Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BFO
profiilit
BFO
BFO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
264
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+ollut+4v+kun+SUT+perustettiin+joten+rohkenen+epäillä,+että+minulla+olisi+ollut+jotain+tekemistä+asian+kanssa.
21.06.2018 19:33
Ei+minua+ainakaan+häiritse.+Kun+noin+selkeästi+kerrot+ufojen+olevan+mielikuvituksen+tuotetta,+saat+minulta+pisteet+kotiin.+Minua+häiritsee+ne+jotka+ilman+mitään+todisteita+väittävät+niitä+aidoiksi.
20.06.2018 09:37
Löysit+melkein+kymmenen+vuotta+vanhan+kirjoituksen.+Mahtaa+ottaa+pahasti+kuuppaan+kun+olen+täällä+edelleenkin+ja+en+lähde+edes+kulumalla?+;D
19.06.2018 19:55
Ylivertaisuusvinouma+näkyy+kyllä+niin+selkeästi,+että+sen+suhteen+ei+ole+mitään+epävarmuutta.
19.06.2018 15:09
Olisihan+se+hienoa+jos+tämä+olisi+se+"savuava+ase"+jota+ufotutkijat+ovat+vuosikymmeniä+metsästäneet,+mutta+pahoin+pelkään+ettei+siitäkään+sellaista+tule.+On+se+silti+mielenkiintoinen+tapaus+joka+ansaitsee+lisää+syventymistä.+Ehkä+joku+pystyy+osoittamaan+esimerkiksi+tuon+ääniraidan+aidoksi,+aika+näyttää.+Näillä+lähtötiedoilla+en+kyllä+minäkään+vielä+ala+hengitystäni+pidättelemään.
18.06.2018 21:35
No+juu+se+kaveri+kelpaisi+esimerkiksi+ja+hyväksi+sellaiseksi+vaikka+psykologian+oppikirjaan.
18.06.2018 15:40
Ei+kuvittelua,+vaan+aistiharhoja+ja+virhetulkintoja.+Ainoastaan+ufouskovien+kuvitelmat+vieraiden+sivilisaatioiden+vierailuista+ovat+sitä,+mutta+harvemmin+havaitsijoiden+havainnot.
18.06.2018 15:39
He+kärsivät+usein+ylivertaisuusvinoumasta+joka+on+psykologiassa+hyvin+tunnettu+ja+tutkittu+asia.+Uuden+hiljattain+julkaistun+tutkimuksen+mukaan+se+altistaa+myös+salaliittoteorioihin+ja+tämähän+näkyy+käytännössä+ihan+tälläkin+palstalla.+Arkielämän+havainto+siis+korreloi+nätisti+tuon+tutkimuksen+tuloksen+kanssa.
18.06.2018 08:42
Olen+nähnyt+paljonkin+ihmisiä+jotka+jouluna+pukeutuvat+punaiseen+nuttuun+ja+valkoiseen+tekopartaan+teeskennellen+olevansa+joulupukkeja+ihan+samalla+tavalla+kuin+olen+nähnyt+paljon+ihmisiä+jotka+kuvittelevat+nähneensä+humanoideja.
Sitä+oikeaa+ja+aitoa+joulupukkia+joka+asuu+Korvatunturilla+ja+joka+ehtii+jouluaattona+käydä+kaikkien+maailman+kilttien+lasten+luona+jakamassa+joululahjat+en+ole+nähnyt+enkä+mokomaan+usko+ennen+kuin+tiede+todistaa+kaverin+olevan+olemassa.
16.06.2018 22:00
Eikä+menninkäisiä,+peikkoja,+haltioita,+jumalia+tai+Maan+ja+Marsin+välissä+liihottavaa+posliinista+teekannua.+Siitä+vain+todistamaan+ufojen+olemassaolo+tai+vaikka+joulupukki.+Skeptikolle+ne+ovat+olemassa+vasta+kun+joku+asian+toteen+näyttää.
16.06.2018 18:59
Nuo+ovat+alusta+loppuun+täyttä+moskaa+ja+kun+olet+lukenut+niistä+yhden+olet+lukenut+ne+kaikki.
16.06.2018 14:45
Jeesustelu+on+ihan+samanlaista+hömppää+kuin+ufostelukin.+Jumalasta+on+tasan+yhtä+paljon+todisteita+kuin+vieraiden+sivilisaatioiden+vierailuista+täällä.
16.06.2018 10:27
Eipä+siellä+näy+enää+"tieteellisen+neuvonantajan"+nimeäkään.+Ei+kukaan+työelämässä+oleva+halua+nimeään+tuollaiselle+sivustolle.+Syy+saattaa+löytyä+ihan+tästä+tai+sitten+on+tosiaan+luopunut+järjestötehtävistä.
06.06.2018 11:28
No+tuota+tekstiä+ei+ole+kirjoittanut+kyllä+minkään+sortin+asiantuntija.+Projektin+ideana+oli+se,+että+ilmakehän+yläosista+löytyy+alue+jossa+infraäänet+etenevät+hyvin+pitkiä+matkoja.+Kuuntelemalla+niitä+pyrittiin+havainnoimaan+Neuvostoliiton+ilmakehässä+tekemiä+ydinräjäytyksiä.+Projekti+oli+kohtuullinen+menestys+mutta+saatuihin+tuloksiin+nähden+hyvin+kallis.+Sen+syrjäytti+halvempi+ja+tarkempi+seismologisiin+havaintoihin+perustuva+järjestelmä+ja+samalla+tekniikka+kehittyi+niin,+että+ilmasta+otetuista+näytteistä+pystyttiin+mittaamaan+radioaktiivisten+aineiden+määrää+riittävällä+tarkkuudella.
28.05.2018 13:31
Juu+oikein+mielelläni+jos+niitä+joku+täysipäinen+joskus+kysyy.+Sinulle+niistä+ei+ole+mitään+iloa.
26.05.2018 22:24
Ei+siihen+ufoja+tarvita,+mutta+Abdul+Qadeer+Khanilla+on+todennäköisesti+jotain+tekemistä+asian+kanssa.
26.05.2018 21:21
Niin+kertoi+kirjassaan:+Body+Snatchers+in+the+Desert:+The+Horrible+Truth+at+the+Heart+of+the+Roswell+Story+(2005)+by+Nick+Redfern+–+ISBN+0-7434-9753-8,+joskaan+ei+käyttänyt+tuollaisia+alatyylisiä+ilmaisuja.
Minulla+ei+ole+mitään+tarvetta+poistaa+kenenkään+nimimerkkejä.
25.05.2018 21:39
Juu+paitsi+että+kaveri+ei+ollut+mikään+skeptikko,+vaan+täysi+kaheli+ufologi.+Hän+on+oksentanut+useita+mitäänsanomattomia+ufokirjoja+ja+todellakin+yhdessä+oksennuksessaan+väitti+Roswellissa+tehdyn+kokeita+japanilaisilla+sotavangeilla.
25.05.2018 18:54
No+juu+eiköhän+tämä+"tutkateoria"+ole+ammuttu+alas+varsin+mahdottomana+ajatuksena.
25.05.2018 14:31
Leikitään+nyt+kuitenkin+ajatuksella,+että+alueella+olisi+1947+ollut+valtava+tutkakompleksi.+Tässä+tulee+vain+ongelmaksi+se,+että+missä+se+siellä+oli?+Kun+katsoo+tuolta+ajalta+säilyneitä+valokuvia,+niin+ainoat+tutkat+ovat+pieniin+kontteihin+sijoitettuja+värkkejä+joilla+seurattiin+säähavaintopallojen+liikkeitä.+Ainakaan+minä+en+löydä+ainuttakaan+sellaista+valokuvaa+joissa+voisi+ajatella+olevan+jonkinlaisen+suurtehotutkan+tai+sähkömagneettista+säteilyä+käyttävän+aseen.
25.05.2018 13:53
13 / 14