Vapaa kuvaus

Aloituksia

37

Kommenttia

1738

1. Minulla+ei+nyt+ole+muistissa+miten+se+Lenskin+koe+sujui,+voin+palata+asiaan+kun+saan+käsiini+asiaa+koskevan+kirjan.
  2. Bakteerit+viihtyivät+keskenään+jotain+2+miljardia+(!!)+vuotta+ennen+kuin+tumallinen+solu+ilmestyi+kuvaan...eli+ei+ihme+jos+ei+ne+muutaman+vuoden+kestävissä+kokeissa+etene+oikein+mihinkään.;)Minä+en+voi+henkilökohtaisesti+mitenkään+uskoa,+että+Jumala+(jonka+kuvaamme+rakastavaksi)+kostaisi+ihmiselle+pettymyksensä+(?)+luomuksiinsa+asettamalla+tikittävän+aikapommin+jokaisen+eliön+genomiin,+it+just+doesn´t+make+sense,+aivan+absurdia+siinä+kontekstissa+mitä+minulle+on+opetettu+Jumalasta.+Ohimennen+sanoen,+tällaisesta+ei+ole+mitään+mainintaa+Raamatussa.+Perisynti,+jos+sellaista+edes+on,+voi+olla+joku+ihan+muu+asia,+ei+mikään+keksitty+ja+tarkkaan+laskelmoitu+DNAkosto.+Ja+millä+perusteella+Jumala+päättäisi+kuinka+monta+sukupolvea+saa+elää+(suht+turvassa+rappeutumiselta)+ennen+kuin+kosto+todella+käynnistyy?+Mitä+kauemmaksi+ajassa+etenemme,+sitä+vähemmän+ihmisillä+on+tekemistä+sillä,+mitä+joku+keksitty+Adam+paratiisissa+teki.+Sitä+paitsi+maallisella+ajalla+tuskin+on+mitään+merkitystä+ikuisuudessa.+Miksi+kaikkitietävä+Jumala+alentuisi+kostamaan...kun+hän+ensin+on+paheksunut+ihmisten+moraalittomuutta.+Eihän+ihmisenkään+kuuluisi+kostaa+(vaan+kääntää+toinen+poski,+antaa+vihamiehelleen+anteeksi+7+kertaa+77+kertaa+jne).+Miksi+ihmeessä+Jumala+kostaisi+ihmiselle+vapaan+tahdon+noudattamista+(jonka+Jumala+itse+antoi+ihmiselle)?+Eikä+ihminen+kyllä+kostamalla+hyvemmäksi+tule...Minusta+'perisynnillä'+tarkoitetaan+hengellistä+tilaa,+jossa+ihminen+toimii+väärin.+Kreationistien+dogmien+mukaan+perisynti+on+se+paha+jonka+Jumala+kohdistaa+ihmiseen+(koska+Aatami+ja+Eeva+söivät+omenasta).
  3. imperfektissä,+juu...
  4. "There+has+been+no+scientific+evidence+to+back+up+any+claims+of+being+able+to+change+eye+color+due+to+diet."+Tuo+sivustosta+joka+käsitteli+silmien+väriäÄlä+viitsi+Roti+valehdella.