Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haluaisintietää
profiilit
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ollenkaan,+en+olisi+halunnut,+että+mikään+tässä+meni+niin+kuin+meni.+Olisin+halunnut,+että+olisin+saanut+elää+kanssasi+jo+vuosia.
10.09.2018 12:29
No+voi+harmi.+:'(+
Sain+muuten+eilen+illalla+ilmeisesti+aika+rajun+allergiareaktion.+Siksi+kai+siis+menin+niin+tokkuraiseksi+puoli+yhdeksän+jälkeen+tuon+yhden+viestin+kirjoitettuani,+että+nukahdin+tms..+No,+ei+liittynyt+aiheeseen,+kunhan+kerroin,+kun+asiasta+jo+aiemminkin+mainitsin.
09.09.2018 21:50
Ok.+Kiitos+vastauksestasi!+Tosin,+kyllä+hän+täällä+käy,+tiedän+sen.
09.09.2018 19:23
Kenen+siis+ajattelet+piilojuopottelevan?
En+tiedä,+kenelle+oli,+mutta+ainakin+minä+juon+alkoholia+todella,+todella+harvoin+ja+vähän.
09.09.2018 19:20
En+tiedä+yhtään,+kenelle+kirjoitat.+Mutta+kyllä+ainakin+minua+kiinnostaa+todella+paljon,+miltä+hänestä+tuntuu.+Tietenkin.+Olen+ajatellut+sitä+ehkä+jopa+liikaakin..?
09.09.2018 17:26
Tai+ehkä+mieluummin+kuin+mitään+estoja,+niin+asioista+voisi+jutella+ja+kumpikin+voisi+kertoa+ihan+rehellisesti,+mitä+haluaa.+Ylipäätään+se,+että+toinen+kertoisi,+jos+ei+ole+kiinnostunut.+Ei+mitään+vihjailevia+estoja+tai+muutakaan+vihjailua,+että+ehkä,+mutta+siltikään+ei.+Eikä+loukkaantumista+(siis+siltä+toiselta)+siitä,+jos+toinen+ei+huomioikaan,+mutta+sitten+jos+taas+huomioi,+niin+ei+kiinnostakaan.+On+raskasta,+jos+toinen+roikottaa+vuosia,+koska+jotkut+ihmiset+ihan+oikeasti+välittävät+ja+yrittävät+ajatella+toista,+eivätkä+vain+piittaa+omista+hyödyistään.
09.09.2018 16:36
Selvennykseksi+vielä,+että+en+ole+aloittaja.+Satuin+vain+avaamaan+tämän+keskustelun+ja+nuo+kommentit+herättivät+tällaisia+ajatuksia.
09.09.2018 16:19
Varmuuden+vuoksi+vielä:+Sitä+edellinen+viesti,+joka+tekstiviestiketjussa+minulla+näkyy,+on+26.04.2018+klo+8.39,+ja+viesti+on+hänen+lähettämä.+Ja+sitä+edellinen+viesti+25.04.2018+klo+19.34,+minun+lähettämä+viesti.+Onko+niin,+että+nämäkään+eivät+täsmää?
09.09.2018 13:40
Anteeksi+viipynyt+vastaus!+Nukahdin+sängylleni+edellisen+viestin+kirjoitettuani,+kun+olin+niil+väsynyt,+vaikka+piti+mennä+pesemään+hiukset,+ja+heräsin+äsken...
Ainakin+viimeisin+tekstiviesti,+joka+minulla+on,+on+lähetetty+26.05.2018+klo+18.03.+Ja+se+on+siis+minun+lähettämäni.+Täsmääkö?
09.09.2018 00:06
Vielä+se,+että+olisin+vain+ja+ainoastaan+onnellinen+lähestymisestäsi.
08.09.2018 20:33
Tuo+kuulostaa+hyvältä+ajatukselta+ja+oikein+mahdolliselta.+Minulla+ei+ole+suurempia+toiveita+siitä,+millä+tavoin+lähestyisit.+Ehkä+pääasia+vain,+että+lähestyisit.+Vaikka+esim.+viestillä?+Tai+ihan+millä+vaan+tavalla.+Ja+jollakin+sellaisella+tavalla,+joka+ei+jättäisi+epävarmuutta+siitä,+haluatko+jutella+kahden+kesken+tms.+ja+joka+toisaalta+tuntuu+myös+sinusta+itsestäsi+hyvältä.+En+usko,+että+pystyt+mitenkään+lähestymisellä+satuttamaan+minua.+Enemmän+minua+satuttaa+kaikki+se,+miten+asiat+ovat+menneet.+:'(+Kaikki+epätietoisuus+ja+se,+mitä+tunnen+sinua+kohtaan,+mutta+jota+en+ole+saanut+osoittaa.+Ei+siis+tarvitse+pelätä,+että+loukkaantuisin,+jos+vaikka+jokin+sanankäänne+ei+ole+ihan+täydellisesti+muotoiltu.
