Oma kanta tiedot?

Mikä mahtaa olla syy ettei kanta.fi palvelussa näy terveystietojani enää? Ainoastaan reseptitiedot ja hammaslääkärille ajat näkyy.
Hammaslääkäri ajat vuodelta 2018 jotka peruin näkyy edelleen käynteinä.
Laboratoriotulokset ja lääkärillä käynnin tiedot poissa? Johtuuko uudistuksesta? Jotain mennyt pieleen ennen hyvin toimineessa palvelussa.
Onko muut huomanneet saman?

7

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko varsinaiset terveystiedot joskus näkyneet sinulle? Minulla kyseinen kohta on aina ollut tyhjä, mutta mm. lääkärikäynneillä tehdyt tutkimukset ja lääkärinlausunnot näkyy omassa kohdassaan. Kävin viime viikolla hammaslääkärillä tarkastuksessa, joten pitääkin käydä vilkaisemassa näkyykö ne nyt kun aiemmin hammaslääkärin toimenpiteitä ei ole kirjattu omakantaan.

• Anonyymi

kyllä mulla näkyy kaikki tiedot ihan niin kuin pitää.

• Anonyymi

Tiedot tulee minulle usein viiveellä.

• Niin. Viiveellä tulee, mutta kun kaikki entisetkin tiedot on poistuneet.
      Ei ole eka kerta kun vanhempaa hyvää käytäntöä uusitaan ja pieleen menee.
      Niin kävi hätäilmoitusten muutoksessakin.
      Nyt en ole katsonut joko toimii oma kanta.

• Anonyymi

Oletkohan tehnyt joitakin kieltoja tietojen näkymiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan tehnyt joitakin kieltoja tietojen näkymiselle?

Voisiko siellä olla sellainen mahdollisuus, että voisi kieltää omien tietojensa näkymisen itselleen? Minulle ei näy kuin muutama harva tutkimustulos sekä lausunto, lääkärit näkevät niitä sivukaupalla. Olen useammalle lääkärille maininnut, että haluaisin nähdä tietoni, yksi pohti tuota näyttämiskieltoa, muut ovat vain kohautelleet olkapäitään. En löydä sellaista säätöä joka lisäisi tietojen näkyvyyttä.

Ainakin reseptitiedot häviävät 2 vuoden päästä, minusta kaikki tieto pitäisi säilyttää, niistä voi olla hyötyä vuosikymmentenkin jälkeen, eikä niiden säilyttämisestä ole mitään haittaa.

• Mulla on kyllä ennen näkyneet nyt ei.
      Koetin saada kysymyksen lähetettyä, mutta ei onnistunut. Jotain siinä on vialla.
      Löytyy valikosta” tuki” ja siellä mahdollisuus kysymyksen lähettämiseen vaan ei onnistunut lähettää.
      Todellakin itsensä tiedot täytyy saada nähdä. On niissä joskus ollut aikamoista satuilua.
      Nyt täytyy katsoa A- talk. Siellä kerrotaan potilaiden eriarvoisesta kohtelusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8166
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6248
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6188
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4761
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      42
      3256
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3245
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2799
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      46
      2740
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      47
      2705
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2642
    Aihe