Pattayalainenmyös
![]()
Aloituksia
70
Kommenttia
238
Varoituksen sana ... Taas on Perjantai.
Taas on Perjantai ja mieli Baariin ja sitten syömään vielä grilliin ja ajelemaan ylihintaisella taksilla. Ei Pattayalle14368Olen Pattayalainen nimimerkki "Pattayalainenmyös"
Olen tuonut Meille uuden nimen Pattayalainen ja Pattyalainen tarkoittaa Boheemia kosmopoliittista elämää. Meidän rakkau28367Tiesithän, että ThaiCupid uudistuu "
Nyt Voit ThaiCupid profiililla etsiä vaimoa kaikista aasian maista. Nyt on poijat tyttöjä pelissä ja vai suomitreffi....13328Mikä vaivaa suomen mediaa ?? Onko se sairas ?
Kun Maailmalla ja Thaimaan lehdistössä ja kommenteissa sanotaan, että mies hyppäsi kuolemaan... On muuten varmasti aika5327Pelko pois ja----- Pattayalle Tyttöjä siellä on --
Poijat isot miehet ja sanonko vielä.... TV näyttää vaarallista ja hurjaa Pattayaa.. Onko Teistä edes miestä pelastamaan10323Pattaya mikä siinä on ongelma ?
MIkä ihme siinä on ongelmana ? Onko ihmiset kateellisia Pattayalaisille tällaisesta elämästä ? No missä on parempi ja h11319Pattaya on ehdoton ykkönen ..
Se on kuin keihäsmatka ennen, en edes voi käsittää, eteikö Pattaya olisi ykkönen. Muksuile kivaa ja aikuisille kivaa ja12315Ei taida Pattayalla näkyä kohta enään Venäläisiäkään.
Thaimaan Pati on romahtanut suhteessa Euroon ja nyt mittarit näyttää jo 36. Venäjän Rupla on romahtanut suhteessa euroon21310Työlläkö ja velallako Pattayalle ?
Ok. Minä kerron. Pohjustan tämän asian korostamalla, että minä ajattelen, vain ja ainoastaan omasta näkökulmasta.... Ok.17301Varpusen muuttoaikeet !
Alkaa jo näyttää vähän kylmältä ? Juttelin eilen varpusen kanssa ja annoin sille vähän leipää ja se sano, että muuttoa43295Jos ei olisi Pattayan matkaajia !
Ajatelkaa tilanne jos ei olisi Pattayan matkaajia ? Minkälaisen kuvan Te olisitte saaneet Pattayasta ja koko Thaimaasta12277Kela-selvitys lähtötiskillä (Helsinki - Vantaa )
Nyt minäkin tämän bonjasin. Paluulippu tivaukseen sisällytetään asioita ja sitten niitä käytetään sinua vastaan mahdoll22271Mitenköhän olisin tänne päässy Finnairilla ?
Tulin pari vuotta sitten Qatarilla yhdensuuntaisella lipulla Bangkokiin. Ei ollut viisumia tai muutakaan jatkoyhteyttä.28258Mies on uhri aika usein naisten kanssa ! ( Aina ? )
Oli se maa mikä vain, niin onko maata missä nainen ei meikkaa ja lähde metsästämään miestä ? Sanokaa olettako nähneet10256Terveiset tästä vierestä Pattayalle
Asun tässä Cambodiassa Siem Reapissa ja ajattelin kysellä, että miten siellä menee ? Lassi ja Blackkäri toimii ja Smile6242Kun hyväksytte Rasismin ja ryhmät.
Kun hyväksytte rasismin ja luokittelette, jonkun ryhmäksi vaikka Arabimaat. Silloin minä voin sanoa sinua Jammuksi ja k10238Kuka säästää sillä on rahaa... Lähteä Pattayalle.
Todellisuudessa se ei edes riitä, että säästät rahaa pankkiin, vaan sinun pitää se raha myös sijoittaa koko ajan. ! Eli16235Miksi monet on " käärmeissään " suomessa ja palstalla ?
Eihän elämä ole pelkkää naimista ? Voihan se joillakin olla mene ja tiiä ? Mutta, kyllä siinä kysyjä nolaa itsensä aika10235Saitte poijat vielä mahdollisuuden !
Saitte vielä mahdollisuuden ostaa halvan lennon Pattayalle, siis Bangkokiin. Turkish airlines myy halpoja lippuja halve8231Fallet lähtee Pattayalta..?
Pattaya kait tyhjenee eläkeläisistä ? Yli 3 euron olut ja heikko euro ajaa eläkeläisiä pois Thaimaasta? YouTubella on pa73212