Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. By+the+bye...+Persu+-+kommari,+että+minä+kävin+hakemassa+auton+jo+Hampurista+2002.+BMW+730+ja+kaikki+meni+hyvin,+paitsi+ne+vit**+ongelmat+alkoi+sen+vit**+Suomalaisen+sen+Pask***+suomalaisen+takia+...+Vittu,+ne+yritti+varastaa+ja+huijat+ja+minulle+yksi++akka:sano+virastossa,+et+sinä+tiedä+minkä+arvoinen+se+on+...+Mä+TÄH+kai+minä+sen+nyt+ostin+!Sinä+näet,+että+Teistä+ei+ole+mihinkään...+Olen+toki+ollut+Neuvostoliitossa+ja+tuonut+Teille+pilkkejä+ja+shakkilautoja+oikein+urakalla+...+Tyhmät+makso+silloin+hyvin.+Minä+olen+tehnyt+kaikkea+elämäni+aikana+ja+säää+Olet+ruikuttanut+valtioa+ja+kommunismia+ryysyissä+?Minulla+se+valtio+on+ollut+koko+mun+elämän+siellä+kakkosena+ja+ensin+olen+minä.+Sitä+ihmettelee+entiset+tuttavakin,+että+on+siinä+jätkä+menny...+Ne+on+vähän+kovempia+lukemia+mitä+sä+edes+voit+edes+tajuta.++Muista+minä+olen+siellä+aasiassakin+ollut+aika+paljon.+Nyt+minulle+on+tärkeintä,+että+Euro+säilyy+ja+Euroopan+unionin+kansalaisen+oikeudet.+Minun+ei+tarvitse+enään+nähdä+köyhää+kommunisti+-+persua+enään+ikinä+ja+voin+saada+Terveyden+huollon+missä+päin+vain+euroopan+unionia+ja+se+on+minulle+tärkeää+!++Voin+lyödä+vetopa,+että+se+on+monelle+Espanjassa+ja+Porttugalissa+ja+euroopassa+asuvalle+suomalaiselle+myös+tärkeää...+Se+on+paljon+tärkeämpää,+kuin+sinä+ja+sinunmätä+ja+kolhoosi+valtios.Lapsille+on+minun+mielestä+tärkeää,+että+ne+ottaa+mallia+isästä+ja+niistä+tulee+rohkeitaja+ne+potkii+persu+-+kommareita+aina+ja+ikuisesti+päähän..+!++Kato+TV:tä+se+auttaa..
  2. Menkääppä+tuonne+lentokentälle+Persu-lippuineen+jos+Teillä+on+edes+asiallisia+vaatteita+sinne.++Ajatelkaa+ise,+miltä+Persu-kommunisti+näyttäisi+vaikka+lentokentällä+?Se+on+selvä,+että+se+on+se+5+-+10+%+porukka+mikä+tulee+jäämään+näitä+ryysyläisiä+ja+ne+äänestää+persu-kommunistia+ihan+meitä+tavallisia+vastaan+protestiksi+ja+siihen+se+jää.+Minä+en+voi+millään+uskoa,+että+joku+viisaampi+äänestäsi+heitä.Todennäköisesti+älyjätä+pitää+montaa+nimimerkkiä+ja+kirjoittaa+tämän+palstan+kirjoituksista+EU-vihaansa.++Persut+puolueena+tulevat+varmaan+aktivoitumaaan+ja+maksavat+kirjoittajille+myöhemmin+ja+se+nähdään+selvänä+piikkinä.+Persu-kommunistit+siis+varastelee+nimimerkkien+salasanoja+ja+voivat+näin+kirjoittaa+toisten+nimissä.+Toimivat+myös+hyvin+aktiivisina+muissa+lehdissä,+joten+huomaatte+sen+siitä+jos+ei+ole+perusteluita+kirjoitukseen+ja+aiheeseen.+Salasanoja+ei+tarvitse+EU:n+ja+Liittovaltion+kannattajien+varastaa,+koska+meillä+on+tieto+taito+ja+osaaminen.+Eihän+Persu-kommunisti+toimi+tiedolla,+vaan+luulolla+ja+panettelulla+ilman+perusteita.+Kaikki+tietää,+että+EU+on+hyväksi+meille+yksilöille+ja+nuorille+ja+se+on+turva+ja+se+on+mahdollisuus+ja+siinä+on+tulevaisuus+ja+siinä+on+tasa-arvo.++Hehän+puhuu+valtion+hyvydestä+ja+puolueen+hyvyydestä+ja+uskontokin+meni+valtion+asiaksi+mitä+valtio+uskoo+.+.+.+++Muistakaa+ja+erotelkaa+aina+se,+että+Me+ollaan+enemmän,+kuin+valtio+ja+me+ollaan+enemmän+kuin+puolue+ja+me+ollaan+enemmän,+kuin+valtio+uskonto.Muistakaa,+että+ei+ihmistä+rakenneta+valtiolle,+vaan+valtio+rakennetaan+ihmisille+ja+ei+uskonto+ole+valtion+asia,+vaan+se+on+jokaisen+meidän+henkilökohtainen+asia+ja+vain+sinä+joudut+vastuuseen+teoistasi.+Valtio+ei+vastaa+Jeesuksen+eikä+jumalan+edessä+teoistaan,+vaan+sinä+suodut+vastaamaan+teoistasi+oli+valtio+millainen+tahansa.
  3. Luuletko,+sä+todella+älyjätä,+että+että+me+uskotaan+yhtään+mitään+sinun+puheitajos+sinä+et+perustele+asioita+miksi+EU+ei+ole+paras+meille+ihmisille,+sinun+valtios+painukoot+vitt***+Minua+ei+todellakaan+kiinnosta+sinun+henkinen+maailmas+ja+sinunsuomalainen+suomalainen+ties++ufo+ufo+kohta+!Sen+me+tiedetään,+että+Euroopan+unioni+on+paras+minun+taloudelle+ja+minun+eläkkeelle+ja+minun+elämälle+ja+minun+lapsille+ja+minun+tuttavaille+ja+kaikille+ihmisille,++jotka+siinä+asuu.+Siinä+ei+ole+epäilyksen+häivääkään+ja+totta+helvett***Se+on+loistavaa+ihmisille+jos+ne+saavat+päättää+mistä+ostaa+ja+missä+asua+ja+missä+tehdä+työtä...+Totta+Helvet**+kiristäjät+ja+säännöstelijät+valtiopellet+siinä+häviää+!Totta+Helv´***+Me+se+tiedetään+ja+tiedetään,+että+ei+raha+puussa+kasva+!Meinaatko,+että+kukaan+heittää+hyvää+elämäänsä+jollekin+valtiolle+ja+aatteelle+ja+jollekin+suomalaiselle+...+Ne+määkii+jotka+häviää+ja+joista+ei+ole+mihinkään.