- Bodössä oli kyllä tosi hyvä tunnelma ja aamiaissämpylät maistuivat👍
- Releet/sulakkeet kunnossa. Pyyhkijät toimii kun vetää taaksepäin mutta pumpulle ei mene virtaa. On ilmeisesti viiksi rikki.
- Stilo 2004 Multivan kyseessä.
- Mitä suosittelette Raisiossa? Sampi 30, nosto omalla trailerilla, pohjan pesu ja sitten jonnekin lähistölle talveksi?
- Ongelma ratkottu. Tilalla Planar 2D. Asennuksen ja laitteen myös hoiti Kone Lahdenmaa hienosti.
- Juurikin näin. En ole lämmintä koskaan irroittanut, en myöskään itse huoltanut. Tiedän että Raision rannassa käy tähän aikaan päivittäin ihmisiä jotka näiden kanssa ovat puljanneet niin tässä olisi asiakas valmiina.
- Mä kävin veneellä ja nostin säiliön ensin lämmittimen tasalle ja sitten vielä yläpuolelle mutta pumppu naksuu mutta ei vaan sytytä.
- Naksuttaa, mutta ei vaan käynnisty.
- Ei ole. Ainoastaan malleissa missä on Sim-kortti. Itse tästä syystä ostin Samsungin tabletin pari päivää sitten.
- Pressokeittimellä Kulta Katriiinaa, tummapaahtoista tai luomua. Aamulla keitän sen verran 1l että voi laittaa termokseen myös parit mukilliset.
- Minusta tämä on hyvä keskustelu🙂
- Soijarouhe onkin hyvä proteiini. Helppoa kuivattuna paitoihin. Kiitos vinkistä :)
- Ehkä Bruce sitten voisi olla ihan ok. N.8kg painoinen. Pohjanlaatuja on tietty erilaisia.
- Kiitos paljon vastauksesta. Tähän minäkin päädyn :)
- Kiitos. Tällaisen taidan hankkia:)
- Vanha ankkuri meni edellisen omistajan mukana ja se oli liian pieni naara-ankkuri. Joskus pieniin pysähdyksiin, mutta myös luonnonsatamissa ja vierasvenesatamissa kiinnittäytymiseen.
- Perillä ruoan kanssa tai sitten saunassa.
- Onko ajatusta ankkurityypistä?
- Mä lisäisin aspiriinin esim. aivoverenkiertohäiriötä varten. Kylmäsprayn myös ellei tuossa ole mukana.
- Tämähän on hyvin kopioitu jostain:)