Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
By+the+bye...+Persu+-+kommari,+että+minä+kävin+hakemassa+auton+jo+Hampurista+2002.+
BMW+730+ja+kaikki+meni+hyvin,+paitsi+ne+vit**+ongelmat+alkoi+sen+vit**+Suomalaisen+
sen+Pask***+suomalaisen+takia+...+Vittu,+ne+yritti+varastaa+ja+huijat+ja+minulle+yksi++akka:
sano+virastossa,+et+sinä+tiedä+minkä+arvoinen+se+on+...+Mä+TÄH+kai+minä+sen+nyt+ostin+!
Sinä+näet,+että+Teistä+ei+ole+mihinkään...+Olen+toki+ollut+Neuvostoliitossa+ja+tuonut+
Teille+pilkkejä+ja+shakkilautoja+oikein+urakalla+...+Tyhmät+makso+silloin+hyvin.+Minä+olen+
tehnyt+kaikkea+elämäni+aikana+ja+säää+Olet+ruikuttanut+valtioa+ja+kommunismia+ryysyissä+?
Minulla+se+valtio+on+ollut+koko+mun+elämän+siellä+kakkosena+ja+ensin+olen+minä.+
Sitä+ihmettelee+entiset+tuttavakin,+että+on+siinä+jätkä+menny...+Ne+on+vähän+kovempia+
lukemia+mitä+sä+edes+voit+edes+tajuta.++Muista+minä+olen+siellä+aasiassakin+ollut+aika+
paljon.+Nyt+minulle+on+tärkeintä,+että+Euro+säilyy+ja+Euroopan+unionin+kansalaisen+oikeudet.+
Minun+ei+tarvitse+enään+nähdä+köyhää+kommunisti+-+persua+enään+ikinä+ja+voin+saada+
Terveyden+huollon+missä+päin+vain+euroopan+unionia+ja+se+on+minulle+tärkeää+!++
Voin+lyödä+vetopa,+että+se+on+monelle+Espanjassa+ja+Porttugalissa+ja+euroopassa+
asuvalle+suomalaiselle+myös+tärkeää...+Se+on+paljon+tärkeämpää,+kuin+sinä+ja+sinun
mätä+ja+kolhoosi+valtios.
Lapsille+on+minun+mielestä+tärkeää,+että+ne+ottaa+mallia+isästä+ja+niistä+tulee+rohkeita
ja+ne+potkii+persu+-+kommareita+aina+ja+ikuisesti+päähän..+!++Kato+TV:tä+se+auttaa..
07.03.2019 12:50
Minun+paluulento+vaihdettiin+eilen+ja+Hampuri+kööpenhamina+oli+peruttu+!
Hampurissa+oli+noin+12+astetta+lämmintä+S1+menee+kentälle+ja+U+on+metroja+!
Tukholmassa+satoi+vettä+Yöllä+!
07.03.2019 12:05
Menkääppä+tuonne+lentokentälle+Persu-lippuineen+jos+Teillä+on+edes+asiallisia+
vaatteita+sinne.++Ajatelkaa+ise,+miltä+Persu-kommunisti+näyttäisi+vaikka+lentokentällä+?
Se+on+selvä,+että+se+on+se+5+-+10+%+porukka+mikä+tulee+jäämään+näitä+ryysyläisiä+ja+ne+
äänestää+persu-kommunistia+ihan+meitä+tavallisia+vastaan+protestiksi+ja+siihen+se+jää.+
Minä+en+voi+millään+uskoa,+että+joku+viisaampi+äänestäsi+heitä.
