Mahtaako yksikään hoikka nainen tykätä tukevasta miehestä?

Anonyymi-ap

Minä olen 180 cm pitkä ja painan 96 kiloa.

Mahaa on, mutta on myös lihasta punttiharrastuksen myötä.

Luonneasiat tietenkin erikseen.

37

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      No ei tosta paljoa tarvi pudottaa ja voi olla, että jo nyt ihan ok. Riippuu ruumiinrakenteesta muutenkin. Ei ainakaan minua haittaa jos on vähän mahaa mut semmoi raskausvatsa miehel on jo pahasti liikaa.
      Sinuna panostaisin itsevarmuuteen sillä se vetoaa naisiin.

    • Anonyymi00002

      No noihan on ihan täysin mieltymysasioita. Ja ainahan tärkeintä on se sisin.

    • Anonyymi00003

      Toki, luonne ratkaisee itsellä.

    • Anonyymi00004

      Ei muuten merkkaa mitään, mutta eikös keskivartalolihavuus ole terveysriski??

    • Anonyymi00005

      Minäpäs olen 160 cm ja painan tonnin.

      • Anonyymi00019

        Paljonko sulla on siellä repussa tavaraa, varmaankin se 900 kg, sehän todistaa vaan että olet voimissasi, harva jaksaa kantaa noitapainoja selkärepussa.


    • Anonyymi00006

      Harva mies muslimeja lukuunottamatta pitää nykyisistä runsaasti ylipainoisista suomalaisnaisista.

      • Anonyymi00007

        Uli uli. Muslimi. Uli, uli, yleistys. Vuh, vuh. Olen umpijuntti ja äänestän persurikollista. Vuh, vuh.


    • Jos nyt unohdetaan se sisin ja keskitytään vain ulkoisiin kysymyksiin, niin miksi odotat toisen olevan hoikka, jos et itse sitä ole?

      • Anonyymi00008

        Hoikat ovat köyhiä. Reppanat näkee nälkää.

        >Simiti<


      • Anonyymi00008 kirjoitti:

        Hoikat ovat köyhiä. Reppanat näkee nälkää.

        >Simiti<

        Rupes naurattaan tää sun kommentti. 😅


      • Anonyymi00029
        Mu5tasydän kirjoitti:

        Rupes naurattaan tää sun kommentti. 😅

        No se olikin tarkoitettu sellaiseksi. Toki vaarana on aina, että joku ottaa liian tosissaan ja nauraa sen takia.

        >Simiti<


    • Anonyymi00009

      Onkohan sentit gubbe vähän suurpiirteisiä sinulla nytten taas

    • Anonyymi00010

      Mä olen 175 pitkä painan suunnilleen saman verran periaatteessa pelkällä makaroonilla ja kahvilla joten läskiä pitäisi olla melko vähän mistä paino tällöin muodostuu

    • Anonyymi00011

      Minua kyllä haittaa miehen ylipaino. Ei muuten noin ulkonäön puolesta, mutta lähellä olo ei tunnu kivalta. Nyt on kaveri joka on laihtunut selkeästä syystä ja on tavattu hänen hoikkana olo aikanaan. En yhtään tykkää jos alkaa lihoa uudestaan. On ollut aloittajan luokkaa ennen.

    • Sama kaliiberi pitää olla, ainakin luulisin niin. Eri ihmiset tykkää eri asioista. Muistatte senkin keskustelun, niin siinä yks sano, että tykkää enempi laihemmista miehistä. Ei kaikki halua lihavaa tai painavaa.

    • Oman kokemuksen mukaan miesten hintelyys on naisten kauhistus. Pieni ylipaino ei yleensä naisia niin haittaa.

      Asianhan ratkaisee yleensä olemus. Jos olet ryhdikkään ja raamikkaan ylipainoinen ja pukeudut hyvin ei se ole niin paha kuin, että lihaksista huolimatta tai niiden takia kävelet kuin gorilla kauhtuneissa pieruverkkareissa. Ihan hyvä mittapuu voi olla Cooperin testi. Jos pääset ikäryhmäsi mukaiseen hyvään tulokseen, niin luultavasti sinulla on liikunnallinen olemus ylipainostasi huolimatta.

      Tietysti mitä urheilullisempaa naista tavoittelet sitä enemmän hän myös haluaa mieheltään urheilullisuutta jo sen takia, että on urheillessaan tottunut näkemään miehiä jotka ovat hyvässä kunnossa

    • Anonyymi00012

      No. En ole ketään vaa'an kautta kiepauttanut. Sopusuhtaisuus.
      Mutta kun kaunis puhetapa on kivempi kuin kilo.
      Vilma

    • Anonyymi00013

      Mies voi puolestani keholtaan olla monenlainen. Minua kiinnostaa enemmän se, mitä miehen korvien välissä on. En väitä, etteikö ulkoisella olemuksella olisi mitään merkitystä, mutta monenlaiset miehet voivat olla ulkoisesti miellyttäviä, olipa massaa enemmän tai vähemmän.

