Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ZJJ
profiilit
ZJJ
ZJJ
Vapaa kuvaus
Aloituksia
58
Kommenttia
1593
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luin+ketjun+ensimmäistä+kertaa+lävitse.
Olen+käyttänyt+ao+liikkeen+palveluja+vajaat+kahdeksan+vuotta,+koska+asun+lähistöllä,+mutta+en+kylläkään+kaikkea+sanottua+voi+allekirjoittaa.
En+virheettömäksikään+voi+sanoa,+mutta+tämä+on+riittänyt+minulle,+kuten+monissa+muissakin+elämän+asioissa.
03.08.2019 19:04
Onko+auto+mielestäsi+uusi?!
Mikäli+edelliset+omistajat+olisivat+huolehtineet+autosta+-+voi+olla,+että+reikä+olisi+pienempi!
03.08.2019 18:49
Aloitus+on+jo+vanha,+mutta+toivottavasti+lienet+tähän+mennessä+Trafin+sivulta+jo+itse+huomannut,+että+auto+on+ajokiellossa.
Kun+rekisterinumero+osuu+poliisin+kameraan,+he+lähtevät+perään+ja+ruuvaavat+kilvet+pois.
Outoa?
02.08.2019 21:49
Miten+tämä+asia+liittyy+auton+maahantuontiin?
Lisäksi+kysymyksessä+ei+ylipäätään+ole+lause,+koska+siitä+puuttuu+pilkku.
Lisäksi+maksa+on+elin,+eikä+sillä+ole+maksamisen+kanssa+mitään+tekemistä.
02.08.2019 21:43
Oletko+huomannut,+että+Saksan+väkiluku+on+81+M+ja+Suomen+5,5M.
Autojenkin+määrä+Saksassa+on+vähän+eri,+vaikka+itse+maitten+pinta-ala+on+lähes+sama.
02.08.2019 21:35
Niin,+jos+tuoreen+Mersun+Puolasta+tuo+,+siis+sellaisen,+jota+myydään+ns.+VAIHTOTÄHTI-nimikkeellä,+JUNGE+STERNE+tai+vastaavaa+puolaksi,+mahdolliset+takuu-+ym.+asiat+voi+Suomessa+hoitaa+Veholla+tai+sen+piirimyyjillä.
Ei+tarvitse+osata+sanaakaan+puolaa.
Kahden+vuoden+takuuseen+saa+yleensä+kolmannen+vuoden.
Paljonko+puolalaisella+mersulla+on+kahteen+vuoteen+ajettu?
Ehkä+maksimissaan+60.000+km.+Sellainen+E-Klasse+maksaa+Puolassakin+vähintään+€+25.000,-
Noilla+kilometreillä+mersu+ei+edes+vielä+ole+sisäänajettu.
Turusta+on+suora+lento+Gdanskiin,+joten+hakemaan!
02.08.2019 18:58
PSA-konsernilla+hyvät+moottorit,+sekä+bensassa+että+dieselissä+tietenkin+automaattina.
Jostain+syystä+C5+on+aliarvostettu+Suomessa.
27.07.2019 12:26
Joo,+mutta+Kesko+osti+Siwat+ja+huolehtii+niiden+veloista!
27.07.2019 12:22
Miksi+kirjoittajat+eivät+huomaa,+että+jos+on+noin+kiire,+pitää+ostaa+kevari.
Sitä+ei+alle+satasen+nopeuksiin+tarvitse+virittää+ja+on+liikenneturvallisempikin.
Lue:+Kulkee+ja+myös+pysähtyy.
16.07.2019 11:18
Olisiko+siis+mielestäsi+pitänyt+silittää+päätä?
Tosin+-+omituista+kyllä++-+nykyään+on+pakko+ohjata+hoitoon,+mutta+ehkä+ei+ollut+ensimmäinen+kerta?
15.07.2019 16:09
Olen+samaa+mieltä+Anonyymikirjoittajan,+13.07.2019+23:55+kanssa!
Olen+itsekin+vuosien+varrella+käynyt+omaa+sotaani+palstan+kirjoitusten+järkyttävän
ulkoasun+kanssa.+Olen+mm.+sanonut,+että+kirjallinen+ilmaisu+on+osa+henkilön+"käyntikorttia"!+Nämä+sankarit+eivät+vain+ymmärrä,+mitä+käsitteellä+tarkoitetaan,
koska+eivät+sellaista+enempää+ole+nähneet+kuin+kuulleetkaan.
