Olisin aloittamassa ehkä telinevoimistelun Tampereen sisuissa mutten tiedä mika mun taitotasoni on. Tampereen sisujen sivuilla lukee näin: Taito 1 on tarkoitettu sekä uusille harrastajille että Naperotemppu-ryhmistä siirtyville lapsille. Monipuolinen harjoitustunti sisältää telinevoimistelun alkeisliikkeiden (kuperkeikat, kärrynpyörät, kiepit jne.) lisäksi erilaisia notkeus-, tasapaino-, voima- ja ketteryysharjoitteita sekä telineratoja ja liikuntaleikkejä. Tunneilla opetellaan liikunnan perustaitoja edeten lapsen taitojen mukaan. Tunnit myös auttavat lapsia keskittymään, noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä muut huomioonottaen. Harjoituksen kesto on 60min.
Osaan kuperkeikan, (ja takaperin jotenkuten) kärrynpyöränkin osaan ja melkein arabialaisen osaan myös normi kiepin... Mutta kakkos tasossa sanotaan että pitää olla harrastanut ainakin vuosi. Ja koska toi taito 1 on 8-10 vuotiaille ja mä täytän kohta 11 niin mites ihmeessä mä valitsen ryhmän?
Telinevoimiselu taso
1
412
Vastaukset
- Jumpaaja
Suosittelisin että laitatte vaikka äidin kanssa viestiä sinne ryhmän ohjaajille ja kysytte asiasta. Meidän seurassa ainakin on mahdollista käydä kokeilemassa jossakin ryhmässä kerran ennen lopullisen päätöksen tekemistä. Tsemppiä uuteen harrastukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido753223Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 55924
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27825