Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kaori
profiilit
Kaori
Kaori
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
14
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+itku+voi+kyynel.+Hän+myös+varmaan+ikuisesti+kantaa+tuon+sanomani+vieressä+sydämessään+niitä+kymmeniä+naisia,+joiden+kanssa+ehti+pettää.+Tai+niitä+rahoja,+jotka+otti+pikavippinä+nimiini.+Tai+sitä+rikosta,+joka+vanhentui+ennen+kuin+eron+jälkeen+uskalsin+poliisille+asiasta+puhumaan?+
Kyllä,+harmittaa+hirveästi+jos+hän+muistaa+tuon+tai+jopa+joskus+tulevaisuudessa+toteuttaa+sen.+Onpahan+yksi+pedofiili+vähemmän+tässäkin+yhteiskunnassa.
06.08.2021 23:14
Ei+tapa+itseään.+Minullakin+ex-mies+uhkasi+vastaavaa+ja+sai+minut+jäämään.+Lopulta+menetin+hermot+ja+lähdin.+Ennen+kuin+mies+ehti+taas+uhkailla+sanoin,+että+tapa+vaikka+itsesi,+ei+kiinnosta.
Ei+koskaan+tappanut+itseään.+Hyvin+elossa+edelleen+näin+viiden+vuoden+jälkeen.
23.06.2021 12:46
Minä+sanoisin,+että+rakkaus+on+loppunut+jo+aikoja+sitten.+Nyt+sinua+pitää+tuossa+enää+turvallisuuden+tunne.+Kaikki+on+tuttua+ja+turvallista,+siihen+uuteen,+tyhjään+maailmaan+hyppääminen+pelottaa.+Kaikki+pitää+rakentaa+alusta,+jopa+oma+identiteetti.
Suosittelen+silti+lämpimästi,+että+teet+sen.+Minä+elin+välivaiheessa+oikeastaan+koko+5v+kun+oltiin+kihloissa+ja+koko+sen+2,5v+kun+oltiin+naimisissa.+Epäilin+jo+silloin,+ettei+tästä+mitään+tule,+kun+mies+on+niin+manipuloiva.+En+vain+uskaltanut+lähteä,+nuori+ja+tyhmä.
Nyt+3v+omaa+elämää+takana+ja+paha+olo+on+taakse+jäänyttä+elämää.+Ihanan+kevyt+tunne.
31.05.2019 18:22
Ihanaa+miten+avoimesti+voitte+sivuuttaa+toisten+ihmisten+ajatukset.+Nämä+teidän+kommentit+oli+hyvin+asiallista+keskustelua+vapaaehtoisesti+lapsettomilta.
02.04.2019 18:01
Kuulostaa+siltä,+että+olette+alaikäisiä.+Tuolloin+tällainen+leikkisuhde+kelpaa.+Ilmeisesti+poika+on+kuitenkin+alkanut+kasvaa+leikkisuhteen+yli+ja+haluaisi+oikean+parisuhteen,+johon+kuuluisi+se+oikeassa+elämässä+oleva+fyysinen+kontakti.
Jos+sinä+et+ole+tuohon+valmis,+niin+anna+pojan+mennä.+Löydät+varmasti+uuden+kirjekaverin,+joka+ei+tahdo+nähdä.,
08.11.2018 14:59
KUVITTELETKO,+ETTÄ+MUILLAKIN+ALKAA+VIIRAAMAAN+SAMALLA+TAVALLA+PÄÄSTÄ+KUIN+SINULLA,+JOS+KIRJOITAT+NÄIN?
30.10.2018 14:03
Ap:lle:+hankala+sanoa,+mistä+sinun+tapauksessasi+johtuu.+Koska+en+itse+nettideittaillessa+ollut+se+"perus"+nainen+(minulla+oli+profiilissa+kunnon+esittely+itsestäni,+kokovartalo+sekä+kasvokuvia+++meikitön+kuva,+jos+minun+kohdalla+ilmestyi+mätsi+niin+aloitin+keskustelemaan+jne.),+mutta+tässä+olisi+pari+ideaa:
1.+Olet+liian+komea.+Minulle+jotkut+miehet+sanoivat,+että+miettivät,+uskaltavatko+ollenkaan+lähestyä,+kun+olin+kuulemma+niin+nätti.+Miksei+tämä+siis+toimisi+toisellakin+tapaa?+Jos+naiset+kokevat,+että+ovat+eri+tasolla+kauniita+kuin+sinä,+joten+eivät+uskalla+ottaa+yhteyttä.+Esim.+kaverini+on+pysynyt+laihana+ihan+vaan+hyvällä+geeniperimällä+ja+voi+syödä+melkeinpä+mitä+tahansa,+eikä+se+näy+juurikaan+missään.+Hän+kokee+minut+uhkana,+vaikka+minä+joudun+oikeasti+treenaamaan+pysytäkseni+kunnossa.+Meillä+erona+on+se,+että+minun+painoni+on+lähinnä+lihasmassaa,+kaverini+on+sellainen+kaunis,+siro+nainen,+jolla+ei+lihasmassaa+juuri+ole.