Todennäköisesti+älyjätä+pitää+montaa+nimimerkkiä+ja+kirjoittaa+tämän+palstan+kirjoituksista+
EU-vihaansa.++Persut+puolueena+tulevat+varmaan+aktivoitumaaan+ja+maksavat+kirjoittajille+myöhemmin+ja+se+nähdään+selvänä+piikkinä.+
Persu-kommunistit+siis+varastelee+nimimerkkien+salasanoja+ja+voivat+näin+kirjoittaa+
toisten+nimissä.+Toimivat+myös+hyvin+aktiivisina+muissa+lehdissä,+joten+huomaatte+sen+
siitä+jos+ei+ole+perusteluita+kirjoitukseen+ja+aiheeseen.+Salasanoja+ei+tarvitse+EU:n+ja+
Liittovaltion+kannattajien+varastaa,+koska+meillä+on+tieto+taito+ja+osaaminen.+
Eihän+Persu-kommunisti+toimi+tiedolla,+vaan+luulolla+ja+panettelulla+ilman+perusteita.+
Kaikki+tietää,+että+EU+on+hyväksi+meille+yksilöille+ja+nuorille+ja+se+on+turva+ja+se+on+
mahdollisuus+ja+siinä+on+tulevaisuus+ja+siinä+on+tasa-arvo.++
Hehän+puhuu+valtion+hyvydestä+ja+puolueen+hyvyydestä+ja+uskontokin+meni+valtion+
asiaksi+mitä+valtio+uskoo+.+.+.+++Muistakaa+ja+erotelkaa+aina+se,+että+Me+ollaan+enemmän,+
kuin+valtio+ja+me+ollaan+enemmän+kuin+puolue+ja+me+ollaan+enemmän,+kuin+valtio+uskonto.
Muistakaa,+että+ei+ihmistä+rakenneta+valtiolle,+vaan+valtio+rakennetaan+ihmisille+ja+ei+
uskonto+ole+valtion+asia,+vaan+se+on+jokaisen+meidän+henkilökohtainen+asia+ja+vain+sinä+
joudut+vastuuseen+teoistasi.+Valtio+ei+vastaa+Jeesuksen+eikä+jumalan+edessä+teoistaan,+
vaan+sinä+suodut+vastaamaan+teoistasi+oli+valtio+millainen+tahansa.
07.03.2019 11:03
Siinä+sä+osuit+Helve***+Hyvin,+että+Maanetu+ja+valtion+etu+ja+puolueesi+etu+!
Rodun+etu+ja+Kommunistisen+hallintojärjestelmän+etu+...+Varmasti+!
NÄMÄ+ON+KAIKKI+IHAN+TOTTA+JA+SEN+MYÖNTÄÄ+EUROFIGHTRER+Tooo+!
Se+ei+ole+minun+etu+ja+se+ei+ole+miljoonien+suomalaisten+ihmisten+etu+!+
Sitä+se+ei+ole.+Siinä+olet+persu-kommunisti+oikeassa,+että+kenen+etu+se+on+irti
EU:sta+ja+Eurosta.++Se+ei+ole+tavallisen+ihmisen+etu+ja+se+ei+ole+lapsen+ja+nuoren+etu.+
Se+varmasti+on+myös+EU-vihaajan+etu+ja+se+varmasti+on+myös+Persu-kommarin+etu
ilman+sen+persu-+kommunistista+puoluetta...+ja+se+on+varmasti+jokaisen+etu+heti,+kun+
hän+irtisanoutuu+puolueesta+ja+valtiosta.
07.03.2019 09:30
Siis+talouskasvu+=+EU:n+jäsenyys,+ja+kulutus+=+integraatio.+!
KYLLÄ+PITÄÄ+PAIKKANSA+!+OIKEIN+KYLLÄ+...+Kyllä+kyllä+pitää+paikkansa.
Mistä+sä+tuon+keksit+...+?+
Aivan+oikein+todella+hyvä
05.03.2019 10:16
Tästä+videosta+voitte+jokainen+miettiä+tätä+omalle+kohdalle+!+Mutta+toivon+todellakin,+
että+tämä+napsahtaa+Persu+-+kommunistin+ja+EU+-+vihaajan+omaan+nilkkaan+jonain+
päivänä,+jotta+hän+oppii+arvostamaan+ihmisiä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006023361.html
04.03.2019 22:13
Älyjätä+...+Kirjoita+omalla+merkillä+ja+vähän+pitempiä+selontekoja,+että
saadaan+kiinni+sinun+tajunnasta.+Se+on+vähän+vaikeaa+!
04.03.2019 15:35
Ei+siitä+ilmastonlämpenemisestä+puhuta+yhden+suomen+takia+...+5+miljoonaa.+
Euroopassa+on+kaupunkeja,+missä+on+3+ja+4+kertaa+koko+suomen+väkiluku.+
Siellä+on+myös+saasteongelmat+ja+vero+siinä+suhteessa+kyllä+tulee+keski-euroopalle.
