Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mie
profiilit
mie
mie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
70
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+on+se+outoa+ei+sitä+joka+päivä+nää+kun+nainen+tyydyttää+itseään+ja+vieläpä+ulkona+kaikken+nähtävillä.....sano+vaan+milloin+taas+tyydytät+itseäsi+niin+tuun+kattoo+sua+ja+samalla+tyydytän+myös+ittenikin:)
25.06.2019 19:57
Olen+50v+mies+ja+hyväkroppainen+sekä+varustuskin+kelpo+meisseli:))+18v+tyttökin+tykkäsi+siitä+viimeviikolla+ja+sai+sitä+3kertaa+yössä+….
25.06.2019 18:11
Tai+kimppaa+jonkun+hyvän+porukan+kanssa
25.06.2019 17:07
Hyvä+antaa+vähästäkin+ja+hyvästä+nuoresta+pimpistä+maksan+mielelläni....+asun+Kuopion+seudulla+joten+jos+kiinnostusta+ansaita+hieman+niin+kertonet+sen+mulle+.+Siis+olen+mies+ja+nuorta+naista+himoitsen+:)
25.06.2019 16:44
Hyväilisin+ja+suutelisin+sua+ympärikehoasi+samalla+riisuen+sut+vaatekerrallaan+ja+suudellen+...aina+yhä+alempaa+ja+alempaa+…….laskisin+sut+vuoteelle+levittäisin+sun+jalkasi+ja+suutelisin+sun+reisiesi+sisäpintaa+antaen+sun+kiimasi+kasvaa+ja+kasvaa...kieleni+uppoaisi+sun+pimppiin+jossa+ottaisin+klitan+hyväiltäväksi+ja+samalla+sormettaisin+sulle+ekan+orkun...…..sitten+nostaisin+sun+jalkasi+olkapäilleni+ja+alkaisin+hitaasti+naida+ja+nauttia+sun+tiukasta+pimpistäsi+...välillä+muuttaisimme+asentoa+takaa+päin++ja+hyväilisin+sun+rintojasi+…...lopuksi+kun+tuntuisi+että+olisi+jo+aika+laskea+eka+lasti+sun+sisään+nii+kiihdyttäisin+tahtia+ja+ottaisin+sun+hiuksista+kiinni+ja+naisin+sua+takkaa+päin++ja+antaisin+sperman+syöksyä+sun+sisään+josta+se+alkaisi+valua+sun+reisiäsi+pitkin+sun+puhtaille+lakanoillesi...…..jonkin+ajan+kuluttua+uusisimme++ja+uutta+keksien:)
25.06.2019 09:26
Täällä+olisi+48+mies+jolla+ihan+hyvä+vartalo+vailla+nuoren+naisen+tai+parin+kaveriksi+heteromeinigillä+ja+2+naista+olis+kan+kiva+kokemus+säpo+toimii
24.06.2019 15:27
Kuopiosta+mies+vailla+nuorekkaan+naisen+seuraa+luottamuksella👍🏻
24.06.2019 15:20
Ei+näin+miehenä+sitä+käsitä+vaan+himot+ne+on+molemmilla+yhtälailla.+Ja+minkäs+sitä+sitten+voi+jos+ei+kotona+saa+niin+on+matala+kynnys+lähteä+kokeilemaan+muualta+onneaan🤗
05.06.2019 17:18
Moi+mua+kiinnostaa+kyllä+nuoremmat+hyvänäköiset+naiset+ja+olis+kivaa+hiplailla+ja+opettaa+niille+seksin+saloja+jos+he+eivät+vielä+ole+siihen+kokemusta+saaneet+…+mut+löydät+treffipuolelta+nimimerkilläni
07.05.2019 15:21
Olen+Kuopion+seudulta++ja+kiinnostunut+sinusta+jatketaan++suomi24...….fi+ja+nimim
07.05.2019 14:52
4 / 4