      Se taas olisi vaikeampi paikka, jos mies olisi elintavoiltaan täysin vastakkainen itseni kanssa. Minä elän kohtuullisen terveellisesti ja olisi hankala sovittaa yhteen elämiä miehen kanssa, joka aloittaa aamut oluella ja viettää illat jossain pubissa istuen. Miehen ei missään nimessä tarvitse olla mikään himoliikkuja tai terveysintoilija, normaali aktiivinen elämäntyyli riittää.

      Aletheias

      • Tuo on erinomainen pointti. Jostainhan ylipaino johtuu. Onko se sitten kaljanjuonti, rasvainen/makea ruoka, liikunnan puute vai mikä


      • Anonyymi00014
        Yogamies kirjoitti:

        Tuo on erinomainen pointti. Jostainhan ylipaino johtuu. Onko se sitten kaljanjuonti, rasvainen/makea ruoka, liikunnan puute vai mikä

        Jokin ylipainon tosiaan aiheuttaa. Syyt eivät aina ole niin itsestäänselvät, kun kokonaisuuteen vaikuttaa esim stressi ja uni, mutta terveys on niin tärkeä asia, että itsellä tökkii se, jos ei edes pyri huolehtimaan terveydestään vaan valitsee vuodesta toiseen oluen ja pakastepizzan ja penkkiurheilun lähipubissa.

        Aletheias


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Jokin ylipainon tosiaan aiheuttaa. Syyt eivät aina ole niin itsestäänselvät, kun kokonaisuuteen vaikuttaa esim stressi ja uni, mutta terveys on niin tärkeä asia, että itsellä tökkii se, jos ei edes pyri huolehtimaan terveydestään vaan valitsee vuodesta toiseen oluen ja pakastepizzan ja penkkiurheilun lähipubissa.

        Aletheias

        Jos on lapsena syönyt epäterveellisesti niin on todennäköisesti läski myös aikuisena. Rasvamolekyylien kohonnut paisuvuus. En tiiä onko tätä tieteellistä teoriaa erityisemmin tutkittu tai sen myötä kumottu vai ei. Jotkut ehdottavat pienempiä lautaskokoja. Voi sitä kokeilla.

        Onneks ruokahaluni on madaltunut. On se sitten ananasviipaleet (ananas on diureetti) tai purkanjauhanta niin joka tapauksessa nyt mua meinaa 💨. Sipulinsyönti tais jäädä väliin tossa vähän aiemmin. Se ois varmaan triggeröinyt vatsaani lisää. -💊-.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jos on lapsena syönyt epäterveellisesti niin on todennäköisesti läski myös aikuisena. Rasvamolekyylien kohonnut paisuvuus. En tiiä onko tätä tieteellistä teoriaa erityisemmin tutkittu tai sen myötä kumottu vai ei. Jotkut ehdottavat pienempiä lautaskokoja. Voi sitä kokeilla.

        Onneks ruokahaluni on madaltunut. On se sitten ananasviipaleet (ananas on diureetti) tai purkanjauhanta niin joka tapauksessa nyt mua meinaa 💨. Sipulinsyönti tais jäädä väliin tossa vähän aiemmin. Se ois varmaan triggeröinyt vatsaani lisää. -💊-.

        Anna mä leikin ny Intjiä. https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC12145967/ . There! Se on mustaa valkoisella. Ois hauskaa osallistua johonkin väittelyyn ja tarjota kymmeniä linkkejä ideologiansa tueksi vaikkei kukaan koskaan edes lukisi niitä. Ei siihen oo aikaa. -💊-.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Jos on lapsena syönyt epäterveellisesti niin on todennäköisesti läski myös aikuisena. Rasvamolekyylien kohonnut paisuvuus. En tiiä onko tätä tieteellistä teoriaa erityisemmin tutkittu tai sen myötä kumottu vai ei. Jotkut ehdottavat pienempiä lautaskokoja. Voi sitä kokeilla.

        Onneks ruokahaluni on madaltunut. On se sitten ananasviipaleet (ananas on diureetti) tai purkanjauhanta niin joka tapauksessa nyt mua meinaa 💨. Sipulinsyönti tais jäädä väliin tossa vähän aiemmin. Se ois varmaan triggeröinyt vatsaani lisää. -💊-.

        Lapsuuden ylipainolla on tosiaan yhteys ylipainoon myös aikuisena. En tunne ilmiön taustoja kovinkaan paljon tieteelliseltä kantilta, mutta usein ihminen noudattaa lapsuudenkodissaan oppimiaan elintapoja myös aikuisena. Jos kotona on aina syöty esim pikaruokaa, niin se tuntuu herkästi hyvältä vaihtoehdolta myös aikuisena. Tämän takia vanhemmilla on suuri merkitys siinä, millaisen perinnön lapsilleen jättävät elintapojen osalta.

