Haluaisin väriätä mun hiukset pastelliksi! Mutta mun vanhemmat ei anna ja mun hiukset ei oo mitkään blondit... Kuvailisin kultaruskeina. Vanhemmat ei siis halua että väriäisin edes latvoja koska ''Värit voi olla allergisoivia ja kampaajat ei saa väriätä noin nuoren hiuksia'' 1:Suoraväri ei vahingoita hiuksia. 2: haluaisin edes latvat! 3: Jos jotain menee pieleen siitä voi syyttää vain minua. Miten saisin muutettua vanhempieni mielen että saisin väriätä edes jotain kivaa väriä latvoihini? Ei sen edes ehkä tarvitsisi olla pastellia mutta jotain!
Haluaisin väriätä hiukset
4
404
Vastaukset
- hdfhdfhdfhdfhh
Etkö millään jaksa odottaa muutamaa vuotta, että vartut täysi-ikäiseksi ja muutat omillesi ja voit päättää vapaasti asioistasi? Oikeasti hiusväreillä ja jopa kynsilakoilla on yhteyttä esim. maksasairauksiin. Maksa on se elin, joka käsittelee kaikkia elimistön hyödyllisiä (ravintoaineet) ja haitallisia (myrkyt) aineita. Ihan turha kuormittaa keskenkasvuista elimistöä aineilla, jotka eivät sinne kuulu. Etenkin kun ravinnosta ja ympäristöstä saadaan koko ajan tahtomattamme kaikenlaisia haitta-aineita.
Ilman värinpoistoahan et saa millään tummiin hiuksiin kirkkaita ja heleitä värejä. Eli hiuksista pitäisi ensin tuhota kokonaan oma pigmentti. Suoraväri ei auta, jos omasi on tumma.
Miten peruukit tai hiuslisäkkeet? Synteettisissä hiuskuiduissa on vaikka mitä värejä. Eli vaikka jonkinlainen lettikampaus synteettisten hiuskuitujen kanssa, ja saat värikkyyttä päähäsi. Ja kampauksesta pääsee nopeasti eroon. Jos vanhempasi vetoavat vain terveyteen, heidän ei pitäisi estää muita kokeiluja, vaan hyväksyä jokin kompromissi.
Yksi vaihtoehto ovat hiusliidut (googlaa). En tiedä, minkälaisen vaikutelman niillä saa tummiin hiuksiin. Voisit tehdä varsin vaarattomia kokeiluja. Kai ne näkyvät jonkin verran tummistakin hiuksista?- poispestävät_hiusvärit
Googleta: poispestävä hiusväri. Löytyy monenlaisia yhdellä pesulla lähteviä värejä, joilla voit värjätä latvat vaikka viikonlopuksi. On suihkeita ja tahnoja, pastelleja, kirkkaita värejä ja luonnollisia sävyjä. Edellisen kommentoijan vinkkaamien hiusliitujen sijaan olen kuullut ja palstoilta lukenut joidenkin käyttävän yhden illan värittelyihin ihan tavallisia väri- tai katuliituja. Mutta kokeile ensin vain pieneen hiustupsuun ja varo paidan värjääntymistä.
- leikkaamallasittelähtee
Ei se latvojen hiusväri nyt pomppaa siinne päänahkaan , hiukset on kuolutta keratiinia, ihan hyvin voi latvat vaalentaa ja värjätä , värin voi pestäkkin niin ,että ei pesu kohdistu ollenkaan pään ihoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136