Tyhmä kysymys

Anonyymi

Toyota Auris farmari 2018 on autoni ja voiko sillä rahdata 300kg:n painoisen ulkogrillin kaupasta mökille? Eli kestääkö auton kantavuus?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kestä, eikä mahdu.

    • Eivätkö nämä asiat tosiaan selviä ohjekirjaa tai rekisteriotetta lukemalla?
      Kokonaispaino vähennettynä auton omapainolla on auton kantavuus.
      Jos tankki on täynnä polttoainetta ja jos matkassa on myös apumies, vaikuttavat nämä kaikki kantavuutta alentavasti.
      Televisiosta taannoin uusintana tulleista TULLIn ohjelmista kävi autojen kantavuus-ongelmat hauskasti ilmi, kun monet autot oli kuormattu täyteen olutkartonkeja miettimättä ollenkaan näitä kantavuusasioita.
      Eräskin emäntä pistettiin Tullin toimesta raitotievaunuun, jotta itse kuormalle saatiin enemmän kantavuutta.

    • Anonyymi

      Ei kestå runko katkee kori läpi mätä ..

    • Anonyymi

      Melko hemmo olet, jos nostat 300 kiloisen grillin yhtenä kappaleena autoon ja mökillä sieltä pois, eli kysymys on tyhmä - auto kyllä kestää paitsi jos ajat grillin kanssa kolarin ja litistyt sen ja kojelaudan väliin.

    • Anonyymi

      Toyota Auris farmari 2018 on autoni ja voiko sillä rahdata 300kg:n painoisen lehmän maalta kaupunkiin? Eli kestääkö auton kantavuus?

      • Anonyymi

        Älä hauku vaimoasi noin rumasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      83
      3672
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      91
      3008
    3. Seinäjoen ampumistapaus

      Kyseessä olivat helluntainkirkkoon kuuluvia. Niin myös Jyväskylän tapauksessa. Mistä he saavat aseet ?
      Seinäjoki
      59
      2737
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      43
      2385
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      88
      2182
    6. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      44
      1767
    7. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      65
      1756
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      25
      1737
    9. Pakotteet purevat

      Asiallinen artikkeli Helsingin Sanomissa miten pakotteet purevat Venäjään. Kulutusjuhlat, ei työttömyyttä, elintason nou
      NATO
      304
      1710
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      60
      1559
    Aihe