Vapaa kuvaus

Aloituksia

27

Kommenttia

85

1. Katotaan+video+mitä+siellä+näkyy+?Ei+tullut+ikävä+suomeen+vai+toisin+päin...https://www.youtube.com/watch?v=LY_f1ELAy2w
  2. Älykkyyden+näkee+kirjoitustavasta+ja+onko+se+kirjoitus+yleensä+päätelty+jaaukoton.++Sanoisin+sinulle+ja+monelle+muulle,+että+ovatko+he+koskaan+ajatelleet,että+Thaimaahan+saapuu+noin+100+000+turistia+vuorokaudessa+keskimäärin.+Ymmärtääkö+ne+Pattayan+haukkujat+yleensä+tällaisia+lukuja+?Ne+kuvittelee,+että+ne+mahtuu+yhteen+kahteen+Baariin+mitä+ne+on+nähnyt+TV:stä+ja+voidaanko+edes+televisioon+kuvat+tällaista+määrää+ja+samaistaa+niitä+?Niin+kuin+se+Markus+sanoi,+että+ei+hän+voinut+kuvitella+edes,+että+tämä+näyttää+tältä.Hän+kuvitteli+tulevansa+toisenlaiseen+paikkaan,+kuin+Pattaya+todellisuudessa+oli.Se+motivaatio+haukkua+Thaimaassa+matkustajaa+on+mielenkiintoinen.+Havaitsin+kerran,+että+yksi+mies+mikä+haukkui+Thaimaata,+niin+hänellä+ainakin+oli+läski+ja+ruma+nainen.++Kertokaa+minkälaiset+miehet+haukkuu+Thaimaata+ja+Pattayaa,+siisminkä+näköisiä+ja+onko+vaimo+ja+minkälainen+ja+muuta.En+minäkään+hauku+Frederikkiä+tai+muitakaan,+vaan+minä+haluaisin+saada+tietäämillaisia+ne+ihmiset+on+ja+voidaanko+me+luokitella+heitä.+Pattayalle+menee+varmastiihmisiä+monenmoisissa+mielteissä+ja+heillä+ei+minun+mielestä+ole+mitään+samaa,kuin+ryyppääminen+ja+hauskanpito+ja+aurinko+ja+urheilu+ja+kiva+fiilis.+Eihä+kukaanvoi+hinkata+päivästä+päivään+sukupuolikalujaan+ja+sehän+on+jo+mahdotonta.Jotenkin+on+tullut+mielikuva,+että+ne+jotka+tänne+jää,+niin+niille+on+tärkeämpitämä+sukupuoliyhteys.+Tottakai+Thaimaassakin+puhutaan+sukupuoliyhteydestä.Mutta+siellä+siitä+voi+muodostua+yhtä+äkkiä+totta+ja+sitten+puheet+vähän+rauhoittuu.Myös+Thaimaassa+näistä+asioista+muodostuu+vastuuksia+ja+sitoumuksia.+Hyvää+matkaa.
  3. Jos+niin+kuin+minulle+puhut,+niin+kyllä+minä+olen+siellä+niin+paljon+ollutja+tiedän+minne+olen+menossa+ja+millaista+elämää+odottaa.++Minulle+se+on+sataprosenttista,+että+olen+joka+tapauksessa+kohta+asumassa+Thaimaassa.Aion+myös+kuolla+siellä+ja+ruumiilleni+voi+tehdä+samoin,+kuin+Thaimaassa+ontapana+eli+polttaa.+Minä+olen+saanut+vaimosta+jo+ihan+riittävästi+ja+pyrin+myös+thaimaassa+olemaan+avosuhteessa.+Tietenkin+on+hyvä+jos+sellainen+ystävyys+jonkun+vastakkaisen+sukupuolen+kanssa+muodostuu.Niin,+minulla+on+ikää+jo+sen+verran+ja+se+muutto+voi+tapahtua+hyvinkin+pian.Niin,+kuin+minä+sanoin,+että+se+onnen+kyynel+tuli+jo+aikoja+sitten+silmään+jakyllä+ihminen+tietää+mihin+se+kuuluu+ja+vakka+kantensa+valitsee.Sä+olet+varmaan+samaa+mieltä+ja+muuttamassa+kanssa,+koska+haluat+tuollaisiatietoja.+Minulle+elämä+asioita+mitä+minä+haluan+ja+olen+siellä+missä+haluan.Niin+Pattayalla+on+niitä+maksullisia+vaimoja+ja+voi+niitäkin+ottaa+ja+voit+tokisinäkin+jos+haluat.+En+minä+sinulle+sitä+pahaksi+laita+ja+sinun+asia+se+on.Jos+asut+maaseudulla+ja+ihmettelet+näitä+asioita,+niin+mene+kaupunkiin+jakysy+niiltä+tytöiltä+mitä+ne+tekee+ja+miksi+ne+sitä+tekee.+Helsingissä+taitaaolla+3+sellaista+baaria,+kuin+Pattayalla+on+nämä+tyttö-baarit.+Mee+kysymään.Onhan+noita+maailma+täynnä,+minä+kerroin,+että+Bangkok+on+sama+kuinNew+York+USA:ssa+ja+Pattaya+on+sen+esikaupunkialuetta.Jos+sä+olet+niiden+Kelojen+ja+valtioiden+kanssa,+niin+syytön+minä+siihen+olen.
