Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TosirealistiKokkolan
profiilit
TosirealistiKokkolan
TosirealistiKokkolan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
240
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alokkaana 2K:ssa, päällikkönä kapt Matilainen. Kokelaana 1.K...
AUK:ssa oli joukkueeni johtajana HOMO Palenius. Hänen "sairautensa" ilmeni myöhemmin ollessani Kadettikoulussa. Mitään "merkkejä" ei ilmennyt, vaikka leikkasin hänen hiuksensa useita kertoja, ja jopa vierailin hänen kotonaan ennen kotiutumista ja kun olin saanut paikan Kadettikouluun. AUK:n aikaan olin usein miehen kuskina (keltainen volkkari). Hain hänet usein mm Keurusselkä-motellista. Auton avaimet oli parkkikatoksen yläparrun päällä. Siinä kurssikaverit ihmettelivät, kun oppilas lähti keskellä yötä komppaniasta luutnantin käskemänä "yötöihin"...
Käytimme Tummelia liukasteena ja kadettikoulussa lempinimeni olikin Tummeli Reijo, hah hah haaa!!!...
01.10.2022 14:32
Samat+karvattomat+naiset+taas+kisaamassa+nyt+vain+eri+maanosassa.+Ostin+vaimolleni+syntymäpäivälahjaksi+karvanpoistoainetta+hänen+täyttäessään+viisikymmentä+vuotta.+Edellisellä+viikolla+Marja-Liisalta+eli+ex+vaimoltani+oli+uimahallissa+varastettu+shampoo+ja+hoitoaine.+Hän+tyhjensi+vastaavat+pullot+aineista+ja+täytti+ne+ostamallani+karvanpoistoaineella.+Samalla+viikolla+varas+iski+jälleen+ja+meni+ansaan,+hah+hah+haaa!!!...
18.08.2022 15:53
Asun+Halkokarilla,+hah+hah+haaa!!!...
13.08.2022 11:11
Seuraan+aina+suurella+mielenkiinnolla+Frejn+ennustuksia+ja+innostun+itsekin+yrittämään+vastaavaa+tosin+huonolla+menestyksellä,+hah+hah+haaa!!!...
13.08.2022 11:05
Puhuu+pahaa+99%+muista+ihmisistä.
Keskustelukumppanin+asiat+ei+kiinnosta,+paitsi+sen+verran+että+poimii+sieltä+lyömäaseita+tulevaa+varten.
Ääni+muuttuu+kellossa+heti,+jos+puheessasi+tulee+ilmi+että+tunnet+jonkun+vaikutusvaltaisen/korkeassa+asemassa+olevan+henkilön.+Silloin+narsisti+todella+kuuntelee+kartoittaakseen+tilanteen,+koska+hän+itse+janoaa+kaikkein+eniten+valtaa+ja+ihailua.
Nämäkin+asiat+tunnustan.+Eniten+kuitenkin+nautin+näistä+toisista+ihmisistä+paskan+puhumisesta+vaikka+edes+tarkoita+sitä+mutta+saan+ihmiset+suuttumaan+ja+näin+saan+tyydytyksen.+Kaikki+tuo+tietenkin+kuuluu+narsistiseen+luoNteeseni.+PYYDÄN+ANTEEKSI+KAIKKEA+KIRJOITTAMAANI+JA+LOIRI+OLI+SUURI+ESIKUVANI+SEKÄ+NYRKKEILIJÄ+KUTEN+ALLEKIRJOITTANUT.++TV+TOSINARSISTI+KOKKOLAN
10.08.2022 18:51
Olen+siis+69-vuotias+upseeri+ja+narsisti.+Nautin+kirjoittaa+näitä+sutkauksia+tänne+pitkin+päivää+ja+näin+saa+sisältöä+yksinäiseen+elämääni+ja+nyt+ei+naurata.
06.08.2022 17:28
PioneerijaTOSIitupseeri
24.04.2016+07:56
2K-81+kirjoitti:
1K+vai+2K+?
Alokkaana+2K:ssa,+päällikkönä+kapt+Matilainen.+Kokelaana+1.K...
