bismillah

Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Jeesus ei ole Jumala!
Jumala on itse ilmoittanyt, että hän on YKSI. Kuinka Jumalalla silloin olisi poika? Kuinka jumalia olisi useampikin, esi206111Kolminaisuuden palvojat eivät pelastu
Jumala ilmoitti, että Hän on YKSI. Tämän vahvisti Jeesuskin. Kolminaisuus on paavalilaisen kummitusteologian perustalle75105Mitä luit viimeksi / olet lukemassa?
Lukeminen kanattaa aina, sanoi Donner aikoinaan TV-mainoksessa. Tässä kohden markkinointiviestintä tuli lausuneeksi ihan69104Oliko liikaa?
Matemaattinen, aukoton ja vastaansanomaton todiste kolminaisuuden mahdottomuudesta taisi olla joillekin liikaa. Jumala o12102Ruutu+ koosteet
Miksiköhän Ruutu koostejaksoissa ei enää näy muuta kuin talon tapahtumat. Mihin katosivat studio-osuudet keskusteluinee2101Miksi naisten puhetta pitäisi rajoittaa?
Jopa haamuteologi Paavali opetti, että naisen tulee olla yhteisissä (seurakunnan) tilaisuuksissa hiljaa eikä heidän tule9098Paavalista
Ihmismassojen hämäämiseen ja hallitsemiseen on aina tarvittu oikea emävale. Ei siis pientä narraamista, vaan niin räikeä13095Maailman menosta, ravinnosta yms.
Kävin äsken kaupungilla asioilla ja tavoistani poiketen eksyin erään kansainvälisen pikaruokaketjun ns. ravintolaan. Mit16992Suuri vainajahenki ja kummitusjuhla
Miten todellinen Jeesuksen opetuslapsi viettää tätä vuotuista vainajahenki, kummitus ja vampyyrijuhlaa? EI MITENKÄÄN! Äl1492kyselykulttuuri & ratsastaja
Katselin taas kyselyohjelmaa jossa myös vastauksia toivotaan. Olen monestikin kritisoinut sitä osaa päättäjistämme, jotk287Kunnosta huolehtiminenkin on YHDENJumalan palvelemista
Jumala haluaa meidän pitävän huolta itsestämme, jotta voimme olla hyödyksi myös lähimmäiselleme. Korona aikana ja muute579Feministitkö poistattavat keskusteluja
Arka aihe tietysti, mutta maailman feministymisen kanssa elää luterilaisuuskin. Siksipä aiheen tulisi olla käypä myös tä8179Miten pelastutaan?
Profeetta Jeesukselta kysyttiin usein, miten ihminen pääsee taivaaseen. Jeesuksen opetus oli yksinkertainen: " a eräs h21778Vain YKSI Jumala pelastaa
On olemassa vain YKSI Jumala. Jeesus opetti oikein Häntä palvelemaan ja oikein täyttämään Hänen lakinsa. Jeesus opetti:976Mitä tarkoitta "olla kristitty"?
Itse asiassa kristityn määritelmä on äärimmäisen helppo ja yksinkertainen. Ongelmamme on siinä, että kristinuskona tunte6575"Kristinuskon" paluu "juurilleen"
Toisaalla anonyyminä kirjoittanut henkilö pohti millaisia keinoja käyttäen kristinuskoa on levitetty ja millaista terror4266Olen kristitty, mutta...
Kokeillaampa suurta olen-kristitty-mutta-keskustelua. Niin valtavalla määrällä kristittyinä itseään pitävillä ei tunnu o9966Nyt on testin aika
Elämme haastavia aikoja, sanovat jotkut. Totta. Mutta missä on haasteemme? Siinä, käännymmekö vihdoin YHDEN Jumalan puol065Vain normaali on normaalia!
Jumalaan uskovat ja Häntä palvelevat eivät voi toimia epänormaalisti. Tämä koskee tietysti vain YHTÄ Jumalaa palvelevia.9563Jumala on YKSI!
Maailmalla tapahtuu ja kunkin meistä elämässä riittää sitä omaa draamaa. On kuitenkin asia joka pysyy, yksi asia, Jumala11859