Olisin aloittamassa ehkä telinevoimistelun Tampereen sisuissa mutten tiedä mika mun taitotasoni on. Tampereen sisujen sivuilla lukee näin: Taito 1 on tarkoitettu sekä uusille harrastajille että Naperotemppu-ryhmistä siirtyville lapsille. Monipuolinen harjoitustunti sisältää telinevoimistelun alkeisliikkeiden (kuperkeikat, kärrynpyörät, kiepit jne.) lisäksi erilaisia notkeus-, tasapaino-, voima- ja ketteryysharjoitteita sekä telineratoja ja liikuntaleikkejä. Tunneilla opetellaan liikunnan perustaitoja edeten lapsen taitojen mukaan. Tunnit myös auttavat lapsia keskittymään, noudattamaan sääntöjä ja toimimaan ryhmässä muut huomioonottaen. Harjoituksen kesto on 60min.
Osaan kuperkeikan, (ja takaperin jotenkuten) kärrynpyöränkin osaan ja melkein arabialaisen osaan myös normi kiepin... Mutta kakkos tasossa sanotaan että pitää olla harrastanut ainakin vuosi. Ja koska toi taito 1 on 8-10 vuotiaille ja mä täytän kohta 11 niin mites ihmeessä mä valitsen ryhmän?
Telinevoimiselu taso
1
398
Vastaukset
- Jumpaaja
Suosittelisin että laitatte vaikka äidin kanssa viestiä sinne ryhmän ohjaajille ja kysytte asiasta. Meidän seurassa ainakin on mahdollista käydä kokeilemassa jossakin ryhmässä kerran ennen lopullisen päätöksen tekemistä. Tsemppiä uuteen harrastukseen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777