AUK:ssa+oli+joukkueeni+johtajana+HOMO+Palenius.+Hänen+"sairautensa"+ilmeni+myöhemmin+ollessani+Kadettikoulussa.+Mitään+"merkkejä"+ei+ilmennyt,+vaikka+leikkasin+hänen+hiuksensa+useita+kertoja,+ja+jopa+vierailin+hänen+kotonaan+ennen+kotiutumista+ja+kun+olin+saanut+paikan+Kadettikouluun.+AUK:n+aikaan+olin+usein+miehen+kuskina+(keltainen+volkkari).+Hain+hänet+usein+mm+Keurusselkä-motellista.+Auton+avaimet+oli+parkkikatoksen+yläparrun+päällä.+Siinä+kurssikaverit+ihmettelivät,+kun+oppilas+lähti+keskellä+yötä+komppaniasta+luutnantin+käskemänä+"yötöihin"...
JK+Aseöljyllä+voitelimme+toisemme+ja+niitä+öitä+en+unohda+koskaan+ja+nyt+ei+naurata.
06.08.2022 15:36
"Hiljaa+hyvä+tulee+ja+aika+näyttää",+sanotaan.+Onko+Mikko+Levijoella+perhettä+(Mikko+Levijoki).+Antaa+jätkän+kärsiä+unettomia+öitä.+Virkapukunsa+oikeudella+sälli+luuli+olevansa+suuri+sankari+vääntäessään+käteni+sijoiltaan+omalla+pihallani+-+sälli+on+pelkkä+pahoinpitelijä+aseiden+kanssa,+ja+tarvitsi+kaverinsa+tuen.+Mikko+saa+tuomionsa+ennemmin+tai+myöhemmin,+hah!!!...+Onhan+tuo+sadisti+jo+erotettu,+onhan...
Jos+sälli+ei+uskalla+tulla+YKSIN+nyrkkeilyn+kehäneliöön,+niin+loppuu+tuo+poliisin+uhoaminen+lyhyeen.+Tuskin+sälli+uskaltaisi+tulla+"rehellisesti"+nyrkkeilyn+Suomen+mestaria+vastaan.+Tulen+joka+tapauksessa+niistämään+tuon+saa..nan+sällin+nenän+ennemmin+tai+myöhemmin.+Ja+siinä+saa+mahdollinen+perhekin+osansa,+hah+hah+haaa!!!...
02.08.2022 15:27
Yksin+asustelen+täällä+Halkokarilla.+Viime+kesänä+peitin+maalilla+pahimmat+homeen+tummentamat+kohdat+talostani+ja+keväällä+istutin+muovitulppaanit+etupihalle.+Alkuviikosta+keksin+mursulle+uuden+nimen+ja+loppuviikko+on+ollut+hiljaisempaa,+hah+hah+haaa!!!...
22.07.2022 14:40
Oma+karvainen+tyttöni+kuin+mansikka+ja+muut+karvattomat+mustikoita,+hah+hah+haaa!!!...
18.07.2022 11:37
Kuhilajuhlassa+Käpylässä+oli+samaan+aikaan+nuoria+kauniita+ruotsinkieliseltä+pohjanmaalta+kotoisin+olevia+neitosia+joihin+yritin+myös+tutustua.+Nämä+eivät+ymmärtäneet+murrettani+tai+osasyynä+oli+ehkä+humalatilani+ja+nauroivat+jopa+asusteilleni.+Tästä+kumpuaa+syvä+katkeruuteni+ruotsinmurteelle+ja+jouduin+tyytymään+tähän+halsualaiseen+karvaiseen+naiseen+jonka+kanssa+yhteinen+taival+kesti+lähes+neljäkymmentä+vuotta,+hah+hah+haaa!!!...
18.07.2022 10:04
Päivän+aforismini+nro+66:
"+Umpilisäkkeestään+upseeri+tunnetaan"
Tämä+viisaus+iskeytyi+mieleeni+keskussairaalassa+olessani+umpilisäkkeen+leikkauksessa.+Umpisuoleni+oli+suurin+ja+kaunein+Kokkolassa+leikatuista,+näin+kertoi+silloinen+ylilääkäri+Takamäki,+joka+oli+leikannut+tuhansia+umpisuolia.+Umpilisäkkeeni+on+lasipullossa+säilöttynä+sprii-liuokseen+kirjahyllyssä.+Appi+ukkoni+Tapio+(+vanha+punakaartilainen+ja+talvi-+ja+jatkosodan+metsäkaartilainen)+on+pari+kertaa+juonut+salaa+spriit+pois+ja+kerran+jopa+yritti+syödä+umpilisäkkeeni,+mutta+eivät+hänen+tekohampaansa+siihen+pystyneet.
