Haluaisin väriätä hiukset

Haluaisin väriätä mun hiukset pastelliksi! Mutta mun vanhemmat ei anna ja mun hiukset ei oo mitkään blondit... Kuvailisin kultaruskeina. Vanhemmat ei siis halua että väriäisin edes latvoja koska ''Värit voi olla allergisoivia ja kampaajat ei saa väriätä noin nuoren hiuksia'' 1:Suoraväri ei vahingoita hiuksia. 2: haluaisin edes latvat! 3: Jos jotain menee pieleen siitä voi syyttää vain minua. Miten saisin muutettua vanhempieni mielen että saisin väriätä edes jotain kivaa väriä latvoihini? Ei sen edes ehkä tarvitsisi olla pastellia mutta jotain!

4

560

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdfhdfhdfhdfhh

Etkö millään jaksa odottaa muutamaa vuotta, että vartut täysi-ikäiseksi ja muutat omillesi ja voit päättää vapaasti asioistasi? Oikeasti hiusväreillä ja jopa kynsilakoilla on yhteyttä esim. maksasairauksiin. Maksa on se elin, joka käsittelee kaikkia elimistön hyödyllisiä (ravintoaineet) ja haitallisia (myrkyt) aineita. Ihan turha kuormittaa keskenkasvuista elimistöä aineilla, jotka eivät sinne kuulu. Etenkin kun ravinnosta ja ympäristöstä saadaan koko ajan tahtomattamme kaikenlaisia haitta-aineita.

Ilman värinpoistoahan et saa millään tummiin hiuksiin kirkkaita ja heleitä värejä. Eli hiuksista pitäisi ensin tuhota kokonaan oma pigmentti. Suoraväri ei auta, jos omasi on tumma.

Miten peruukit tai hiuslisäkkeet? Synteettisissä hiuskuiduissa on vaikka mitä värejä. Eli vaikka jonkinlainen lettikampaus synteettisten hiuskuitujen kanssa, ja saat värikkyyttä päähäsi. Ja kampauksesta pääsee nopeasti eroon. Jos vanhempasi vetoavat vain terveyteen, heidän ei pitäisi estää muita kokeiluja, vaan hyväksyä jokin kompromissi.

Yksi vaihtoehto ovat hiusliidut (googlaa). En tiedä, minkälaisen vaikutelman niillä saa tummiin hiuksiin. Voisit tehdä varsin vaarattomia kokeiluja. Kai ne näkyvät jonkin verran tummistakin hiuksista?

• Kai se on pakko oottaa... Mutta nuo hiusliidut kuulostaa ihan kokeilun arvoiselta!

• poispestävät_hiusvärit

Googleta: poispestävä hiusväri. Löytyy monenlaisia yhdellä pesulla lähteviä värejä, joilla voit värjätä latvat vaikka viikonlopuksi. On suihkeita ja tahnoja, pastelleja, kirkkaita värejä ja luonnollisia sävyjä. Edellisen kommentoijan vinkkaamien hiusliitujen sijaan olen kuullut ja palstoilta lukenut joidenkin käyttävän yhden illan värittelyihin ihan tavallisia väri- tai katuliituja. Mutta kokeile ensin vain pieneen hiustupsuun ja varo paidan värjääntymistä.

• leikkaamallasittelähtee

Ei se latvojen hiusväri nyt pomppaa siinne päänahkaan , hiukset on kuolutta keratiinia, ihan hyvin voi latvat vaalentaa ja värjätä , värin voi pestäkkin niin ,että ei pesu kohdistu ollenkaan pään ihoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      39
      1197
    2. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      284
      1051
    3. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      296
      890
    4. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      879
    5. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      33
      761
    6. Treffi-ilmoituksia!

Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte
      Sinkut
      191
      639
    7. Riittäisikö se

Että nähtäisiin viikonloppuisin? Naiselta.
      Ikävä
      59
      565
    8. Olenko käsittänyt oikein?

Tykkäät, mutta et halua mitään (ymmärrän kyllä syyn miksi et).
      Ikävä
      40
      526
    9. Kai mua vähän

Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine
      Ikävä
      77
      492
    10. Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen

Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁
      Ikävä
      59
      467
    Aihe