Jos+on+vaikeuksia+esim.+oikeinkirjoituksen,+yhdyssanojen+kanssa,++asiaa
parantaa+merkittävästi+se,+että+alkaa+vapaa-aikanaan+lukea+sanomalehtiä
tai+vaikkapa+vain+dekkaria.+Silmä+tottuu+yllättävän+nopeasti+siihen,+mikä+on+oikein!
15.07.2019 09:17
Jos+kallistuksen+vakaaja+autosta+on+poikki,+sen+kyllä+tavallinen+autoilija+huomaa.
On+sitten+eri+asia,+ellei+välitä+mistään.+Auto+kun+tuppaa+olemaan+vähän+poissa+kuosistaan+ja+sen+ajokäytöskin+lienee+omituinen.
Ellei+vuotuista+pakollista+katsastusta+valtiovallan+puolelta+pidettäisi+välttämättömänä,+näihin+liikenneturvattomiin+autonromuihin+törmäisi+kylillä+ja+toreilla+enemmän.
15.07.2019 09:02
Tähän+ei+näköjään+kukaan+moneen+viikkoon+ole+vastannut.
Olen+kirjoittanut+muuallakin,+että+nykyisten+ns.+"apuvälineiden+aikana"+auton
ostoon+ja+hakuun+ei+juurikaan+tarvita+mitään+välikäsiä.
On+tietenkin+eri+asia,+ellei+noutoa+voi+hoitaa+lomallaan+tai+ei+muuten+saa+järjestetyksi+vapaata+töistä.
14.07.2019 19:41
Juuri+niin!
08.07.2019 19:22
Kyllä,+joo,+mutta+liikenneturvallisuudella+ei+ole+tapana+leikkiä!
Ei+jousia+ole+tarkeitettu+uudelleenliimattaviksi!
08.07.2019 10:34
Se+jarrupoljinhan+on+lattiassa+jo+aika+oikealla.+Auton+suunnitellut+insinööri+ei+tosiaankaan+ole++tarkoittanut,+että+jarrua+käytettäisiin+vasemmalla+jalalla.
Se,+joka+automaattiautoa+vasemmalla+jalalla+jarruttaa,+ei+ymmärrä+asiasta+yhtikäs+mitään.+Kiellettyä+se+ei+kylläkään+ole,+eikä+siitä+saa+sakkoja,+mutta+väärin.
07.07.2019 21:20
Lepakkoluolaksi+nimetty+rakennus+sijaitsi+n.+30v+sitten+Helsingin+Ruoholahdessa.
Alkuun+-+vuodesta+1940,+se+oli+maalivarasto,+mutta+siitä+tuli+1960-luvun+lopulla+alkoholistien+yömaja.
N.+v.+1990+rakennus+siivottiin+ja+mm.+Radio-City+aloitti+toimintansa+siellä.+Rakennus+purettiin+sittemmin+uudisrakennuksen+tieltä.+Paikalla+sijaitsee+nykyään+muistaakseni+Eläkevakuutusyhtiö+Ilmarisen+pääkonttori.
07.07.2019 21:01
Vanha+on+aina+vanha!
05.07.2019 16:18
Sori+nt,+mutta+autoja+rasvattiin+viimeksi+1960-luvulla,+ei+enää!
05.07.2019 16:16
Outoa!
Matkailuautolle+ei+vuodessa+tule+samoja+km-lukemia+kuin+aktiivikäytössä+olevalle
ja+korvauksiin+tällä+ei+pitäisi+olla+vaikutusta.
Riippuu+ehkä+myös+siitä+miten+vahinko/ulosajo+tapahtui.+Kannattaa+ainakin+protestoida,+sillä+yleistä+tämä+ei+ole.
Ennen+valittamista+kannattaa+lukea+sopimusteksti.+Siellä+voi+olla+rajoituspykälä+tai+vaatimus+rengaskerran+iästä.+DOT-lukuhan+tätä+ei+aivan+suoraan+kerro.
04.07.2019 15:55
63 / 80