2.+Vaikutat+machoilevalta.+Jos+sinulla+on+paljon+kuvia,+joissa+lihaksesi+näkyvät+/+olet+paidatta,+saatat+antaa+huomaamattasi+machoilevan+kuvan.+
3.+Liian+tylsät+kuvat.+Itse+ikävä+kyllä+sorruin+tähän,+kun+mätsejä+alkoi+tulla+paljon.+Aloin+rankkaamaan+myös+kuvien+perusteella.+Vaikka+profiili+vaikutti+hyvältä,+mutta+kuvat+vaikuttivat+todella+pliisuilta+(huonolaatuisia+kännykkäkuvia,+yksi,+kaksi+kuvaa,+ei+hymyä),+niin+jätin+pois.+Tämä+sen+takia,+että+huomasin+turhan+usein+tämän+tapaisen+miehen+olevan+sellainen,+joka+ei+ulkonäöstään+livenä+paljon+huolehdi.+Ei+esim.+katsonut,+onko+siinä+t-paidassa+kainaloissa+reikä+vai+ei+tai+oliko+dödöä+laitettu+kun+tullaan+treffeille.
4.+Se+liian+vässykkä.+Huom!+Ei+liian+kiltti,+vaan+vässykkä,+näillä+on+eroa!+Jos+annat+sellaisen+lammasmaisen+kuvan+itsestäsi,+se+ei+oikein+kiinnosta+naista,+kun+luonto+on+muokannut+naisen+pääkopan+etsimään+vahvaa+miestä.
Itse+sanoisin,+että+panosta+hyviin+kuviin+(vähintään+kolme+kuvaa,+yksi+kokovartalo+tai+torsokuva)+ja+profiilitekstiin+jossa+kerrot,+mitä+harrastat,+mistä+olet+kiinnostunut,+mitä+etsit+suhteelta+ja+onko+sinulla+lapsia+/+tahdotko+sellaisia.
13.10.2018 15:43
Voisit+aloittaa+vaikka+sillä,+että+moikkaat+takaisin.+Ilmeisesti+et+ole+näin+tehnyt,+kerta+tytöt+ovat+"yrittäneet"+moikata?
Kun+sitten+olette+päässeet+moikkailemaan+vähän+aikaa+ees+taas,+niin+voit+ihan+rohkesti+lähestyä+kysymällä+"mitäs+tytöt?"+/+"miten+menee?"+/+"onko+hyppytunti?"+/+"mitä+suunnitelmissa+viikonloppuna?"+tai+jos+on+joku+koulun+yhteinen+juttu+-+esim.+opiskelijabileitä,++niin+ohimennen+kysyä+ovatko+he+menossa.
13.10.2018 15:23
Hyss+hyss,+älä+lauo+faktoja,+kun+ei+ne+kuitenkaan+katkeroituneelle+nettimiehelle+uppoa.+Kukaan+ei+halua+juuri+häntä,+vaikka+hän+on+kiltti+mies+(muut+ominaisuudet+saattaa+ollakin+ihan+pohjamudissa)+joten+vika+ei+ole+hänessä,+vaan+naisissa,+jotka+eivät+halua+kilttia+miestä.
13.10.2018 14:58
Kuten+miesvaan43+kertoi,+niin+jos+ovat+kiinnostuneita+vanhemmista+miehistä,niin+kyllä+itse+lähestyvät+heitä.+Mutta+harva+teini-ikäinen+on+kiinnostunut+itseään+reilusti+yli+kymmenen+vuotta+vanhemmista+miehistä.+Keskimääräinen+taitaa+pyöriä+4-5v+vanhempien+kohdilla.
