Vapaa kuvaus

Aloituksia

96

Kommenttia

4

1. A24 . . Jos Sanna Marin olis henkilö, ottas hän vastuun tietokatkossekoilusta

Pääministeri vastaa siittä että muut ministerit toimii yhteistyössä. Nyt nämä eri ministerit syyttelevät toisiaan ja va
    Puolueet
    9
    52
  2. A24 . Komea al-Taee Höynäytti Demarinaisia/feministejä. 6-0

mm. Tarja Halosta, Jutta Urpilaista, Tytti Tuppuraista ja Maria Vietolaa. Kun komea al-Taee Hussein puhuu, uskoo femini
    51
    50
  3. Niin paljon kun sinua Antti Rinne rakastan

Niin paljon kun sinua Antti rakastan, niin enemmän rakastan äitiä ja isoäitiäni jotka vanhainkodissa nälissään ja hoidon
    1
    49
  4. A24 . . Feministit ryöstää verovarat, jakaa kavereille.

SDP on ottanut mallia Robin Hoodista. Sanna Marin on vain hieman parannellut tätä Robin Hoodin perusaatetta. Feministien
    14
    48
  5. A24 Vähemmistöhallitus tavotteena.

SDP on perinteisesti ajanut vähemmistöjen asioita. Enemmistön asiat ei Rinnettä kiinnosta. https://www.iltalehti.fi/pol
    2
    48
  6. A24 Taas Rinne/SDP uhrasi yhden naisen. Kirsta Kiurun

Sinänsä SDP/Rinteellä ole mitään Kokomuksen valinnanvapautta vastaan, soteasiassa. Voihan rikkaat valita yksityissairaal
    1
    47
  7. A24 . Saiko Hitleri tekonsa anteeksi, tekemällä itsemurhan?

Hitleri pyysi maailmalta tekojaan anteeksi, tekemällä itsemurhan. Hänellä ei ollut muuta vaihtoehtoa. Onko, itsemurhan
    3
    47
  8. A24 . . Mä tumputan nyt!

Harri Holkeri jäi historiaan, "Minä juon nyt kahvia" lauseesta. Antti Rinne ei käytä itsestään "minä" sanaa, vaan jotai
    6
    45
  9. Bussikuski palaa paikalleen.

Antti Rinne kertoo fasebookissa, lihaksiensa vahvistumisesta. Hän onnistuu jo nostamaan oikean käden peukaloa ja kuvan m
    6
    45
  10. A24. Voiko liitonmieheen luottaa?

Antti lupas pienituloisille eläkeläisille 100e/kk, jos äänestävät Anttia. Ja eläkeläisethän äänesti. Huiputtiko Antti R
    5
    44
  11. A24 . . Koulujen sulkeminen oli täysin turhaa.

Sanna Marin joutui myöntämään möhlänneensä. Koulujen sulkemiselle ei ollut alunpitäenkään mitään tarvetta. Sanna on itse
    28
    43
  12. A24 Työreformin - SOTE

Matti Vanhanen kirjoitti aikanaan työreformin, jonka KEPU yritti viedä läpi. Ei onnistunut, kaatui sosialistien isoäänis
    Puolueet
    2
    43
  13. A24 Rinne sössii talouden, et voi estää äänestämällä.

Anttista tulee seuraava pääministeri, se on selvä.Hänen kannatus on niin korkea ettet voi äänestämällä vaikuttaa päämini
    Puolueet
    3
    43
  14. Jalat liikkuu, mutta ei pää. Antti twistaa vaan.

Lääkärit ovat sitä mielta ettei Antista ole pääministerin tehtäviin, terveytensä vuoksi. Antti on toistamieltä, koska k
    24
    43
  15. A24 Olen himoverottaja.

Mitä puolutta minun tulisi äänestää? Kannatan ruuan ja muitten asioiden lisäverottamisen, jotta Rinteen lupaamat 3milja
    3
    42
  16. A24 . Jos kansanedustaja menehtyy, syystä taikka toisesta, kesken kauden.

Jos, esimerkiksi joku SDPn, kansanedustaja menehtyy niin hänelle annettuja ääniä ei voida enää laskea puolueen hyväksi.
    0
    41
  17. A24 Demarien Teuvo Loman sai tuomion poikaan sekaantumisesta

Ikävä tapaus SDP:lle, näin vaalien alla. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006026617.html
    21
    41
  18. Voiko valehtelevaan pääministeriin luottaa?

Antti Rinne sanoi viikko sitten IS-haastattelussa että hänet nukutettiin pariksi päiväksi. https://www.is.fi/politiikka/
    18
    40
  19. A24 Keuhkokuume, alkoholimyrkytyksen jälkitauti

Keuhkokuumeen aiheuttaa pöpö joka pääsee ruokatorvesta keuhkoihin. Näin tapahtuu helposti kun kännissä oksentaa ja vetäs
    0
    40
  20. A24 Kansan mielipiteen on ISn mukaan lähinpinä PERSUjen, kauimpina SDPn mielipiteistä

IS on puhunut, pulinat pois. Kansan mielipiteet on lähimpinä Persujen kansanedustajia, SDPn edustajat on mielipiteineen
    1
    40