  4. Minä+vastaan+sinulle+suoraan+ja+rehellisesti+!Ne+miehet,+jotka+tänne+Thaimaan+naisen+tuo,+niin+ne+monet+on+kyllä+aika+HEI+?Toinen+tosia-asia+mikä+sinun+pitää+tajuta+ja+sisäistää.+Suomi+ei+ole+Thaimaalaisilleniin+kovinkaan+kiinnostava+maa+ja+tämä+luokitellaan+Euroopan+köyhimmiksi+maiksi.Kuten+tämä+matkaopas+thaimaalainen+sanoi,+ei+ole+yhtään+thaimaankielistä+matkaopasta+suomesta+painettu+eikä+julkaistu.+Eurooppa+tarkoittaa+thaimaalaisille+lähinnä+saksaa+ruotsia+ranskaa+italiaa+ja+tanskaa.Ja+Norja+on+varmasti+ykkösenä.+Suomi+on+maana+minunmielestä+myös+aivan+persee****+!Kommunistien+ja+köyhien+ja+ruokajonojen+maa,+kun+heität+googleen+talouden+suomi.Ihmisillä+ei+ole+pukeutumista+ei+käytöstä+ei+autoja+ja+muutenkin+vaikuttaa+oikeasti+sivulliselta+ja+eurooppalaiselta+vähän+tylsältä.+Tämän+olen+kuullut+niin+monen+helv***kerran,+joten+en+edes+sano+olevani+suomesta,+häpeän.+!Pitä+ajatella+millaista+porukkaa+tällaiseen+roskamaahan+yleensä+tulee+ja+se+on+lisäksi+vielä+niin+pieni+määrä+ja+huomaa,+että+niiden+tyttökaverit+on+ehkä+naimisissa+ruotsalaisenkanssa+ja+voit+arvata+millaista+infoa+se+tyttö+tästä+maasta+saa.+Mutta+ne+suomalaiset,jotka+on+muuttanut+Thaimaahan,+kuten+minä+myös+teen.+Niin+ne+saavat+luonnollisestine+parhaimman+näköiset+thaimaalaiset+vaimot.Huomaa,+että+suomalaisia+on+niin+vähän+ja+ne+on+myös+todella+surkeita+ja+köyhiä.Näit+itse,+että+Bangkok+on+vastaava,+kuin+New+York+ja+Thaimaan+kehitys+on+hurjaa.
  5. Luin,+että+joku+on+käynyt+maksullisissa+naisissa.Ei+se+tarkoita+sitä,+että+Pattayan+poijat+ei+tiedä+käyvänsä+maksullisissa+naisissa.Pattaya+on+varmasti+yksi+maailman+suurimmista+bile-paikoista+ja+juomisia+tulee+javiihdettä+varmaan+moneen+lähtöön,+kuten+jarille.Ei+se+tarkoita+sitä,+muiden+kuin+ehkä+perussuomalaisten+kannattajien+kohdalla,+että+ei+tiedetä+menevän+maksullisen+tyttöjen+baariin.++Kyllä+mitä+minä+olen+siellä+ihmisten+kanssa+jutellut,+niin+jokainen+oli+tietoinen+maksullisista+naisista.Maksuttomia+ehkä+löytyy+treffeiltä+ja+muuten+sillä+lailla+kunniallisista+tapaamisista.Tietenkin+se+on+jokaisen+oma+asia+mistä+tykkää.+Mutta+kuitenkin+sieltä+thaimaastasaa+nättejä+ja+solakoita+vaimoja+jos+tuuri+käy.++Kulttuurista+enkä+tavoista+puhu+yhtään+mitään+ja+kokemuksella+tiedän,+että+jokaisella+on+omat+tavat+ja+kulttuurit.En+ole+vielä+löytänyt+yhtään+samanlaista+ihmistä.+Sosiaalinen+elämä+on+toki+avoimempaa+ja+se+johtuu+jo+yksistään+siitä,+että+Thaimaassa+ei+ole+kommunismiaja+siellä+ei+ole+poliittista+TV:tä+hokemassa+suomalaista+ja+suomea+ja+ilmaista+koulua+ja+terveydenhuoltoa+ja+kaupan+tavaroissa+ei+lue,+että+thaimaalainen+makarooni-laatikko+ja+thaimaalainen+suklaa+ja+thaimaalainen+maito+ja+thaimaalainen+tomaatti+tai+pottu.