JK+Olen+testamentanut+umpilisäkkeeni+Helsingin+yliopistolle+ja+se+tulee+myös+Kiasman+näyttelyyn+lähivuosina.
16.07.2022 19:39
Tämä+viisaus+iskeytyi+mieleeni+keskussairaalassa+olessani+umpilisäkkeen+leikkauksessa.+Umpisuoleni+oli+suurin+ja+kaunein+Kokkolassa+leikatuista,+näin+kertoi+silloinen+ylilääkäri+Takamäki,+joka+oli+leikannut+tuhansia+umpisuolia.+Umpilisäkkeeni+on+lasipullossa+säilöttynä+sprii-liuokseen+kirjahyllyssä.+Appi+ukkoni+Tapio+(+vanha+punakaartilainen+ja+talvi-+ja+jatkosodan+metsäkaartilainen)+on+pari+kertaa+juonut+salaa+spriit+pois+ja+kerran+jopa+yritti+syödä+umpilisäkkeeni,+mutta+eivät+hänen+tekohampaansa+siihen+pystyneet.
JK+Olen+testamentanut+umpilisäkkeeni+Helsingin+yliopistolle+ja+se+tulee+myös+Kiasman+näyttelyyn+lähivuosina.
16.07.2022 19:37
15.07.2022 20:47
Poliisi+saa+tutkia+nämä+kaikki+minuun+kohdistuneet+kirjoitukset+ja+perästä+kuuluu,+hah+hah+haaa!!!...
15.06.2022 16:23
Kiitos+Hilda+taas+vastauksestasi+ja+kehuista.+Sitä+aivan+punastuu+muukin+kuin+nenä+näin+kesällä.+Olihan+tuo+lauluilta+ennen+kuuroutumistasi+vai+heti+sen+jälkeen?+Otat+nyt+vain+kiltisti+lääkkeesi+niin+avustajasi+kirjoittaa+sitten+huomenissa+lisää+tarinoita+suhteestamme,+hah+hah+haaa!!!...
15.06.2022 15:32
Kiitos+taas+itselleni.+Kyllä+se+oma+kehu+haisee+kuten+sanotaan+mutta+jos+sitä+ei+muut+tee+pitää+se+tehdä+itse.+Vanhoista+saavutuksistani+on+helppo+kirjoitella+koska+niitä+ei+pysty+mistään+todistamaan+koska+aiheesta+ei+löydy+mitään+kirjallista+faktaa.+Kaikki+on+oman+muistini+varassa+joka+nyt+69+vuotiaana+ei+ole+paras+mahdollinen+eikä+tällä+sivustolla+pienet+eikä+suuret+muunnellut+totuudet+ketään+haittaa,+hah+hah+haaa!!!...
15.06.2022 13:20
Vain+minun+kaivamani+Kokkolajoki+voi+pysäyttää+venäläiset.+Silti+nimeäni+ei+löydy+tästäkään+aloitteesta+joka+on+talvisodan+Mannerheim+linjan+veroinen+suunnitelma,+hah+hah+haaa!!!...
12.06.2022 20:21
Saata,,n+kateelliset+poliisit+veivät+aseeni+hakattuani+naapurin+ukon+ja+kerrottuani+että...
12.06.2022 20:16
Mikä+saa+minut+vielä+seitsenkymppisenä+kirjoittelemaan+tänne+samoja+asioita+päivästä+toiseen?+Tietenkin+narsismi+ja+yksinäisyys.+En+ole+saanut+elämässäni+mitään+näkyvää+aikaiseksi+eikä+nimeäni+mainita+minkään+merkittävän+asian+yhteydessä.+Pyydän+että+hautakivestäni+edes+laitetaan+kuva+lehteen+missä+nimeni+näkyy+ja+nyt+ei+naurata.
12.06.2022 11:05
9 / 12