Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ZJJ
profiilit
ZJJ
ZJJ
Vapaa kuvaus
Aloituksia
58
Kommenttia
1593
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aloittajalla+on+käynyt+ns.+"pulla!"
Termostaatti+kun+voi+talven+jälkeen+hyvinkin+jumittua myös+"lähes+kiinni"+tai+mihin
tahansa+-+asentoon!
Näin+kävi+minulla+-+tosin+jo+takavuosina.
Auto+oli+Opel+Vectra+B,+mikäli+joku+on+kiinnostunut.
Siitä+seuraa+taas+kalliimpia+huolia.
06.01.2020 11:37
Aloittajalla+on+asennevamma.
Yleiset+tiet+eivät+ole+kilparatoja,+vaan+ovat+kaikkia+liikkujia+varten.
Liikenne+sujuu+ns.+yhteispelillä+parhaiten.
05.01.2020 09:02
Puhutko+pääkaupunkiseudusta?!
Tiedän+kyllä+yhden,+joka+jo+kauan+on+toiminut+siten+kuin+sinä+teet,+eli+ei+maksa+ja
arvelee+homman+menevän+"tasan",+vaikka+väliin+joku+kuusikyppinen+tulisikin+maksettavaksi.
Tosiasia+lienee+kuitenkin,+että+pitkässä+juoksussa+häviää+koko+ajan+vähän,+niinkuin+entinen+ruletinpelaaja.
02.01.2020 17:55
Kyllähän+näitä+on!
Olen+tosin+ollut+huomaavinani,+että+joissain+useampikaistaisessa+ympyrässä+saattaa+joskus+olla+valkoinen+"sulkuviiva".
Tätä+viivaa+ei+saisi+ylittää,+mutta+asiaan+ei+koskaan+voi+luottaa.
Ehdotan+kaikesta+huolimatta+nopeuksien+kohtuullisina+pitämistä+ympyröissä.
Joku+mainitsi+aikaisemmin+tässä+ketjussa+ylivarovaiset+vähemmän+ajavat.
Heillä+kuluu+valitettavasti+kaikki+energia+pelkästään+auton+käynnissä+pitämiseen+ja+vain+toisen+auton+näkeminen+aiheuttaa+jo+ongelmia+puhumattakaan+siitä,+että+jossain+tulisi+käyttää+vilkkua.
Näiden+kannattaisi+muistaa,+että+kaikissa+muissakin+autoissa+yleensä+on+kuljettaja+ja
heillä+silmät+päässä.+Edelleen+on+kyettävä+luottamaan+siihen,+ettei+kukaan+tahallaan+aja+päälle.
31.12.2019 11:05
Miten+myyjän+kielitaito+liittyy+ylipäätään+autokauppaan?
Jos+ostajalla+on+rahaa,+kaupat+syntyvät+kyllä+niin+Suomessa+kuin+muuallakan+ilman,
että+ostaja+taitaisi+myyjän+kieltä!
Olen+useammankin+kerran+valistanut+niitä+autoa+ulkomailta+havittelevia+amispoikia,+että+kielitaidon+puuttumisen+vuoksi+ei+yhtäkään+välikättä+kannata+hankkia.
Ulkomailla+ongelmat+ovat+aivan+muualla,+mm.+liikumisesta+paikasta+toiseen,+ellei+valmiiksi+ole+autoa+alla.
29.12.2019 11:58
Ei+tällaisia+täällä+kannata+surra.
Kauppa+syntyi,+koska+kauppahinta+myyjänkin+mielestä+oli+sopiva.
Ostaja+tekee+sitten+hankinnastaan+taas+omat+päätöksensä,+sitäkään+ei+kannata+täällä+ihmetellä.
29.12.2019 11:45
Tätä+olen+ihmetellyt+minäkin.
Ensiksi+kannattaa+jopa+ennen+koeajoa+tarkistaa,+ettei+auton+alle+sen+seistyä+hallissa+ole+ennättänyt+kertyä+tuoretta+öljylätäkköä.
29.12.2019 11:40
Helpottaako+yhtään,+jos+tarkennan,+että+ensimmäinen+ns,+"pakasta"+oli+Lada+1200S+(2105).
29.12.2019 11:14
On+totta,+että+yleensä+on+oltava+n.+50-ikäinen,+mutta+minä+ostin+ekan+pakasta+jo+35v-iässä!+Olin+perin+pohjin+kyllästynyt+niihin+loppuunajettuihin+ruosteisiin+linttoihin.
