutoksen syytä .
05.05.2026 14:58
2 / 183