Vapaa kuvaus

Aloituksia

70

Kommenttia

238

1. Tiesithän, että ThaiCupid uudistuu "

Nyt Voit ThaiCupid profiililla etsiä vaimoa kaikista aasian maista. Nyt on poijat tyttöjä pelissä ja vai suomitreffi....
    Pattaya
    13
    269
  2. Työlläkö ja velallako Pattayalle ?

Ok. Minä kerron. Pohjustan tämän asian korostamalla, että minä ajattelen, vain ja ainoastaan omasta näkökulmasta.... Ok.
    Pattaya
    17
    260
  3. Varpusen muuttoaikeet !

Alkaa jo näyttää vähän kylmältä ? Juttelin eilen varpusen kanssa ja annoin sille vähän leipää ja se sano, että muuttoa
    Pattaya
    43
    251
  4. Pelko pois ja----- Pattayalle Tyttöjä siellä on --

Poijat isot miehet ja sanonko vielä.... TV näyttää vaarallista ja hurjaa Pattayaa.. Onko Teistä edes miestä pelastamaan
    Thaimaa
    10
    239
  5. Jos ei olisi Pattayan matkaajia !

Ajatelkaa tilanne jos ei olisi Pattayan matkaajia ? Minkälaisen kuvan Te olisitte saaneet Pattayasta ja koko Thaimaasta
    Pattaya
    12
    237
  6. Thaimaan turismi pudonnut yli 50 % !

Thaimaan turismi oli pudonnut virallisesti yli 44 prosenttia ja todellisuudessa monet matkat ja lennot naapurimaihin men
    Pattaya
    34
    237
  7. 1500 euroa eläke ... Onko Thaimaa parempi asua ?

Nyt varmaan ollaan samaa mieltä, että 1500 eläkkeellä ja vähän säästöjä, niin on parempi asua Thaimaassa ja Cambodiassa
    Pattaya
    20
    233
  8. Pattayalla meni noin 1200 euroa kuukaudessa/ Asun Aasiassa

Suomessa minä en pystyisi tällä rahalla elämään näin hyvin. Ajattelin taas lähteä Pattayalle.. Joulu tai Uusivuosi ol
    Pattaya
    69
    205
  9. Kuka säästää sillä on rahaa... Lähteä Pattayalle.

Todellisuudessa se ei edes riitä, että säästät rahaa pankkiin, vaan sinun pitää se raha myös sijoittaa koko ajan. ! Eli
    Pattaya
    16
    200
  10. Saitte poijat vielä mahdollisuuden !

Saitte vielä mahdollisuuden ostaa halvan lennon Pattayalle, siis Bangkokiin. Turkish airlines myy halpoja lippuja halve
    Pattaya
    8
    184
  11. Kun hyväksytte Rasismin ja ryhmät.

Kun hyväksytte rasismin ja luokittelette, jonkun ryhmäksi vaikka Arabimaat. Silloin minä voin sanoa sinua Jammuksi ja k
    Pattaya
    10
    183
  12. Ajatelkaa Mitä Pattaya mahdollistaa....

Pattaya mahdollistaa leppoisan majoituksen ja kivan Baarielämän. Mitä vielä? Pattayalta hönkäisee 2 tunnissa Bangkokiin
    Pattaya
    8
    174
  13. Tänään on se päivä ! Lippu taskussa...

Tänään olemme viettäneet 6:nen Baarittoman viikonlopun. Nyt meillä on suu leveänä ja voimme sanoa kurkiaurasta, että ta
    Pattaya
    8
    163
  14. Kannattaa pidätellä " yskimästä " Finnairissa.

Finnairilla on todettu, että Piereminen ja vessahätä ja pari liiallista huikkaa voi estää lentämisen Finnairilla ja mite
    Thaimaa
    7
    151
  15. Rehellisyyden nimissä !

Rehellisyyden nimissä kerron, että aikoinaan kerroin työkaverille Pattayasta. Hän meni ensi matkalle ja tuli minun luoks
    Pattaya
    5
    149
  16. Sanokaa Niille, ettei puhu Pas******

Sanokaa Niille, että ei puhu Pas.... https://www.youtube.com/watch?v=QfOI3wDa5Mc https://www.youtube.com/watch?v=N7_ZQkV
    Pattaya
    9
    147
  17. My life and Thailand... Tämä on elämäni

https://www.youtube.com/watch?v=X182hj3xX4M Paljon olen kokenut ja kiitos siitä ja paljon rakkautta ja paljon elämää. V
    Pattaya
    11
    142
  18. Poijat lippu pitää olla jos menee Thaimaahan ?

Satuin huomaamaan, että monen Pattayan matka saattaa jäädä unelmaksi jos lippujen hinnat vielä karkaa... Sitten tälle p
    Pattaya
    2
    136
  19. Kela-selvitys lähtötiskillä (Helsinki - Vantaa )

Nyt minäkin tämän bonjasin. Paluulippu tivaukseen sisällytetään asioita ja sitten niitä käytetään sinua vastaan mahdoll
    Pattaya
    22
    124
  20. On se vaikeaa palata Pattayalta suomeen "

Mies ei kestänyt... Hyppäsi ! https://thepattayanews.com/2019/10/05/finnish-man-falls-from-sixth-floor-of-suvarnabhumi-a
    Thaimaa
    8
    120