Autoiluni+alkoi+lisäksi+aika+myöhään,+alle+29-ikäisenä,+kun+aika+kului+opiskellessa.
Kortin+ajoin+heti+kun+se+oli+mahdollista+ajatuksella,+että+jos+joku+lainaisi+autoa.
Nythän+taas+voi+olla+niin,+ettei+ajokorttia+enää+ajeta+ensimmäisenä+aikuisuuteen+liittyvänä+asiana.
28.12.2019 10:54
Luin+koko+pitkän+vanhan+ketjun!
Kukaan+kirjoittajista+ei+kuitenkaan+huomannut/ymmärtänyt,+että+alvin+maksaa+viime+kädessä+aina+ostaja.
Liike+nimittäin+tilittää+verottajalle+alvin+myynneistään+kuukausittain+-+tai+sopimuksesta+harvemmin,+josta+se+"palkkioksi"+saa+vähentää+omien+hankintojensa+alv:t.
On+siis+huono+asia,+mikäli+jollain+kaudella+omia+ostoksia+on+myyntejä+enemmän.
27.12.2019 18:32
Kleber+on+joka+tapauksessa+ns.+merkkirengas,+eikä+mikään+idän+ihme!
25.12.2019 12:13
Harvassa+ovat+nämä+ukot,+jotka+vain+tekevät,+eivätkä+kuulu+ns.+puheosastoon!
Tekijä+tekee+päätoimisesti+muuta,+joten+korjaamoakaan+ei+kannata+perustaa!
25.12.2019 11:58
Täähän+ei+kukaan+ole+vastannut.
Viimeiset+W211-koriset,+kuten+entinen+mersuni,++pantiin+kilpiin+niinkin+myöhään+kuin+syyskuussa+2009.
Ehkä+hakuun+kannattaisin+lisätä+myös+2009?
25.12.2019 11:54
Tähän+-+kumma+kyllä+-+kukaan+irvileuka+ei+ole+vielä++vastannut.
Jos+sen+ehdottomasti+pitää+olla+kuutoskone,+eikä+rahaa+ole+kuin+tuon+verran,
joudut+kyllä+tyytymään+W211-mallisiin.+Ensimmäisissä,+alk.+-03+oli+ilmajouset,
-07+lähtien+ei+jousitusongelmaa.+Tuskin+löytyy+alle+200T+ajettuja.
23.12.2019 16:07
Vai+niin!
Minä+taas+olen+sitä+mieltä,+että+riippumatta+autoliikkeestä,++tietää+kyllä+itse,+milloin+on+ostamassa+itselleen+ongelmia.
23.12.2019 15:45
Kommentoin+jossain+aikaisemmin,+että+valitukset+vähenisivät+merkittävästi,+mikäli+valittajilla+olisi+varaa+hintaluokaltaan+edes+vähän+kalliimpiin+autohin.
23.12.2019 11:04
Ymmärrät+kai,+että+viisaskin+voi+erehtyä!
Mielestäni+ylläpito+voisi+poistaa+vanhat+ketjut.
20.12.2019 17:01
Minä+olen+ainakin+samalla+kannalla+kun+joku+muu+tässä+aikaisemmin,+että+tosiaankaan+ei+kannata+itse+tehdä+ellei+tiedä+mitä+tekee!
Voi+tulla+suurempia+vahinkoja+-+jää+osia+ylitse+tai+niitä+hukkuu.
Ei+riitä,+että+vanhat+saa+pois,+ne+uudet+tulpat+on+saatava+takaisin+ja+riittävän+kireälle+ilman+että+sekoittaa+johdot!
Eikö+kysyjällä+ole+mitään+ukkoa+hollilla?
19.12.2019 18:24
Rahoitus+ei+tosiaankaan+ole+sidottu+myyjän+tarjoamaan+rahoitukseen.
Rahoituksen+saaminen+muualta+kuin+myyjäliikkeeltä+edellyttää
yleensä,+että+ostaja+voi+näyttää,+että+hänellä+on+vakituiset+kuukausitulot.
Joutuu+tietenkin+aivan+itse+soittamaan+tai+muuten+olemaan+yhteydessä
rahoittajiin.+Eivät+he+sinun+perässäsi+juokse!
Mielestäni+ei+kuitenkaan+kannata+noin+paljon+maksaa.
19.12.2019 18:00
Vai+niin!
18.12.2019 16:50
56 / 80