Hyvin syövä mies

yksipuolista

Tai ainakin omia lisukkeitaan syövä.

Suunnitellessaan, ostaessaan tarvikkeet ja valmistaessaan ruokamme, mieheni ottaa huomioon terveydelliset rajoitteeni. Minun on vältettävä runsaasti rautaa sisältäviä kuten sisäelimiä. En pidä niistä muutenkaan. Kaikki kaalit kuuluvat kieltolistalle niiden K-vitamiinipitoisuuden vuoksi. Muutenkin on tärkeää, että syön päivittäin suunnilleen saman määrän vihreää.
Noilla rajoituksilla mieheni valmistama ruoka on tavallista, perinteistä kotiruokaa.
Useimmiten osana on broileria tai sian filettä. Lihapullat ja makaronilaatikko esiintyvät listalla kuukausittain.

Mutta! Riittääkö se? Ei riitä! Herra popsii lisäksi viikoittain ainakin 10 kanamunaa. Syön minäkin muutaman. Raejuustoa se pistelee poskeensa viikossa 4 - 5 kpl 400gr:n rasioita. Sötköttää sekaan sinihomejuustoa, keitettyjä kananmunia, dijonin hunaja sinappia, oliiviöljyä, valkisipulin kynsiä ja ties mitä.
Jotain jauhetta se sekoittaa milloin veteen, milloin maitoon. Olen itse laktoosi-intolerantikko ja ukkoni ryystää päivittäin rasvatonta maitoa 1,5l:n luokkaa.
Yhden jauhon tiedä. Se on glutamiinia.
Maapähkinöitä se syö kourakaupalla. Olemme eläneet myös kausia jolloin herra herkutteli savusiialla kyllästyttyään savustettuun kirjoloheen ja silakoihin.
Lista on niin pitkä, että jotain unohtuu.

Onneksi ruokapöydässä syömme samat ruuat mutta omat herkkunsa hän mussuttaa pöydässä itsekseen, tai pupeltaa osan tietsikan ääressä omassa huoneessaan.

10

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuqwertyu

      Ensin herätin muijan äänekkääseen ja pitkään ihanaan pieruun.
      Sitten perseestä alkoi roiskumaan ripulipaskaa muijan naamalle.
      Sit se alkoi jostain syystä huutamaan kuin hullu.
      Mitä tehdä?

    • 7470

      Tämä on ilmiselvä, vaikkakin turhan vaikeaselkoinen vastaus "huonosti syövälle miehelle".
      Koska huonosti syövällä ei vaikuta olevan terveydellisiä rajoituksia niin tämän aloittaja tarkoittane, että tehköön huonosti syövä itse sapuskansa, tai niin, että huonosti syövä valmistaa sellaiset ateriat jotka sopivat huonosti syövälle ja myös puolisolle.

    • problemresolve

      Ratkaisu ongelmaan.
      Sinä ostat ja teet omat ruokasi. Miehesi ostaa ja tekee omat syömisensä.
      Sinä et puutu miehen syömisiin, eikä hän sinun.

      • yksipuolista

        Miksi? Taisin mainita, että mieheni suunnittelee, ostaa tarvikkeet ja tekee meidän yhteiset ruuat.
        Sen lisäksi hän lataa itseensä noita ekstroja. Ajoittainen kalojen ylenpalttinen popsiminen saattaisi tuntua kiusanteolta koska olen kala allerginen, varsinkin silakalle.


      • pornoakosekatsoo
        yksipuolista kirjoitti:

        Miksi? Taisin mainita, että mieheni suunnittelee, ostaa tarvikkeet ja tekee meidän yhteiset ruuat.
        Sen lisäksi hän lataa itseensä noita ekstroja. Ajoittainen kalojen ylenpalttinen popsiminen saattaisi tuntua kiusanteolta koska olen kala allerginen, varsinkin silakalle.

        Äijä vetää proteiineja omassa huoneessaan tietokoneen ääressä kaksin käsin kun eukko kitisee muualla asunnossa.


    • Olenko ihan oikeasti ainut, joka ei näe miehen käytöksessä yhtään mitään vikaa, mutta pitää sen sijaan aloittajaa totaalisen pöpinä, jonka on pakko saada draamaa aikaiseksi ihan mistä tahansa?

