Yhden asian EU-vihaajat on tehneet selväksi !

Yhden asian EU-vihaajat ja persu-kommunistit on tehneet selväksi. Tiedättekö mikä
se on ? Ne ei ole koskaan haukkuneet euroopan taloutta ja euroopan ihmisiä. Mutta
kovasti ne on valittaneet suomen kurjista oloista ja huonosta elämän tilanteestaan
suomessa.

Tiedätkö mitä kommunisti persu. Minä olen tässä pakkaamassa kamojani ja lähdössä
kokonaan pois suomesta ja voin olla 100 % varma myös sinun puolesta, että sinua
" vitutt** ", kun minä muutan muualle ja saan euroja mukaan ja minulle maksetaan
euroja ja saan ilmaisen terveyshuollon euroopassa kaikkialla ja sinä jäät tänne ja
näet kurjuutta ja kylmää.... No onhan suomessa kesä sentään.... Oikein kiva on on on .

Toisaalta jos on ajoissa muuttanut pois suomesta ja Teille tulee markka, kuten vaikka
pohjois-koreassa, niin me voimme aina vaatia Teiltä eurooppalaisen ja euroopan
unionin tasoisen terveysturvan, vaikka vakuutusyhtiöpohjaisesti. Lisäksi eläkkeet on
maksettava euroina ja euromääräsinä. Tämä varmasti tullaan vaatimaan jos yritätte
tehdä kauppaa sitten euroopan unionin kanssa. EIKÖ ?

Sehän vain parantaa meidän asemaa ja ylistää meidät kansakunnasta parempi
osaiseen eikö ? Näin siinä käy, että viisas osaa hoitaa asiansa ja tietää missä pääskyset
lentelee ja leivoset laulua lyö.

Minä aina sitten muistan persu-kommunistia, kun se kirjoittaa ongelmistaa
eurooppalaiselle keskustelupalstalle ohi suomen sensuurin ! Kyllä kyllä Pohjois-korean
parempiosaiset elää aika hyvää elämää näiden kauppapakotteiden vuoksi.

5

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulihan.se.sieltä

      Muslimilla on kummallinen käsitys elämästä. Kaikkea sellaista, mikä ei ole omaan mieleen, pitää vihata radikaalisti. Alatko kohta uhkailla jihadismilla? Ja aivan mielettömän hyvä juttu, jos lähdet täältä sinne vit***n loisimasta suomalaisten kustannuksella. Jalla jalla!

    • Suomenloineneussa

      No jos Persu-kommunistit voittaa vaalit ylivoimaisesti ja vaikka Hakkaraisesta
      tulisi valtakunnan kansleri ja Halla-ahosta Keisarikunnan ja rodun päällikkö !

      MIten me sitten kun olemme siellä Euroopan unionin terasseilla ja hiekkasärkillä.
      Niin Meinaatteko, että voitte jättää maksamatta meidän eläkkeet sinne espanjaan
      ja euroopan unioniin euromääräisinä ? Meille varmasti taataan euroopan uninonin
      puolesta, että ette käy kauppaa eurooppaan ilman, että maksatte meidän sairasvakuutuksen
      ja eläkkeet euromääräisinä. Onko nyt niin, että joudutte orjatyöhön ne suomalaiset
      jotka eivät ole esim. puolueesta ja miten muuten saisitte välttämättömyys tarvikkeet ja
      polttoöljy korvataan kait sitten kommunisti ja värittömässä suomessa puukaasulla ?

    • Autonominenoikeus

      Se on näitä vaatimuksia näköjään,mutta onko oikeutusta? Kyllä se tiedetään että Suomessa olemme pyrkineet rakentamaan hyvivointivaltiota kansalaistemme turvaksi ja siitä pöydästä kelpaisi tulla myös muiden syömään. Järjestelmämme ei vain ole ylikansallinen ja autonomia on valtiomme käsissä päättää miten ja keitä sen piiriin otetaan. Ulkoisiin valtiollisiin pakoiteisiin Suomen ei tarvitse alistua, eikä uskottavasti tule koskaan alistumaan.

    • Taidat poika erehtyä tuosta omavaraisuudesta ja aika moni on jopa naimisissa
      ulkomailla ja saa eläkettä ja muuta tukia eromääräisenä. Tietenkin heidän
      terveysturva tulee silloin kartalle ja se on poika aika varmaa, että se on
      kauppaehdoissa... ! Puukaasu ja peruna ja porkkana ja järvikala saattaa hyvinkin
      maistua no hyvää se onkin. Mutta joka päivä ... Mä luulen, että niitä ihmisiä ei voida
      pakoittaa lähtemään, joille on EU:n myötä paikka auennut ja saatte olla varmoja, että
      ne myös peritään euromääräisinä.

    • Miksi haukkuisimme Euroopan ihmisiä? Kaikki me olemme samassa veneessä, jota EU keikuttaa.

      Suomalaisten kurjat olot johtuu EU:sta. Kun suomalainen hyvinvointikoneisto myydään ulkomaisille omistajille, jotka rakentavat Euromarkkinoita, se aiheuttaa tuhoa hyvinvoinnillemme.

      Miksi haukkuisimme Euroopan taloutta? Se on meidän kaikkien eurooppalaisten elämälle ja hyvinvoinnille tärkeä asia, jota EU riistää.

      Miksi ketään v****taisi jos muutat pois Suomesta? Vastoin päin se ilahduttaisi monia. Tänne ei ulkomaiset työtä vieroksuvat loiset ole tervetulleita. Joko lähdit?

      Pohjois-Korea ei liity mitenkään Suomeen eikä Suomen talouteen.

      Onko kaikilla Euroopan muslimeilla ilmainen terveydenhuolto?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe