Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TosirealistiKokkolan
profiilit
TosirealistiKokkolan
TosirealistiKokkolan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
227
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Päivän+aforismini+nro+66:
"+Umpilisäkkeestään+upseeri+tunnetaan"
Tämä+viisaus+iskeytyi+mieleeni+keskussairaalassa+olessani+umpilisäkkeen+leikkauksessa.+Umpisuoleni+oli+suurin+ja+kaunein+Kokkolassa+leikatuista,+näin+kertoi+silloinen+ylilääkäri+Takamäki,+joka+oli+leikannut+tuhansia+umpisuolia.+Umpilisäkkeeni+on+lasipullossa+säilöttynä+sprii-liuokseen+kirjahyllyssä.+Appi+ukkoni+Tapio+(+vanha+punakaartilainen+ja+talvi-+ja+jatkosodan+metsäkaartilainen)+on+pari+kertaa+juonut+salaa+spriit+pois+ja+kerran+jopa+yritti+syödä+umpilisäkkeeni,+mutta+eivät+hänen+tekohampaansa+siihen+pystyneet.
JK+Olen+testamentanut+umpilisäkkeeni+Helsingin+yliopistolle+ja+se+tulee+myös+Kiasman+näyttelyyn+lähivuosina.
15.07.2022 20:47
Poliisi+saa+tutkia+nämä+kaikki+minuun+kohdistuneet+kirjoitukset+ja+perästä+kuuluu,+hah+hah+haaa!!!...
15.06.2022 16:23
Kiitos+Hilda+taas+vastauksestasi+ja+kehuista.+Sitä+aivan+punastuu+muukin+kuin+nenä+näin+kesällä.+Olihan+tuo+lauluilta+ennen+kuuroutumistasi+vai+heti+sen+jälkeen?+Otat+nyt+vain+kiltisti+lääkkeesi+niin+avustajasi+kirjoittaa+sitten+huomenissa+lisää+tarinoita+suhteestamme,+hah+hah+haaa!!!...
15.06.2022 15:32
Kiitos+taas+itselleni.+Kyllä+se+oma+kehu+haisee+kuten+sanotaan+mutta+jos+sitä+ei+muut+tee+pitää+se+tehdä+itse.+Vanhoista+saavutuksistani+on+helppo+kirjoitella+koska+niitä+ei+pysty+mistään+todistamaan+koska+aiheesta+ei+löydy+mitään+kirjallista+faktaa.+Kaikki+on+oman+muistini+varassa+joka+nyt+69+vuotiaana+ei+ole+paras+mahdollinen+eikä+tällä+sivustolla+pienet+eikä+suuret+muunnellut+totuudet+ketään+haittaa,+hah+hah+haaa!!!...
15.06.2022 13:20
Vain+minun+kaivamani+Kokkolajoki+voi+pysäyttää+venäläiset.+Silti+nimeäni+ei+löydy+tästäkään+aloitteesta+joka+on+talvisodan+Mannerheim+linjan+veroinen+suunnitelma,+hah+hah+haaa!!!...
12.06.2022 20:21
Saata,,n+kateelliset+poliisit+veivät+aseeni+hakattuani+naapurin+ukon+ja+kerrottuani+että...
12.06.2022 20:16
Mikä+saa+minut+vielä+seitsenkymppisenä+kirjoittelemaan+tänne+samoja+asioita+päivästä+toiseen?+Tietenkin+narsismi+ja+yksinäisyys.+En+ole+saanut+elämässäni+mitään+näkyvää+aikaiseksi+eikä+nimeäni+mainita+minkään+merkittävän+asian+yhteydessä.+Pyydän+että+hautakivestäni+edes+laitetaan+kuva+lehteen+missä+nimeni+näkyy+ja+nyt+ei+naurata.
12.06.2022 11:05
Minä+minä+minä+minä+narsistina+nautin+tästä+vaikka+en+saa+oikeasti+mitään+aikaiseksi+eikä+nimeäni+näy+missään+jos+en+itse+sitä+tänne+aina+välillä+kirjoita.+Elän+yksin+omassa+kuplassani+ja+vanhenen+rokottamattomana+piilottelemalla+kotonani,+hah+hah+haaa!!!...
11.06.2022 14:32
Sunnuntai+aamuna+taas+nämä+samat+asiat+kirjoitin+tänne+ja+kerroin+kaikista+urotöistäni.+Kokkojoesta+ja+muista+utopia+aiheista+riittää+kirjoitettavaa+ja+te+tyhmät+kokkolalaiset+vielä+vastailette+minulle,+hah+hah+haaa!!!...
05.06.2022 09:24
Oikeusasiamies+ja+asianajajani+selvittävät+kuka+kertoi+homo+suhteistani+veripalvelulle+ja+nyt+ei+naurata.
04.06.2022 18:17
Käytän+myös+kondomia+miesten+keskisessä+kanssakäymisessä+jos+vaikka+jonkun+liftarin+saan+kyytiini.+Tummeli+purkki+on+aina+autossani+tuomassa+varmuutta+ja+lisää+luistoa,+hah+hah+haaa!!!...