    • pijkoijrr

      Mikä tässä on ongelma? Koska aloittajalla on ruokarajotteita, niin eihän niiden pidä miehen elämää rajoittaa. Mies päättäkööt itse omista syömisistään. Jos mies on terve, niin antaa palaa!

    • daadadaa

      Miehesi syö hyvin ja tekee sinulle ruokavalioosi sopivaa ruokaa. Mikä on ongelmana? Ehkä nuo määrät, etenkin jos mies on pienikokoinen, ylipainoinen ja istuu kokoajan koneen ääressä? On silti paljon parempi syödä paljon raejuustoa, ja juoda rasvatonta maitoa, yms. kuin juoda kaljaa litroittain ja syödä pizzoja.

      • yksipuolista

        Aloitukseni oli hätähuuto myönteisten asioiden puolesta. En odottanut kommentteja mutta toivoin joidenkin lukevan purkaukseni.
        Yritin myös malliksi vääntää positiivinen asia negatiiviseksi.
        Huonosti syövä mies inspiroi minut tähän ähkäisyyn.

        Joskus aikanaan Englannin eurovisoedustajana oli uskovainen poppari joka jodlasi "miksi vain pirulla pitäisi olle ne parhaat laulut?

        Mieheni on vain hieman yli170cm koska hänkin on lyhentynyt vuosikymmenten saatossa.
        Lihaksikas, niukkarasvainen, jäntevä ja kaikissa suhteissa aktiivinen.

        Minulla oli ketunhäntä kainalossa koska raejuustot, kananmunat, proteiinijauheet jne. ovat tarpeen varmistamaan proteiinin saanti sillä hänellä on kuntoilussa vain yksi lepopäivä viikossa.
        Vetelee, kyykistelee, ojentelee, koukistelee ja tekee mitä ties.
        Hän kelpuuttaa kuntosaliksi vain sellaisen missä on nostolava vapaan tangon treeneille.
        Mieleeni on jäänyt puolihuvittunut naureskelu nuorison putkivempeleille fitnesspuolella.

        Painonnostosta kävimme yhdessä katsomassa kaikki paikkakunnallamme järjestetyt Baltic Cup kisat, Ranska-Suomi maaottelun, yhdet SM-kisat ja muutaman paikalliseuran ja tukholmalaisen seuran väliset punttikisat.

        Alle 6-kymppisenä mieheni perehtyi 3:n vuoden ajan myös tuohon kalja-laiskottelu elämäntapaan.


      • uhregf
        yksipuolista kirjoitti:

        Aloitukseni oli hätähuuto myönteisten asioiden puolesta. En odottanut kommentteja mutta toivoin joidenkin lukevan purkaukseni.
        Yritin myös malliksi vääntää positiivinen asia negatiiviseksi.
        Huonosti syövä mies inspiroi minut tähän ähkäisyyn.

        Joskus aikanaan Englannin eurovisoedustajana oli uskovainen poppari joka jodlasi "miksi vain pirulla pitäisi olle ne parhaat laulut?

        Mieheni on vain hieman yli170cm koska hänkin on lyhentynyt vuosikymmenten saatossa.
        Lihaksikas, niukkarasvainen, jäntevä ja kaikissa suhteissa aktiivinen.

        Minulla oli ketunhäntä kainalossa koska raejuustot, kananmunat, proteiinijauheet jne. ovat tarpeen varmistamaan proteiinin saanti sillä hänellä on kuntoilussa vain yksi lepopäivä viikossa.
        Vetelee, kyykistelee, ojentelee, koukistelee ja tekee mitä ties.
        Hän kelpuuttaa kuntosaliksi vain sellaisen missä on nostolava vapaan tangon treeneille.
        Mieleeni on jäänyt puolihuvittunut naureskelu nuorison putkivempeleille fitnesspuolella.

        Painonnostosta kävimme yhdessä katsomassa kaikki paikkakunnallamme järjestetyt Baltic Cup kisat, Ranska-Suomi maaottelun, yhdet SM-kisat ja muutaman paikalliseuran ja tukholmalaisen seuran väliset punttikisat.

        Alle 6-kymppisenä mieheni perehtyi 3:n vuoden ajan myös tuohon kalja-laiskottelu elämäntapaan.

        Syö paskaas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe