Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

14

  1. Voi+itku+voi+kyynel.+Hän+myös+varmaan+ikuisesti+kantaa+tuon+sanomani+vieressä+sydämessään+niitä+kymmeniä+naisia,+joiden+kanssa+ehti+pettää.+Tai+niitä+rahoja,+jotka+otti+pikavippinä+nimiini.+Tai+sitä+rikosta,+joka+vanhentui+ennen+kuin+eron+jälkeen+uskalsin+poliisille+asiasta+puhumaan?+Kyllä,+harmittaa+hirveästi+jos+hän+muistaa+tuon+tai+jopa+joskus+tulevaisuudessa+toteuttaa+sen.+Onpahan+yksi+pedofiili+vähemmän+tässäkin+yhteiskunnassa.
  2. Ap:lle:+hankala+sanoa,+mistä+sinun+tapauksessasi+johtuu.+Koska+en+itse+nettideittaillessa+ollut+se+"perus"+nainen+(minulla+oli+profiilissa+kunnon+esittely+itsestäni,+kokovartalo+sekä+kasvokuvia+++meikitön+kuva,+jos+minun+kohdalla+ilmestyi+mätsi+niin+aloitin+keskustelemaan+jne.),+mutta+tässä+olisi+pari+ideaa:1.+Olet+liian+komea.+Minulle+jotkut+miehet+sanoivat,+että+miettivät,+uskaltavatko+ollenkaan+lähestyä,+kun+olin+kuulemma+niin+nätti.+Miksei+tämä+siis+toimisi+toisellakin+tapaa?+Jos+naiset+kokevat,+että+ovat+eri+tasolla+kauniita+kuin+sinä,+joten+eivät+uskalla+ottaa+yhteyttä.+Esim.+kaverini+on+pysynyt+laihana+ihan+vaan+hyvällä+geeniperimällä+ja+voi+syödä+melkeinpä+mitä+tahansa,+eikä+se+näy+juurikaan+missään.+Hän+kokee+minut+uhkana,+vaikka+minä+joudun+oikeasti+treenaamaan+pysytäkseni+kunnossa.+Meillä+erona+on+se,+että+minun+painoni+on+lähinnä+lihasmassaa,+kaverini+on+sellainen+kaunis,+siro+nainen,+jolla+ei+lihasmassaa+juuri+ole.2.+Vaikutat+machoilevalta.+Jos+sinulla+on+paljon+kuvia,+joissa+lihaksesi+näkyvät+/+olet+paidatta,+saatat+antaa+huomaamattasi+machoilevan+kuvan.+3.+Liian+tylsät+kuvat.+Itse+ikävä+kyllä+sorruin+tähän,+kun+mätsejä+alkoi+tulla+paljon.+Aloin+rankkaamaan+myös+kuvien+perusteella.+Vaikka+profiili+vaikutti+hyvältä,+mutta+kuvat+vaikuttivat+todella+pliisuilta+(huonolaatuisia+kännykkäkuvia,+yksi,+kaksi+kuvaa,+ei+hymyä),+niin+jätin+pois.+Tämä+sen+takia,+että+huomasin+turhan+usein+tämän+tapaisen+miehen+olevan+sellainen,+joka+ei+ulkonäöstään+livenä+paljon+huolehdi.+Ei+esim.+katsonut,+onko+siinä+t-paidassa+kainaloissa+reikä+vai+ei+tai+oliko+dödöä+laitettu+kun+tullaan+treffeille.4.+Se+liian+vässykkä.+Huom!+Ei+liian+kiltti,+vaan+vässykkä,+näillä+on+eroa!+Jos+annat+sellaisen+lammasmaisen+kuvan+itsestäsi,+se+ei+oikein+kiinnosta+naista,+kun+luonto+on+muokannut+naisen+pääkopan+etsimään+vahvaa+miestä.Itse+sanoisin,+että+panosta+hyviin+kuviin+(vähintään+kolme+kuvaa,+yksi+kokovartalo+tai+torsokuva)+ja+profiilitekstiin+jossa+kerrot,+mitä+harrastat,+mistä+olet+kiinnostunut,+mitä+etsit+suhteelta+ja+onko+sinulla+lapsia+/+tahdotko+sellaisia.