Haluaisitko+muuten+keskustella+vain+siitä,+miten+asiat+ovat+menneet,+vai+onko+olemassa+vielä+jokin+mahdollisuus+meihin?+Joka+tapauksessa+olisi+tietysti+hyvä+jutella+kaikesta.
Mikä+voisi+olla+hyvä+tunniste?
Ja+olen+pahoillani,+kun+en+ole+osannut+lähestyä+sinua+parhaalla+mahdollisella+tavalla+aiemmin.+On+pelottanut+näyttää+todellisia+tunteitani+sinuun,+kun+en+ole+tiennyt,+miten+reagoisit,+ja+kuten+aloituksessakin+kirjoitin,+niin+"coolina"+tai+"muina+miehinä"+yhteydenotto+vie+ihan+väärille+teille,+kun+todelliset+tunteet+sinuun+ovat+oikeasti+ihan+muuta.
08.09.2018 20:26
Itse+asiassa+haaveilin+tänään+päivällä,+että+voisimme+nähdä+eräässä+paikassa+merenrannalla.+Mutta+akku+loppui+pari+tuntia+sitten+kesken+päivän,+ja+näin+viestisi+vasta+nyt.+Tietysti+pitäisi+vielä+tietää,+oletko+hän...
08.09.2018 20:06
Tuo+alku+kuulosti+tutulta,+olen+niin+rakastunut+häneen,+että+välillä+tuntuu,+etten+jaksa+enää.+Mutta+kyllä+minä+eniten+haluaisin+olla+hänen+kanssaan.+Ehkä+enemmänkin+minun+kohdallani+niin,+että+mieluummin+kuolisin+kuin+eläisin+ilman+häntä..?
08.09.2018 18:15
Olen+itkenyt+melkein+koko+aamupäivän,+kyyneleet+tulevat+aina+vain+uudestaan.+Ikävä+on+niin+kova+edelleen.+Välillä+täytyy+tsempata,+jotta+saa+asioita+tehtyä,+mutta+tunteiden+syrjään+työntäminen+on+kyllä+vain+itsensä+(ja+ehkä+myös+sinun?)+huijaamista.+On+vaan+niin+kova+ikävä+sinua+edelleen,+ikävä+vyöryy+päälle+niin+kovasti.
08.09.2018 16:46
Olen+nainen.+Entä+sinä?+Milloin+näimme+viimeksi?
08.09.2018 15:29
En+osaa+sanoa+tähän+muuta+kuin+sen,+että+rakastamani+ihminen+on+sekä+oikea+että+sopiva.
08.09.2018 15:26
Oletko+aloittaja?
08.09.2018 15:01
Tiedäthän,+että+olen+tukenasi+aina?+Kaikissa+asioissa.
08.09.2018 14:08
Kenelle+tämä+viesti+on?
Kerrothan+minulle,+jos+olet+hän?+Kaiken?+Minäkin+olen+romahtamaisillani,+enkä+rehellisesti+sanottuna+tiedä,+miten+tulen+selviämään+tulevasta+tai+tulevista+päivistä.+Tiedän+kuitenkin,+että+yhdessä+selviäisimme+kaikesta.
08.09.2018 14:03
Tästä+tulee+nyt+taas+kunnon+monologi,+mutta+piti+kirjoittaa+tuohon+vielä+tämä.+Se,+että+samalla+kaiken+keskellä+on+sellainen+olo,+että+se,+että+hän+haluaisi+elää+kanssani,+tuntuisi+niin+uskomattomalta+onnelta,+että+sellaista+onnea+olisi+vaikea+uskoa+omalle+kohdalle.+Ja+samalla+ajattelen+myös,+miten+maailman+ihanin+mies+voisi+haluta+elää+minun+kanssani+tai+olla+kiinnostunut+minusta..?
07.09.2018 18:24
5 / 7