04.03.2019 15:33
NYT+KUN+SANOIT+RAHAT+HÄVITETTY+LOPPUUN+!+
NYT+SINUN+PITÄÄ+KERTOA+MILLOIN+NE+ON+HÄVITETTY+LOPPUUN+....
OLE+HYVÄ+JA+TARKENNA+,+MUUTEN+PUHUIT+PASK***+!
Yksinkertainen+kysymys,+milloin+raha+on+hävitetty+loppuun+?+Ole+hyvä+ja+vastaa+!
Pyydän+kauniisti+vai+pitääkö+huutaa+?
04.03.2019 15:28
Et+sinä+ole+EU-kriittinen,+sinä+olet+se+älyjätä+sama+tyyppi.+Paljastit+itsesi+ja+vahvistit+
myös.
04.03.2019 11:52
Ei+puoluetta+perusteta+ulkomaalaisvihaamisella+!+Ei+se+ole+puolue+eikä+mikään+jos
pyritte+hallitukseen+ja+ministeripaikkoihin,+niin+siinä+tulee+talousosaaminen+ja+
elinkeinoelämä+ja+rahoitus+asiat+eteen.+Toki+sä+voit+ostaa+pommikoneita+ja+tykkejä+ja+
sekään+ei+ole+vielä+mitään+puolueen+perustamisen+syy...+Ulkomaalaisvihaa+voi+osoittaa
vaikka+huppupäässä+!
04.03.2019 11:39
Persu-kommari+kertoi,+että+he+on+isänmaallisia+ja+isänmaa+ja+matu.+
Kerro+Persu-kommari+mikä+on+isänmaa+?+
Onko+suomen+isänmaata+Petsamo+onko+suomen+isänmaata+Viipuri+?
Olivatko+suomen+sotilaat+puolustamassa+isänmaata+Viipurissa+ja+miten+persut+
siihen+ja+lauatteko+sama+kaiku+on+askelten...++Onko+sotiemme+sankarivainajat+
sankareita+myös+saksalaiset+ja+ruotsalaiset++?+
Voiko+ja+osaako+halla+olla+valtiovarainministeri+?
03.03.2019 23:59
HALOO+...+EIHÄN+TUO+OLE+MIKÄÄN+POLIITTINEN+SUUNTA+EIKÄ+AIHE+!!
Miksi+Äly+ei+jätä+sano,+että+Me+Persut+ollaan+Jäneksi+tai+me+ollaan+porkkanaa+syöviä+
jäneksi+tai+Aafrikasta+tuotuja+Keguruita+....++Tehän+voitte+olla+vaikka+Uffomiehiä+ja+
isänmaallisia+uffomiehiä...+Mutta+senkin+isänmaallisuden+toteaminen+ja+kohdentaminen
on+Teidän+kanssa+hankalaa,+kun+ei+tiedä+minkä+Isänmaan+ja+missä+se+isänmaa+on+?
Kuka+oli+Isänne+talvisodan+jälkeen+vai+jatkosodan+jälkeen,+kuuluko+laulu+sama+kaiku+
vai+kuuluuko+laulu+sorron+yöstä...+Tarkenna+edes+sitä+hiukan...+Karja+takaisin+ja+
Petsamo+on+suomi+ja+isänmaa+vai+onko+venäjä+ja+Tsaari+suomi+vai+onko+ruotsi+suomi+?
03.03.2019 23:47
Nyt+on+sota+kommunisteja+vastaan+ja+Liittovaltio+tarvii+armeijan+ja+sotakoneet..+PESCO+!
Minä+olen+tuhonnut+jo+kohta+viimeiseen+pesäkkeeseen+koko+Persu-kommunisti+järjestelmän.+
Sä+älyjätä+otit+sitten+työväen+marssilaulut+vai+?+Pois+sorron+yöstä+niinkö+?
03.03.2019 09:05
Taidat+poika+erehtyä+tuosta+omavaraisuudesta+ja+aika+moni+on+jopa+naimisissa+
ulkomailla+ja+saa+eläkettä+ja+muuta+tukia+eromääräisenä.++Tietenkin+heidän+
terveysturva+tulee+silloin+kartalle+ja+se+on+poika+aika+varmaa,+että+se+on+
kauppaehdoissa...++!+Puukaasu+ja+peruna+ja+porkkana+ja+järvikala+saattaa+hyvinkin+
maistua+no+hyvää+se+onkin.++Mutta+joka+päivä+...++Mä+luulen,+että+niitä+ihmisiä+ei+voida+
pakoittaa+lähtemään,+joille+on+EU:n+myötä+paikka+auennut+ja+saatte+olla+varmoja,+että+
ne+myös+peritään+euromääräisinä.
