Oma kanta tiedot?

Mikä mahtaa olla syy ettei kanta.fi palvelussa näy terveystietojani enää? Ainoastaan reseptitiedot ja hammaslääkärille ajat näkyy.
Hammaslääkäri ajat vuodelta 2018 jotka peruin näkyy edelleen käynteinä.
Laboratoriotulokset ja lääkärillä käynnin tiedot poissa? Johtuuko uudistuksesta? Jotain mennyt pieleen ennen hyvin toimineessa palvelussa.
Onko muut huomanneet saman?

7

504

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko varsinaiset terveystiedot joskus näkyneet sinulle? Minulla kyseinen kohta on aina ollut tyhjä, mutta mm. lääkärikäynneillä tehdyt tutkimukset ja lääkärinlausunnot näkyy omassa kohdassaan. Kävin viime viikolla hammaslääkärillä tarkastuksessa, joten pitääkin käydä vilkaisemassa näkyykö ne nyt kun aiemmin hammaslääkärin toimenpiteitä ei ole kirjattu omakantaan.

• Anonyymi

kyllä mulla näkyy kaikki tiedot ihan niin kuin pitää.

• Anonyymi

Tiedot tulee minulle usein viiveellä.

• Niin. Viiveellä tulee, mutta kun kaikki entisetkin tiedot on poistuneet.
      Ei ole eka kerta kun vanhempaa hyvää käytäntöä uusitaan ja pieleen menee.
      Niin kävi hätäilmoitusten muutoksessakin.
      Nyt en ole katsonut joko toimii oma kanta.

• Anonyymi

Oletkohan tehnyt joitakin kieltoja tietojen näkymiselle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan tehnyt joitakin kieltoja tietojen näkymiselle?

Voisiko siellä olla sellainen mahdollisuus, että voisi kieltää omien tietojensa näkymisen itselleen? Minulle ei näy kuin muutama harva tutkimustulos sekä lausunto, lääkärit näkevät niitä sivukaupalla. Olen useammalle lääkärille maininnut, että haluaisin nähdä tietoni, yksi pohti tuota näyttämiskieltoa, muut ovat vain kohautelleet olkapäitään. En löydä sellaista säätöä joka lisäisi tietojen näkyvyyttä.

Ainakin reseptitiedot häviävät 2 vuoden päästä, minusta kaikki tieto pitäisi säilyttää, niistä voi olla hyötyä vuosikymmentenkin jälkeen, eikä niiden säilyttämisestä ole mitään haittaa.

• Mulla on kyllä ennen näkyneet nyt ei.
      Koetin saada kysymyksen lähetettyä, mutta ei onnistunut. Jotain siinä on vialla.
      Löytyy valikosta” tuki” ja siellä mahdollisuus kysymyksen lähettämiseen vaan ei onnistunut lähettää.
      Todellakin itsensä tiedot täytyy saada nähdä. On niissä joskus ollut aikamoista satuilua.
      Nyt täytyy katsoa A- talk. Siellä kerrotaan potilaiden eriarvoisesta kohtelusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      149
      2489
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      691
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe