Vapaa kuvaus

Aloituksia

10

Kommenttia

19

  1. Kaikki se on totta

    Kaikki, mitä on sanottu pyhissä kirjoituksissa - Vanhassa ja Uudessa testamentissa - Jeesuksesta Kristuksesta, meidän He
    Adventismi
    0
    79
  2. Tärkeä elämän ohje ja käsky seurakunnalle

    Jumala sanoi minulle Pyhän Henkensä kautta, että "ole armollinen niille, jotka armahtavat lähimmäisiään, mutta älä anna
    Helluntailaisuus
    0
    53
  3. Jumalan seurakunta iloitsee

    siitä, että oppi tuli kertomaan ilosanomaa siitä, miten sielut pelastuvat tekemällä Isän Jumalan tahdon omassa elämässää
    Helluntailaisuus
    16
    199
  4. Kristittyjen yhteys vs. pelastus

    Ekumenian kannalla olevat valehtelevat, kun sanovat, että Kristuksen sovitustyön totena pitävät pelastuvat, joten on iha
    Helluntailaisuus
    19
    332
  5. Eroa vääräuskoisista

    Jos joku ei usko, että Jeesus Kristus on se, joka hän on, eikä suostu kastettavaksi tai ei käy ehtoollisella tai ei suos
    Uskonnot ja uskomukset
    3
    92
  6. Jumalan tahdon tekeminen pelastaa

    Jos et tee Jumalan tahtoa omassa elämässäsi, niin joudut kadotukseen. Meidän Herramme Jeesus Kristus sanoi näin: Matte
    Helluntailaisuus
    0
    101
  7. Ehtoollinen pelastaa

    Meidän Herramme Jeesus Kristus sanoi näin: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa j
    Helluntailaisuus
    7
    157
  8. Tahdotko olla autuas?

    Jeesus pesi opetuslasten jalat, vaikka se tehtävä kuului palvelijoille (orjille). Jos et pese veljiesi jalkoja, niin et
    Helluntailaisuus
    1
    100
  9. Uskotko sen, kuka Jeesus Kristus on?

    Jeesus Kristus sanoi pyhän apostoli Johanneksen sanojen mukaan näin: Johanneksen evankeliumi: 8:24 Sentähden minä sano
    Helluntailaisuus
    8
    227
  10. Kaste pelastaa uskovaisen

    Raamatussa on monia kohtia, joissa todetaan kasteen pelastavan sen, joka uskoo. Niinpä kastetta ei pidä väheksyä vaan se
    Helluntailaisuus
    42
    728