02.03.2019 15:20
Minä+olen+kertomassa+juuri+siitä+asiasta,+että+ihmiset+ja+viisaat+ja+osaavat+ei+
äänestä+sellaiset+asiaa+mikä+on+viemässä+vallan+heiltä+itseltään+jollekin+kommunisti
tai+suomen+kolhoosipäälikkölle.++Mitä+Persu-kommunisti+on+muut.+kuin+viemässä+
ihmisiltä+valtaa+itsestään+ja+omista+asioistaan+pois+jollekin+poliittiselle+jätkälle++TÄH+?
Eikö+kokoomus+ole+silloin+se+paras+vaihtoehto,+kun+päästään+eroon+sosialismista+ja+
kommunismista+missä+ihmiset+itse+päättää+asioista+!!!+Ahaa+nyt+tullaankin+siihen,+että+
tyhmä+ja+yksinkertainen+ei+osaa+päättää+ja+tehdä+omia+asioita+ja+siksi+tarvitsee+suuren+
johtajan+vaikka+isä+aurinkoisen+eikö+eikö+?++Tosin+tiiviimpi+euroopan+unionin+integraatio+
antaa+jälleen+ihmisille+vapaammat+kädet+tehdä+omia+asioita+eikö+eikö+?+ja+kuka+silloin+taas+
jää+kakkoseksi+täh+poika+poika+...+tyhmä+poika+eikö+tyhmä+ja+osaamaton+ja+yksinkertainen?
Siksi+myös+Persu-sankari+täällä+huutaa+suomea,+kun+se+ei+tajua+mitä+se+voi+huutaa+ja+mitä
se+voi+itse+tehdä+omalla+elämällä+ja+kuvittelee,+että+kaikki+katetaan+eteen,+kuin+armeijassa+?
ja+vankilassa+vai+...+Kun+ei+mitään+osaa+eikä+mitään+ymmärrä+eikö...+Siksi+se+ei+edes+puhu+
mistään+asiasta,+kun+se+ei+todellakaan+osaa+ja+yksikään+viisas+ei+kerro+julkisesti+olevansa+
persu-kommunisti+eikö+eikö+...+Hävettäisi+niin+perkel***+eikö+?
02.03.2019 14:38
Luuletko,+sä+todella+älyjätä,+että+että+me+uskotaan+yhtään+mitään+sinun+puheita
jos+sinä+et+perustele+asioita+miksi+EU+ei+ole+paras+meille+ihmisille,+sinun+valtios+
painukoot+vitt***+Minua+ei+todellakaan+kiinnosta+sinun+henkinen+maailmas+ja+sinun
suomalainen+suomalainen+ties++ufo+ufo+kohta+!
Sen+me+tiedetään,+että+Euroopan+unioni+on+paras+minun+taloudelle+ja+minun+
eläkkeelle+ja+minun+elämälle+ja+minun+lapsille+ja+minun+tuttavaille+ja+kaikille+
ihmisille,++jotka+siinä+asuu.+Siinä+ei+ole+epäilyksen+häivääkään+ja+totta+helvett***
Se+on+loistavaa+ihmisille+jos+ne+saavat+päättää+mistä+ostaa+ja+missä+asua+ja+missä+
tehdä+työtä...+Totta+Helvet**+kiristäjät+ja+säännöstelijät+valtiopellet+siinä+häviää+!
Totta+Helv´***+Me+se+tiedetään+ja+tiedetään,+että+ei+raha+puussa+kasva+!
Meinaatko,+että+kukaan+heittää+hyvää+elämäänsä+jollekin+valtiolle+ja+aatteelle+
ja+jollekin+suomalaiselle+...+Ne+määkii+jotka+häviää+ja+joista+ei+ole+mihinkään.
02.03.2019 12:13
PoisEUikeestä+....+Ai+sä+olet+älyälä+milloinkaan+jätä...+Vaihdoit+nimimerkkiä...+WAU+!
