Ko autoja näyttää olevan alennusmyynnissä. Ei taida kauppa oikein käydä noilla tehottomilla dieselmalleilla vai mistähän tuo hinnoittelu kertoo?
Laakkonen myy edullisesti BMV 518d
29
200
Vastaukset
- Anonyymi
Voitko laittaa linkkiä kehiin?
- Anonyymi
Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.
Pätkä moottori suuressa korissa on hassun tuntuinen, mutta jos halavalla lähtee niin mikä et......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätkä moottori suuressa korissa on hassun tuntuinen, mutta jos halavalla lähtee niin mikä et......
Heittää kutosmyllyn pellin alle ja oot saanu halvalla 530 bemun
näi se menee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heittää kutosmyllyn pellin alle ja oot saanu halvalla 530 bemun
näi se meneeKutosmylly ei mene pellin alle heittämällä eikä varsinkaan halvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laakkosen omilta nettisivuilta löytyy, 518d, 39.900 €.
Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.
No miksi sen premium pitäisi olla?
Bentley tai rolls royce on sellainen auto ettei siihen ole monella suomessa varaa, edes käytettynä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjetön hinta autosta joka ei todellisuudessa ole edes premium ja vielä mopon mootorilla.
No mikä olisi valintasi tuon sijaan samalla rahalla?
- Anonyymi
Olisiko konkurssifirman takseja palautunut myyntiin.
- Anonyymi
Ostin Ruotsista samanlaisen 28660€....joten kivasti on ilmaa tossa hinnassa...
- Anonyymi
Itse huomasin saman ja jos hankkisi auton pitkiä ajomatkoja varten niin olisi hyvä valinta.
Mutta omaa arvailua miksi kauppa ei käy. Sedan mallisia peruspenkeillä ja teho ei vastaa BMW mielikuvaa.- Anonyymi
Juuri näin, nuhapumppu.
Niin, nuhapumppu, mutta minullapa on ollut kolme kpl 520-autoja, joten tiedän mistä puhun.
Tässä uudessa 518-mallissa on muistaakseni kahden litran moottori ja 150 hv - aikaisemmin 143, joten tehoero on tavallisessa käytössä kyllä olematon.
Korjatkaa, jos olen väärässä.
Se on sitten eri asia, mikäli erikseen haluaa kumia polttaa, minulla ei ainakaan ole tarvetta päästä liikennevaloista ensimmäisenä seuraavaan liikennevaloon.
Maalla voi olla toisin, koska liikennevaloja ei arvatenkaan ole.
Välirahahan on kiinni siitä minkälaisen vaihdokin tuo ja myös siitä, missä ajassa 2020 - mallisista autoista myyjä haluaa päästä eroon, ennen uuden mallin syysesittelyä.- Anonyymi
Kaikki on todellakin suhteellista. Liekö merkinnällä 518 myös oma negatiivinen kaikunsa. Nimittäin MB E 200, Volvo V90 D3 ja Audi A6 35TDI teholukemiltaan samoissa ja kyllä niitä teiden päällä näkee runsaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on todellakin suhteellista. Liekö merkinnällä 518 myös oma negatiivinen kaikunsa. Nimittäin MB E 200, Volvo V90 D3 ja Audi A6 35TDI teholukemiltaan samoissa ja kyllä niitä teiden päällä näkee runsaasti.
Mielikuva mopomallista pudottaa mielenkiintoa (vaikka tehoa normaalikäyttöön on aivan riittävästi). Toinen kiinnostuksen vähentäjä on nelivedon puute.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuva mopomallista pudottaa mielenkiintoa (vaikka tehoa normaalikäyttöön on aivan riittävästi). Toinen kiinnostuksen vähentäjä on nelivedon puute.
Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.
Makuasioita ja arvostuskysymyksiä, mutta esim. nykyiset xDriven omistajat eivät vilkaisekaan tuohon 518:n suuntaan.
- Anonyymi
Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuasioita ja arvostuskysymyksiä, mutta esim. nykyiset xDriven omistajat eivät vilkaisekaan tuohon 518:n suuntaan.