04.06.2022 17:07
Poliisit+pahoinpitelivät+minut+omalla+pihallani+vuonna+2011+ja+tein+asiasta+oikeuskanslerille+valituksen.+Vastausta+ei+ole+vielä+tullut+mutta+metsästysaseeni+takavarikoitiin+jutun+yhteydessä+ja+sain+isot+sakot.+Olen+vieläkin+katkera+tapahtuneesta+ja+kirjoittelen+aina+pikku+kännissä+poliiseista+herjoja,+hah+hah+haaa!!!...
04.06.2022 15:22
Kyllä+tuntuu+mukavalta+lähettää+näitä+kirjoituksia+pikku+pieruissa.+Tuokin+Putinin+kehuminen+varmasti+vitu...a++useita+ja+minä+narsistina+nautin.+Tämä+on+on+jopa+orgasmia++parempaa+kun+saan+toiset+ihmiset+suuttumaan+ja+kirjoittamaan+vastauksia,+hah+hah+haaa!!!...
14.04.2022 19:45
Minä+narsistina+tätä+esitin+yhtenä+vaihtoehtona+ja+täällä+kirjoitin.+Minkä+vitu...n+takia+toinen+asema+tarvitaan?+Eihän+kukaan+polkupyörällä+jääkaappipakastinta+vie+kierrätykseen.+Taidan+soittaa+tälle+grynderi+Petterille+ja+kertoa+mitä+ja+minne+seuraavaksi+rakennetaan,+hah+hah+haaa!!!...
12.04.2022 19:52
Curling+halli+ja+velodromi+eli+pyöräilyareena+näille+olisi+tarvetta.+Golf+simulaattoreita+ja+liitokiekko+harjoittelu+simulaattori+olisi+nykyaikaa+ja+nyt+ei+naurata.
JK+Arvaus+paskani+määrästä+on+pahasti+liioiteltu+sillä+olen+osan+kompostoinut+ja+punninnut+eikä+sitä+voi+noin+paljon+olla.
06.04.2022 17:31
Keitän+aina+Kinder+munat+niin+ei+tauti+tartu.+Terveisin+Kokkolan+viisin+mies+maisteri,+hah+hah+haaa!!!...
06.04.2022 17:21
Multala+ja+Essayah+nyt+selittelee+mitä+kukin+on+sanonut+ja+tai+kuullut.+Vapaavuori+lähtee+seuraavaksi+silmäpusseineen,+hah+hah+haaa!!!...
30.03.2022 18:00
Edelliset+kuvaa+ressua+tosi+hyvin+ja+ei+noilla+avuilla+pysty+muuhun+kuin+nauramaan+itselleen.
26.02.2022 22:31
Narsisti+sanoo+pahasti,+ei+mielestään+kumminkaan+niin+tee.+Ei+voi+kohdata+muita+ihmisiä.+Ei+pysty+keskustelemaan.+Syyttelee+vain+toisia,+vaikka+itsessä+on+se+vika.+Ylentää+itseään,+alentaa+toisia.+Ei+koskaan+kadu+sanomisia,+vaikka+on+väärässä.+Ei+ole+tunteita.+Ei+itke.+Ei+välitä+toisten+tunteista.+Antaa+tulla+rumaa+tekstia+päin+kasvoja,+ei+edes+häpeä+toisten+ihmisten+edessä+toimintaansa.+Toisaalla+voi+olla+niin+ihanaa+ihmisille,+kun+heille+pitää+niin+toimia.+Toisille+taas+tulee+puukkoa+selkään.+Voi+jättää+omat+sukulaiset+tai+ystävät+tuosta+vain,+ei+edes+ole+kiinnostunut+heidän+tunteistaan,+voinnista,+mitä+heille+kuuluisi,+mitä+he+haluaisivat+sanoa.+Narsisti+ei+tajua+olevansa+avun+tarpeessa.+Todella+suuressa+avun+tarpeessa.+Mutta+parempi+on+pystyä+heistä+kaukana.+Harmi,+jos+heillä+on+lapsia+ja+niihän+heillä+usein+on.+En+tiedä+periytyykö+tauti/sairaus.
26.02.2022 22:30
Kehuskelee+omalla+erinomaisuudellaan.
Puhuu+pahaa+99%+muista+ihmisistä.
Keskustelukumppanin+asiat+ei+kiinnosta,+paitsi+sen+verran+että+poimii+sieltä+lyömäaseita+tulevaa+varten.
Ääni+muuttuu+kellossa+heti,+jos+puheessasi+tulee+ilmi+että+tunnet+jonkun+vaikutusvaltaisen/korkeassa+asemassa+olevan+henkilön.+Silloin+narsisti+todella+kuuntelee+kartoittaakseen+tilanteen,+koska+hän+itse+janoaa+kaikkein+eniten+valtaa+ja+ihailua.
26.02.2022 22:29
9 / 12