Itse+olin+niitä+harvoja,+joita+kiinosti+jo++teininä+vanhemmat+miehet.+Ensiommäinen+poikakaverini+oli+7v+vanhempi,+toinen+10v+vanhempi.+Mutta+se+10v+oli+ehdoton+maksimi.
Nykyään+(28),+se+maksimi+alkaa+olla+8v.+Kyllä+minua+moni+13-35v+vanhempikin+vielä+tavoittelee,+mutten+itse+näe+mitään+yhteistä+tuon+ikäisten+kanssa.+Ulkonäkö+harvemmin+enää+miellyttää+omaa+silmää+ja+elämänkokemus+on+jo+ihan+eri+maata.+Ja+itsellä+ainakin+herää+kysymys,+miten+jälkeenjäänyt+täytyy+olla,+jos+tuntee+yhteenkuuluvuutta+tämän+ikäisen+kanssa,+jos+eläkeikä+on+lähempänä+kuin+työn+aloittamisen+ikä.
03.10.2018 11:32
Olenko+ihan+oikeasti+ainut,+joka+ei+näe+miehen+käytöksessä+yhtään+mitään+vikaa,+mutta+pitää+sen+sijaan+aloittajaa+totaalisen+pöpinä,+jonka+on+pakko+saada+draamaa+aikaiseksi+ihan+mistä+tahansa?
03.10.2018 11:15
Olisiko+kuitenkin+syy+siellä+peilissä?
Kun+itse+erosin+exästäni,+niin+minä+ainakin+jätin+ihan+omaan+arvoonsa+nuo+"oo,+oletpa+kaunis,+miten+voit+olla+sinkku?"+-kommentit,+joita+miehiltä+sateli.+Samoin+nuo+"et+näytä+edes+parikymppiseltä!"+(pari+pykälää+alle+30)+jätin+omaan+ojaansa.+Minun+suhdestatukseni+ja+itsetuntoni+ei+ole+siitä+kiinni,+mitä+miehet+minulle+huutelee.+Arvostin+huomattavasti+enemmän+niitä+kommentteja,+kun+joku+kehui+keskustelutaitojani,+autonkorjaustaitojani+tai+vaikka+maastavedon+ennätyksiä.+
En+sinkkuusaikana+itkeskellyt,+miksi+miehet+on+idiootteja+vaan+mietin,+miksi+minä+hakeudun+tietynlaisten+miehien+seuraan,+jotka+eivät+selvästi+minulle+sovi.+Hain+vikaa+itsestäni+ja+kehitin+itseäni+-huomattavasti+helpompaa,+muuten+joudut+muuttamaan+koko+maailman.
Ja+kappas+perkule,+mies+löytyi.+Ja+hyvin+ihana+sellainen.
25.08.2018 08:47
Yleensä+aika+hiljaista+sillä+rintamalla,+että+nainen+tekee+aloitteen.+Mutta+kyllä+meitäkin+on.
Mutta+en+itsekään+osaa+sanoa,+mikä+on+”se”+juttu,+milloin+teen+aloitteen.+Eli+suosittelen,+että+teet+aloitteen+itse,+jos+olet+kiinnostunut.
08.02.2018 20:59
Hei!
Sinulla+on+hankala+tilanne+edessäsi+ja+syyrät+jo+itseäsi+tulevasta.+Syy+ei+ole+sinun,+eroja+tulee+ja+menee.+Ja+teidän+tapauksessa+kyse+on+inhimillisestä+tekijästä,+luonteenne+eivät+sovi+toisillenne.+Mukana+ei+ole+kolmatta+pyörää,+väkivaltaa+tai+muutakaan+noin+raskasta+taakkaa.
Itse+tapailin+vastaavassa+tilanteessa+ollutta+miestä.+Olisin+itse+voinut+paljon+paremmin+henkisesti,+jos+hän+olisi+heti+sanonut,+ettei+tästä+mitään+tule.+Sen+sijaan+hän+piti+sen+sisällään+puoli+vuotta,+kunnes+pakotin+sen+hänestä+ulos.+Hän+ei+ollut+halunnut+asiaa+ottaa+esille,+koska+pelkäsi+minun+reaktiotani.+Tuon+puoli+vuotta+minä+taad+voin+pahoin+miettien,+mistä+etäisyys+johtuu.
Suosittelen,+että+otat+siis+asian+puheeksi+heti+kun+tapaatte.+Mitä+enemmän+asiaa+pitkität,+sitä+hankalammaksi+tuo+muuttuu.
31.12.2017 11:44
1 / 1