Kuluko+vanha+merkki+?+Tais+tulla+liian+paljon+mokia+...
02.03.2019 11:33
Se+nyt+sattuu+olemaan+se+Euroopan+unioni,+mikä+meille+takaa+meille+leivän+ja+
talouden.++Vaikka+se+olisi+miten+tahansa,+niin+EU:sta+ei+voi+eikä+pidä+erota.+
Euroopan+maiden+on+oltava+yhtä,+niin+ihmisten+kuin+talouden+vuoksi+ja+Euroopan+
unioni+takaa+meille+ihmisoikeudet+ja+tasa-arvon+ja+se+takaa+meille+toimeentulon,+
niin+töissä+kuin+Eläkkeellä+ollessa+ja+se+takaa+meille,+että+kukaan+ei+pääse+ryöstämään
ihmisiä+omilla+säädöksillään+ja++ihmiset+saavat+valita+mitä+syövät+ja+juovat+ja+mistä+
ostavat+palvelut+ja+tarvikkeet.+
Se+on+maailman+tärkein+asia+meille+jokaiselle+ihmiselle+on+yksilövapaus+ja+siitä+kaikki
lähtee+ja+sen+edelle+ei+milloinkaan+saa+asettaa+mitään+valtioa+tai+rotua+tai+mitää+
persu-kommunismia+saatika+suomalaista.++Jokaisen+lapsen+jokaisen+ihmisen+on+
puolustettava+yksilövapautta+kaikkialla+maailmassa.++Valtio+on+rakennettu+ihmisille+
eikä+ihmistä+ole+rakennettu+valtiolle.+
Lopuksi+muistututus+eläkkeelle+jäämisestä+ja+eläkeläisille,+että+vain+euroopan+unioni
takaa+euromääräiset+eläkkeet+ja+vain+euroopan+unioni+antaa+sinulle+vapauden+asua
ja+olla+ja+saada+terveydenhuoltoa+kaikkialla+euroopan+unionissa.++
Sitä+ei+kannata+riskeerata+mikä+on+tärkeää+meistä+monelle.
02.03.2019 09:51
Jos+sä+uskot+tuohon+ratioaktiiviseen+mittaukseen,+niin+siinä+tulee+silloin+monia+
muistakin+asioita+mietittäväksi.+Uskotko+jos+Halla+ja+Hakkara+sanoo,+että+sun+
isoisoiso+äiti+oli+500+vuotias+?+
Pitää+silloin+ajatella+tieteessä,+että+jos+joku+on+ollut+200+000+vuotta+vanha+ja+
tehnyt+vaikka+ympyrän+tai+on+tehnyt+vaatteen+tai+piirtänyt.++Niin+sillä+on+ollut
jonkin+verran+älyä.+Eli+silloin+olisi+super+todennäköistä,+että+aikaisempia+teoksi
löytyy+hirveästi.++Toiseksi+tulee+katsoa+luontoa+ja+ajatella+noita+jääkausia+ja+
ilmastoja+ja+nähdään+selvästi,+että+on+erroosiota+ja+löytyy+siemeniä+eri+aikakausilta
ym.+asioita+ja+miten+ne+sitten+sopii+tähän+200+000+vuoteen...+Ja+havaitaan,+että+joku
valehtelee...++Mm.+jääkaudet+ja+mammutit+ja+varsat+ja+leijonat++Siperia.+
Minä+olen+siitä+100+varma,+että+tämän+hetkisten+tietojen+mukaan+kehitys+on
mennyt+juuri+raamatun+mukaan.++Tosin+muuten+se+tuohaa+myös+muut+uskonnot.+
Mä+tiedän+persu,+että+sinulle+saattaa+tulla+lämpöhalvaus,+kun+tältä+vilulta+ensin+selviät.
Kannattaa+ihan+oikeasti+olla+palvomatta+sitä+valtioa+ja+rotuasi+jos+kristinuskon+
puolelta+asiaa+ajatellaan.+Paras+on+tykätä+Euroopan+unionista+ja+ihmisten+
yhdentymisestä+ja+ihmisten+kanssakäymisestä+ja+arvostaa+jokaista+ihmistä+samalle
asteikolle...+Hyvää+ja+pahaa+tehneet.+Kyllä+sä+persu+voit+katua+ja+kääntyä.
02.03.2019 09:37
45 / 64