Miksi alustan osien välyksestä nipotetaan turhaan?

Anonyymi

Esimerkiksi nyt vaikka alapallonivel tai raidetangon pää. Niiden voisi antaa hajota ihan luonnollisesti.

12

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska suomalaanen on pelkuri

• Kun ajaa "ehjällä" autolla, liikenteessä tulee kuitenkin vähemmän loukkaantumisia kuolemantapauksista nyt puhumattakaan.
      Luin jostain, että Helsingissä ei viime vuonna ollut yhtään kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta!
      50 vuotta sitten kuolemantapauksia oli vuosittain kymmeniä, vaikka automäärä silloin oli aivan eri luokkaa.

• Anonyymi

Kiusallista ettei edes yhtä.

• Anonyymi

"Luin jostain, että Helsingissä ei viime vuonna ollut yhtään kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta!"

Tokkopa tuollaista luit. Itse luin, ettei Helsingissä ollut ainoatakaan jalankulkijan kuolemaan johtanutta onnettomuutta. Moottoripyöräilijöitä kuoli kaksi ja auton kuljettajia yksi.

• Anonyymi kirjoitti:

"Luin jostain, että Helsingissä ei viime vuonna ollut yhtään kuolemaan johtanutta liikenneonnettomuutta!"

Tokkopa tuollaista luit. Itse luin, ettei Helsingissä ollut ainoatakaan jalankulkijan kuolemaan johtanutta onnettomuutta. Moottoripyöräilijöitä kuoli kaksi ja auton kuljettajia yksi.

Kiitos korjauksesta, olisi siis tullut olla tarkempi, mutta ymmärtääkseni tässä oli kysymys myös itse liikenneonnettomuuksien suuruusluokasta, joka siis tänä päivänä on aivan toista, kuin 50 vuotta sitten.
        Kun tein lehtorin töitä yli kaksikymmentä vuotta, yritin aina opetuksessa tähdentää,
        että on hyvä hahmottaa edes desimaalin tarkkuudella - siis esim. 100 vai 1000 - onko kysymys isosta vai pienestä asiasta.
        Siitä huolimatta oppilailla tuntui olevan taipumuksia takertua ns. pikkuseikkoihin!.

• Anonyymi

Yhteisesti on sovittu eu:n alueella, että ajoneuvojen kunto pitää olla tietyllä tasolla kun niitä käytetään yleisillä teillä. Omalla pellolla voit ajaa peltoautolla.

Lopuksi säännöt on yhteisen hyvän näkökulmasta tehty ja korjaamot kiittää.

• Aloittaja kuvittelee olevansa kuolematon kun ei selvästikään ymmärrä, että myös hän voi säädä jonkun jarruttoman tai muuten puutteellisessa kunnossa olevan auton alle ja että hän voi siinä rytäkässä jopa kuolla.

• Anonyymi

Ja on hirmu paha ohjata kun pyörät sojottaa eri suuntiin, tai toinen on kiilaantunut etulokasuojan ja joustintuen väliin pyörimättömäksi.

• Anonyymi

Kumma kun valitetaan.Minä olin juuri katsastuksessa ja koska viime vuonna oli alusta todella kovilla Venäjän reissulla nelivedollani sanoin katsurille jotta pakko olla jotain kun kolisee. Ei ollut mitään vikaa mutta sain samalla hiennon kuntotarkistuksen autoon kun taas 6kk rooad trip odottaa ja auto oltava kunnossa.

• Anonyymi

Nivelen totaalinen hajoominen tekee autosta ohjauskyvyttömän. Nivelen lähteminen siitä kupistaan rupee pyörä liikkumaan holtittomasi . Tällöin autoa ei pysty ohjaamaan lainkaan. Vaikka pyörä olisi pahasti vinossa, mutta ei kuitenkaan irti nivelistä sitä pystyy jotenkin ohjaamaan.

• Anonyymi

Minä tiedän mutta en kerro. No kerronpa kuitenkin. Niistä nipotetaan siksi koska kuvitellaan ja luullaan että autojen viat aiheuttavat onnettomuuksia vaikka tutkitusti näin ei ole asian laita.

• Anonyymi

Olet aivan oikeassa.

Kanadassa luopuivat katsastuksesta, mitä seurasi?

Ei mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7314
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2366
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1590
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      402
      1425
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe