Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

136

1. Uskoisit+Venäjää,+kun+se+itse+sanoo+sekaantuneensa+sotilaallisesti+Itä-Ukrainan+ja+Krimin+tapahtumiin.+Krimin+pelleilyvaaleista+ei+kannata+keskustella.Venäjän+itsenäisyys+ei+häiritse+ketään+lännessä.+Sitä+vastoin+Venäjän+sikailu+ja+puuttuminen+toisten+maiden+asioihin+häiritsee.+Myöskään+sananvapaudesta+ei+kannata+olla+huolissaan.+Venäjän+näkemykset+kyllä+nostetaan+esille.+Samaa+mieltä+niistä+ei+kovinkaan+usein+olla.+Viimeinen+kappaleesi+olikin+melkoista+jeesustelua.+Sinulla+ei+ole+varaa+puhua+rauhan+rakentamisesta+maailmaan,+kun+puolustelet+samassa+yhteydessä+sotilaallista+tunkeutumista+toiseen+maahan.+Venäjä+voi+halutessaan+minä+päivänä+tahansa+palata+mainitsemaasi+kultuuri-+ja+rauhanomaisen+kanssakäymisen+maailmaan.+Sen+on+vedettävä+miehitysjoukkonsa+pois+ja+annettava+Ukrainan+päättää+itse+omista+asioistaan.
  2. Kirjoituksesi+on+yleensä+niin+järjettömiä,+että+kukaan+ei+vaivaudu+kommentoimaan+niitä.+Oikaistaan+kuitenkin+muutama+hölmöys.Diktatuurin+määritelmän+voit+käydä+itse+lukemassa+sanakirjasta,+kun+et+näytä+ymmärtävän+sitä.+Suomi+ei+ole+diktatuuri+vaan+edustuksellinen+demokratia.+Säätyjärjestelmä+oli+aikanaan+yksi+tapa+toteuttaa+demokratiaa.+Sittemmin+aika+meni+sen+ohi+ja+se+muutettiin+nykyiseksi+puoluejärjestelmäksi.+Pohjoismaiden+kuninkaan+ei+liity+tasavaltaamme+mitenkään.+Tiedät+itsekin,+että+Pohjoismaiden+kuninkaan+on+vain+perinteitä+ja+ko.+maat+on+normaaleja+demokratioita.+Yritä+jatkossa+saada+edes+jotain+järkeä+kirjoituksiisi.+Sinulle+nauraa+hevosetkin.+Alkuperäinen+aloituksesi+on+niin+typerä,+että+en+uhraa+aikaani+siihen.