Niino, onko ongelma se neliveto vai teho suhteessa omaan imagoon.
Kivoja autoja varmasti mutta ei mulla ainakaan ole varaa maksella jakolaatikon korjausta. Anonyymi kirjoitti:
Nelivedosta ei ole kuin harmia 360 päivää vuodessa ja viitenä päivänä siitä on apua, vaikka ilmankin tulisi toimeen.
Kerro ole hyvä, koska minulla ei koskaan ole ollut nelivetoautoa.
Olen toki niillä toki muutamia kilometrejä ajellut.
Viimeksi runsas vuosi sitten piti tehdä valinta MB E220 farkun ja
MB C200 farkun kesken. Pienempi näistä oli ns. 4-Matic.
Hintaeroa oli 3.000,- pienempi oli kalliimpi, koska oli vuotta nuorempi
mutta se oli lisäksi enemmän (26.000) ajettu.
Valintani oli E220.
Ajattelin, että mukavuus kostautuu kalliimpina huoltoina, mutta ehkä olen väärässä.Anonyymi kirjoitti:
Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.Minulla on ollut kolme 500-sarjan Bemaria takavuosina. (E60 ja E61)
Suomen teillä kuutoskone on aivan tarpeeton.
Lisäksi olivat kaikki vikaherkkiä kapistuksia, koska takuuseen menevää korjaamista oli tämän tästä.
Voi toki olla, että tämä asia on uudemmissa 500-sarjan malleissa muuttunut.
Nykyisin alla MB E220 CDI A9-laatikolla, jossa A9 kytkeytyy alle 110 nopeudessa ja silloin pannu kiertää vain 1400 r/min.
Saksassa en edes viime kesänä kaipaillut 6-konetta, sillä 2000 r/min mentiin jo 165 km/h, mittarinopeutta A9:llä.
Joskus liikenne oli sen verran hiljaista, että oli mahdollista hetkellisesti painella yli kahtasataa. Niissä nopeuksissa A9-vääntö ei riitä, vaan auton ns. suora vaihde on A7.Anonyymi kirjoitti:
Ongelma tuossa juuri tuo 150hv. Kone sopii juuri Toyotaan mutta kun katselee 500 ulkonäköä niin ei istu millään.
Muutenkin Bemarissa pitää olla 6-kone. Se käy kuin Sveitsiläinen kello ja tarjoaa ulkonäköön sopivat tehot.Saahan ne "518"-merkinnät luukusta pois jotta et tarvitse sydämentahdistinta.
- Anonyymi
ZJJ kirjoitti:
Kerro ole hyvä, koska minulla ei koskaan ole ollut nelivetoautoa.
Olen toki niillä toki muutamia kilometrejä ajellut.
Viimeksi runsas vuosi sitten piti tehdä valinta MB E220 farkun ja
MB C200 farkun kesken. Pienempi näistä oli ns. 4-Matic.
Hintaeroa oli 3.000,- pienempi oli kalliimpi, koska oli vuotta nuorempi
mutta se oli lisäksi enemmän (26.000) ajettu.
Valintani oli E220.
Ajattelin, että mukavuus kostautuu kalliimpina huoltoina, mutta ehkä olen väärässä.Kaksi kertaa kaksi
- Anonyymi
ZJJ kirjoitti:
Saahan ne "518"-merkinnät luukusta pois jotta et tarvitse sydämentahdistinta.
Eipä ole merkkejä ollut vuosiin suomessa myydyissä autoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole merkkejä ollut vuosiin suomessa myydyissä autoissa
On niissä edelleen.
Anonyymi kirjoitti:
On niissä edelleen.
Ehkä, mutta kun ostaa uuden, myyjä poistaa merkinnät pyydettäessä siististi samaan hintaan.
- Anonyymi
Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Volkkarii.
- Anonyymi
Joo mut daciaa fiiattii mossee hiaceee -Osss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161928Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541402Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551317- 531069
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1341011Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75946Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62832- 56801