        Aletheias


    • Anonyymi00015

      Jos näin kesällä on makkara ja olutlasi liian usein kädessä, kyllä se miehille on koetinkivi.
      Eikö voi ottaa moctaileja janoon. Osaavat nykyisin tehdä oikein hyviä ja näyttäviä.
      Niitä harjoittelemaan.
      Se pubi, mikä oppii tekemään laihduttavia drinksuloita, voisi olla varsin suosittu.
      Ei niihin laseihin risiiniöljyä, koska ei olla lapamatojahdissa eikä niihin laksatiiveja voi laitella.
      Jos nauttisi pari kolme valkovenäläistä (sis.alkia) ja tuhdilla laktoosiprosenteilla vastaisi risiinityhjennystä. R.öljyä voi käyttää ulkoisesti, mutta eipälen, ettei sillä mitään keskitalotukkaa saa...
      Vilma

    • Anonyymi00016

      Mitä v*ttua teillä liikkuu päässä. Läski mikä läski

      • Anonyymi00017

        Ei liiku läski. Läskiksi nimittely on rumaa. Noin puhuvaa en huolisi lähipiiriini.
        Saanut sentään jonkinlaisen kasvatuksen.
        En tunne täältä ketään.
        Kukkakeppi on ihan eri asia. Monihan luulee nuortuvsnsa tai olevansa nuorekas, kun häivyttää kilot. Sääret kaksi tiukka ja pattipolvet.
        Mene sinä 12:38 peilin eteen.
        Vilma


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei liiku läski. Läskiksi nimittely on rumaa. Noin puhuvaa en huolisi lähipiiriini.
        Saanut sentään jonkinlaisen kasvatuksen.
        En tunne täältä ketään.
        Kukkakeppi on ihan eri asia. Monihan luulee nuortuvsnsa tai olevansa nuorekas, kun häivyttää kilot. Sääret kaksi tiukka ja pattipolvet.
        Mene sinä 12:38 peilin eteen.
        Vilma

        Ai nimittely rumaa. Voi ollakin, mutta tasa-arvoista on että jos täällä saa hyväkuntoisia ihmisiä kutsua kukkakepeiksi tai kuivan kesän oraviksi, niin yhtä lailla korrektia on kutsua teitä obesiteettiin taipuvaisia (tai taipumattomia) läskeiksi ihrakasoiksi, plösöiksi pullanaamoiksi, tynnyrimahaisiksi läskisäkeiksi tai turvonneiksi laardiperseiksi yms.


      • Anonyymi00025
        scrg kirjoitti:

        Ai nimittely rumaa. Voi ollakin, mutta tasa-arvoista on että jos täällä saa hyväkuntoisia ihmisiä kutsua kukkakepeiksi tai kuivan kesän oraviksi, niin yhtä lailla korrektia on kutsua teitä obesiteettiin taipuvaisia (tai taipumattomia) läskeiksi ihrakasoiksi, plösöiksi pullanaamoiksi, tynnyrimahaisiksi läskisäkeiksi tai turvonneiksi laardiperseiksi yms.

        Suurimman osan elämästäni olen ollut normaalipainoinen hoikka. Ja kyllä vaan ylipainoiset ihmiset ovat nähneet siitä valtavasti vaivaa. Liian laiha, syötkö mitään, posketkin lommolla, täytyisi sitä nyt vähän pyöreyttä olla, nyt syöt vielä tämän, saako uumalta sormet yhteen..

        Entäs toisin päin? Liian lihava, syötkö liikaa, posketkin pullottaa, täytyisi olla hoikempi, otan nämä pois ettet syö enempää, ylettyykö uumalta kädet ympäri...

        Läskit aloittivat ☝️

        xLiner


    • Kohtaako kemiat? Miellyttääkö luonne ja käytöstavat?
      Naiset yleensä etsivät itselleen tervettä kumppania. Valitettavasti keskivartalolihavuus on terveysriski (miehillä ja naisilla). Sitä ei saisi vähätellä.
      Kun nuorilla, kauniilla ja hoikilla naisilla on riittävästi valinnanvaraa, pariutumis-kilpailussa saattavat komeat, nuoret ja terveämmät mies-yksilöt ajaa sivukaistalta ohi.

      Makuja on monia. En väitä tuntevani kaikien mieltymyksiä.

      Omaa silmää miellyttää mies, joilla on lihaa luiden ympärillä, eikä mikään riutunut, kuivan kesän orava. 🐿️😊

    • Anonyymi00018

      Varmasti yksikään tykkää.

    • Anonyymi00022

      Alle 100-kiloiset punnitaan neuvolassa.

      AV

      • Anonyymi00026

        Yli satakiloiset sikalassa?

        xLiner


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Yli satakiloiset sikalassa?

        xLiner

        Lapset ja raskaana olevat naiset punnitaan neuvolassa.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Lapset ja raskaana olevat naiset punnitaan neuvolassa.

        Harvoin ylittävät 100 kg painon.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Yli satakiloiset sikalassa?

        xLiner

        Mjaa, en olisi noin tiukka, jos odottavan äidin paino ylittäisi kriittisen 100 kg.

        AV


    • Anonyymi00024

      Varmaan yksi? Vai montako tarttis?

      Jos itse on kovin ulkonäkökeskeinen parinvalinnassaan, kannattaa huolehtia tarkkaan myös omasta ulkonäöstään. Ihan vaan siksi että elämäntavat, ja myös -arvot, osuisivat paremmin yksiin.

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe