Olisin aloittamassa ehkä telinevoimistelun Tampereen sisuissa mutten tiedä mika mun taitotasoni on. Tampereen sisujen sivuilla lukee näin: Taito 1 on tarkoitettu sekä uusille harrastajille että Naperotemppu-ryhmistä siirtyville lapsille. Monipuolinen harjoitustunti sisältää telinevoimistelun alkeisliikkeiden (kuperkeikat, kärrynpyörät, kiepit jne.) lisäksi erilaisia notkeus-, tasapaino-, voima- ja ketteryysharjoitteita sekä telineratoja ja liikuntaleikkejä. Tunneilla opetellaan liikunnan perustaitoja edeten lapsen taitojen mukaan. Tunnit myös auttavat lapsia keskittymään, noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä muut huomioonottaen. Harjoituksen kesto on 60min.
Osaan kuperkeikan, (ja takaperin jotenkuten) kärrynpyöränkin osaan ja melkein arabialaisen osaan myös normi kiepin... Mutta kakkos tasossa sanotaan että pitää olla harrastanut ainakin vuosi. Ja koska toi taito 1 on 8-10 vuotiaille ja mä täytän kohta 11 niin mites ihmeessä mä valitsen ryhmän?
Telinevoimiselu taso
1
403
Vastaukset
- Jumpaaja
Suosittelisin että laitatte vaikka äidin kanssa viestiä sinne ryhmän ohjaajille ja kysytte asiasta. Meidän seurassa ainakin on mahdollista käydä kokeilemassa jossakin ryhmässä kerran ennen lopullisen päätöksen tekemistä. Tsemppiä uuteen harrastukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423252268- 322002
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471616Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116