- islam on saatanan uskonto
- No voi olla että kalasteli ilmaista julkisuutta pyörägatella
- Vassarit ovat käsittääkseni työtä karttavaa väkeä
ei se teidän vasemmistososiaalipummaus toimi - Niin. Perussuomalaisten pitäisi saada yksinkertainen enemmistö jotta voisi tulla kunnolla muutoksia
- NO HUHHUH
- Keskusta on unohtanut alkuperäisen aatteensa
ÄÄNESTÄ SUOMI TAKAISIN
- PERUSSUOMALAISET - - Ei Jumalan Sana eli Raamattu ole satua vaan totisinta totta.
Joulupukkiin en ole ikinä uskonut. On väärin että jotkut vanhemmat valehtelevat että joulupukki on muka olemassa. Ei ole.
Joulupukki on saatana joka jäljittelee ja pilkkaa Jeesusta - Nesteellä toimettomana istuvat puita istuttamaan
- Suomen vaalijärjestelmä sorsii pienpuolueita joten ääni pienpuolueelle voi olla täysin turha. Itse äänestin tosin pienpuoluetta mutta kenties jatkossa persuja
- Jos harjoitat haureutta, olet matkalla ijankaikkiseen kadotukseen. Älä jatka synnissäsi ijankaikkiseen helvettiin vaan tee parannus ja ota uskossa vastaan Jeesus Herraksesi ja Vapahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ijankaikkisen elämän. Ja silloin loppuu myös tuo sinun turha penispuheesi täällä Internetissä. Mene töihin.
- Miksi levittelet jotain maalarin näkemystä Paavalista? Eihän tuo maalari ole PAavalia nähnyt.
Ei siinä mitään armottomuutta ole todeta faktaa että pitkät hiukset ovat miehelle häpeäksi. Jumalan seurakunnalla ei ole sellaista tapaa että miehellä olisi pitkät hiukset. Jumalan tahto on että naiset on naisen näköisiä ja miehet miehen näköisiä, muutenhan kaikki on ihan sekaisin ja nurinkurin. Vai kuljetko sinä kukkamekko päällä - Ei selvin päin olemista tarvitse hävetä mutta jos valhettelit olevasi professori olet valhettelija ja matkalla ijankaikkiseen helvettiin
tee siis parannus ja usko evankeliumi - Abortti on perustuslain vastainen palkkamurha
hedelmöittynyt munasolu on lapsi
lopettakaa lastenmurhat
lopettakaatappaminen.tk - No älä sitten vaikene. Mutta miten peniksesi koosta puhuminen tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun? Onko sinulla jokin ongelma kun haluat pönkittää egoasi kertomalla peniksesi koosta?
- Tultuani Jeesuksen uskoon erosin kirkosta koska Herra antoi ymmärryksen Sanastaan että saastaisesta ev lut harhaoppisesta kirkosta tulee erota jotta ei jää osalliseksi sen synteihin.
Jos sinä - joka luet tätä - olet Jeesuksen uskossa - niin eroa saastaisesta ev lut harhaoppikirkosta jotta et jää osalliseksi sen synteihin
kirkko on vain ihmisen itse kyhäämä rahankeruukone - ÄÄNESTÄ SUOMI TAKAISIN!
- PERUSSUOMALAISET - - Ei tuossa mitään älyttömyyksiä ole, se on Jumalan Sanaa.
Nainen luotiin miehen kylkiluusta, avuksi miehelle - Olen Tähtiliikkeessä ehdokkaana ja tuli todettua sama mikä vuoden 2011 kuntavaaleissa että pienpuolueissa ei ole yhtään mitään järkeä. Olin silloin IPU:n ehdokkaana.
Janitskinin otto ehdokkaaksi on jotain Väyrysen omaa mediapeliä, uskon että yrittää kalastella ilmaista julkisuutta ottamalla Iljan ehdokkaaksi.
En ymmärrä miksi Väyrynen ei ole liittynyt persuihin koska käsittääkseni persut ja TL aika samoilla linjoilla - ÄÄNESTÄ SUOMI TAKAISIN!
- PERUSSUOMALAISET - - Niin ja onko nollasopparilla?